• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdentweede Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.


    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:40 ]


    Heaven is a place that we all have

    Trivial schreef:
    Last-minute verslagen afmaken. Dat doet iedereen, toch? :W


    *guiltier*
    including leren voor tentamens. ik ben altijd een beetje last-minute hahahaha

    // Ik lees mijn profielwerkstuk en ik ben er nog altijd echt ontzettend trots op.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 19:49 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn buurman van twee huizen verder is vandaag plotseling overleden... Dit is bizar, die man is net zo oud als mijn vader. Een basis van mijn jeugd... weg. Het is echt onwerkelijk...

    Frey_ schreef:
    Mijn buurman van twee huizen verder is vandaag plotseling overleden... Dit is bizar, die man is net zo oud als mijn vader. Een basis van mijn jeugd... weg. Het is echt onwerkelijk...

    Och jezus, gecondoleerd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahahhaa, dit maakt me echt chagrijnig! Stom kut programma dat alles reset als ik mijn gegevens invul.

    Ik wil iemand die luistert, en niet oordeelt. Jammer genoeg doet iedereen dat tegenwoordig zonder het hele verhaal te kennen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Windigo schreef:
    (...)
    Och jezus, gecondoleerd


    Ik ben echt heel erg geschrokken, die man was kiplekker. Zijn kinderen zijn mijn leeftijd, ik vind het zo erg voor ze.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Ik ben echt heel erg geschrokken, die man was kiplekker. Zijn kinderen zijn mijn leeftijd, ik vind het zo erg voor ze.

    Vreselijk... Gecondoleerd!

    Frey_ schreef:
    (...)

    Ik ben echt heel erg geschrokken, die man was kiplekker. Zijn kinderen zijn mijn leeftijd, ik vind het zo erg voor ze.


    Ja dat snap ik. Dat is echt niet niks... Bah...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Net aan de telefoon gehoord dat mijn oom dood is. Exact drie jaar na dat mijn opa stierf. WHY THE EXTRA SADNESS


    Heaven is a place that we all have

    Frey_ schreef:
    Mijn buurman van twee huizen verder is vandaag plotseling overleden... Dit is bizar, die man is net zo oud als mijn vader. Een basis van mijn jeugd... weg. Het is echt onwerkelijk...


    Wat vreselijk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Malanaphy schreef:
    Net aan de telefoon gehoord dat mijn oom dood is. Exact drie jaar na dat mijn opa stierf. WHY THE EXTRA SADNESS


    Ook jij gecondoleerd.
    Doet mij veel denken aan mijn vaders moeder en zijn oma. Beiden op zijn verjaardag, maar dan 21 jaar er tussen. Bah... vreselijk allemaal.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 20:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een ontzettende kut dag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    The battle has begun!

    Alleen ben ik bang dat ik niet in vijf dagen die hele veldslag ga kunnen schrijven, dus dat wordt dan toch maar een paar dingen samenvoegen en de tweede setting bewaren voor de (eventuele) herschrijving.
    Schrijven met een deadline is stress :C


    Stenenlikker

    ik ben zo fucking pissed dat mijn beste vriendin zo geheimzinnig en afstandelijk doet
    like fuck off dan


    i put the fun in funeral

    Dank jullie wel <3

    // Man man man, dit word nog een civil war als het zo door gaat. Waarom al die haat? Dat is toch nergens voor nodig?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 20:40 ]