• Werkt die niet naar behoren (no_chears)

    Ik had een serie, het eerste seizoen, geleend van de bibliotheek. In die box zitten een aantal dvds met elk vier afleveringen. Bij dvd 2 aangekomen, eerste aflevering gekeken. Daarna wilde ik de tweede aflevering kijken (tot zo ver allemaal logisch). Die begon echter met hetzelfde als aflevering 1. Aflevering 3 en 4 begonnen ook met dezelfde aflevering. Heh? Dus toen klikte ik op 'alle afleveringen', en na 40 minuten (ik spoelde natuurlijk wel door.. ) ging de dvd weer naar het start scherm. Terwijl ik hetzelfde deed bij dvd 1 om uit te proberen en daar begon aflevering 2 wel gewoon na 40 minuten. Hmmm. Toen had ik dus een probleem.
    Ik kan wel gewoon dvd 3 gaan kijken maar dan heb ik drie afleveringen gemist.

    Nou heb ik deze dvd gereserveerd bij de bieb, terwijl dit exemplaar nog hier ligt. Dus dan komt straks een ander exemplaar uit een andere vestiging, mijn kant op =D In de hoop dat die wel helemaal goed werkt. Haa, slim he -wbw-.

    Lenen jullie ook wel eens dvds bij de bieb? Ik vind het echt een uitkomst - ik heb niet veel verstand van downloaden -, maar het is wel jammer dat ze zo vaak vastlopen of dat er ineens drie afleveringen niet werken.

    Met dvd's van de bib heb ik nog geen last gehad, maar we hebben er wel zelf enkele die niet goed meer werken... :')


    What would Emma do?

    Huh, nee, wat gek! Ik leen trouwens ook nog bij de bieb. Wel een goed idee, want er is genoeg wat ik nog wil zien maar wat bijvoorbeeld niet op Netflix staat!
    Wel heeeel raar van die afleveringen. Denk je eindelijk te kunnen kijken krijg je dat ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil heel graag Les Misèrables lenen bij de bieb omdat de vorige keer dat ik 'm illegaal probeerde te kijken, een soort van virus aan m'n laptop had hangen (wel weer weggekregen gelukkig). Maar ik weet niet of ze 'm hebben en ook niet hoe ik de dvdspeler aan moet sluiten op de tv :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Felica, grijs gedraaid?

    Laura, ja joh beetje afwisseling (typing). Ja, idd. Ik wilde die serie graag kijken nu ik ziek ben.

    Derks schreef:
    Ik wil heel graag Les Misèrables lenen bij de bieb omdat de vorige keer dat ik 'm illegaal probeerde te kijken, een soort van virus aan m'n laptop had hangen (wel weer weggekregen gelukkig). Maar ik weet niet of ze 'm hebben en ook niet hoe ik de dvdspeler aan moet sluiten op de tv :'D


    Dat kun je toch checken? Of ze m hebben. En dan reserveren, hoef je niet te zoeken ;p
    Tja. Daar moet je ook wel achter kunnen komen toch? Het is de bedoeling dat die twee op elkaar aansluiten.

    Mijn mama is bibliothecaris, dus ze komt geregeld met iets thuis ^^ En als ik eens mee kan naar haar werk, ben ik ook een happy noodle ^^


    Mhm?

    Krullie schreef:
    Dat kun je toch checken? Of ze m hebben. En dan reserveren, hoef je niet te zoeken ;p
    Tja. Daar moet je ook wel achter kunnen komen toch? Het is de bedoeling dat die twee op elkaar aansluiten.



    Yess, heb 'm zojuist gereserveerd! Moet 'm voor school kijken, haha. En tsja, ik heb niet zoveel verstand van tv's enzo.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat steekt tegen. Gelukkig vond je een oplossing!

    Ik ga niet meer naar de bib. Nul de botten tijd voor. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    StephenFry schreef:
    Met dvd's van de bib heb ik nog geen last gehad, maar we hebben er wel zelf enkele die niet goed meer werken... :')


    he waar ga jij dan xp

    de hoofdbib bij ons is echt niet goed
    i tried american horor story en er zaten probably krassen op want het blokkeerde enal (no_chears) ik moest er twee euro voor betalen terwijl ik het niet eens kon opzetten

    nah eerste en meteen laatste keer dat ik dat deed


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ahh dat valt echt tegen. :l Ik vertrouw Bieb dvd's sowieso niet zo erg, omdat veel mensen er zo respectloos mee om lijken te gaan en dan doen ze het al snel niet helemaal goed meer. :l Netflix of streamen is voor mij altijd de oplossing.


    Caution first, always.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    he waar ga jij dan xp

    de hoofdbib bij ons is echt niet goed
    i tried american horor story en er zaten probably krassen op want het blokkeerde enal (no_chears) ik moest er twee euro voor betalen terwijl ik het niet eens kon opzetten

    nah eerste en meteen laatste keer dat ik dat deed


    Duffel. (wbw) En vroeger ook wel eens in Mechelen. Met de cds hebben we wel soms problemen gehad en dan vroegen we ons geld terug. x)


    What would Emma do?

    Is "bib" Belgisch voor bieb ofzo? Ik vind het zo raar klinken maar ik zie het op Q best regelmatig staan!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    he waar ga jij dan xp

    de hoofdbib bij ons is echt niet goed

    i tried american horor story en er zaten probably krassen op want het blokkeerde enal (no_chears) ik moest er twee euro voor betalen terwijl ik het niet eens kon opzetten

    nah eerste en meteen laatste keer dat ik dat deed


    WAAAAAAAAAARHEID


    Heaven is a place that we all have

    Eledhel schreef:
    Is "bib" Belgisch voor bieb ofzo? Ik vind het zo raar klinken maar ik zie het op Q best regelmatig staan!


    Dat zou kunnen, ik heb er nooit echt over nagedacht, ik vind bib gewoon de meest logische afkorting voor bibliotheek :''D


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Frisk schreef:
    Mijn mama is bibliothecaris, dus ze komt geregeld met iets thuis ^^ En als ik eens mee kan naar haar werk, ben ik ook een happy noodle ^^

    Ga je zelf niet zomaar naar de bibliotheek? Is het ver weg?

    Derks schreef:
    (...)


    Yess, heb 'm zojuist gereserveerd! Moet 'm voor school kijken, haha. En tsja, ik heb niet zoveel verstand van tv's enzo.

    Het gaat je vast lukken! (Y)

    Scandal schreef:
    Dat steekt tegen. Gelukkig vond je een oplossing!

    Ik ga niet meer naar de bib. Nul de botten tijd voor. D:


    -hug- Ik heb nu juist wel tijd want ik ben ziek :/ Maar tot nu toe is dat nieuwe exemplaar nog niet aangekomen.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    he waar ga jij dan xp

    de hoofdbib bij ons is echt niet goed
    i tried american horor story en er zaten probably krassen op want het blokkeerde enal (no_chears) ik moest er twee euro voor betalen terwijl ik het niet eens kon opzetten

    nah eerste en meteen laatste keer dat ik dat deed


    Ik hoef er niets voor te betalen. Ook niet als ik het reserveer uit een andere vestiging. Ja als je er twee euro voor moet betalen, leen of reserveer je minder snel. Sommige dvds in winkels zijn al 2 euro en dan issie helemaal van jou..

    Eledhel schreef:
    Is "bib" Belgisch voor bieb ofzo? Ik vind het zo raar klinken maar ik zie het op Q best regelmatig staan!

    Ik denk het. Maar bib, met een i.. dat klinkt toch niet? hahaha. Bi-bli-o-theek.. dan spreek je het ook uit als bie-blie-oo-theek. Dus.. bieb =D [/Nederlander]

    Soldat schreef:
    (...)

    Dat zou kunnen, ik heb er nooit echt over nagedacht, ik vind bib gewoon de meest logische afkorting voor bibliotheek :''D

    Nee joh. Wat Krull ook zegt, ik hoor steeds "bib" in mijn hoofd van "bibber". Klinkt raar. Hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...