• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdentweede Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.


    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:40 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik had net mijn opa beloofd bij de verjaardagslunch te zijn en nu komen jullie opeens met een extra repetitie? Maar ik wil mijn opa helemaal niet teleurstellen. Meh ik vind dit echt super naar en ik voel mij gewoon nu al vreselijk. Ook al zeggen mijn ouders dat ik er niks aan kan doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Sommige mensen ._.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Tetris schreef:
    Sommige mensen ._.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik voel me zo kut, oh well.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    domme kut

    //

    ugggh ik haat groepsgesprekken met veel deelnemers aanmaken om plannen te bespreken it's like speaking in public

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 21:51 ]


    i put the fun in funeral

    girl: heyyy bbyy
    me: *12minutes later*hahah omfg jsuis désolé k antwoord pas nu
    girl: hahaha sniks ze
    me: mhm, wa doe ge?
    girl: mh ni zoveel ik vv me kpt hard dus kpraat meu
    me: *quasi offended* benn ik zo saai dan cry
    girl: hahah neeenene cutie

    WHAT THE FUCK BETEKENT DIT + dialect sorry

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 21:52 ]


    Heaven is a place that we all have

    Oké, ik geef het op voor vandaag. Conclusie: óf mijn planning is hopeloos onrealistisch, óf ik moet iets eerder beginnen dan vijf uur als ik daarna nog een twee tot drie uur niets ga doen en om tien uur de brui eraan geef.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoe erg mensen je wel niet kunnen irriteren is echt nog steeds verassend.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je wilt echt niet weten hoe graag ik nu gewoon fuck it zou roepen, op de fiets zou stappen en lekker met je bank hangen/Piratenplaneet kijken/knuffelen/niks doen. Echt UGH UGH UGH ik wil dat het de 31e is.


    Happy Birthday my Potter!

    "Wat doe je?"
    "Hoe bedoel je?"

    nee maar wtf denk je dat ik bedoel mike 'wat heb je met je dwerghamster gedaan toen hij uit zijn kooi ontsnapt was in 2005' nee wat doe je als in wat de fuck doe je mike


    i put the fun in funeral

    Woohoo, vandaag 2100 woorden geschreven! Erg trots op mezelf ^^


    Stenenlikker

    WingedHussar schreef:
    Woohoo, vandaag 2100 woorden geschreven! Erg trots op mezelf ^^


    Goed bezig!


    Happy Birthday my Potter!


    She's imperfect but she tries

    Ik wil mijn username nu alweer veranderen :W


    Caution first, always.

    Dat aanzicht uit The Walking Dead heeft me serieus misselijk gemaakt...


    — Inner peace, it's hard to find. —