• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdentweede Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.


    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:40 ]


    Heaven is a place that we all have

    Mijn voornemen voor het nieuwe blok op de uni: geen colleges meer missen/skippen
    Ik, de eerste dag van het nieuwe blok op de uni: *wordt ziek*


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Kom op Ziggo, pls fix dit. :c


    Caution first, always.

    Ik moet echt een opladen mee naar school gaan nemen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Game sperging

    Wanneer je na een lange tijd je xbox weer opstart om Bioshock te spelen en je laatste savepoint op een punt was dat je midden in een gevecht zat waar je geen ammo meer had en Elizabeth (haatliefderelatie met die teef) nog niet uit haar toren is gehaald. Waarom lijkt het op pc zo veel makkelijker want daar heb ik Infinite minimaal twee keer uitgespeeld zonder in dit soort SHITTY SITUATIONS TE ZITTEN AHAHSBDNM


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Priestess schreef:
    Game sperging

    Wanneer je na een lange tijd je xbox weer opstart om Bioshock te spelen en je laatste savepoint op een punt was dat je midden in een gevecht zat waar je geen ammo meer had en Elizabeth (haatliefderelatie met die teef) nog niet uit haar toren is gehaald. Waarom lijkt het op pc zo veel makkelijker want daar heb ik Infinite minimaal twee keer uitgespeeld zonder in dit soort SHITTY SITUATIONS TE ZITTEN AHAHSBDNM

    Ik moest lachen, sorry :W


    Caution first, always.

    Zo'n hoofdpijn +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Battlefield... of leren voor het tentamen...
    Life is hard

    Gotta love Ellie Miller.


    She's imperfect but she tries

    Oh mijn God, ik ben wel erg briljant bezig hier. Het lijkt erop dat ik straks in totaal in een week tijd zo'n vijftig euro kwijt ben geraakt die ik me had kunnen besparen, fuck. (no_chears)

    Edit: En nu heb ik of mijn gebruikersnaam of mijn wachtwoord voor mijn bank fout, en ik weet niet eens welke, want volgens mij kloppen ze gewoon. Yay voor me.

    Edit2: Ahhh, toch nog één crisis averted. Blijkbaar heb ik dat ding zo vaak getypt dat het automatisme werd en toen ik erover begon na te denken ging het helemaal fout.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2016 - 15:49 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat moment dat je iets wil uitleggen dat zo grappig is en je dus steeds moet lachen, waardoor het een halfuur duurt voordat je een super kort verhaal hebt kunnen uitleggen.


    16 - 09 - '17

    IK WORD ZO FUCKING MOE VAN WORD. Weet je wat, schijt, ik ga naar het toilet, maak me iets lekkers te drinken en ga parks & rec kijken. Ik heb pauze verdiend. Schijt word.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het is een studieruimte, dude. Je mag dan wel moeten overleggen, dat kan ook wel een paar volume standjes lager, aso.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hierdoor heb ik echt zin om mijn feestje af te zeggen. Schijnbaar was het vorig jaar zo leuk dat niemand meer wilt komen?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Hierdoor heb ik echt zin om mijn feestje af te zeggen. Schijnbaar was het vorig jaar zo leuk dat niemand meer wilt komen?


    ik wil heus wel komen maar ik ga sws niet mogen. sorryyyyy


    Heaven is a place that we all have

    Thunderfvck schreef:
    Hierdoor heb ik echt zin om mijn feestje af te zeggen. Schijnbaar was het vorig jaar zo leuk dat niemand meer wilt komen?

    Ik kom (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.