• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdentweede Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.


    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:40 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil zo graag naar het buitenland in mijn derde jaar en ik wil naar the UK maar met mijn opleiding en de RUG zijn er alleen maar connecties met Sheffield en ik zou graag naar Londen of zo gaan maar dat wordt dus lastig en anders moet ik zelf alles betalen en wordt het een heleboel geregel en is het niet eens zeker dat ik daarheen kan maar I wanna go so bad en ugh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    "elk jaar worden er 16 studenten geselecteerd voor de opleiding"

    Ik wil niet eens echt per se naar die opleiding maar nu ik weet dat de kans super minimaal is dat ik ooit binnenkom wil ik het opeens wel

    Goh Jip bindingsangst much


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kutkutkut
    Dat virus in mijn laptop is gigantisch. Ik ben waarschijnlijk al mijn bestanden kwijt. Al mijn verhalen, inclusief het aller eerste dat ik heb geschreven. Ik ga janken, Jezus >,<

    Beter gaat dit anders worden als ik eenmaal terecht kan bij dat team want dit is geen leven


    Caution first, always.

    Ik heb een punt bereikt waarop ik notities in mijn agenda afsluit met "want yolo" en de ironie er paradoxaal genoeg zo dik op ligt dat het weer bijna een bloedserieuze geruststelling is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Frey_ schreef:
    Kutkutkut
    Dat virus in mijn laptop is gigantisch. Ik ben waarschijnlijk al mijn bestanden kwijt. Al mijn verhalen, inclusief het aller eerste dat ik heb geschreven. Ik ga janken, Jezus >,<


    Oh shit nee, dat klinkt als een regelrechte nachtmerrie. Brr. D:

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 16:12 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een combinatie van wiskunde en natuurkunde is net een puzzel. Een verdomd moeilijke puzzel D:. - Ik ga dit tentamen echt niet halen :c-


    Seasons will change, but I shall remain

    De trein staat al een halfuur stil in the middle of nowhere. Halp meh


    26 - 02 - '16

    De wielen van de bus gaan rond en rond, rond en rond. De wielen van de bus gaan rond en rond, hou alsjeblieft je mond.


    What would Emma do?

    En we reden om tot stilstand te komen op een station, nog steeds in the middle of nowhere. Yay


    26 - 02 - '16

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Yes, haunting Q!

    Just like it always was. The good old days <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En hij staat weer stil. Waar heb ik dit aan verdient T-T


    26 - 02 - '16

    Ooit maak ik een lijstje aan over de meest grappige/rare/domme vragen en opmerkingen die ik krijg op een school met 95% jongens. Een voorproefje:

    "Ja, jongenswc's mogen dan wel heel vies zijn, maar meisjeswc's en de muren zitten onder het bloed, want zij zijn altijd ongesteld."


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    StephenFry schreef:
    De wielen van de bus gaan rond en rond, rond en rond. De wielen van de bus gaan rond en rond, hou alsjeblieft je mond.




    omg HAHAHAHA ik ga echt dood xpxd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Streetrat schreef:
    Ooit maak ik een lijstje aan over de meest grappige/rare/domme vragen en opmerkingen die ik krijg op een school met 95% jongens. Een voorproefje:

    "Ja, jongenswc's mogen dan wel heel vies zijn, maar meisjeswc's en de muren zitten onder het bloed, want zij zijn altijd ongesteld."


    Shit, hij heeft het ontdekt. Al denkt hij dat het van onze ongesteldheid komt. Little does he know... :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.