• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    Cotrona ~ Denize - Hailey & Tyler
    Zusak ~ Cheryl - Isabella & Madison
    LJGibbs ~ Carianne - Eleanor & Celeste
    Sigil ~ Jolanda - Levi
    trasecolare ~ Milou - Sebastian
    Quake ~ Marie - Xavier
    BelIona ~ Sav - Jake & Cas
    Douceur ~ Anne-Fleur - Evelyn
    Sempre ~ Chloë - Sarah & Dominic
    Syoxisia ~ Demi - Ceira
    Beaumont ~ Stephanie - Juliana
    greenlight22 ~ Maaike - Elijah
    Mirandacosgrove ~ Anouk - Owen
    JC_ ~ Saar - Asher
    Kian ~ Naomi - Grayson
    Astraeus ~ Camilla - Gia
    Maslany ~ Dore - Maisie

    Birthdays
    Sarah (18) -> 19 ~ 31 januari
    Eleanor (17) -> 18 ~ 28 februari
    Cas (18) -> 19 ~ 11 maart
    Gia (18) -> 19 ~ 4 juni
    Juliana (17) -> 18 ~ 21 juni
    Jake (18) -> 19 ~ 19 juli
    Levi (18) -> 19 ~ 29 juli
    Asher (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Grayson (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Dominic (19) -> 20 ~ 7 september
    Evelyn (17) -> 18 ~ 5 oktober
    Elijah (18) -> 19 ~ 6 oktober
    Tyler (19) -> 20 ~ 26 oktober
    Xavier (18) -> 19 ~ 2 november
    Sebastian (17) -> 18 ~ 9 november
    Ceira (17) -> 18 ~ 24 november
    Hailey (17) -> 18 ~ 27 november
    Maisie (18) -> 19 ~ 9 december
    Celeste (18) -> 19 ~ 25 december

    Madison (18) -> 19 ~ ?


    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:43 ]


    El Diablo.

    Zusak schreef:
    Maddi staat, zal alleen het uiterlijk nog even beschrijven c: Al twijfel ik nog of ik huidige fc houd of verander naar




    Ik zoek in ieder geval:
    - iemand van wie ze drugs koopt
    - een meisje (maakt niet uit welke school) met wie ze het bed eens gedeeld heeft
    - een jongen (bij voorkeur van jefferson) met wie ze een tijd gedate heeft (enkel/voornamelijk om haar te irriteren)
    - een drink/party buddy
    - frenemy
    - één of twee echt goede vrienden/vriendinnen
    - flirts
    - eventueel fwb


    Ty? (:


    El Diablo.

    Zusak schreef:
    Maddi staat, zal alleen het uiterlijk nog even beschrijven c: Al twijfel ik nog of ik huidige fc houd of verander naar




    Ik zoek in ieder geval:
    - iemand van wie ze drugs koopt
    - een meisje (maakt niet uit welke school) met wie ze het bed eens gedeeld heeft
    - een jongen (bij voorkeur van jefferson) met wie ze een tijd gedate heeft (enkel/voornamelijk om haar te irriteren)
    - een drink/party buddy
    - frenemy
    - één of twee echt goede vrienden/vriendinnen
    - flirts
    - eventueel fwb


    Sarah voor de dikgedrukte en Dom voor schuin maybe?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Maisie staat deels, ik kan alleen niet zo goed een status voor haar verzinnen. Ik wacht even op haar goedkeuring, haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    I like her! (: Ik zal de topics aanpassen


    El Diablo.

    Oké, Maisie is dus basically de schattigste en groenste persoon die je ooit ontmoet hebt, maar wel met a shitload of money.
    Ik zoek voor haar in ieder geval iemand van wie ze eindelijk haar eerst zoen krijgt, maar verder heb ik nog geen eisen hahaha


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    Oké, Maisie is dus basically de schattigste en groenste persoon die je ooit ontmoet hebt, maar wel met a shitload of money.
    Ik zoek voor haar in ieder geval iemand van wie ze eindelijk haar eerst zoen krijgt, maar verder heb ik nog geen eisen hahaha


    Hahaha Grayson could steal her first kiss maar hij gaat pwetty cerial worden met Hailey volgens mi. Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gia, op pagina 7, zoekt ook nog relaties! :Y)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Waar zijn we nu ergens in de RPG? Dan kan ik een eerste post met Maisie er uit rammelen alvast


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    @Denise, Chloe, is goed c:
    @Dore, I got Maddi, maar ik weet niet of ze haar eerste kus van een meisje wilt :')

    Nog anderen voor Maddi, btw?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    @Denise, Chloe, is goed c:
    @Dore, I got Maddi, maar ik weet niet of ze haar eerste kus van een meisje wilt :')

    Nog anderen voor Maddi, btw?


    Ach, waarom niet?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb ook Jake en Cas voor de nieuwe personages? :3 Jullie ideetjes? Ik kijk morgen na mijn werk even


    Allemaal nieuwe mensjes ineens :o

    [ bericht aangepast op 21 okt 2016 - 23:01 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Maslany schreef:
    Waar zijn we nu ergens in de RPG? Dan kan ik een eerste post met Maisie er uit rammelen alvast


    Vrijdagavond 14 oktober (: Het team heeft de wedstrijd gewonnen en er is nu een overwinningsfeest in een club.


    El Diablo.

    Alvast ergens waar ik Maddi heen kan sturen trouwens?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wie moet er eigenlijk posten van de mensen bij het potje dare?
    Ohja, en ik heb Sebastian ook voor iedereen qua relaties :Y)


    take risks

    trasecolare schreef:
    Wie moet er eigenlijk posten van de mensen bij het potje dare?
    Ohja, en ik heb Sebastian ook voor iedereen qua relaties :Y)


    Ik met Cas, maar ik moest donderdag van 9 tot zes werken, gister de hele dag met mijn moeder weg en van zes tot tien werken en ik zit nu ook - verrassing - in de kantine van de Deen Supermarkt, waar ik tot 1 uur op de broodafdeling sta... Ik probeer oprecht vanmiddag te posten, aangezien ik morgen ook weer naar Walibi ga


    We've lived in the shadows for far too long.