• U N T I L      D A W N

    •••

    "A tiny butterfly flapping its wings today may lead to
    a devastating hurricane weeks from now."



    5 oktober 2015. Het leek een normale avond te worden voor de vriendengroep. Zoals ze elk jaar een aantal keer deden, gingen ze naar een vakantiehuis van iemand uit de groep. Buiten het ouderlijk zicht deden ze hier van alles, natuurlijk met de nodige hoeveelheid alcohol erbij. Uiteindelijk kwam iemand op het idee om voor hun nieuwste lid, Jack, een dare te verzinnen. Dares zijn gebruikelijk in de groep, van onschuldige voorstellen als “probeer de nieuwe chips smaak” tot “ren naakt een rondje rond het huis”. Jack kreeg de uitdaging om in te breken bij de boerderij van Joseph Anderson, een man die erom bekend stond om gewelddadig te reageren wanneer iemand zonder toestemming zijn land betrad. En niet alleen dat, Jack moest het ook verkleed als een clown doen. Zo gezegd, zo gedaan. De groep maakte zich klaar en ging op weg naar de boerderij, die grensde aan de rand van het bos. Eenmaal bij het bos wachtten de vrienden op een afstandje, terwijl Jack het terrein betrad. Al snel klonk er geschreeuw uit het huis, waardoor de vriendengroep dacht dat Jack's dare gelukt was. Die gedachte sloeg snel om in twijfel toen het geschreeuw bleef aanhouden. Uiteindelijk gingen ze zelf ook richting de boerderij. Ze raakten nog ongeruster toen daar niemand was. Jack niet. De eigenaar niet. De hele plaats bleek verlaten te zijn. De vrienden zochten twee dagen lang naar hem, en schakelden uiteindelijk ook de politie in, maar tot vandaag de dag is er nog steeds geen spoor van beide mannen gevonden.

    Één jaar later: 31 oktober 2016. Halloween. De vriendengroep maakt zich opnieuw klaar om naar het vakantiehuis te gaan, waar ze niet meer geweest zijn sinds Jack’s verdwijning. Al snel blijkt dat ze niet zo alleen zijn als ze denken. Een killer in een clownsmasker sluipt in de bossen rond het huis en dat is pas het begin van de ellende...


    “We were just playing a joke. It was supposed to be funny.”


    • Omgeving

          De plaats
    Montana, USA. Vlakbij Flathead National Forest. Het huis staat op de voet van een berg en er is enkel één kleine weg die ernaartoe leid. Links, voor en achter het huis is er bos en enkele meters naar rechts is er een groot meer waar men kan vissen en kanovaren (als je zelf een kano hebt). Het dichtstbijzijnde dorp is kilometers ver en het dichtstbijzijnde huis is de nu leegstaande boerderij van Joseph Anderson aan de andere kant van het meer.
    Er wordt afgeraden te diep het bos in te gaan aangezien hier grizzlyberen, lynxen en ook de grijze wolf huizen, al is dit voornamelijk dieper in Flathead National Forest.

          Het huis
    Based on this house.
    Het huis behoort toe aan de oom van Lola (zij is dan ook de host) en het is opgedeeld in twee delen: een hoofdgebouw en een gasthuis. Deze worden verbonden door een overdekte brug/gang. Vooraan heeft het hoofdgebouw een terras en een klein prieeltje. Ook het gasthuis heeft een klein terrasje.
    Het huis heeft één garage onder het hoofdgebouw. De poorten onder het gasthuis dienen als 'buitenversiering' en werken dus niet. In plaats van de garage bevind er zich daar een indoor zwembad met verlichting en een bar.
    Het huis heeft acht slaapkamers (drie master bedrooms, twee met een dubbelbed en twee met twin bedrooms). Één master bedroom bevind zich op de eerste verdieping van het hoofdgebouw, een andere op de eerste verdieping van het gasthuis en een derde op de tweede verdieping van het gasthuis. Één slaapkamer met dubbelbed bevind zich op de tweede verdieping van het hoofdgebouw en de twee twin bedrooms bevinden zich aan de andere kant van de tweede verdieping (waar nu exercise en office staat op het plan). Het tweede dubbelbed staat op het gelijkvloers. Naast die slaapkamer is er een cinemaroom, een kleine gameroom en een fitnessruimte/storage room.
    Daarnaast is er natuurlijk ook een grote eetkamer, een grote zitkamer, een keuken, etc. Er zijn vijf badkamers: een grote masterbadkamer op de eerste verdieping van het hoofdgebouw, twee badkamers op de tweede verdieping van het hoofdgebouw en elk een badkamer op de verdiepingen van het gasthuis.
    Denk voor het interieur zoals hier, enkel alles veel groter natuurlijk. Allemaal heel erg lodge-y en ouderwets, maar modern tegelijkertijd.

    — Master bedroom 1 (hoofdgebouw, eerste verdieping):
    — Master bedroom 2 (gasthuis, eerste verdieping):
    — Master bedroom 3 (gasthuis, tweede verdieping):
    — Slaapkamer met dubbelbed 1 (hoofdgebouw, tweede verdieping):
    — Slaapkamer met dubbelbed 2 (hoofdgebouw, gelijkvloers):
    — Twin bedroom 1 (hoofdgebouw, tweede verdieping, links):
    — Twin bedroom 2 (hoofdgebouw, tweede verdieping, rechts):


    • Rollen
    Jongens
    JC_ — Daniel Cayden Lawley — 20 — The Hothead — Diego Barrueco — Pagina 3
    Sigil — Connor Levi Wyatt — 22 — The Party Animal — Jack Falahee — Pagina 4
    Maslany — Brontes King Sawyer — 21 — The Parent — Tyler Posey — Pagina 4
    Cotrona — Elijah Jamal Lockwood — 23 — The Leader — Toni Mahfud — Pagina 3

    Meisjes
    Zusak — Charlotte Dakota Niven — 20 — The Sweetheart — Carmella Rose — Pagina 2
    Douceur — Abigail Ruby Johnson — 20 — The Responsible One — Bridget Satterlee — Pagina 3
    HeyitsGraham — Layla Victoria Wilson — 19 — The Slut — Claire Julien — Pagina 3
    Miall — Robin Bree Moore — 20 — The Bitch — Sophie Turner — Pagina 4
    Canagan — Jazmín Valeria Fuensanta — 22 — The Rebel — Diana Melison — Pagina 4



    • Regels
    — De huisregels gelden altijd.
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Perfecte personages bestaan niet. Iedereen heeft flaws. Lees de andere rollen ook eerst, zodat we geen drie stoere, dominante jongens hebben en één nerdje, om even een voorbeeld te geven.
    — Enkel Cheryl, Zusak, en ik, Byers, maken nieuwe topics aan. Vragen kunnen ook aan ons gesteld worden.
    — Deze RPG is horror-themed, dus als je daar gevoelig aan bent is deze RPG misschien niks voor jou. Als bijgevolg is de RPG dan ook 16+.
    — Naamsveranderingen en afwezigheden doorgeven, alsjeblieft.
    — Er staat geen deadline op het afwerken van rollen, maar het spreekt voor zich dat je geen maand moet wachten tot je rol af is. We hopen dat alle rollen klaar zijn op het moment dat we het speeltopic openen.
    — De killer wordt enkel bestuurd wanneer wij dat willen en andere griezelige dingen gebeuren ook met onze toestemming zodat er niet te veel tezelfdertijd gebeurt. Voorstellen mogen altijd gedaan worden.


    Begin
    Het is 31 oktober 2016. De meeste van de groep zullen al bij het huis zijn of net aankomen. Gezien niet iedereen nog in hun hometown woont, reist niet iedereen samen. Ze maken zich klaar voor een leuk weekend, van geen kwaad bewust. Momenteel regent het lichtelijk en is het 8 graden, maar dat mag de pret niet bederven.
    P.S. vergeet de halloween kostuums niet

    Current time 08.25 PM
    11 hours and 59 minutes until dawn



    Rollentopic
    Based on Until Dawn doh.
    ©Supermassive Games, Sony Computer Entertainment, Zusak & Byers.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 20:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis 'Bailey' Wallace
    The Joke/Pranker • Ready to partehhh • @ On the way to Looolsss with Layla. Atleast she loves me.•

    'I wanna be the one you call, every day and night
    Are you gonna be the one who's always gonna treat me right'



    I fucking love hate you.



    Rustig liepen we het bergje af; waarbij mijn blik nog even over de blondine naast me gleed. Kleine blosjes waren op haar wangen verschenen; wat haar enkel schattiger uit liet zien. Het liet haar jonger ogen en op een of andere manier onschuldig, hoewel we beide maar al te goed wisten dat ze dat niet was. Ik voelde haar lichaam terwijl we liepen dan ook steeds dichter tegen me aan komen, wat alles behalve subtiel was naar mijn mening. Haar hoofd op mijn borst maakte het dan ook helemaal af en ik wist nou al als iemand uit het raampje keek; het vragen op zou gaan wekken. Moesten ze vooral doen. Het was nou niet bepaald alsof ik daar wakker van ging liggen. De tijd dat ik ook een fuck dacht wat mensen over me dachten was dan allang verdwenen en zal ongetwijfeld nooit meer terug komen.
    ‘Ik kon alleen maar aan jou denken Bailey.’ Ik lachte even om haar opmerking, gezien we beide wisten dat het niet waar was; hoewel het altijd aangenaam bleef om het te horen. Ik zetten mijn vingers plagend bij haar mondhoeken, waar ik haar pruillipje veranderde in een glimlach. ‘Staat je veel beter.’ Verklaarde ik dan ook meteen. Echter verliet dan ook algauw een speels lachje haar ranke lippen; waar een licht uitdagende blik in haar ogen tevoorschijn kwamen. ‘En hoe zit het met mijn concurrentie?’ Ik schudden even mijn hoofd, waar ik verleidelijk op mijn lip beet. Iets wat haar fataal werd; gezien ze tegen de vlakte aan ging en mij daarin mee trok. ‘Sorry.’ Ik schudden lachend mijn hoofd en vroeg me af hoe ik het voor elkaar had gekregen om niet één, maar zelfs twee keer tegen de vlakte te gaan in minder dan tien minuten.
    ‘Well… ik weet dat je me graag op je hebt liggen; maar ik had op zijn minst verwacht dat je me daarvoor wel uit zou kleden…’ Plagend tuitte ik mijn lippen, voor ik van haar af rolde en het meisje van de grond af trok. Wij beide verdiende nu wel een warme douche. De lichte regen maakte het behoorlijk koud en ik wilde ook niet dat iedereen straks stijve tepels bij me kon gaan zien. Daarnaast stelde ik daarmee ook de tijd die ik met Connor verplicht moest besteden uit, hoewel ik me voor nam om ook de merendeel van de tijd met Layla te besteden. Zij was tenminste een persoon die niet continue aan je hoofd zeikte en gewoon lol kon maken, zonder de nodige drama.
    ‘…Maar ik ben niet zo geheel jaloers op mijn concurrentie; cause who don’t want a piece of this…’ met dat gebaarde ik mijn hand over mijn lichaam; voor ik mijn armen rond haar middel legde. Ik boog wat richting het meisje toe, tot mijn lippen bijna die van haar rijkte. Ik voelde haar warme adem over mijn lippen en huid strijken, hoewel ik niet de laatste kleine millimeters overbrugde om onze lippen te raken.
    ‘You know.. we zijn gewoon twee ontzettend aantrekkelijke mensen, die beide single zijn omdat niemand ons bij kan houden... But I feel we can keep each other up.. if you know what I mean.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Abigail Ruby Johnson

    Let me help you. It's my favourite thing to do.

    The responsible one | On her way to the pool
    "Oké, misschien zien we je daar wel. Ik ga ook even mijn spullen dumpen, en dan ga ik mijn eigen flessen in de keuken zetten en opzoek naar Lola's eten" Zegt Connor, waarna hij even grijnst en kort zijn hand op mijn schouder legt.
    "Tot zo, Ga je mee Boo?" Hoor ik hem tegen Jazmín zeggen. Ik kijk toe hoe ze samen richting de slaapkamers verdwijnen. Kort ging mijn blik door de hal, waar ik nu weer in mijn eentje sta. Ik haal mijn schouders op en begin richting de trap te lopen.
    Met mijn tas over mijn schouder bungelend en mijn koffer achter me aan slepend, ging ik op zoek naar een kamer. Het kon me vrij weinig schelen waar ik zou slapen, maar bijna automatisch liep ik door naar de linker twin bedroom. Terwijl ik de deur open gooi, laat ik mijn blik over de inrichting gaan. Ik voel een kleine glimlach rond mijn lippen verschijnen, op de één of andere manier voelde het altijd ontzettend vertrouwd om hier te komen. Snel loop ik de kamer binnen en sluit de deur achter me. Voorzichtig liet ik mijn spullen vallen, mijn koffer tilde ik op bed zodat ik mijn zwemkleding eruit kon vissen. Ik keek kort naar de donkerblauwe bikini die ik in mijn handen had en legde hem vervolgens op bed neer. Toen ik ook een handdoek en een lang vest had gepakt, sloeg ik de koffer dicht.

    Even later loop ik met mijn handdoek en mijn telefoon in mijn handen door het huis richting het zwembad. Ik trek het grote vest, waaronder ik mijn bikini draag, wat strakker om me heen en versnel mijn pas iets.
    Als ik bij het zwembad aankom, laat ik mijn blik door de ruimte glijden. Gelijk zie ik Lola en Brontes in het water en Elijah op de rand van het zwembad zitten. Met een glimlach op mijn gezicht loop ik hun kant op.
    ''Hey, guys.'' Mompel ik vrolijk, waarna ik de paar spullen die ik bij me heb ergens neerleg.


    chaos makes the muse

    Charlotte "Lola" Dakota Niven
    THE SWEETHEART || AT THE POOL || BIKINI O1 O2

    there is peaceful
    there is wild
    i am both at the same time.

    Terwijl Lola met de drankjes en wat snacks bezig was dacht ze terug aan de laatste keer dat de hele group hier geweest was. Dat was toen Jack verdween. Voor haar voelde het minder vreemd dan voor de rest om weer in het huis te zijn. Ze was er sinds de verdwijning dan ook al weer enkele keren weer geweest.
          Lola was nogal in gedachten verzonken, en zachtjes aan het meezingen met de muziek, waardoor ze niet doorhad dat iemand ondertussen de ruimte ingelopen was. Toen ze plots een stem in haar oor hoorde, die ze ondanks de vreemde vervorming herkende als die van Bron, slaakte ze dan ook een zachte gil van schrik. 'Shit, Bron.' Ze zond hem een quasi-boze blik toe toen ze zich omgedraaid had. 'Peach is niet blij met Mario.' Ze zette een pruillipje op en porde hem zachtjes.
          'Must...' De blik in Bron's ogen vertelde wel hoe laat het was. Lola probeerde nog weg te glippen, maar hij had beide armen al rondom haar middel geslagen, waardoor ze opgesloten was. Erg sterk was ze niet, dus één arm was waarschijnlijk zelf wel genoeg geweest. 'Eat. pretty. girls'. brains.' Ze werd opgetild en het water kwam even later steeds dichterbij. Niet veel later lag ze er dan ook in.
          'Wat je helaas niet wist, Bronnie, is dat er watermonsters in het zwembad leven die graag lange, gespierde jongens op eten.' Ze zwom om hem heen, zodat ze van achteren zijn armen rondom zijn nek kon slaan. Ze kon het niet laten om zachtjes in zijn nek te bijten, zoals een monster zou doen, waarna ze haar handen op zijn schouders zette in een poging hem onderwater te duwen. Zoals te verwacht viel, kwam er niet veel van. Zelfs niet toen ze praktisch op zijn hoofd hing kreeg ze hem niet onderwater. Terwijl de verdrinkpoging bezig was, kwam Eli binnen, maar tot Lola's teleurstelling liep hij rechtstreeks naar de bar.' Ze gleed dan ook van Bron's rug af en zwom naar haar opblaasflamingo.
          Uiteindelijk kwam Eli wel naar het zwembad toe, maar ging hij enkel op de rand zitten. 'Well hello gorgeous...' floot hij. 'Hiya, stranger,' glimlachte ze, waarna ze Abi begroette. 'Komen jullie ook het water in? Dan kunnen we zo'n waterworstel-ding doen als je altijd in films ziet. Bron en ik tegen jullie twee.'

    .

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 22:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Layla Victoria Wilson


    19 • The Slut • On her way to the cabin • Outfit • Bailey



    Ik volgde Bailey zijn hoofd dat van links naar rechts ging al lachend. Ook ik moest wel lachen om mijn eigen stommiteit. ‘Well… ik weet dat je me graag op je hebt liggen; maar ik had op zijn minst verwacht dat je me daarvoor wel uit zou kleden…’ Ik keek Bailey aan alsof ik medelijden met hem begon te krijgen, toen hij zijn lippen tuitte. Hij rolde van me en trok mij overeind. Toen ik overeind stond deed ik net alsof ik weer viel, maar dit keer liet ik mezelf tegen Bailey's borstkas aanvallen. Waarna ik lachend mezelf van hem afduwde. "Je bent traag van begrip vandaag Bailey. Ik dacht dat je wel wist waar ik naar toe wilde gaan." Zei ik lachend, terwijl ik mijn hand door zijn haar woelde. Bij Bailey kon ik altijd gewoon mezelf zijn en hoefde ik niet erg op mijn gedrag te letten. Echter probeerde ik er wel aan te werken, want ik wilde niet weer een 'Daniel accident'. Ik wreef met mijn handen even over mijn bovenarmen als stille teken dat ik het vrij houd begon te krijgen. Echt dikke kleding had ik dan ook weer niet aan, maar hé hoe kon je anders dit perfecte lijf zien?
    ‘…Maar ik ben niet zo geheel jaloers op mijn concurrentie; cause who don’t want a piece of this…’ Ik volgde zijn handen, die over zijn lichaam gingen. Zachtjes beet ik op mijn lip. Er kwamen lichtte gedachtes in mijn hoofd waardoor ik opgewonden raakte. Zijn handen gingen van zijn eigen lichaam naar mijn lichaam, rond mijn middel. Ik deed een heel klein stapje dichter hem toe, waarna hij dichter naar mij toe boog. Ik sloot mijn ogen en liet mijn lippen al hun positie aannemen, echter voelde ik geen zoen, enkel zijn adem. Ik opende weer mijn ogen en keek recht in zijn bruine ogen. Dit was een anti-climax... ‘You know.. we zijn gewoon twee ontzettend aantrekkelijke mensen, die beide single zijn omdat niemand ons bij kan houden... But I feel we can keep each other up.. if you know what I mean.’ Een speelse lach betrad mijn gezicht. Bailey wist altijd wel die lach op mijn gezicht te toveren ook al was ik soms ik eens een keer niet in de stemming. Echter dat gold niet voor nu. De enkele millimeters tussen onze lippen verbrak ik met een zoen, die maar van korte tijd was. Ik trok mijn jas verder open en wreef met mijn handen over mijn lichaam. "We moeten wel iets bewaren voor in het huis." plagend trok ik Bailey verder mee aan zijn kraag richting het huis.


    Do I look like Mother Teresa?

    Brontes King Sawyer
    23 • The Parent • in de keuken met Lola
    "I'm friends with the monster that's under my bed, get along with the voices inside of my head."



    Ha, suck it, Elijah. Ze wil op mijn schouders en lekker niet op de jouwe. Kun je nog zo gespierd zijn, maar dat maakt dus helemaal niks meer uit. 1-0 voor mij. Suck. It.
    "Ja, leuk," reageer ik enthousiast, mijn overwinningsgevoel onderdrukkend.
    Eli is overduidelijk een jaloers vriendje, maar dat wisten we al langer. En ik ben een jaloerse beste vriend, dus dan staan we gelijk. Maar het blijft 1-0 voor mij. Gewoon, omdat ik de puntentelling bijhoud en niet die gladjakker.
    Ondertussen zijn Lola's pogingen om me te verdrinken gestaakt, gelukkig maar. Anders zou ik op een gegeven moment nog moeten gaan doen alsof het werkte, en ik ben een slechte toneelspeler. Lola zou me waarschijnlijk niet meteen doorhebben, maar Eli zou vast de lol verpesten. Zoals altijd.
    Gelukkig kan niemand hier gedachten lezen - dat denk ik ten minste - want dan zouden mensen me voor gek verklaren. Of als het Eli was, dan zou hij me waarschijnlijk neerslaan. Waarna anderen me dan weer dood zouden kunnen verklaren, want dat overleef ik niet. Als we het dan toch over dood hebben - en met 'we' bedoel ik Bron's linker- en Bron's rechterhersenhelft - moest ze dat nou doen? Moest ze nou echt in mijn nek bijten? Ze wéét, en waarschijnlijk is dat precies de reden, dat dat mijn zwakte is.
    Ik zak door mijn knieën, waardoor ik grotendeels onder water verdwijn, en klop op mijn schouders. "Stijgt u op, prinses."



    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 22:43 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Elijah Jamal Lockwood
    23 || The Leader || At the pool with Lola, Abi and Brontes





    ''Hey, guys.'' hoor ik en ik kijk even naar Abi. 'Hey you' glimlach ik en kijk weer naar Lola. 'Hiya, stranger,' glimlachte ze en ik hou mijn hoofd ietwat schuin. 'Komen jullie ook het water in? Dan kunnen we zo'n waterworstel-ding doen als je altijd in films ziet. Bron en ik tegen jullie twee.'. Bij deze woorden werd mijn glimlach wat minder en ik keek kort naar Brontes. "Ja, leuk," reageert hij enthousiast en even krult mijn mondhoek omlaag in afgunst. 'Ja, leuk..' mompel ik en weet nog net een zwak glimlachje op mijn lippen te krijgen voor ik me ook in het zwembad laat zakken.
    "Stijgt u op, prinses." Ik rol lichtjes met mijn ogen en trek Abi langzaam naar de rand van het zwembad. 'Je weet toch wel, babe... Dat je net onze overwinning hebt bevestigd?' zeg ik en ik grijns naar Lola. 'Geen zorgen.. Volgende ronde mag je met mij.' zeg ik op een plagend toontje en mijn grijns wordt breder terwijl ik kort naar Brontes kijk. Hij mocht dan wel het "dad-figuur" in onze groep zijn en hem daarom blijkbaar een 'goede' gozer maken. Ik mag hem niet. Nooit gemogen ook. Als het aan mij had gelegen was hij dan ook nooit in deze groep gebleven, maar ja.. Elke groep heeft een achterbaks mormel nodig no? Ik zucht even diep en kijk naar Abi. 'Come on, ik zal je naar de overwinning leiden.' zeg ik en ik tover mijn brede grijns weer op mijn gezicht.


    El Diablo.

    Abigail Ruby Johnson

    Let me help you. It's my favourite thing to do.

    The responsible one | At the pool with Lola, Elijah and Brontes
    'Hey you.' Hoor ik Elijah zeggen, waarna ze mijn blik terug naar Lola gaat.
    'Komen jullie ook het water in? Dan kunnen we zo'n waterworstel-ding doen als je altijd in films ziet. Bron en ik tegen jullie twee.' Zei Lola nadat ze me had begroet. Ik laat mijn blik kort over hen drieën gaan en blijf even hangen bij Brontes.
    "Ja, leuk." Antwoordt hij met behoorlijk wat enthousiasme in zijn stem. Een klein glimlach verschijnt op het gezicht van Elijah, maar ik kan vanaf hier zien dat hij niet heel blij is met de situatie.
    "Stijgt u op, prinses." Gaat Brontes ondertussen verder terwijl hij grotendeels onder water verdwijnt. Ik voelde hoe Elijah me richting de rand van het zwembad trok en ik wiebelde even op mijn benen. Snel trek ik mijn vest uit en gooi hem bij de rest van mijn spullen, waarna ik op de rand van het zwembad ga zitten en mezelf langzaam het water in laat glijden.
    'Je weet toch wel, babe... Dat je net onze overwinning hebt bevestigd?' Zegt Elijah vervolgens met een grijns op zijn gezicht Lola's kant op.
    'Geen zorgen.. Volgende ronde mag je met mij.' Vervolgt hij plagend. Een diepe zucht verlaat zijn lippen, waarna hij mijn kant op kijkt.
    'Come on, ik zal je naar de overwinning leiden.' De grijns op zijn gezicht is teruggekeerd en ik schud even lachend mijn hoofd, terwijl ik zijn kant op ga. Kort laat ik mijn blik over Brontes gaan en daarna blijft hij hangen bij Lola.
    'Ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik voel gewoon dat wij dit gaan winnen.'' Ik kijk haar grijnzend aan. Even kijk ik vragend naar Elijah.
    'Ja, toch?'


    chaos makes the muse

    Connor Levi Wyatt

    •22•The PartyAnimal• In de woonkamer• Met Jazmín•Outfit•

    Sometimes You'll Never Know The Value Of A Moment Untill It Becomes A Memory




    Voor ik Jazmín in mijn armen trok had ze haar jas en pet. Ze leek tevreden toen ik mijn handen op haar billen plaatste. Vervolgens kuste ze me gewillig terug. Helemaal van jou" zucht ze waarna ze weer haar lippen op die van mij drukt. Haar heerlijke zachte, zoete lippen. Ik kus haar dan ook weer zachtjes terug, terwijl ik mijn handen wat omlaag laat glijden en maak masserende bewegingen met mijn handen. Ik ben dan wel Biseksueel en ik kan ook werkelijk genieten van een man en een penis. Maar vrouwelijke rondingen, billen, borsten. Daar ben ik dan ook echt wel gek op. Dan heb ik het ook echt wel getroffen met Jazmín en haar spaanse roots.

    Jazmín brengt haar hoofd wat naar achteren om me aan te kijken. Ik zie dat haar donkere ogen zoekend over mijn gezicht gaan. "Weet je zeker dat alles daarnet goed was" vraagt ze. Ik beantwoord haar donkere ogen met de mijne en glimlach. "Ja baby, alles was goed" zeg ik zacht terwijl ik haar weer een kus geef, zachtjes, speels. "Gewoon een beetje de kriebels van dit huis, van vorig jaar" Het is niet helemaal een leugen, en hoewel ik Jazmín graag over Bailey zou vertellen, kan ik dat niet. Ten eerste, ze zou me vermoorden. Bailey is haar beste vriend en ik denk dat hij het nog steeds van me zou winnen bij haar. Ten tweede, niemand wist van ons. Ik zou het alleen maar erger maken.

    Ik druk even een zachte kus op haar voorhoofd. "Kom, Lola's heerlijke cupcakes wachten op me, ik heb honger" Ik grijns een beetje. Ik laat Jazmín los en pak mijn flessen drank in een arm, en pak Jazmín haar hand in me andere. Zo gaan we opweg naar de keuken. Daar zet ik de alcohol neer en trek Jazmín vervolgens mee naar de woonkamer. Ik pak een spook cupcake van Jazmín en laat me vervolgens vallen op de bank het dichtste bij de open haard, in het proces trek ik Jazmín mee in me armen, wat resulteert dat de cupcake tegen mijn neus komt en er frosting aan blijft zitten. Ik kijk even droog voor me uit. "Lekker" Ik haal even mijn schouders op, neem een hap van mijn cupcake en maak een goedkeurend geluidje voor ik Jazmín een kus op haar hoofd geeft.


    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 13:10 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Jazmín Valeria Fuensanta

    ”Put me second and I'll make you nonexistent

    • Twenty-two• The Bitchy Rebel • Time to have fun! • Outfit •

    ”Ja Baby, alles was goed,” waren Connor’s zachte woorden alvorens hij me opnieuw een speelse kus geeft. “Gewoon een beetje de kriebels van dit huis, van vorig jaar.” Nog heel even kijk mijn vriendje bedenkelijk aan, maar besluit vervolgens genoegen te nemen met het antwoord waarmee hij me voorziet. Tenslotte had hij een punt en hadden we ieder onze eigen gevoelens bij het terugkomen naar dit huis. Ik had het moeilijk gevonden en er ook zeer zeker een tikkeltje kriebels bij gekregen, maar hoe erg ik Jack ook miste — en hoe hard ik ook hoopte dat hij er ergens nog was — onze vriendengroep nu was een belangrijk samenkomen. “Oke, dan is het goed,” glimlach ik Connor toe.
          "Kom, Lola's heerlijke cupcakes wachten op me, ik heb honger.”
    Hoofdschudden grinnik ik zacht en volg met mijn poelen hoe de jongen enkele flessen drank onder zijn armen neemt. Nog voor hij mijn hand terug beetpakt draai ik me half om om mijn blik nog één laatste keer door de kamer heen te laten glijden alvorens ik me mee laat trekken door Connor.

          Uiteindelijk belanden we via de keuken in de ruime woonkamer, waar Connor zich op een van de banken laat zakken die het dichtste bij de brandende haard staat — mij in het hele proces met zich meenemende zodat ik langs hem op de bank terecht kom. Als het cupcake wat hij vast heeft tegen zijn neus aankomt kan ik het niet helpen zachtjes te lachen. De droge houding die Connor daarbij aanneemt alvorens hij een keer schokschoudert maken het plaatje zowat volledig compleet. “Lekker,” verklaard hij droogjes en neemt een hap van het spookachtige cakeje.
          ”Wat zie je er toch sexy uit zo,” lach ik en veeg met mijn wijsvinger de frosting van zijn neus af waarna ik deze tegen zijn lippen aan houd zodat hij deze er zelf af mag likken. Een triomfantelijke, speelse glimlach siert mijn lippen en zodra ik de kans er voor krijg buig ik me naar hem toe om nog éénmaal mijn lippen op de zijne te drukken — die een zoete smaak lijken te hebben door de cake die hij aan het oppeuzelen is. “Mhmm, nog lekkerder, een beetje van jou en een beetje van je zoetigheid,” fluister ik speels en laat mijn tong een keer over mijn lippen heen glijden, waarna ik mezelf overeind duw. Op dat zelfde moment hoor ik vanuit de hal iemand roepen. Een jongensstem die ik uit duizenden weet te herkennen en waarom ik dan ook niet op hoef te kijken om te zien dat het Dan is, samen met Robin.
          Waarom mijn hart een plotse ratel lijkt te maken weet ik niet, of althans ik doe een poging mezelf voor te houden dat ik het niet weet en dat het ook niets te betekenen heeft. Ik leid me daarom dan ook tactvol af door de hand van Connor, waar hij het cakeje in vasthoud, naar mijn mond te brengen zodat ik geheel subtiel een hap kan stelen alvorens ik hem een ondeugende bik toewerp, waarna ik mijn peuken uit mijn kontzak pluk — die lichtelijk gekneusd lijken te zijn, maar wat me er niet van weerhoud er een op te steken zodra ik dichterbij de haard zit en mijn rook de warmte in kan blazen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Connor Levi Wyatt

    •22•The PartyAnimal• In de woonkamer• Met Jazmín•Outfit•

    Sometimes You'll Never Know The Value Of A Moment Untill It Becomes A Memory



    Jazmín lacht als als de frosting op mijn neus komt. "Wat zie je er toch sexy uit zo" Lachend veegt ze de frosting van me neus en houd het voor mijn lippen. Ik wiebel met mijn wenkbrauwen en grijns. "Altijd toch" Ik hap de frosting van haar vinger. Een triomfantelijke speelse glimlach verschijnt op Jazmín haar mond en speels twinkelen mijn ogen. Wat is ze van plan? Ze drukt vervolgens haar lippen tegen de mijne. "Hmmm nog lekkerder, een beetje van jou en een beetje van je zoetigheid" zegt ze. "Hmmm" kreun ik, vervolgens leg ik mijn hand in haar nek en trek haar terug voor nog een kus, nadat ze haar tong nogmaals over mijn lippen liet gaan.

    "Je maakt me gek" zeg ik zacht met wiebelende wenkbrauwen en een verleiderlijke grijns rond mijn lippen. Ja, alsjeblieft leid me af. Dan hoef ik niet meer aan Bailey te denken. Alleen maar aan jou, je heerlijke lippen, billen en borsten. Ja, als mijn vriendin vervul je je taak goed. Vervolgens hoor ik de stem van Daniël uit de gang, gelijk met die van Robin. Het feestje kan beginnen, want de feestbeesten zijn binnen.

    Jazmín brengt mijn hand met mijn cakeje naar haar mond en neemt een hap, waarna ze me een ondeugende blik werpt. "Dief" lach ik terwijl ik haar zachtjes in haar zij kietel. Vervolgens eet ik het cakeje binnen twee happen op zodat ik beide handen weer vrij heb. Ondertussen plukt Jazmín haar sigaretten uit haar zak. Ondanks dat ze wat gekreukt zijn steekt ze er eentje op en blaast de rook uit in de haard. Ik steel de sigaret even en neem één heis voor ik hem weer aan haar geef, en blaas evenals de rook in de haard.

    'Wij, Jaz en ik althanks zijn hier" roep ik riching Dan en Robin in de gang. "Eli, Abi, Lola en Bron zijn zwemmen, maar wij zijn sowieso leuker" roep ik vervolgens. Ik breng mijn hand naar Jazmín haar gezicht en streel even kort haar wang, waarna ik mijn vingertoppen zacht langs haar hals laat gaan, omlaag even speels langs de zijkant van haar borst. Ik kijk haar even met speels twinkelende ogen aan, voor ik het nog lager naar haar zij laat gaan en haar even kort weer kietel. Vervolgens pak ik weer een cakeje en neem er weer een hap van. God deze cakejes zijn lekker. Thank you Lola.


    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 14:50 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alexis 'Bailey' Wallace
    The Joke/Pranker • Ready to partehhh • @ On the way to Looolsss with Layla. Atleast she loves me.•

    'I wanna be the one you call, every day and night
    Are you gonna be the one who's always gonna treat me right'



    I fucking love hate you.



    Behoorlijk dicht bij stonden we bij elkaar. Mijn armen lagen nog steeds rond haar tengere middel, waar het meisje dichter naar me toe getrokken zat. Iets wat ze overduidelijk niet erg leek te vinden aan haar gesloten ogen van zojuist te zien. Wachtend tot ik de spanning zou breken om onze lippen te verstrengelen. Echter had ik enkel, plagend over haar lippen geblazen. Ik was soms een slet, maar voor nu hard to get. Waarschijnlijk ging mijn zelfbeeld bar toch nog wel als een baksteen omlaag zodra ik binnen kwam.
    Zachtjes hoorde ik het meisje lachen; voor ze toch haar drang om mijn lippen te voelen niet kon weerstaan. Ik kuste dan haar ook kort terug, terwijl mijn duimen over haar rug streelde. Ze was dan ook niet echt behoorlijk warm aangekleed, maar ik vergaf dit feit door haar contouren die daarbij vrij kwamen. Ze ritste haar jas dan ook verder open, waar haar handen over haar eigen gleed. De tease.
    ‘We moeten we iets bewaren voor in het huis.’ Wierp ze dan ook plagend voor me voeten, waardoor ik quasi- verbaasd mijn wenkbrauwen optrok. Ze trok me aan mijn kraag richting het huis, maar voor we daar eenmaal waren, trok ik mezelf los. Ik stond dan ook even stil met mijn rug naar de deur; hoewel mijn ogen even weer in die van haar boorde en haar een speelse knipoog gunde. ‘You do know I like it kinky aye.’ Snel opende ik de deur achter me, waar ik meteen de vertrouwde weg naar de keukens nam. Ik kende dit huis dan ook maar al te goed en vermoedde dat ik voor een keer in mijn leven niet ging verdwalen.
    Zodra ik de keuken dan ook in kwam zag ik al bergen cupcakes en drankjes. Het laatste zowel alcoholisch en niet alcoholisch. Niet dat ik aan dat laatste ging beginnen. Iedereen wist dat inmiddels wel hier. Fuck the strict life; i’m going my own way.
    Gauw viste ik al een van de bloedrode drankjes van de werkblad, waar ik ook Layla een gaf. ‘Seems like period blood, damn Lols is a weird fuck.’ Plaagde ik Lays; voor ik een klein slokje van nam en even als een volleerde acteur deed alsof de bloed me bevredigde. ‘OH BELLA LET ME SUCK YOUR BLOOD.’ Riep ik smekend naar de blondine, voor ik mijn tong uitstak en een hand door mijn blonde lokken haalde die ze uit model had gebracht. Snel goot ik het drankje achterover, voor ik weer terug zetten en deze vervangde voor een nieuwe. Mijn blik viel op de perfecte cupcakjes die aan de andere kant van de drank lag; waar ik algauw een stal. Zoetigheid en alcohol. I’m home.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Layla Victoria Wilson


    19 • The Slut • In the kitchen • Outfit • Bailey


    Terwijl ik Bailey meetrok richting het huis was ik met mijn gedachtes enkele minuten terug in de tijd gegaan. Bailey had mij laten smachten naar zijn lippen door mijn lippen op enkele millimeters na net niet te raken. Nadat ik deze millimeters verbroken had, had hij mijn zoen beantwoord met een andere zoen. Bijtende op mijn lip had ik wat afstand van hem genomen waarna ik mij jas verder opentrok om nu hem naar mij te laten verlangen. Ik was er bijna vrij zeker van dat dit me gelukt was. We waren enkele meters voor het huis, toen Bailey zich lostrok mijn greep en ik met mijn gedachtes weer terug was bij het heden.
    We waren aangekomen bij het huis, tot mijn teleurstelling. Deze tocht had wel ietsjes langer mogen duren voor mij. Ik voelde dat ik opnieuw bloosde toen Bailey me een knipoog gaf. ‘You do know I like it kinky aye.’ Ik speelde lachend met mijn haar, terwijl Bailey de deur open deed. Hier waren we dan weer, het huis. Ik voelde een warme lucht binnen waardoor ik twijfelde of ik echt nog langer buiten wilde blijven. Ondanks dat Bailey me een warm gevoel gaf, was deze warmte toch wel net iets beter met dit weer. Ik zette mijn tassen neer naast de deur en deed mijn sjaal af waarna ik Bailey volgde, die gelijk naar de keuken was gelopen. Ik grinnikte toen ik de keuken binnen kwam. Bailey had al glaasje alcohol in zijn handen en gaf mij er ook eentje. Lola had zichzelf weer aardig uitgesloofd met de cupcakes, maar dat had ik moeten zien aankomen. ‘Seems like period blood, damn Lols is a weird fuck.’ ik rolde met mijn ogen, maar moest wel lachen om Bailey, die acteerde of bloed hem bevredigde. ‘OH BELLA LET ME SUCK YOUR BLOOD.’ riep hij smekend naar mij. Lachend keek ik om of niemand anders het in het huis hoorde of de keuken was binnengekomen. "Iemand is overduidelijk verslaafd aan dit." Met mijn linkerhand ging ik langs mijn lichaam terwijl ik mijn rechterhand met het glaasje drank aan mijn lippen zette. "Dat is ook helemaal niet vreemd hoor. Wanneer je eenmaal iets van Layla geproefd hebt, wil je niks anders meer." Ik liep dichter naar Bailey toe die een cupcake van een schaal had gepakt. Voordat hij een hap kon nemen, had ik een hap uit zijn cupcake genomen waarna ik lachend met mijn vinger langs mijn mondhoeken ging om deze schoon te vegen. "Hmmm, lekker."

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 20:03 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Robin Bree Moore

    20 — The bitch — Walking up to the house — with Daniel
    I used to be a perfect angel
    but now I'm dancing with the devil.

    Daniel lijkt me echt niet te willen helpen en stiekem vervloek ik alles wat los en vast zit op het moment. Die verdomde hakken ook. Maar ze zijn zo leuk! Hij biedt me een sigaret aan maar op het moment ben ik te druk met mijn voeten masseren, mijn schoenen vasthouden en mijn evenwicht bewaren dat ik geen handen of voeten meer over heb om er eentje van hem aan te pakken. Damn it, en hij stopt ze alweer weg. Net nu ik echt naar een sigaret snak. Ik snuif kort en schud mijn hoofd als ik hem kort aankijk en mijn schoen weer aantrek en vervolgens mijn koffer weer oppak. Maar voor we weer gaan lopen, zorg ik dat ik Daniels sigaret even uit zijn handen pak en een flinke trek neem. Zo, eindelijk, nu ben ik weer klaar om de laatste meters naar het huis te vervolgen.
          Zodra we eraan komen, ril ik toch even bij de gedachte aan vorig jaar. Ik wil het niet toegeven, maar het jaagt me angst aan en dat haat ik. GAdverdamme zeg. Wie weet wat er met Jack gebeurd is! Of hij is overleden of niet, of hij nog leeft of een langzame dood is gestorven terwijl wij hem probeerden te zoeken. Ik hoop echt dat hij nog leeft, maar hoe groot is die kans na een jaar nog? Dan zou hij ons wel wat hadden laten weten, in ieder geval toch zijn ouders!
          'Hey! Iemand thuis?' verbreekt Daniel uiteindelijk de stilte en ik kijk even rond of ik bekenden zie. 'Ik heb nog steeds de kriebels van deze plek.' Ik kijk hem even aan en knik toch instemmend, maar een brede grijns ontbreekt niet rond mijn lippen.
          'Ach, is de stoere jongen soms een beetje bang?' vraag ik en ik knijp pestend in zijn wangen. Hij kan het hebben van mij, hij doet het toch net zo hard bij mij terug, dus dan mag ik af en toe ook wel wat plezier hebben.
          'Wij, Jaz en ik althans, zijn hier!' hoor ik uit de kamer komen en ik draai mijn hoofd om naar de woonkamer, waar ik Connor en Jazmín herken. Ik grijns toch wel even breed en laat mijn koffer midden in de hal staan. Ik heb de rest van de groep in geen tijden gezien, dus ik wil ze wel eens even goed en uitgebreid begroeten!
          'Let's get this party started!' zeg ik meteen als ik ze even begroet en dan kijk ik weer achterom naar Dan, die in zijn eigen tempo achter me aan sloft om het koppel op de bank te begroeten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    DANIEL CAYDEN LAWLEY
    THE HOTHEAD, WITH ROBIN, GOING TO THE HOUSE




    Robins hell blauwe ogen priemden zich even op mij waarna ze even knikte al wist ik dat ze haar woordje wel weer klaar liggen had sinds de brede grijns om haar lippen niet te ontzien was.   'Ach, is de stoere jongen soms een beetje bang?' vroeg ze mierzoet waarna ze even in mijn wangen kneep wat ik beantwoorde met een death stare naar haar. "Ah hou op." zei ik met mijn ogen rollend waarna ik haar een zacht duwtje haf en mijn lippen ook lichtelijk in een grijns krulden. "Jij bent niet degene die alleen in een koude kamer moet slapen hmm. Pff mij zomaar inruilen voor Layla." zei ik quasi beledigt, ik hoeverre Robin had afgeweten van mijn korte relatie met Layla wist ik niet want ik had er nooit echt over gesproken. Ik was nu eenmaal geen asshole die zat te pronken met zijn zoveelste verovering. 'Wij, Jaz en ik althans, zijn hier!' Hoorde ik de warme stem van Connor roepen waardoor ik ook even naar Robin blikte die al meteen vrolijk richting de woonkamer liep, ik volgde dus maar op mijn gamak haar voorbeeld waarna ik al sjokkend de woonkamer binnen kom en even een brede glimlach op mijn lippen toverende. Het was veels te lang geleden dat ik Connor en Jazmin nog gezien had al was de tweede toch lichtelijk bewust. Sinds ze een stelletje waren hadden Jaz en ik onze friends with benefits relatie aan de kant moeten schuiven, want hé ik gunde het hen ook oprecht. Ookal betekende dit dat ik mijn beste bedpartner moest opgeven. Echter wisten Jaz en ik ook maar al te goed dat als we elkaar te veel zouden zien, de spanningen des te meer konden stijgen en vandaar... Dit nam niet weg dat ik toch blij was om haar weer eens te zijn. 'Let's get this party started!' riep Robin tevreden waardoor ik even kort mijn hoofd schudde yeah right. "Connor man, hoe is ie?" lachte ik vrolijk het nogal kleffe gedoe van het koppeltje negerend. Ik wachtte rustig af tot ze klaar waren en haf daarna Connor een vriendschappelijk boksje zodat hij niet recht hoefde te staan en bukte me daarna even naar Jazmin toe om een kus op haar wang te drukken. "Jou heb ik ook gemist." zei ik met een grijnsje waarna ik me naast Connor neer plofte. Pech voor hen als ze een intiem moment wilden beleven, moesten ze maar een privé ruimte zoeken. "Dus hoe is het leven?" vroeg ik aan niemand in het bijzonder want ik haf het toe ik was een vreselijke gesprekspartner als ik geen alcohol binnen had.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Jazmín Valeria Fuensanta

    ”Put me second and I'll make you nonexistent

    • Twenty-two• The Bitchy Rebel • Time to have fun! • Outfit •

    Mijn lippen krulde zich om tot een triomfantelijke grijns bij het horen van de speelse beschuldiging die Connor me toewierp. “Ik kom er in ieder geval ongestraft mee weg,” wierp ik hem zoetjes toe en nam een hijs van mijn sigaret, waarna Connor deze uit mijn vingers pikte. “Dief,” grinnikte ik op mijn beurt. Mijn donkere poelen glijden volledig over hem heen en nemen elk detail van Connor haast nauwkeurig op, iets wat ik vaker deed wanneer ik de gelegenheid had hem ongestoord te mogen bekijken. Ik prees mezelf gelukkig met de vele dingen die hij me bood, niet alleen was hij oprecht gek op me — wat andersom net zo gold — maar de basis die we hadden sprak redelijk goed voor zich uit; ware het niet dat ik er voor mezelf een kanttekening bij moest zetten die dit hele plaatje volledig met de grond gelijk kon maken als hij dat wilde en dan doelde ik niet op Connor zelf.
          ”Wij, Jaz en ik althans zijn hier,” roept Connor naar Dan en Robin terwijl hij me de sigaret teruggeeft zodat ik er weer een hijs van kan nemen. "Eli, Abi, Lola en Bron zijn zwemmen, maar wij zijn sowieso leuker," vervolgt hij. In een teder gebaar laat Connor vervolgens zijn hand over mijn wang heen glijden, waardoor mijn mondhoeken als vanzelf iets omhoog trekken. Kippenvel rolt al snel over mijn huid heen als zijn vingers vervolgens vederlicht over mijn hals heen gaan en ik mijn hoofd lichtjes kantel zodat hij geen enkel spoor kan overslaan daar ik geniet van de zachte aanraking. De speelse twinkeling in zijn ogen maken het dat een geamuseerde uitdrukking op mijn gezicht verschijnt. Ik kan het niet laten een van mijn wenkbrauwen uitdagend op te tillen, vooral wanneer hij langs mijn borst strookt. Zachtjes lach ik als hij in mijn zij halt houd en me daar een enkele keer zacht kietelt alvorens hij zich weer stort op de cupcakes.
          ”Eens verander je nog in een cupcake,” plaag ik hem en schud kort mijn donkere lokken, waar ik mijn vingers van mijn vrije hand een keer doorheen woel terwijl mijn poelen in de richting gleden van waar Dan en Robin vandaan kwamen. De brede grijns op het gezicht van Robin weerspiegeld haast direct op de mijne en ik besef meteen hoe blij ik ben om haar weer te zien. “Let’s get this party started!” roept ze vrolijk. Grinnikend volg ik de bewegingen die ze maakt als ze naar ons toe komt, waarop ik de verleiding niet weet te weerstaan door de blik die ze op de persoon achter haar werpt te volgen. “Hell yeah!” grijns ik tevreden op de woorden van de brunette terwijl mijn blik zich kort op haar richt en ik haar verwelkom met een warme uitdrukking.
          ”Connor man, hoe is ie?” brengt Dan uit, waarna hij de jongeman een boks geeft. Een zweem van een glimlach speelt rondom mijn lippen als mijn donkere poelen over Dan heen glijden en ik moet mijn best doen om enige spoor aan wat dan ook uit de glans van mijn ogen te houden zodat ik voorkom prijs te geven wat alleen dit weerzien al teweeg kon brengen. De jongeman was een wandelend lekker stuk rauwe seks met het lichaam van een donkere adonis; een gedachten die alleen bij mij te boven kon komen daar mijn lustige zelf bekend stond om haar gretigheid. Als Dan zich vervolgens naar me toe buigt wil ik hem bijna smeken me niet te kussen, puur omdat ik niet wilde wankelen in mijn standvastigheid jegens hem, maar als zijn lippen dan toch een kuis kusje op mijn wang drukken weet ik dat ik hem nooit zou smeken om me niet kussen.
          ”Jou heb ik ook gemist,” grijnst Dan me kleintjes toe, waarna hij zich langs Connor op de bank laat ploffen. De neiging hem een ondeugende grijns toe te werpen is groot, vooral als ik in diezelfde trant bijna wilde vragen hoe erg hij me werkelijk gemist had. In plaats daarvan verzet ik me direct. “Ik jou ook,” breng ik daarom dan ook uit en glimlach oprecht, waarna ik een hijs van mijn peuk neem alvorens ik mijn aandacht poogde te leggen op het blazen van rondjes en niet het zwakke getintel in het diepste van mijn binnenste. “Dus hoe is het leven?” In een laatst zucht blaas ik de rest van mijn rook uit en neem ik nog een hijs alvorens ik de sigaret in de haard schiet, waar deze direct op lijkt te gaan in de dansende vlammen. “Als het goed is goed,” reageer ik vervolgens en trek lichtelijk geamuseerd een van mijn wenkbrauwen op als mijn poelen zich voor kort vast haken in die van Dan.
          ”Hoe is het met je voeten, Robin? Hebben ze de martelgang van de berg overleefd?” Subtiel knik ik naar de hakken die de brunette draagt en gniffel zachtjes omdat ik als de beste weet hoe rampzalig de afdaling naar hier is op hoge hakken; een heuse Hell voor onze poezelige voetjes.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 23:01 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'