• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdentweede Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.


    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:40 ]


    Heaven is a place that we all have

    ik wil naar bed maar dan moet ik van mijn bank af en mijn pyjama aandoen.. dat kost zoveel moeite


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb echt geen zin meer in vandaag en wil eigenlijk gewoon niks doen of naar bed, maar eigenlijk moet ik leren, want mijn tentamens zijn heel dichtbij en ik heb er nog zowat niks voor gedaan, meh :c


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Please stop rubbing in my face that I'm single and stop saying you can fix this. Jullie hebben ons allemaal een kant op gepusht en jullie helemaal bemoeid met onze relatie die nu dus kapot is. Ik weet dat ik zelf niet de beste ben in zulke dingen, maar als je mij pusht dan sluit ik sowieso iedereen uit. Now he thinks I don't give a shit about him and that I'm a cold and selfish bitch. *frustrated screams* Waarom is het zo fucking belangrijk voor iedereen dat ik een relatie krijg? En als ik die krijg dan doe ik dat wel zelf. Ik weet dat jullie geweldige relaties hebben en helemaal happy zijn, maar ik ga er niet happier van worden als jullie constant jullie neuzen stoppen in MIJN liefdesleven. Wat überhaupt al non existence is want daar hebben jullie wel voor gezorgd met zijn allen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben zo blij dat ik deze film voor nu heb gehouden. ^^


    What would Emma do?

    Wanneer je weet dat je iets hebt, maar het niet kan vinden. Hel.

    Bed tijd. Morgen school. Leuk? Meh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    pms feels lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zou blij moeten zijn :/


    26 - 02 - '16

    Yes, 32 uur bereikt. Dat was nog erg lastig.


    Your make-up is terrible

    En nou es 't afgelopen Lieke Noa Jansen.
    Geen labeltje depressie meer voor jou, je bent gewoon wat angstig en kan zo goed met je emoties omgaan als een theelepel (lees: verzuipen in alles wat je doet), maar niet depressief. Klaar met al dat zelfmedelijden.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 23:15 ]

    Frustraties.

    Overkill schreef:
    "Wat doe je?"
    "Hoe bedoel je?"

    nee maar wtf denk je dat ik bedoel mike 'wat heb je met je dwerghamster gedaan toen hij uit zijn kooi ontsnapt was in 2005' nee wat doe je als in wat de fuck doe je mike


    Wat doet Mike?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Faberge schreef:
    (...)

    Wat doet Mike?


    Mike was rijst aan het koken


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Mike was rijst aan het koken


    Impressing (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Omg soms krijg je van die reacties op je eigen verhaal... om van te huilen gewoon