• Heey,

    Ik wil graag beginnen met een YouTube kanaal en heb er daarom ook eentje aangemaakt. Ik wist gewoon niet zo goed wat ik moest doen, dus uiteindelijk heb ik hem maar Uilly genoemd. Een mengeling van uilen en mijn naam, Kelly ;'D

    Nu kan ik er op doen wat ik wil, want eerst wilde ik een game kanaal, toen dacht ik na over een vlogkanaal en nu denk ik na over een review kanaal. Dus waarom niet gewoon een kanaal waar alles op kan, zonder verplichtingen?
    Nu heb ik alleen wel nog een banner nodig waar mijn kanaalnaam in komt te staan.

    Wat ik wil:
    Kanaalnaam: Uilly
    Lettertype: Stoer, niet te kinderachtig en paars van kleur
    Achtergrond: Niet te tuttig, maar wat stoerder of iets in die richting. Misschien wat alternatief?
    Maat: 2048 pixels breed , 1152 pixels hoog
    Extra: Hmm, misschien een cartoonish uil er in. Als je die zelf kunt maken zou dat heel leuk zijn, want iets van internet af pakken kan een waarschuwing opleveren. Dit is niet verplicht en gewoon een extra detail c:

    Klik voor mijn kanaal

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 21:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben je eerste abo, olee! Haha. Ik heb dit topic even doorgegeven aan iemand die je misschien wel kan helpen (:


    16 - 09 - '17

    Abbo! Wel op voorwaarde dat je mijn kanaal ook abboneerd


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MT
    Morgen even wat proberen

    Krolock schreef:
    MT
    Morgen even wat proberen

    Thanks c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Change of some plans
    Ik zou graag een van deze foto's (uitgeknipt weliswaar) op de banner willen. Ergens onderin een hoek of zo (:
    Misschien is het een idee om een banner te maken, maar dan twee keer en dan met elke een van de foto's, zodat ik kan kijken welke het leukst is?
    Als je een leuk idee hebt om beiden im een banner te doen, mag dit uiteraard!


    (Deze zou het best links kunnen denk ik)


    (Deze gelieve iets hoger afknippen vanaf onder :') )

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 23:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is dat trouwens het officiele formaat voor de youtube banner?
    Voor mijn gevoel is ie te hoog?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 12:48 ]

    Krolock schreef:
    Is dat trouwens het officiele formaat voor de youtube banner?
    Voor mijn gevoel is ie te hoog?


    Jup dat is de maat die moet :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Key tot nu toe heb ik dit. Ik weet niet of ik in de goede richting zet, laat maar even weten wat je graag wilt.
    Die uil is wel zelfgemaakt, dus geen gezeur met copyrights enzo.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 13:26 ]

    Krolock schreef:
    Key tot nu toe heb ik dit. Ik weet niet of ik in de goede richting zet, laat maar even weten wat je graag wilt.
    Die uil is wel zelfgemaakt, dus geen gezeur met copyrights enzo.



    Oh my god dat is echt zo leuk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.