• U N T I L      D A W N

    •••

    "A tiny butterfly flapping its wings today may lead to
    a devastating hurricane weeks from now."



    5 oktober 2015. Het leek een normale avond te worden voor de vriendengroep. Zoals ze elk jaar een aantal keer deden, gingen ze naar een vakantiehuis van iemand uit de groep. Buiten het ouderlijk zicht deden ze hier van alles, natuurlijk met de nodige hoeveelheid alcohol erbij. Uiteindelijk kwam iemand op het idee om voor hun nieuwste lid, Jack, een dare te verzinnen. Dares zijn gebruikelijk in de groep, van onschuldige voorstellen als “probeer de nieuwe chips smaak” tot “ren naakt een rondje rond het huis”. Jack kreeg de uitdaging om in te breken bij de boerderij van Joseph Anderson, een man die erom bekend stond om gewelddadig te reageren wanneer iemand zonder toestemming zijn land betrad. En niet alleen dat, Jack moest het ook verkleed als een clown doen. Zo gezegd, zo gedaan. De groep maakte zich klaar en ging op weg naar de boerderij, die grensde aan de rand van het bos. Eenmaal bij het bos wachtten de vrienden op een afstandje, terwijl Jack het terrein betrad. Al snel klonk er geschreeuw uit het huis, waardoor de vriendengroep dacht dat Jack's dare gelukt was. Die gedachte sloeg snel om in twijfel toen het geschreeuw bleef aanhouden. Uiteindelijk gingen ze zelf ook richting de boerderij. Ze raakten nog ongeruster toen daar niemand was. Jack niet. De eigenaar niet. De hele plaats bleek verlaten te zijn. De vrienden zochten twee dagen lang naar hem, en schakelden uiteindelijk ook de politie in, maar tot vandaag de dag is er nog steeds geen spoor van beide mannen gevonden.

    Één jaar later: 31 oktober 2016. Halloween. De vriendengroep maakt zich opnieuw klaar om naar het vakantiehuis te gaan, waar ze niet meer geweest zijn sinds Jack’s verdwijning. Al snel blijkt dat ze niet zo alleen zijn als ze denken. Een killer in een clownsmasker sluipt in de bossen rond het huis en dat is pas het begin van de ellende...


    “We were just playing a joke. It was supposed to be funny.”


    • Omgeving

          De plaats
    Montana, USA. Vlakbij Flathead National Forest. Het huis staat op de voet van een berg en er is enkel één kleine weg die ernaartoe leid. Links, voor en achter het huis is er bos en enkele meters naar rechts is er een groot meer waar men kan vissen en kanovaren (als je zelf een kano hebt). Het dichtstbijzijnde dorp is kilometers ver en het dichtstbijzijnde huis is de nu leegstaande boerderij van Joseph Anderson aan de andere kant van het meer.
    Er wordt afgeraden te diep het bos in te gaan aangezien hier grizzlyberen, lynxen en ook de grijze wolf huizen, al is dit voornamelijk dieper in Flathead National Forest.

          Het huis
    Based on this house.
    Het huis behoort toe aan de oom van Lola (zij is dan ook de host) en het is opgedeeld in twee delen: een hoofdgebouw en een gasthuis. Deze worden verbonden door een overdekte brug/gang. Vooraan heeft het hoofdgebouw een terras en een klein prieeltje. Ook het gasthuis heeft een klein terrasje.
    Het huis heeft één garage onder het hoofdgebouw. De poorten onder het gasthuis dienen als 'buitenversiering' en werken dus niet. In plaats van de garage bevind er zich daar een indoor zwembad met verlichting en een bar.
    Het huis heeft acht slaapkamers (drie master bedrooms, twee met een dubbelbed en twee met twin bedrooms). Één master bedroom bevind zich op de eerste verdieping van het hoofdgebouw, een andere op de eerste verdieping van het gasthuis en een derde op de tweede verdieping van het gasthuis. Één slaapkamer met dubbelbed bevind zich op de tweede verdieping van het hoofdgebouw en de twee twin bedrooms bevinden zich aan de andere kant van de tweede verdieping (waar nu exercise en office staat op het plan). Het tweede dubbelbed staat op het gelijkvloers. Naast die slaapkamer is er een cinemaroom, een kleine gameroom en een fitnessruimte/storage room.
    Daarnaast is er natuurlijk ook een grote eetkamer, een grote zitkamer, een keuken, etc. Er zijn vijf badkamers: een grote masterbadkamer op de eerste verdieping van het hoofdgebouw, twee badkamers op de tweede verdieping van het hoofdgebouw en elk een badkamer op de verdiepingen van het gasthuis.
    Denk voor het interieur zoals hier, enkel alles veel groter natuurlijk. Allemaal heel erg lodge-y en ouderwets, maar modern tegelijkertijd.

    — Master bedroom 1 (hoofdgebouw, eerste verdieping):
    — Master bedroom 2 (gasthuis, eerste verdieping):
    — Master bedroom 3 (gasthuis, tweede verdieping):
    — Slaapkamer met dubbelbed 1 (hoofdgebouw, tweede verdieping):
    — Slaapkamer met dubbelbed 2 (hoofdgebouw, gelijkvloers):
    — Twin bedroom 1 (hoofdgebouw, tweede verdieping, links):
    — Twin bedroom 2 (hoofdgebouw, tweede verdieping, rechts):


    • Rollen
    Jongens
    JC_ — Daniel Cayden Lawley — 20 — The Hothead — Diego Barrueco — Pagina 3
    Sigil — Connor Levi Wyatt — 22 — The Party Animal — Jack Falahee — Pagina 4
    Maslany — Brontes King Sawyer — 21 — The Parent — Tyler Posey — Pagina 4
    Cotrona — Elijah Jamal Lockwood — 23 — The Leader — Toni Mahfud — Pagina 3

    Meisjes
    Zusak — Charlotte Dakota Niven — 20 — The Sweetheart — Carmella Rose — Pagina 2
    Douceur — Abigail Ruby Johnson — 20 — The Responsible One — Bridget Satterlee — Pagina 3
    HeyitsGraham — Layla Victoria Wilson — 19 — The Slut — Claire Julien — Pagina 3
    Miall — Robin Bree Moore — 20 — The Bitch — Sophie Turner — Pagina 4
    Canagan — Jazmín Valeria Fuensanta — 22 — The Rebel — Diana Melison — Pagina 4



    • Regels
    — De huisregels gelden altijd.
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Perfecte personages bestaan niet. Iedereen heeft flaws. Lees de andere rollen ook eerst, zodat we geen drie stoere, dominante jongens hebben en één nerdje, om even een voorbeeld te geven.
    — Enkel Cheryl, Zusak, en ik, Byers, maken nieuwe topics aan. Vragen kunnen ook aan ons gesteld worden.
    — Deze RPG is horror-themed, dus als je daar gevoelig aan bent is deze RPG misschien niks voor jou. Als bijgevolg is de RPG dan ook 16+.
    — Naamsveranderingen en afwezigheden doorgeven, alsjeblieft.
    — Er staat geen deadline op het afwerken van rollen, maar het spreekt voor zich dat je geen maand moet wachten tot je rol af is. We hopen dat alle rollen klaar zijn op het moment dat we het speeltopic openen.
    — De killer wordt enkel bestuurd wanneer wij dat willen en andere griezelige dingen gebeuren ook met onze toestemming zodat er niet te veel tezelfdertijd gebeurt. Voorstellen mogen altijd gedaan worden.


    Begin
    Het is 31 oktober 2016. De meeste van de groep zullen al bij het huis zijn of net aankomen. Gezien niet iedereen nog in hun hometown woont, reist niet iedereen samen. Ze maken zich klaar voor een leuk weekend, van geen kwaad bewust. Momenteel regent het lichtelijk en is het 8 graden, maar dat mag de pret niet bederven.
    P.S. vergeet de halloween kostuums niet

    Current time 08.25 PM
    11 hours and 59 minutes until dawn



    Rollentopic
    Based on Until Dawn doh.
    ©Supermassive Games, Sony Computer Entertainment, Zusak & Byers.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 20:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Jamal Lockwood
    23 || The Leader || In the living room || Outfit





    "Ik ga wat roken." zei Dan en ik kijk even toe hoe hij naar het raam loopt en vervolgens een sigaret opsteekt. Zacht zucht ik en teken afwezig kleine patroontjes met mijn vingers op Lola's schouder. Mijn blik nog altijd op het licht gebrand. Ik wou het niet toegeven, maar stiekem nam mijn nieuwsgierigheid wel toe. " Als jullie er toch zo zeker van zijn dat het een bende junkie zwervers zijn, waarom zoeken jullie het dan niet uit zoals iedere cliché horrorfilm. Kunnen jullie zelf zien of het verdomme niet onze vriend is die we daar in de steek gelaten hebben." Ik kijk weer op naar Dan en knik lichtjes. Dat zouden we inderdaad kunnen doen.. Wederom zonk ik weer in mijn gedachtes en tik zachtjes met mijn vingers op de bank.
    Ik schrok op toen ik Lola mijn hand vast voelde pakken en kijk naar haar. 'Wil je heen?' vroeg ze zachtjes, waarop ik even lichtjes mijn schouders op haal. 'Als dat het een beetje rustig houd hier..' mompel ik maar als verklaring en ik glimlach lichtjes. 'Doe je dan wel voorzichtig?' Ik knik. 'Altijd babe...' zeg ik en ik druk een zachte kus op haar hoofd. Ik sta langzaam op en pak mijn jas van de kapstok. Een zwart bomberjack die genoeg warmte bied, zelfs voor dit weer. Dan loop ik de woonkamer weer in tot ik achter de bank sta, en zo achter Lola. Mijn handen plaats ik zachtjes op haar schouders die ik kort masseer. 'Ik ga het wel checken. Nog vrijwilligers?' vroeg ik in het algemeen voor ik even naar Lola buig. 'En kijk jij ook even uit hier?' fluister ik zachtjes, maar toch met een ietwat speelse toon in de hoop haar iets gerust te stellen. Ik plaats mijn vingers onder haar kin en keer haar gezicht naar het mijne, waar ik een zachte kus plaats op haar lippen. Even later trek ik me langzaam terug en geef haar een speelse knipoog. 'Ik verwacht wel een hoop knuffels als ik terug ben..' fluister ik zacht zodat alleen zij het hoort en grijns even naar haar. Vervolgens loop ik langzaam naar de deur. 'So let's go.' zeg ik dan.


    El Diablo.

    Layla Victoria Wilson


    19 • The Slut • In the livingroom • Outfit • The gang


    "Laat die jongen met rust Layla, David kan onmogelijk het licht daar aansteken als hij gewoon naast je zit." Natuurlijk begreep ik wel wat Daniel zei, maar één ik hoopte gewoon dat het een stomme grap was van David en twee je kon alweer merken aan zijn toon dat hij na een jaar nog steeds verlangde naar mij. Altijd maar weer die jaloezie van hem.
    Nadat ik David de schuld van het licht had gegeven kwam de rest van de groep met hun ideeën. "Oh, kom op. Het is vast gewoon een stel kleuters of zwervers of iets dergelijks." was de theorie van Emma, die ik graag deed geloven. Echter het feit dat er zwervers bij ons in de buurt waren in the middle of no where was een stuk minder fijn. "Ik weet niet hoor." klonk Dylan's stem. Ik was benieuwd wat zijn theorie was. "Het kan ook een huurmoordenaar zijn of erger…’’ Ik hield mijn adem in bij de gedachte alleen al. Een moordenaar? Dylan vroeg gewoon om klappen. "Jack." Bij het horen van die naam verslik ik me haast in mijn drankje waardoor ik morste op mijn kleding. Great, ruined my outfit. Bij de gedachtes alleen al verspreid de kippenvel razend snel over mijn gehele lichaam. 'Wat hebben jullie toch allemaal een rijke rijke fantasie..' De woorden van Elijah stelde mij weer wat gerust. Ondanks dit alles leek hij vrij kalm en deed hem dit alles helemaal niks. 'Het is maar wat licht. Waarschijnlijk gewoon een paar kampeerders ofzo, of een paar junks..' Dit was officieel de beste theorie van deze avond, maar ook aan deze theorie kwam weer een abrupt einde. 'Of Dylan heeft gelijk en er is inderdaad een huurmoordenaar en we zijn inderdaad in een cliché horror beland.' Deze laatste paar woorden had Eli wel even weg mogen laten. Daniel leek genoeg te hebben van al dit gedoe over dat licht en liep weg om te gaan roken. Damm, ik smachtte nu ook wel naar een peuk, maar ik was gestopt en een peuk roken met Daniel? Ik zou nog liever dood gaan. Oke, dat was ook wel weer gelogen want de eerste week met hem was wel fijn, jammer genoeg had dat maar een weekje geduurd na die week waren de vele ruzies gekomen. "Als jullie er toch zo zeker van zijn dat het een bende junkie zwervers zijn, waarom zoeken jullie het dan niet uit zoals iedere cliché horrorfilm." Dan klonk vrij pissig en ik besloot om nu wijs mijn mond tegen hem te houden. Commentaar vanuit mijn kant was nu wel het laatste wat hij zou willen. De sfeer in het huis was al grimmig, maar we moesten het nu niet erger maken. "Kunnen jullie zelf zien of het verdomme niet onze vriend is die we daar in de steek gelaten hebben." Opnieuw werd het onderwerp 'Jack'. Opnieuw kreeg ik kippenvel, maar niet alleen vanwege het onderwerp ook had ik het idee dat Dan elk moment een echte woede-uitbarsting kon krijgen.
    "Zullen we er alsjeblieft over ophouden?" Met deze woorden van Jazmin hoopte ik dat er eindelijk een einde werd gemaakt aan deze discussie. Het had nu wel lang genoeg geduurd. Let's party right? Maar dit keer was het David, die het onderwerp weer terugbracht naar het lichtje in de boerderij. "You know what. Gezien jullie allemaal eerste klas pussy’s zijn, zal ik wel gaan kijken." Ik schudde direct mijn hoofd en wilde Dave vastgrijpen om hem niet te laten gaan, maar ik was te laat en hij stond op, waardoor ik uitgestrekt op de vloer lag om nog een poging te doen zijn enkel vast te pakken, maar dit was ook tevergeefs. Bij de deur draaide hij zich nog één keer om. "Als ik niet terug keer…. Zeg tegen mijn ouders dat ik van ze hou… en dat ze – als ze me vinden – mijn as uit moeten strooien over jullie bedden." David verdween uit mijn zicht waarna ik weer overeind kwam. "Verdomme David," mompelde ik chagrijnig. Connor stond vervolgens op en liep achter David aan, maar bij de deur bleef hij stilstaan. Ik was even bang dat ook hij naar buiten zou zijn gegaan.
    "Ik blijf wel hier jongens, ik pas wel op het huis,’’ sprak Dylan. Gelukkig was er nog één iemand slim om binnen te blijven. Nu ook Dylan een peuk nam, nam mijn trek er naar eentje alsmaar toe. ‘’zelfs als het Jack was zou het dom zijn om er heen te gaan en hetzelfde lot te vergaan, ik heb nooit geloofd dat hij gewoon vermist of verdwaald was geraakt,’’ en opnieuw werd het onderwerp Jack... ‘’Waarschijnlijk gewoon dat huis in getrokken en gemarteld tot hij geen woord meer kon zeggen.’’ Mijn handen begonnen te jeuken om Dylan een mep te verkopen. "’ander onderwerp, waar is het bier?" Met deze laatste zin maakte Dylan het wel weer goed. Na dit alles had ik wel even de behoefte om me helemaal klem te gaan zuipen. Dan opeens stond Elijah op en drukte een kus op het hoofd van Lola waarna hij zijn jas van de kapstok pakte en aantrok. 'Ik ga het wel checken. Nog vrijwilligers?' Mijn mond viel open van verbazing. Meende Eli dit nou? 'So let's go.' zei hij al lopende richting de deur. Ik schudde ongeloofwaardig mijn hoofd. Echter ging mijn aandacht al gauw weer naar mijn shirt dat nog onder de cocktail zat. Ach die lui deden maar, wij gingen gewoon door feesten. "Ik ga me even verkleden," lichtte ik de groep in waarna ik richting de hal liep om uit mijn koffer schone kleding te halen en een pakje peuken.


    Do I look like Mother Teresa?


    DANIEL CAYDEN LAWLEY
    THE HOTHEAD, WITH ROBIN, GOING TO THE HOUSE




    Ik negeerde het gepraat van de anderen, dat was iets wat ik na al die woedeaanvallen had geleerd, selectief doof zijn. Zo kon ik de mensen uitsluiten die ik niet meer wilde horen en zo verder. Jaz kwam ook naar me toe om wat te roken en probeerde te kalmte te bewaren. ‘’Zullen we er alsjeblieft over ophouden?’’ stelde de brunette voor al moest Dylan weer moeilijk doen. ‘’Doe niet zo gepikeerd zeg allebei,’’ mompelde hij terug , stiekem was hij gewoon een angsthaas met een grote mond, ik kende Dylan goed genoeg daarvoor. Daarna was er nog een boel gepraat al had ik er zo stilaan genoeg van en doofde mijn peuk. Zonder nog enig woord te zeggen liep ik de woonkamer uit, Jaz had het toch te druk met haar vriendje en Robin, die zou haar mannetje wel kunnen staan zonder mij. Het was koud en donker in de hang al maakte dit me niet echt uit en liep ik de houten trappen op die onder mijn voeten akelig kraakten. Ze mochten dit huis ook dringend eens renoveren. Eens ik boven was liep ik richting mijn kamer, mijn gedachtes verzetten. Dit deed ik het best met een douche. Ik had een kamer voor mezelf omdat iedereen dacht dat ik het beste alleen op kamer zat met mijn 'woedeprobleem' . Ze hadden verdomme gelijk want ze waren allemaal idioten. Ik sloot mijn kamer deur en liep naar de badkamer die voor mij aangewezen was en opende de douche, het duurde een eidnej voordat ik warm water had, dus kleedde ik me vlug uit en ging onder de warme douche staan. Oké, Daniel verman jezelf, een weekend met deze idioten gaat wel lukken, daarbij zijn ze je vrienden ... ja... Komt wel goed, dat ze maar even kou vatten en hopelijk gewoon een stel zwervers vonden... de gedachten maakte me wel ongerust.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Robin Bree Moore

    20 — The bitch — Walking up to the house — with Daniel
    I used to be a perfect angel
    but now I'm dancing with the devil.

    Daniel kan Dylans grappen niet echt waarderen en ik kan me er wel in vinden. Ik en JAck konden goed met elkaar overweg, dus is het verschrikkelijk dat er nu zulke grappen over hem worden gemaakt.
          Daniel staat uiteindelijk bij het raam met een sigaret tussen zijn vingers en ik bekijk hem van een afstandje. Hij is pisnijdig. 'Als jullie er toch zo zeker van zijn dat het een bende junkie zwervers zijn, waarom zoeken jullie het dan niet uit zoals iedere cliché horrorfilm,' sneert hij de groep toe en ik schud mijn hoofd eventjes, terwijl ik me afzijdig houd.
          'Zullen we er alsjeblieft over ophouden? We schieten er niks mee op door dingen te gaan roepen die er waarschijnlijk niet eens zijn en ik gok dat niemand van ons het lef heeft er heen te lopen,' bemoeit Jaz zich er nu ook mee en ik haal mijn hand door mijn haar waarna ik kort snuif. Connor maakt duidelijk dat wij zogenaamd pussy's zijn door te zeggen dat niemand mee wil, dus ik besluit ook op te staan.
          'Ik ga mee,' zeg ik direct, maar tot mijn teleurstelling gaat Daniel zijn eigen weg. Ik schud mijn hoofd weer even en pak mijn jas van de kapstok af, waarna ik naar Eli en Connor loop. Ik steek nog een sigaret op voor mijzelf zodat ik niet helemaal zonder nicotine in mijn bloed richting het huis zal lopen. Mijn lange vingers glijden door mijn rode haren en ik zucht wel even. 'Zullen we de korte route nemen? Ik heb geen goede schoenen,' pruil ik, wijzend op mijn naaldhakken. Ze lopen niet per se fijn — minder dan een uur gaat nog wel — maar ze zijn mooi en wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. Dat is de uitdrukking en daar houd ik me maar al te graag aan. Ze maken mijn benen langer en dat vind ik altijd fijn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Layla Victoria Wilson


    19 • The Slut • Bathroom • Underwear • Daniel



    Met mijn nieuwe outfit en nog het pakje peuken in mijn hand liep ik de trap op naar boven. Alleen zijn op de boven verdieping gaf me een naar gevoel, omdat het er zo donker was en dit huis was gewoon zo oud. We moesten natuurlijk ook niet vergeten dat het gewoon super eng was om hier in je eentje ergens te zijn in dit huis. Boven aangekomen liep ik direct naar mijn kamer toe, die ik deelde met Robin. Ik wilde net mijn shirt, die een cocktailvlek had uittrekken, toen ik de trap hoorde kraken. Iemand kwam ook naar boven gelopen, nadat het gekraak gestopt was hoorde ik een kamerdeur dichtgaan. Mijn gedachtes gingen weer terug naar mezelf en somber keek ik naar mijn wit/zwart gestreepte shirt. "Helemaal geruïneerd." jammerde ik tegen mezelf, waarna ik het shirt in een hoekje van de kamer gooide. Ik spitste weer mijn oren toen ik opnieuw een deur open en dicht hoorde gaan, echter klonk er geen gekraak van de trap. Ik haalde enkel mijn schouders op en liep richting de spiegel toe waar ik naar mezelf keek en met mezelf begon te flirten. Al lachend en schuddend met mijn hoofd liep ik weg van de spiegel. Met mijn nieuwe kleding in de hand opende ik de deur en zag ik dat Daniel's kamer nog op een kier stond. Hierdoor activeerde mijn nieuwsgierigheid. Voorzichtig liep ik naar zijn kamer toen en gluurde ik door het kiertje, maar zijn kamer was leeg. Dan hoor ik plots het geluid van de douche uit de badkamer komen. Daniel had waarschijnlijk zijn deur niet helemaal goed dicht gedaan, toen hij wilde gaan douchen. Een ondeugende grijns betrad mijn gezicht. Ik had een geweldig idee gekregen. Snel liep ik terug naar mijn kamer waar ik nu ook de rest van mijn kleding uittrok waardoor ik nog enkel in mijn ondergoed was. Uit mijn broekzak pakte ik mijn mobiel en mijn oortjes. Ik sloot de oortjes aan op mijn mobiel en zette muziek op. Hierdoor zou ik zogenaamd niet horen dat Dan in de douche stond en voilà, hij kon dan even opnieuw bewonderen wat hij had laten lopen. Het was een gruwelijk plan. Ik hoorde alle andere al commentaar leveren in mijn gedachtes, maar dat liet me koud. Swingend liep ik naar de badkamer die ik nog altijd swingend binnenkwam en direct doorliep richting de wastafel en voor de spiegel wild met mijn haar begon te spelen. In de spiegel zag ik Daniel achter me in de douche. Nu kwam het moment dat ik mezelf zou omdraaien en Daniel zou zien. Ik draaide mezelf om en zag Daniel onder de douche staan waardoor ik mijn handen voor mijn mond sloeg. "Ow shit!" schreeuwde ik waarna ik van hem wegkeek, maar toch weer zijn kant opkeek. Ik trok mijn oortjes uit mijn oren en begon met een haarlok van me te spelen. "Sorry, ik had mijn muziek in dus hoorde niet dat de douche bezet was," 'verontschuldigde' ik mezelf, terwijl ik bloosde. "Het spijt me," Ik deed net alsof ik mijn spullen bij elkaar begon te rapen waarna ik een handdoek om mijn lichaam heen sloeg. De hengel was uitgegooid, het was nu nog wachten of de vis beet.


    Do I look like Mother Teresa?

    E m m a      S y d n e y      v a n      d e r      W o o d s e n
    THE PRINCESS || IN THE LIVING ROOM

    'Emma, verdomme,’ vloekte Dylan, maar ze trok zich er weinig van aan en hield haar koude handen onder zijn t-shirt. Zag het maar als karma of wraak dat ze zonet door hem de pizza liet vallen. Ze was in elk geval niet van plan haar handen weg te halen tot ze opgewarmd waren.
          'Ik blijf wel hier jongens, ik pas wel op het huis,’ was zijn volgende opmerking. Een zachte grinnik kwam over haar lippen. Begreep haar niet verkeerd, maar haar vriendje kwam nou niet erg dreigend over, in haar ogen tenminste. Dus als er wel één of andere gek rondliep, dan dacht ze niet dat hij veel bescherming kon bieden.
          'Zelfs als het Jack was zou het dom zijn om er heen te gaan en hetzelfde lot te vergaan, ik heb nooit geloofd dat hij gewoon vermist of verdwaald was geraakt. Waarschijnlijk gewoon dat huis in getrokken en gemarteld tot hij geen woord meer kon zeggen.’ Dylan, altijd zo subtiel. Ze gaf hem dan ook een harde por. 'Dan had de politie vast wel íéts gevonden.'
          Vervolgens besloten zowel Eli als Robin te gaan kijken, verdween Dan nogal chagrijnig - no surprise there - en ging Layla zich omkleden.
          'Mij niet gezien,' meldde Emma. Ze zou er nog niet heen gaan al kreeg ze er geld voor aangeboden. Overdag misschien, maar niet 's nachts en al helemaal niet op haar hakken. Maar als de anderen zich zo nodig stoer moesten voelen, hield ze hen vooral niet tegen.
          'Het bier ligt waarschijnlijk in de koelkast,' murmelde ze tegen Dylan, terwijl ze zich tegen hem aan nestelde. Eigenlijk wilde ze niet dat hij bier ging halen, want ze begon het eindelijk warm te krijgen.



    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    DANIEL CAYDEN LAWLEY
    THE HOTHEAD, WITH ROBIN, GOING TO THE HOUSE




    Eigenlijk had ik echt afleiding nodig en alsof iemand mijn gedachten kon lezen duurde het niet lang vooraleer deze binnen kwam lopen. Eerst had ik het niet echt door, het kletterende water en het feit dat ik diep in gedachten was verwikkeld hadden ervoor gezorgd dat ik de blondine niet had gehoord toen ze naar binnen was gelopen. Pas toen ze haar mond opende had ik het door en keek ik haar ook verbaasd aan. "Ow shit!" riep ze geschrokken en hield haar handen voor haar mond waardoor ik me ook geschrokken had omgedraaid en als een soort van reflex mijn handen voor mijn mannelijke delen had geslagen. " Layla wat doe jij hier!" rolde er verbaasd over mijn lippen waarna ik zag hoe ze haar oortjes uitdeed. Ze had vast de douche niet gehoord al vond ik het toch vreemd dat ze voor mijn badkamer ging terwijl ik vermoedde dat ze toch echt haar eigen badkamer had.
    "Sorry, ik had mijn muziek in dus hoorde niet dat de douche bezet was," Bloosde ze en ik liet mijn blik van haar onschuldige gezichtje even subtiel over haar mooie lichaam laten glijden, ze had enkel haar setje ondergoed aan. Hé, Layla en ik zouden nooit wat groots geworden zijn, maar de intieme momenten samen waren gigantisch goed geweest. Kort beet ik op mijn lip. waarna ik vluchtig een handdoek om mijn middel bond terwijl ze nog even een 'het spijt me' mompelde.
    Kort fronste ik, Layla kennende... Ze zou zich hiervoor niet verontschuldigt hebben, ze wilde me uitlokken hé? Nu ja ik had tenminste iets om mijn gedachten te verzetten. Ik stapte de douche uit en voelde mijn domminante passionele kant opkomen. Ik drukte Layla tegen de koude tegenmuur aan. " Layla Wilson, ik ken je goed genoeg om te weten dat het je niet spijt." grijnsde ik terwijl ik mijn donkere poelen in de hare priemde. Mijn handen had ik langs weerszijde van haar geplaats zodat ze 'gevangen' was en moeilijk eruit kon ontsnappen. Geamuseerd keek ik de blondine aan. " Jij bent gewoon niet over me heen hé?" een zacht lachje rolde over mijn lippen terwijl ik plagend mijn gezicht dichterbij bracht. Ze mocht dan misschien een slut zijn, ze was deels nog van mij - en dat wilde ik nu aan haar laten zien- "Geef toe dat je me gewoon wil , hier en nu." ik trok speels mijn wenkbrauwen op waarna ik haar ruw kuste. Nu ik mijn FWB kwijt was kon ik maar beter one night stands gaan zoeken.







    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Layla Victoria Wilson


    19 • The Slut • Bathroom • Underwear • Daniel



    Stiekem had ik gegrinnikt toen Daniel zijn handen voor zijn mannelijke delen had geslagen, nadat hij mijn aanwezigheid had gemerkt. " Layla wat doe jij hier!" klonk verbaast uit zijn mond, waardoor ik nog steeds mijn lach moest inhouden. Keep it cool Layla. Zijn ogen zag ik over mijn lichaam glijden, waardoor ik er bijna zeker van wist dat ik beet zou hebben. Just pull it slowly in. Hij zag eindelijk in wat hij heeft laten lopen. Blijkbaar drong alles nu pas echt door tot Daniel, aangezien hij nu pas een handdoek om zijn middel sloeg. Ach, die handdoek had ik zo weggetrokken. Zonder zag hij er veel beter uit. Doordat ik aan mijn handdoek frummelde had ik niet door dat mijn slachtoffer uit de douche was gekomen. Echter waren de rollen al snel omgedraaid. Ik was nu het slachtoffer doordat Daniel mij bij mijn handen beetpakte en tegen de muur aanduwde. Ik slaakte een klein gilletje toen ik mijn rug tegen de koude muur voelde aankomen. So cold! Ik voelde mijn handdoek van mijn lichaam glijden, waardoor ik even naar mijn voeten staarde, waar de handdoek naast lag. Mijn blik ging terug naar de bruine pupillen van Dan. " Layla Wilson, ik ken je goed genoeg om te weten dat het je niet spijt." klonk de stem van Daniel. Ik beet zachtjes op mijn lip en keek hem ondeugend aan, waarna ik mij probeerde los te trekken uit zijn greep, maar hoe kon ik dit gevecht winnen tegen zo'n hulk? Al lachend probeerde ik mijn handen los te krijgen. Een geamuseerde blik zag ik bij Daniel. Ik had beet, ik wilde binnen halen, maar de vis had mij het water ingetrokken.... " Jij bent gewoon niet over me heen hé?" ik voelde dat ik weer begon te blozen, terwijl een zacht lachje van Dan zijn kant kwam. Zijn gezicht kwam dichterbij, maar ik moest nu niet de eerste zoen geven. Hard to get Layla, hard to get. De strijd om los te komen uit de greep van Daniel had ik al opgegeven. Deze greep van hem en de positie waar hij me toe dwong wond me eigenlijk wel op. Als we het zouden doen, dan was het met zijn regels. "Geef toe dat je me gewoon wil , hier en nu." Het leek wel of Daniel mijn gedachtes kon lezen, want het was letterlijk het gene wat door mijn hoofd raasde. Ik sloot mijn ogen toen Dan zijn hoofd nog dichterbij kwam en onze lippen elkaar raakte. Het was op een ruwe manier, maar dat wond me alleen nog maar meer op. Na de kus likte ik langzaam mijn lippen af, terwijl ik mijn belager diep in de ogen aankeek, met nog altijd die ondeugende blik in mijn ogen. Nadat mijn tong een volle ronde langs mijn lippen was geweest, ondernam ik een nieuwe poging om uit zijn grijp te ontsnappen, maar natuurlijk kon mijn lichaam niks beginnen tegen deze schurk. "You're so evil," fluisterde ik hem toe. Ik schudde lachend mijn hoofd. " I confess, je hebt me al die tijd doorgehad, maar jij verlangt ook naar dit." Met mijn hoofd gaf ik een knikje naar mezelf toe. "Anders had je me allang de badkamer uitgezet." kaatste ik de bal al lachend naar hem terug. "Waar wachten we nog op?" vroeg ik met een knipoog.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 15:27 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Charlotte "Lola" Dakota Niven
    THE SWEETHEART || IN THE LIVING ROOM

    there is peaceful
    there is wild
    i am both at the same time.

    'Altijd babe...' antwoordde Eli op haar vraag over voorzichtigheid, gevolgd door een kus. Hij stond alvast op om zijn jas te pakken en Lola zuchtte zachtjes. Het was veel fijner geweest wanneer hij gewoon bij het huis zou blijven, maar ze wilde hem niet tegen houden.
          Even later voelde ze zijn handen op haar schouders. 'Ik ga het wel checken. Nog vrijwilligers?' Ze mocht toch hopen dat anderen mee wilden gaan. Lola was niet van plan hem tegen te houden, maar geen haar op haar hoofd die er op dacht om hem alleen te laten gaan, en ze zag hem er nog wel voor aan om dat te gaan doen.
          'En kijk jij ook even uit hier?' Deze woorden werden gevolgd door een kus op haar lippen. 'Ik verwacht wel een hoop knuffels als ik terug ben..'
          'Altijd toch,' lachte ze zacht. Haar klunzigheid kon ze niet tegen houden, maar ze wist dat hij dat niet bedoelde. Al was ze er vrij zeker van dat ze wel veilig zou in het huis. 'En je krijgt zoveel knuffels dat je er gek van wordt.'
          Niet veel later liep Eli richting de deur en schoof Lola op naar Bron. 'Blijf jij wel hier?' vroeg ze op een hoopvolle toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brontes King Sawyer
    23 • The Parent • woonkamer
    "I'm friends with the monster that's under my bed, get along with the voices inside of my head."

    "Blijf jij wel hier?" De stem van mijn beste vriendin ontwaakt me uit mijn gedachten. Het duurt even voor haar woorden tot me doordringen, en dan knik ik bijna manisch.
    "Ja..," mooi niet dat ik nu naar buiten ga. Noem me een watje, maar ik blijf liever veilig binnen. Het is donker, het is koud.. Mij niet gezien. "Ik blijf lekker bij jou."
    Ik trek haar tegen me aan en wrijf kort door haar haren. Ik ben stiekem ontzettend blij dat Eli weggaat, zo heb ik Lola even helemaal voor mezelf. Nou ja, ik moet haar delen met de rest, maar in ieder geval niet met die etter.
    Uit mijn broekzak haal ik het plastic doosje waarin ik mijn medicatie vervoer, en ik leg een van de groen-witte capsules op mijn tong. Zonder water - dat leer je als je al jaren medicijnen gebruikt - slik ik het ding door waarna ik het doosje weer in mijn zak stop.
    Lola is de enige die weet van mijn depressie, en zo wil ik het ook graag houden. Mensen ga je anders aankijken zodra ze er achter komen dat je het leven niet leuk vindt.
    "Dus, Lo..," ik nestel me dichter tegen haar aan, haar lichaamswarmte voelt als een deken. "wat gaan we doen?"






    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted



    DANIEL CAYDEN LAWLEY
    THE HOTHEAD, WITH ROBIN, GOING TO THE HOUSE LICHTE 16 + !




    Onze kus was ruw en vol met lust, het was duidelijk dat we beiden wisten wat er zou gaan gebeuren nu. Layla likte haar lippen langzaam op een geile manier af waardoor i grijnsde en haar ondeugende blik zag. Ze spartelde nog even, 'proberend' uit mijn grip te geraken al wist ik wel dat ze dit acteerde. "You're so evil," fluisterde ze en schudde even lachend haar hoofd. " I confess, je hebt me al die tijd doorgehad, maar jij verlangt ook naar dit." wist de blondine uit te brengen waarna ze even naar haar lichaam knikte die enkel gehuld was in een shaars setje lingerie die ik binnen de vijf minuten van haar lichaam zou trekken, want zonder vond ik haar veel leuker. "Anders had je me allang de badkamer uitgezet." haar woorden deden me zacht lachen "Waar wachten we nog op?" zonder op haar vraag te antwoorden kuste ik haar ruw en liet mijn handen over haar lichaam glijden, die binnen de korste keren haar Bh hadden opengeklikt. Ik gooide deze op de badkamer vloer en drukte een spoor van kusjes van haar hals tot aan haar borsten terwijl mijn handen met gemak haar string omlaag duwden.
    Ik had er dan ook geen erg in dat de handdoek om mijn middel was afgevallen en Layla ook niet. "Fuck Layla, je blijft een geweldig lichaam hebben." mompelde ik tegen haar blote huid aan, waarna ik haar optilde en haar op de wasbak zette zodat ik dichter bij haar kon

    ...

    Wat daarna kwam kan iedereen wel raden. Maar goed dat de meesten weg waren want de komende twintig minuten was er enkel luid gekreun en gehijg te horen geweest vanuit de badkamer en daarbij was het dan ook wel duidelijk geweest wie het plezierige moment beleefden.
    Langs de ene kant had ik nog steeds haat tegenover Layla gezien ze met me was vreemdgegaan maar dit had ze voor even toch goedgemaakt met deze ruwe sex. Ik was uitgeput en trok vlug mijn boxer aan waarna ik mijn lippen nog eens ruw op die van Layla drukte. " Moeten we vaker gaan doen." grijnsde ik terwijl ik mijn handen over haar billen liet glijden. Hier hoefde Robin of Jaz ook niets over te weten.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Layla Victoria Wilson


    19 • The Slut • Bathroom • Underwear • Daniel



    Mijn vraag naar Daniel waar op ik wachtte werd niet beantwoord. In plaats van iets te zeggen ging hij gelijk voor de actie en kuste hij me weer op die ruwe manier, wat ik geweldig vond. Bij de meeste jongen nam ik meestal de leiding, maar Dan liet altijd zijn dominantie zien en daar hield ik wel van. Hij was anders vergeleken met de meeste jongens waar ik mee was gegaan. Ik sloot mijn ogen en genoot van de handen van mijn lover, die over mijn lichaam gleden. Door het geluid van een kleine klik open ik weer mijn ogen en ik zink gelijk in zijn grote diepe bruine pupillen. Doordat hij mijn bh op de grond gooit ontwaak ik weer uit mijn trans. Finally, it was on again. Terwijl Dan een spoor van kusjes achterliet vanaf mijn hals tot aan mijn borsten en mijn string naar beneden trok, liet ik mijn handen over zijn gespierde lichaam glijden, waarna ik hem een zachte kus op zijn hals gaf. Om de hunk wat moeite te besparen stapte ik zelf verder uit mijn string. "Fuck Layla, je blijft een geweldig lichaam hebben." mompelde hij waarna ik zachtjes moest lachen. Plots werd ik opgetild, waardoor ik een speels gilletje slaakte en op de wasbak werd gezet.

    ...

    De volgende twintig minuten waren geweldig geweest. Ik wist niet of het huis gehorig was, maar ik hield me zeker niet in. Dit met Daniel doen had ik gemist en ik wilde er nu zeker weer van genieten. Terwijl Daniel alweer zijn boxershort aandeed was ik nog aan het nagenieten. My partner in crime kwam voor me staan en gaf me opnieuw een ruwe zoen op mijn lippen. " Moeten we vaker gaan doen." klonk zijn stem, terwijl een grijns op zijn gezicht te zien was en zijn handen over mijn billen gleden. Mijn handen plaatste ik op die van hem en ik leunde wat naar voren en in plaats van een ruwe zoen gaf ik een vrij zachte, die wel enkele seconden duurde. Na de zoen trok ik zijn handen van mijn billen af en bracht ik mijn hoofd dichter naar zijn oor. "Ik kan niet wachten op de volgende keer," Ik gaf hem vervolgens nog een kus op zijn wang waarna ik mijn slipje en bh van de grond opraapte en richting de deur van de badkamer liep, waar ik me nog een keer omdraaide naar Daniel en hem daar nog een ondeugende glimlach en een snelle knipoog gaf, waarna ik weer terug liep naar mijn kamer en daar even neerplofte op mijn bed. Nu pas drong het tot me door dat ik nu al langer dan een half uur boven moest zijn geweest en dan ook nog samen met Daniel. Zouden ze beneden wat vermoedde of hadden ze ons gehoord? Snel trok ik mijn nieuwe outfit aan en rende ik de trap af en ik rende direct door naar de keuken waar ik een biertje uit de koelkast pakte, pas daarna merkte ik dat ik niet alleen was in de keuken. Ik had gezelschap van Emma, my BFF. "Hey Em," begroette ik haar. Ik probeerde van haar gezicht te lezen of ze iets gehoord zou hebben van het badkamer incident tussen Dan en ik. Ik probeerde me zo normaal mogelijk te gedragen, maar nu ik Lola niet kon vinden om het te vertellen moest ik het wel aan Em vertellen. "Je raadt nooit wat ik net heb meegemaakt," zei ik enthousiast. Ik sprong op het aanrecht waarna ik mijn blikje opentrok en een slok nam. "Dit belooft het beste feestje ooit te worden!" Ik vertelde expres nog niks over het incident wat net was voorgevallen. Ik wilde eerst de reactie van mijn vriendin zien of ze het stiekem niet al had meegekregen.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 10:26 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    UPDATE

    De groep bestaande uit Connor, Elijah, Robin, Jazmin en David zijn inmiddels naar buiten gegaan, op weg naar de boerderij. Het is lichtelijk mistig op het meer, maar verder voorlopig nog helder, al komen er in de verte donkere wolken aan. Het is nog zo'n 7 graden, maar het is aan het afkoelen. Het licht bij de boerderij is nog steeds aan. De rest van de groep zit nog in het huis.

    Current time 08.25 PM
    11 hours and 59 minutes Until Dawn

    Note: dit betekend dus dat je nu gewoon verder kunt als je vast zat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charlotte "Lola" Dakota Niven
    THE SWEETHEART || GAME ROOM (?) || WITH BRON ||

    there is peaceful
    there is wild
    i am both at the same time.

    Echt hardop had ze het niet toegegeven, maar ze maakte zich wel lichtelijk zorgen om de mensen die bij de boerderij gingen kijken. En lichtelijk was een lichtelijke understatement. Ze wist dat de mensen die daar heen gingen zichzelf allemaal prima konden redden, maar ze waren hier niet zo vaak geweest als haar en kenden het gebied niet zo goed. Niet dat de route van haar oom's huis naar de boerderij nou zo moeilijk was, het was eigenlijk gewoon om het meer heen lopen, en dan nog een klein stukje rechtdoor, maar je wist maar nooit of er iets ging gebeuren. Het zat haar niet zo lekker, ook omdat mobiel bereik niet altijd geweldig was hier. Het gebied lag een beetje in een deadspot. Het huis had wifi van goede sterkte, dus je kon prima een eindje van het huis af zijn en dan nog verbinding hebben, maar na een bepaald stuk viel het wel weg.
          Met een zachte zucht pakte ze het drankje waarna ze zocht uit de koelkast en begon ze Bron te zoeken. Ondanks het huis groot was, duurde het niet lang voordat ze zijn bekende postuur zag.
          'Brombeer, wil je proeven?' Lola stak het groen gekleurde drankje naar hem uit. 'Er zit geen alcohol in.' Twijfelend beet ze op haar onderlip. Ze hoopte dat hij het lekker vond. Ze had er namelijk best lang over getwijfeld welke ze ging maken. 'Als je deze niet lekker vindt kan ik misschien nog wel een andere maken.' Van onder haar wimpers keek ze hem aan terwijl ze tegen de muur leunde. 'Eigenlijk hadden we met kostuums moeten doen...' mompelde ze een tikkeltje teleurgesteld. Halloween was het perfecte excuus om vreemde kostuums of kleding te dragen, maar door alle drukte met het voorbereiden was ze vergeten om voor te stellen om ook dressed-up te komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    DANIEL CAYDEN LAWLEY
    THE HOTHEAD, WITH DYLAN, THE LIVING ROOM




    Layla zoende me zachter terug en liet toen mijn handen van haar billen afglijden, voor zover de fun. "Ik kan niet wachten op de volgende keer," fluisterde ze gevolgd door een kusje op mijn wang wat me zwak deed grijnzen, echter was ze daarna de badkamer uit. Ik zuchtte even en friste me wat op door deo te spuiten en mijn kleren aan te trekken. Ik keek even kort op mijn mobiel 20:35 stond er in grote letters afgebeeld, dat was toch wel een eind dat ik hier met Layla had gezeten. Ik deed de lichten weer uit van de badkamer en liep de hang op die op één of andere manier akelig koud aanvoelde.
    Nadat ik de trappen afging liep ik richting de keuken waar ik Layla en Emma aantrof, ik grijnsde even kort naar de twee blondines waarna ik een biertje uit de koelkast nam en naar de woonkamer liep waar ik me nonchalant naast Dylan plofte. "Hey man." mompelde ik alsof er niets speciaals gebeurd is. " Zijn de andere nog niet terug?" ik nam een slok van mijn drankje en keek Dylan even aan.


    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 13:14 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH