• Gisteren was een vriendin van mij jarig, vandaag viert ze haar verjaardag. Op de vraag wat ze voor haar verjaardag wilde hebben reageerde ze met: "Geld!" Maar alleen geld geven vond ik een beetje saai, en om het in een kaart te stoppen vond ik ook een beetje niet-creatief. Ze is een gigantisch fan van Doctor Who, en toen dacht ik, tsja, laat ik maar een Tardis maken. Het is een Tardis-puntenslijper geworden!



    Productieproces:








    De laatste foto is voordat er Mod Podge als vernis overheen ging.


    Om het een beetje 'Brits' te houden, heb ik het ingepakt (in heel veel servetjes en bubbeltjesplastic en) pakpapier met allemaal Britse/Londense dingetjes (Big Ben, parapluutjes, kroontjes, London Eye, telefooncellen, wachters etc.)

    Omdat het van een tictacdoosje gemaakt is en er dus nog veel ruimte in zit (waar later potloodslijpsel inkomt als potloden geslepen worden) heb ik er 5 euro ingestopt in 20 centen :'D
    Vanavond ga ik het aan haar geven, ik ben erg benieuwd wat ze ervan vindt!

    Hoe zouden jullie het vinden als iemand iets zelfgemaakts aan je geeft?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 10:21 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat leuk! Zoiets is naar mijn idee ook persoonlijker dan een cadeautje kant-en-klaar uit de winkel :3


    26 - 02 - '16

    Ah, super leuk! Ik vind persoonlijke cadeautjes ook altijd leuker om te krijgen.


    The universal language of art.

    Gaaf!(: Zou echt blij zijn als iemand zo veel tijd in een persoonlijk cadeau stak!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha, dat is echt onwijs gaaf! Echt een superleuk cadeau! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TARDIS! *O* Wat onwijs leuk!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Heel leuk, dat zal ze vast super vinden! Ik vind het zelf al geweldig als mijn vrienden iets zelf proberen te maken, en het is nog eens fantastisch gelukt ook!


    What would Emma do?

    Dat. Is. Echt. Kei. LEUK!!!!

    Ik zou het graag willen zien... De afbeeldingen laden niet!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.



    De jarige met haar cadeautjeee


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tallata schreef:
    Ik zou het graag willen zien... De afbeeldingen laden niet!

    Maar ik vind het wel enorm creatief c: Ik vind het ook veel persoonlijker als je weet dat iemand er werk in heeft gestopt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tallata schreef:
    Ik zou het graag willen zien... De afbeeldingen laden niet!


    Huh, hebben meer mensen hier last van?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bij mij werken de afbeeldingen ook niet. Jammer.


    16 - 09 - '17

    Ik kan de foto's ook niet zien:c

    Probeer ze anders te uploaden via tinypic


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat creatief! Ik vind het heel leuk gemaakt!
    Ik kan trouwens de afbeeldingen in de beginpost wel zien, maar die in het topic zelf niet.


    Caution first, always.

    Ik kan de foto's ook niet zien.
    Maar wat creatief! En wat een leuk resultaat!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer