• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdentweede Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.


    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:40 ]


    Heaven is a place that we all have

    Oké Lieke ademhalen, je bestanden zijn gered. Maar internet krijgen is on onmogelijk. Uuuuggh modzaken en mailen op je mobiel is kut :')

    22 euro voor een programma waarin je alleen maar persoonlijke dingen over jezelf moet blootgeven. Het is dat ik het moet kopen, wil ik een diploma krijgen, maar ik ga het echt niet eerlijk invullen.

    JAAAAAAAA, ZOOTOPIA STAAT EINDELIJK OP NETFLIX.

    Excuse me, ik ben even foetsie voor anderhalf uur.


    Deep inside, I've never felt alive

    Steve schreef:
    JAAAAAAAA, ZOOTOPIA STAAT EINDELIJK OP NETFLIX.

    Excuse me, ik ben even foetsie voor anderhalf uur.


    WACHT WACHT WAT


    Heaven is a place that we all have

    Battlefieeeeld oneeeeeeee let's gooo

    Tja, niet alle prostituees worden uitgebuit en mishandeld. Niet allemaal zijn ze hier door mensenhandel en ze hebben het echt niet allemaal slecht.

    Eindelijk een tv die wel meewerkt. Stominternet


    Deep inside, I've never felt alive

    Stress. Teveel stress. Dit is niet gezond.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En nu aan de schrijf en hopen dat ik er redelijk wat uit kan krijgen.


    Stenenlikker

    "Die stedentrip is wel echt Nice"
    me: "Alleen Nice?"
    * iedereen praat door alsof ze dat niet gehoord hebben *


    i put the fun in funeral

    Gewoon iedereen naar de mond praten.
    - Het is nu de vraag of ik dit eerlijk invul of ga liegen. Ze hoeven niet te weten dat ik toch mijn best niet ga doen en dat ik geen vrienden heb die me door een moeilijke tijd helpen. Ook niet dat mijn studie geen voorrang heeft op mijn privéleven. Ja, en ik ga ook niet via internet mijn ziektes uitleggen, dikke vinger.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 19:45 ]

    Best. Movie. Ever.
    IT'S AMASING *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Last-minute verslagen afmaken. Dat doet iedereen, toch? :W


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Trivial schreef:
    Last-minute verslagen afmaken. Dat doet iedereen, toch? :W


    *guilty*


    What would Emma do?

    Ik zou heel graag met mijn beste vriendin naar Tenerife willen, gezien we dat beiden heel graag eens willen doen, maar 4 uur vliegen houd mij tegen. Ik heb nog nooit gevlogen en om dan meteen 4 uur te gaan vliegen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.