• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    yeah let's all take a moment and be thankful that spiders don't fly


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Tony schreef:
    (...)
    Boooh, dat is echt kut D:
    Kun je niet via Den Bosch? Is wel om, maar dan kom je hopelijk nog dichter bij je uiteindelijke doel...

    Dat zou mij nog drie uur gekost hebben, ik ben uiteindelijk opgehaald en nu net thuis gelukkig maar ja. Wel zo'n drie uur vertraging.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik hoopte dat je morgen mijn hulp wilde met alles wat je gaat bakken, maar ik snap ook wel dat je dat zelf wil doen. Ik zou graag nog wat tijd met je doorbrengen als friends with benefits, voordat ik ga daten met de ander. Maar ik ben wel blij dat je mij met hem gematcht hebt. Misschien heb je morgen even tijd voor me als ik in de stad ben. Al is het alleen maar een knuffel. Die kan ik meer dan goed gebruiken op het moment. En als je ook nog zegt dat alles wel goed komt, uiteindelijk, ben ik helemaal even blij.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 23:04 ]

    Aaaah, winterdekbed, missed you! Nu kom ik morgen al helemaal mijn bed niet uit (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Athlone schreef:
    yeah let's all take a moment and be thankful that spiders don't fly


    Daar heb ik dagelijks een minuutje voor aan de kant gezet.

    ---

    NEE INGE je gaat niet proberen een Russische Sherlock fic te lezen.
    A) Je klikte deze fic alleen aan om hem juist uit je lijst met fics om te lezen te gooien
    B) Je hebt praktisch niets meer met Sherlock
    C) Je KUNT GEEN RUSSISCH


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lizor schreef:
    (...)
    Dat zou mij nog drie uur gekost hebben, ik ben uiteindelijk opgehaald en nu net thuis gelukkig maar ja. Wel zo'n drie uur vertraging.

    Aahw, fijn om te horen dat je veilig thuis bent gekomen.
    Wel kut dat het zo lang heeft geduurd D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik word hier zo sad van :\
    Iedereen zegt op het laatste moment van de meeting af... Ik heb al die moeite weer voor jan TYFUS GEDAAN EN IK WORD HIER ECHT FUCKING BOOS EN SAD EN IK WIL JANKEN GODVERDOMMEEEEEEE (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yay karma ur my best friend!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    In Bruges is best een fijne film, hoe raar dat ook klinkt

    Ugh ik vind die killerclowns walgelijk. Er zijn mensen die serieuze fobieën hebben voor clowns, y'know. Bovendien kan men zich niet eens meer veilig voelen door iets wat "grappig" zou moeten zijn. Ik snap dat het voor Halloween is, maar A) in Nederland vieren wij geen Halloween en B) doe het ffs op de avond van Halloween en niet midden oktober. In dit opzicht ben ik blij dat ik 's avonds niet over straat hoef en dat ik blauwe band Taekwando heb :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Kojima schreef:
    Ugh ik vind die killerclowns walgelijk. Er zijn mensen die serieuze fobieën hebben voor clowns, y'know. Bovendien kan men zich niet eens meer veilig voelen door iets wat "grappig" zou moeten zijn. Ik snap dat het voor Halloween is, maar A) in Nederland vieren wij geen Halloween en B) doe het ffs op de avond van Halloween en niet midden oktober. In dit opzicht ben ik blij dat ik 's avonds niet over straat hoef en dat ik blauwe band Taekwando heb :'D

    Like me. :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo moe.. ga maar lekker me bedje in en slapen. Morgen weer werken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    OMG OMG OMG LET ME IN OP TV YESSSS
    notallcaps


    Mhm?

    mensen judgen om hun thuissituatie is echt zielig tho. Dat moeten mensen gewoon niet doen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tony schreef:
    (...)
    Aahw, fijn om te horen dat je veilig thuis bent gekomen.
    Wel kut dat het zo lang heeft geduurd D:

    Ja inderdaad :/ het duurde ook echt twee uur voordat er uberhaupt bussen waren, maar goed. Gelukkig is het in het weekend.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.