• Werkt die niet naar behoren (no_chears)

    Ik had een serie, het eerste seizoen, geleend van de bibliotheek. In die box zitten een aantal dvds met elk vier afleveringen. Bij dvd 2 aangekomen, eerste aflevering gekeken. Daarna wilde ik de tweede aflevering kijken (tot zo ver allemaal logisch). Die begon echter met hetzelfde als aflevering 1. Aflevering 3 en 4 begonnen ook met dezelfde aflevering. Heh? Dus toen klikte ik op 'alle afleveringen', en na 40 minuten (ik spoelde natuurlijk wel door.. ) ging de dvd weer naar het start scherm. Terwijl ik hetzelfde deed bij dvd 1 om uit te proberen en daar begon aflevering 2 wel gewoon na 40 minuten. Hmmm. Toen had ik dus een probleem.
    Ik kan wel gewoon dvd 3 gaan kijken maar dan heb ik drie afleveringen gemist.

    Nou heb ik deze dvd gereserveerd bij de bieb, terwijl dit exemplaar nog hier ligt. Dus dan komt straks een ander exemplaar uit een andere vestiging, mijn kant op =D In de hoop dat die wel helemaal goed werkt. Haa, slim he -wbw-.

    Lenen jullie ook wel eens dvds bij de bieb? Ik vind het echt een uitkomst - ik heb niet veel verstand van downloaden -, maar het is wel jammer dat ze zo vaak vastlopen of dat er ineens drie afleveringen niet werken.

    Wij schrijven altijd "bib", maar spreken het wel uit als "bieb".

    Zelf leen ik amper dvd's, maar mijn vader leent ze wel vaak. Omdat je tegenwoordig bijna alles online kan downloaden en door Netflix, worden dvd's bij ons niet vaak geleend uit de bib en zijn ze gelukkig nog in behoorlijke staat. Al zijn de hoesjes nu ook weer niet in zo'n mooie staat als onze dvd's thuis. Wel met cd's was het vroeger wel een ramp. Toen was nog niet alles te downloaden via internet en de cd-doosjes waren dan wel eens kapot of de cd's hadden krassen. :/


    Ik wil een tuin vol egels