• De inschrijvingen zijn gesloten.
    | Deelnemers |
    1. Syncline — Belle
    2. Goldberg— Sylvester | Katniss | Nacht 4
    3. Pagu — Addie
    4. blondmeiske — Eliana | Mags | Dag 4
    5. Stangster — Newtie | Primrose | Nacht 2
    6. Bismuth — Goitske | Tribuut | Nacht 3
    7. Phichit — Tess | Glimmer | Nacht 1
    8. Fleimkepa — Kellogs | Rue | Nacht 5
    9. Casterwill — -Uh- Niek | Cashmere | Nacht 6
    10. Asil94 — Lisa | Brutus | Nacht 6 6
    11. Catan — Marjanne | Cato | Dag 4
    12. Josiah — Melissa | Gloss | Nacht 6
    13. Hollyleaf — Kriss | Wiress | Dag 1
    14. Scipio — Talia | District 3 jongen | Dag 5

    15. Achelois — Lucca
    16. _Iratus — Anne-Mirthe | Enobaria | Nacht 4
    17. Chrysante — Iris
    18. Vincentia — Jayden | Tribuut | Dag 2

    Beste GinnyWeasley8 en Polovina,

    Het ziet er allemaal goed uit!
    Je krijgt bij dezen toestemming om je wedstrijd te starten! Ik meld nog even dat een wedstrijd maximaal vier maanden mag lopen. Bovendien, na drie weken inactiviteit in het topic van jullie kant, komt er ook een slotje.
    Nog veel plezier met jullie WvW!

    Groetjes,
    Trivial


    Hallo iedereen! Ik en Trishanakru organiseren samen een WvW geheel in het thema de Hongerspelen. Voor dit spel hoef je de boeken niet te kennen. We zoeken dertig deelnemers om mee te doen aan dit fantastische spel! Als je jezelf opgeeft geef dan je naam of schuilnaam op.

    Regels:
    • Verklap niet wie je bent! Dat maakt het spel namelijk minder leuk en dat willen niet.
    • Naamsveranderingen etc. doorgeven.
    • Na drie keer niet reageren ga je automatisch dood.
    • Speel het spel eerlijk.
    • Geen vriendjes-vijandjes politiek.
    • Dood is dood. Wanneer je gestorven bent, mag je niks verklappen als je meer weet dan de rest.
    • Uiteraad gelden hier ook de regels van Quizlet zelf!
    • Dagen duren vier dagen en nachten vijf, maar dat kan veranderen. Dit wordt wel telkens duidelijk verteld.

    Rollen:
    4 Beroepstributen:
    Beroeps tributen zijn de weerwolven van het originele spel. Elke nacht overleggen ze in een inactieve story over wie af moet vallen. Overdag doen ze alsof ze normale tributen zijn.

    Rue:
    Rue is de ziener in het originele spel. Elke nacht mag ze de rol opvragen van een van de spelers. Met die kennis kan ze de tributen helpen.

    Beetee:
    Beetee is de heks in het originele spel. Hij heeft twee drankjes: eentje om iemand mee te vergiftigen en eentje om iemand te redden van de beroeps. Beiden kunnen ze maar een keer gebruikt worden. Hij kan ook de drankjes op zichzelf gebruiken.

    Katniss:
    Katniss is de jager in het originele spel. Wanneer zij sterft, zal ze iemand mee het graf in nemen.

    Gloss:
    Gloss vervangt Cupido. Hij kan in de eerste nacht een koppel maken. Na deze nacht wordt hij een normale burger. Het koppel moet in leven blijven want als de een sterft, sterft de ander uit liefdesverdriet (tenzij je geliefde sterft door inactiviteit)

    Mags:
    Mags is onze dorpsoudste. Mags overleeft de eerste weerwolvenaanval op haar. Bij de tweede aanval sterft ze wel.

    Wiress:
    Wiress is uiteraad onze dorpsgek. Elke nacht stuurt ze drie namen in van wie ze de rol wilt weten. Spijtig genoeg is ze zo gek dat ze de rollen wel te weten komt, maar niet onthoudt welke rol van wie is.

    Primrose:
    Primrose is onze beschermengel. Elke nacht kiest iemand uit die ze die nacht zal beschermen. Diegene zal dan niet sterven (tenzij je een koppel bent en je geliefde sterft). Primrose kan niet dezelfde persoon twee dagen achter elkaar beschermen. Primrose kan ook zichzelf beschermen.

    District drie jongen:
    Deze onbekende tribuut is onze kleine wilde. In de eerste nacht kiest hij een voorbeeld uit. Als zijn voorbeeld sterft, veranderd hij in een weerwolf.

    Glimmer, Finnick en Cashmere:
    Deze drie tributen zijn onze lieftallig sletten. Elke nacht slapen ze bij iemand anders, maar als ze bij een wolf slapen, zullen zij dood gaan.

    15 tributen:
    Dit zijn de normale burgers, ze slapen gewoon 'rustig' en stemmen elke dag in de hoop een weerwolf te elimineren.


    Story
    Nacht 1
    Dag 1
    Nacht 2
    Dag 2
    Nacht 3
    Dag 3
    Nacht 4
    Dag 4
    Nacht 5
    Dag 5
    Nacht 6
    Dag 6
    De laatste opdracht

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 19:03 ]

    Casterwill schreef:
    (...)

    Ik hoop voor hem dat het tot 3 januari is,
    Teruggaan in de tijd is zo moeilijk :p


    Oh sorry verkeerd opgeschreven bedankt voor het zeggen Danique

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Oh sorry verkeerd opgeschreven bedankt voor het zeggen Danique


    Haha graag gedaan (; Kan gebeuren.
    Heb ik per ongeluk ook zo vaak gedaan


    It's never gonna happen, Guys.

    OfficialCat > Chrysante


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Ik ben aan het twijfelen of ik nu mijn theorie moet plaatsen of niet. Even wachten op het nieuwe hoofdstuk? Misschien ben ik wel de volgende en dan heb ik mijn theorie niet geplaatst. Ik wil wel de theorie kwijt daarvoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Achelois schreef:
    Ik ben aan het twijfelen of ik nu mijn theorie moet plaatsen of niet. Even wachten op het nieuwe hoofdstuk? Misschien ben ik wel de volgende en dan heb ik mijn theorie niet geplaatst. Ik wil wel de theorie kwijt daarvoor.


    Je kan het nu plaatsen toch?
    De weerwolven hebben als het goed is al besloten, alleen Beetee moeten we nog op wachten denk ik?
    Dus als een van ons dood is, dan horen we dat in het hoofdstuk. Maar zolang die er nog niet is...

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 15:44 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Casterwill schreef:
    (...)

    Je kan het nu plaatsen toch?
    De weerwolven hebben als het goed is al besloten, alleen Beetee moeten we nog op wachten denk ik?
    Dus als een van ons dood is, dan horen we dat in het hoofdstuk. Maar zolang die er nog niet is...

    Je hebt helemaal gelijk. Dat was ook mijn gedachte. Maar toch even voor de zekerheid navragen, just want to be sure.
    Ik heb trouwens nog oude usernames erin staan maar je (jullie) snappen het wel.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 15:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom ik Pagu en OfficialCat verdenk? Ik zal, net zoals wat Florian zei, niet alles vertellen, echter het wel, mijn theorie, goed proberen uit te leggen.
          Wellicht is mijn mening, bij Pagu betreft, wel wat clouded doordat ik vaak iemand vertrouw en goede vriendjes mee ben op Quizlet waarna ze het blijken te zijn (wat meerdere keren zo is gebeurd; dus mijn sterke gevoel werkt zeker wel). Maar dit keer ben ik zeker van mijn zaak. Ik heb een gevoel dat het zo is.
          Net zoals wat er in deze wedstrijd werd benoemd, het weerwolf stemmen op een andere weerwolf om niet verdacht te worden. Het is geen vast bewijs, dat is een beetje onmogelijk met dit te bewijzen, maar toch zou Pagu evenals OfficialCat de weerwolven zijn die zich voordeden als burgers.
          Pagu’s stemgedrag is meestal het opnoemen van het volgende slachtoffer, niet wat commentaar ernaast, daar is verder niks uit op te leiden. Echter, valt het me wel op dat hij meestal meegaat met de meute waar de meeste stemmen voor zijn. Evenals OfficialCat, trouwens. Weliswaar omdat hij weet dat het een burger is?
          Florian vermelde ook in dag 2 dat Addie en Goitske dubbel hebben gestemd in die ronde zonder enkele theorie. Goitske was weliswaar een burger, maar dit betekend niet dat Addie er geen is. Toen kwam de weerwolf Catan namelijk in verdediging, wat vreemd was, omdat zij niet genoemd was. Wellicht nam ze het op voor Addie, zodat hij niet verdacht werd? Pagu reageerde alleen met dat Florian wellicht gelijk had met haar theorie over Catan, niet over wat ze eerder had gezegd over hem. Dat maakt het voor mij alleen nog meer verdachter.

    OfficialCat daarentegen heeft in het begin vaker gezegd dat ze haar stem zal aanpassen als iemand met een betere theorie komt. Waarom niet zelf proberen op te letten wie er een weerwolf is? Niet zelf een theorie maken?
          In dag 4 reageert ze met dat Anne-Mirthe haar verraden had, wat ze erboven nog in klein had geschreven 'Noo, Sylvie'. Is dit opzettelijk groot neergezet of wat is hiermee verder bedoeld? Het was tè opvallend, zeker met eerdere berichten en stemgedrag.
    Wat wel een baanbreker is dat, in datzelfde hoofdstuk, Fleimkepa had gereageerd met dat zij tevens een sterk gevoel had bij OfficialCat en zij op haar stemde. En we weten allemaal wat voor rol zij had in dit spel. Juist, de ziener.

    Ze waren ook de eersten toen Florian de eerste weerwolf had gevonden, vlak na elkaar. Ik vind dat een beetje opvallend eigenlijk. En als we allemaal even logisch nadenken, er kwamen allemaal theorieën voorbij. Maar er kwam er geen èèn van Pagu en OfficialCat, ze gingen alleen mee met de meute met het stemmen. Verder niet.

    Mijn theorie klinkt misschien flut. Maar ik heb echt een sterk gevoel dat hun het zijn. Ik kan echt niet meer vertellen dan dat, mijn rol mag ik gewoon niet verklappen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 15:53 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik even heel hard schelden? Lisa en ik waren zo dichtbij!! Ik verheugde me er al op dat we als eerste koppel op Q zouden winnen. Balen....


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik baal ook zo hard. Ik had overal rekening mee gehouden, behalve dit!

    @Achelois, wel, ik ben gewoon oer en oerslecht in theorieën verzinnen. Ik heb geen nauwkeurige stemtrackingsystemen. Meestal ga ik gewoon mee met wat mij een goede reden lijkt.


    Heaven is a place that we all have

    Ik snap er niks van? Is er nog een weerwolf over?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Achelois schreef:
    Ik snap er niks van? Is er nog een weerwolf over?


    Er is nog 1 weerwolf in het spel

    Maar waarom mij Beetee? Zo verdacht was ik was ik toch niet

    Pagu schreef:
    @Achelois, wel, ik ben gewoon oer en oerslecht in theorieën verzinnen. Ik heb geen nauwkeurige stemtrackingsystemen. Meestal ga ik gewoon mee met wat mij een goede reden lijkt.

    Mijn excuses voor als je het echt niet bent, poepie. Dan moet het wel Chrysante zijn. Check mijn theorie maar over wat ik heb opgeschreven daarover.


    Don't walk. Run, you sheep, run.