• "De grootste fangirl die er bestaat"


    Complimentjes
    trasecolare
    hoi Frouke,
    om jou in de bloemetjes te zetten krijg je bij deze een bloemetje van mij (flower)
    hihihiihi, nee maar quizlet zou geen quizlet zijn zonder jou want zonder jou was ik al lang gestopt lol
    dus hopelijk komen er nog veel meer Froukes die mensen kunnen helpen en gezellig tegen mensen kunnen praten!
    Ik wens je nog al het geluk van de wereld toe en dat al je dromen mogen uitkomen, dus in dat geval: veel plezier in Hogwarts <3
    Groetjes Milou (:


    EvilDaughter
    Heee lieve Frouke! (H)
    Ik wil eerst even zeggen dat je dit verdient. Want je bent echt super goed!
    Ik vind het geweldig om samen te werken met jou bij de Quibbler.
    Je hebt zoveel inspiratie, dat verbaasd me soms echt.
    Je bent ook superlief, aardig, grappig en Harry Potter fan!
    Ga zo door!
    Groetjes Amina (flower)


    Laleah
    Lieve Frouke,

    De Quibbler, daar begon het allemaal mee, weet je nog? Wat een super initiatief voor een story was dat! En leuk ook. Ik weet nog dat ik toen bij mezelf dacht: 'wat een ontzettend lieve en leuke meid!' en die mening is echt niet veranderd! Jij verdient deze Eer! Je bent gezellig, lief, vriendelijk en een ontzettende HP fangirl!! En daarbij natuurlijk vooral van die lieve Luna Lovegood. Ik heb echt een boel contact met jou gehad, vooral toen de Quibbler erg actief was, en ik vond het altijd leuk wat van je te horen. Of het nou over iets belangrijks ging of echt over totaal niks, het was altijd gezellig! Meid, geniet van deze eer en van alle lieve, leuke berichtjes! Today is your day! ^^ (flower)



    Tallata
    Heyaa Frouke!
    Ik vind zeker dat je dit verdiend hebt! Je hebt zoveel gedaan, geschreven, lol gemaakt! Je mag zeker in het zonnetje gezet worden, en van mij krijg je een bloemetje: (flower)
    Ik hoop dat je nog lang op Q blijft, want je bent echt G.E.W.E.L.D.I.G!
    Grote
    Enthousiashte
    Waanzinnig
    Exclusieve
    Lieve
    Directe
    Irritante
    Girl!

    Love you!

    xx- Mare


    Brugklasser
    Hoi mevr. Odair,

    Je bent echt een superfijne meid en ik ben heel blij dat ik jou als vriendin heb!
    Ik weet niet echt heel goed wat ik moet zeggen, omdat ik zo veel lieve dingen over jou kan zeggen dus ga ik dit maar doen:
    Fantastisch
    cReatief
    Oogverblindend
    leuK
    supEr
    Als je nu eens goed kijkt *wink*

    Nouja, dit was mijn berichtje voor jou en hopelijk heb je nog een leuke dag!



    Creatie(s) in de kijker
    Het is weer tijd voor de Hunger Games! Dit jaar kan jij er ook weer een rol in spelen, maar welke rol is voor jou weggelegd?
    Welke taak heb jij bij de Hunger Games?



    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aahw weer een leuke topic!! Een fijne week toegewenst, JohannaMason!


    One Who Travels A Higher Path.

    Fijne week!


    16 - 09 - '17

    Een fijne week toegewenst, Frouke! Eigenlijk een beetje te vroeg, maar dat maakt niet uit: Ik zie nu al uit naar WIDM komend jaar ^^ (wbw)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fijne week! ^^

    Een fijne week toegewenst! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heel erg bedankt allemaal (H) Superlief, ik moet er echt bijna van huilen :') (flower)


    How you doin'

    Als iemand dit topic verdient ben jij het wel! Je bent echt super aardig!

    Fijne week (:


    i wanna die with you once or twice.