• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    Cotrona ~ Denize - Hailey & Tyler
    Zusak ~ Cheryl - Isabella & Madison
    LJGibbs ~ Carianne - Eleanor & Celeste
    Sigil ~ Jolanda - Levi
    trasecolare ~ Milou - Sebastian
    Quake ~ Marie - Xavier
    BelIona ~ Sav - Jake & Cas
    Douceur ~ Anne-Fleur - Evelyn
    Sempre ~ Chloë - Sarah & Dominic
    Syoxisia ~ Demi - Ceira
    Beaumont ~ Stephanie - Juliana
    greenlight22 ~ Maaike - Elijah
    Mirandacosgrove ~ Anouk - Owen
    JC_ ~ Saar - Asher
    Kian ~ Naomi - Grayson
    Astraeus ~ Camilla - Gia
    Maslany ~ Dore - Maisie

    Birthdays
    Sarah (18) -> 19 ~ 31 januari
    Eleanor (17) -> 18 ~ 28 februari
    Cas (18) -> 19 ~ 11 maart
    Gia (18) -> 19 ~ 4 juni
    Juliana (17) -> 18 ~ 21 juni
    Jake (18) -> 19 ~ 19 juli
    Levi (18) -> 19 ~ 29 juli
    Asher (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Grayson (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Dominic (19) -> 20 ~ 7 september
    Evelyn (17) -> 18 ~ 5 oktober
    Elijah (18) -> 19 ~ 6 oktober
    Tyler (19) -> 20 ~ 26 oktober
    Xavier (18) -> 19 ~ 2 november
    Sebastian (17) -> 18 ~ 9 november
    Ceira (17) -> 18 ~ 24 november
    Hailey (17) -> 18 ~ 27 november
    Maisie (18) -> 19 ~ 9 december
    Celeste (18) -> 19 ~ 25 december

    Madison (18) -> 19 ~ ?


    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:43 ]


    El Diablo.

    AdamSandler schreef:
    @Demi, wij hadden toch ook met Owen en Ceira exen?


    Yap, klopt c:


    That is a perfect copy of reality.

    @Chloe, kan, maar dan mag iedereen dat voor zijn/haar eigen personage gaan doen xd. Heb er niet zoveel zin in om voor 12/14 personages uit te vogelen hoe diens relaties er uit zien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LJGibbs schreef:
    Ik zoek voor Cel:

    > Een mannelijke vijand
    > Een frenemie
    > Een of twee exen (Willow en Jefferson)
    > Iemand bij wie ze alles kwijt kan
    > Twee of meer vrienden
    > Iemand van wie ze drugs koopt
    > Een flirt


    Ik heb Elijah wel voor een van deze dingen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    CEIRA HER RELATIONSHIPS


    WILLOW CREEK HIGH SCHOOL
    Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat.

    ISABELLE ELEANA THOMASSEN – BEST FEMALE FRIEND
    Doordat Isa en Ceira eerst op dezelfde school zaten zijn ze goede vriendinnen geworden. Het klikte echter zo goed tussen de twee dat hun vriendschap uitdraaide in wat ze nu zijn. Beste vrienden. Nu Isa van school is veranderd spreken en zien ze elkaar minder, dit betekent echter niet dat hun vriendschap is verslechterd.

    JAKE NATHANIEL COLFER – UNDECIDED

    De rest volgt in een spoiler hieronder:
    GIA TEREZINHA DE OLIVEIRA – UNDECIDED

    DOMINIC HENRY HAMMOND – BLACKMAILING
    Dominic weet van Ceira's enkele malen gebruik van drugs af en sinds haar broer het zachtgezegd niet waardeert als zij drugs gebruikt, heeft Dominic een goed chantage middel. Hier maakt hij ook zorgvuldig gebruik van. Sinds Ceira een intelligent persoon is en Dominic juist veel moeite heeft met zijn schoolwerk, komt het regelmatig voor dat Ceira het voor hem moet maken. Natuurlijk krenkt dit haar trots en doet ze dit met grote tegenzin. Ze is dan ook volop bezig met een plan te bedenken om aan Dominic te ontkomen.

    SEBASTIAN AMBROISE NELSON – THE FRENEMY
    Uitleg komt


    JEFFERSON HIGH
    Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië.

    ASHER JORDAN MONTERO – BEST MALE FRIEND
    Asher is haar mannelijke beste vriend. Ze verschillen redelijk qua persoonlijkheid, maar dat is juist hetgeen dat ze ze close heeft gemaakt. Asher is iemand tegen wie ze open kan klagen over die manwhore van een tweelingbroer van hem die ze leuker vindt dan ze toegeeft en Asher is ook vaak haar handlanger als ze Grayson voor iets wil terugpakken.

    ELIJAH JOSEPH MERKEY – THE "EX"
    Elijah en Ceira hadden een paar jaar geleden een one night stand en Ceira vond hem oprecht leuk. Het scheen helaas van een kant te komen. Nadat hij haar pijn had gedaan heeft ze hem nauwelijks meer gesproken en nu voelt ze vooral woede jegens hem. Ze zal hem dan ook zoveel mogelijk proberen te vermijden.

    TYLER JAY SANTIAGO – THE BROTHER
    Tyler is haar broer. Ze hebben een goede relatie met elkaar - al zal Ceira het direct laten melden als haar iets niet zindt. Of wanneer Tyler te ver gaat in zijn grote-broer gedrag. De preken die zij ook krijgt van Tyler gaan vaak het ene oor erin en het andere eruit.

    GRAYSON EDIN MONTERO – IT'S TOO COMPLICATED
    Grayson, de tweelingbroer van Asher zonder het brein dat vaak genoeg hulp nodig heeft van Ceira om te slagen met een net-voldoende. Het is voor Grayson normaal om een á twee keer per dag een klap te ontvangen, afkomstig van Ceira. Met een flauwe opmerking over zijn lage IQ erbij natuurlijk. Desalniettemin zijn het wel goede vrienden. Al weet Ceira soms niet goed wat ze met hem aanmoet.

    Rest volgt in spoiler hieronder:
    OWEN BELL – ANOTHER EX
    Ze hadden een relatie samen, maar Owen is toen vreemdgegaan en heeft hiermee Ceira bedrogen. Ceira probeert zich er sterk over te houden omdat ze Owen vaak genoeg ziet - want hij moet natuurlijk vrienden zijn met Tyler en Isa - maar het liefst gooit ze Owen van een afgrond.

    TALULLAH CASSIDY FOWLER – THIS BITCH. .
    Ze waren goede vrienden, tot dat Tyler haar beste vriendin belazerde door het bed te delen met Cas. Ceira beschouwt dit als de hoofdreden dat het uitgegaan is tussen Isabella en Tyler en zal dit Cas ook niet zo snel vergeven. Ze hebben er een hevige ruzie door gehad dat eigenlijk nog steeds gaande is.

    SARAH ARCHER – IT USED TO BE RAINBOWS AND UNICORNS
    Sarah en Ceira konden het goed met elkaar vinden - tot dat de drama kwam tussen gemeenschappelijke vrienden van hun. Ceira had al snel de kant gekozen van Isabelle en terwijl Sarah haar best deed om onpartijdig te blijven merkte Ceira al snel dat zij meer voor Cassidy was. Hoewel ze allebei proberen hun vriendschap te behouden, verwatert dit steeds meer omdat de drama het onmogelijk maakt.

    EVELYN AUTUMN WALKER – JUST FRIENDS
    Evelyn en Ceira zijn gewoon vriendinnen van elkaar - niet meer, niet minder.




    IK ZOEK NOG:
    — Willow Creek enemy (volgens mij was dit Xavier, maar dat weet ik dus ook niet zeker)
    — Een vrouwelijk personage waarmee ze zo'n slechte relatie heeft op dit moment dat ze zeg maar elkaar een klap kunnen verkopen als ze elkaar alleen naar kijken op de gangen (Dit kan Cas zijn voor het verpesten van Tyler & Isabelle's relatie bijvoorbeeld?)
    — (Voornamelijk mannelijke) vrienden
    — En ik zoek nog iemand die een geheim (voor haar broer voornamelijk) met haar deelt, al kan dit natuurlijk ook een random persoon zijn - sinds ik niet weet of Tyler de enige is die drugs dealt of heeft. ;p

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 18:41 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Zusak schreef:
    @Chloe, kan, maar dan mag iedereen dat voor zijn/haar eigen personage gaan doen xd. Heb er niet zoveel zin in om voor 12/14 personages uit te vogelen hoe diens relaties er uit zien.


    Bedoelt ze met die tekening dat rondje met al die streepjes en namen?


    That is a perfect copy of reality.

    Zusak schreef:
    @Chloe, kan, maar dan mag iedereen dat voor zijn/haar eigen personage gaan doen xd. Heb er niet zoveel zin in om voor 12/14 personages uit te vogelen hoe diens relaties er uit zien.


    Ja dat bedoelde ik ook haha! Is het mogelijk dat we dat bestand naar elkaar toe sturen? Of werkt dat niet zo?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ja dat bedoelde ik ook haha! Is het mogelijk dat we dat bestand naar elkaar toe sturen? Of werkt dat niet zo?


    Ik vind het zelf niet zo chill om mijn e-mailadres zomaar met iedereen te delen tbh ;x zou het niet een te grote chaos worden, want dat ding was al een chaos en nu zijn er ook nog personages en relaties bij gekomen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Maddi staat, zal alleen het uiterlijk nog even beschrijven c: Al twijfel ik nog of ik huidige fc houd of verander naar




    Ik zoek in ieder geval:
    - iemand van wie ze drugs koopt Ty
    - een meisje (maakt niet uit welke school) met wie ze het bed eens gedeeld heeft Sarah
    - een jongen (bij voorkeur van jefferson) met wie ze een tijd gedate heeft (enkel/voornamelijk om haar te irriteren)
    - een drink/party buddy Ty
    - frenemy
    - één of twee echt goede vrienden/vriendinnen
    - flirts Dominic
    - eventueel fwb
    - een ex
    - één iemand die haar echt begrijpt
    - iemand met wie ze ooit erg close was, maar wie ze weggeduwd heeft
    - of als jullie nog dingen weten, dat is ook welkom c:


    Late reactie, maar ik heb Ceira voor Maddi? Ik weet niet precies waarbij ze past, maar goed haha.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 14:12 ]


    That is a perfect copy of reality.

    @Denize & Anne-Fleur: Ty voor de drugs en Eve voor het alles kwijt kunnen?


    all because i liked a girl

    Zusak schreef:
    (...)

    Ik vind het zelf niet zo chill om mijn e-mailadres zomaar met iedereen te delen tbh ;x zou het niet een te grote chaos worden, want dat ding was al een chaos en nu zijn er ook nog personages en relaties bij gekomen xd


    Nee snap ik, heb nu zelf de afbeelding gekopieert uit je topic en in paint gezet.. Maar dat werkt niet zo goed haha

    Misschien dat iedereen dan even de relatielijstjes plaatst? Want die van Sarah heb ik maar tot topic 2 bijgewerkt dus die moet sowieso erbij en die van Dominic moet ik nog even in elkaar zetten.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Maaike, Elijah en Celeste een flirt?


    all because i liked a girl

    LJGibbs schreef:
    Maaike, Elijah en Celeste een flirt?


    Yep, is goed!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    CELESTE HER RELATIONS



    JEFFERSON HIGH
    TYLER SANTIAGO — I NEED THE STUFF NOW
    Tyler en Celeste kennen elkaar doordat Celeste drugs van Ty koopt. Celeste vindt hem echter ook een goede vriend en zal het zichzelf kwalijk nemen als hij ooit achter de tralies belandt door zijn drugshandeltje. Dit schuldgevoel komt vooral door haar adoptiemoeders, die allebeide rijk zijn en een hekel hebben aan al haar vrienden van Jefferson.

    EVELYN WALKER — I CAN TRUST MY LIFE WITH THIS CHICK
    Evelyn en Celeste zijn twee handen op een buik. Haar Nutella verslaving lijkt te verdwijnen zodra Celeste bij Evelyn is. Evelyn maakt een soort vriendschap waar, een vriendschap waarvan Celeste dacht dat het maar een rotgrap was. Celeste zou haar leven aan Evelyn geven, zo goed is de band tussen de twee.

    ELIJAH ? — FLIRT, KISS AND REPEAT
    Elijah en Celeste zijn een flirt. Het zijn vaak onschuldige flirts, maar af en toe kussen de twee wel. Het zal Celeste niet verbazen als ze ooit nog een keer samen het bed delen.

    SARAH ARCHER — GET THE FUCK OUT OFF HERE
    Sarah en Celeste kunnen het niet met elkaar vinden. Ze zijn elkaars vijanden, maar Cel ziet de schoonheid van de brunette er wel in. Celeste zou het dan ook totaal geen probleem vinden om een keer met Sarah te zoenen.

    WILLOW CREEK HIGH
    ELEANOR DEVEREAUX — I DON'T THINK SHE DESERVES THE LIGHT IN HER EYES
    De vijandigheid tussen Eleanor en Celeste gaat al terug naar het moment dat Celeste voet in Willow Creek zette. Eleanor was meteen al de Queen B en die wilde maar een enkel ding, Celeste weghebben. Celeste gunt Eleanor het licht in haar ogen dan ook niet.

    Als er iets niet klopt of er moet nog iets bij, roep het (:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 15:48 ]


    all because i liked a girl

    Sempre schreef:
    (...)

    Nee snap ik, heb nu zelf de afbeelding gekopieert uit je topic en in paint gezet.. Maar dat werkt niet zo goed haha

    Misschien dat iedereen dan even de relatielijstjes plaatst? Want die van Sarah heb ik maar tot topic 2 bijgewerkt dus die moet sowieso erbij en die van Dominic moet ik nog even in elkaar zetten.


    Alles is bij Isa zo'n beetje "it's complicated" aan het worden :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    Alles is bij Isa zo'n beetje "it's complicated" aan het worden :')


    Wacht maar tot je Sarah's lijst zo ziet hahahaha. Damn. Verwarrend allemaal.


    When time and life shook hands and said goodbye.