• The Alexandria Safe Zone



    "We've been praying together. Praying that God will save our town. Well, our prayers have been answered. God will save Alexandria because God has given us the courage to save it ourselves."



    Het is nu bijna drie jaar geleden sinds de zombie Apocalyps uitbrak. Drie jaar lang overleven, drie jaar lang niet weten of je überhaupt het volgende uur wel haalt, drie jaar lang je dierbaren verliezen, maar ook drie jaar lang doorreizen in de hoop een plek te vinden waar het wél veilig is.
    Na een lange trip heeft de groep Alexandria gevonden, een dorp wat in stand gehouden is door de oorspronkelijke bewoners, en wat lijkt veilig zijn.
    Ze zijn toegelaten, maar of elke inwoner hun daadwerkelijk vertrouwt is een ander verhaal. Ze zijn er nu een aantal weken, en hebben tussen de bewoners vrienden, maar ook vijanden gevonden. Deze plek mag misschien wel hekken om zich heen hebben, maar dat neemt de gevaren van deze verrotte wereld waar ze in leven niet weg.
    Buiten de hekken blijft het hetzelfde. Er is nog steeds een uitkijkpost, en eens in de zoveel tijd moeten ze nog steeds opzoek gaan naar proviand buiten Alexandria.
    Alexandria heeft hun rust gebracht, en ze hebben hun leven in zekere zin weer op kunnen bouwen, maar voor hoe lang zal dit alles behouden blijven?




    "You wanna live, you take chances. That's how it works."


    • Rollen

    • Jongens/Mannen.
    - Carl Grimes •16 • Oorspronkelijke groep • Riggs •
    - Daryl Dixon • 44 • Oorspronkelijke groep • Thunderfvck •
    - Glenn Rhee • 24 • Oorspronkelijke groep • Walkerbait •
    - William Reeves • 28 • Bewoner Alexandria sinds een maand • Scypho •
    - Rhys Goodwin • 26 • Bewoner Alexandria sinds drie weken • Thunderfvck •
    - Rick Grimes • 43 • Oorspronkelijke groep • JDM •


    • Meisjes/Vrouwen.
    - Robyn Price • 33 • Groep Abraham, Eugene, Rosita • JDM •
    - [R] Sahar Madison Reynolds • 17 • Oorspronkelijke groep sinds de gevangenis • Camouli •
    - [R] Maggie Greene • Oorspronkelijke groep • Masterson •
    - Christina Mavor • 20 • Komt net uit Woodbury • Shireen •
    - Lexy Lilian York • 26 • Reigns •

    • Lijstje
    • Naam
    • Leeftijd [indien je een personage uit de serie speelt, hoeft deze niet precies te zijn, zolang het getal er maar in de buurt zit zodat het realistisch blijft.]
    • Uiterlijk [graag de naam van de faceclaim erbij zetten]
    • Innerlijk
    • Geschiedenis [Alexandria personages: woonde jouw personage er al, zo niet hoe is jouw personage er terecht gekomen etc. Oorspronkelijke groep: hoe is jouw personage bij de groep terecht gekomen etc.]
    • Relaties [denk hierbij aan hoe de geschiedenis tussen jouw personage en een andere uit de groep waar jouw personage bij hoort.]
    • Wapens [eventueel]
    • Extra


    • Regels
    • Wij houden ons aan de huisregels van Quizlet.
    • Een post bestaat uit minimaal 200 woorden.
    • Deze RPG is 16+.
    • Deze RPG zou spoilers over The Walking Dead kunnen bevatten.
    • Deze RPG heeft een horror thema, dus als je daar niet zo goed tegen kunt, raad ik je af hieraan mee te doen.
    • Perfecte personages bestaan niet.
    • Je bestuurt de personages van een ander niet, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    • Ik, Santorski, zal de meeste topics openen, maar indien er niet kan verder gegaan met de RPG mag iemand anders dit voor mij doen.
    • Het liefst de rollen af binnen 48 uur, om te voorkomen dat de RPG al snel dood loopt door gebrek aan personages. Maar als je laat weten dat je wat meer tijd nodig hebt is dat natuurlijk geen probleem.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    • Houd a.u.b. voor iedereen leuk om aan deze RPG mee te doen.



    • Faceclaims
    • Chandler Riggs. -> Carl Grimes.
    • Norman Reedus. -> Daryl Dixon.
    • Lauren Cohan. -> Maggie Greene.
    • Steven Yeun. -> Glenn Rhee.
    • Katheryn Winnick. -> Robyn Price.
    • William Tyler -> William Reeves.


    • Topics
    • Praattopic 1.
    • Speeltopic 1.

    - Bij deze RPG mag je zowel de personages uit de serie als zelfbedachte personages gebruiken.
    - Deze RPG volgt zijn eigen storyline, en volgt dan ook niet de exacte gebeurtenissen uit de serie en of games.
    - Deze RPG bevat spoilers van de serie.


    @Robert Kirkman, AMC The Walking Dead, Riggs.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 21:02 ]


    How far is far

    Oh yes, heel graag! Ik twijfel nog of ik Daryl of een gewone man wil spelen, haha.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Oh yes, heel graag! Ik twijfel nog of ik Daryl of een gewone man wil spelen, haha.

    Haha geen probleem, neem gerust je tijd om erover na te denken. Zal ik Daryl alvast bezet houden voor je anders?


    How far is far

    Ja, leuk. Maar ik denk niet dat ik een al bestaand personage goed genoeg kan spelen. Straks verpest ik het hele personage D:
    Dus ik ga voor een zelfbedachte vrouw (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    Ja, leuk. Maar ik denk niet dat ik een al bestaand personage goed genoeg kan spelen. Straks verpest ik het hele personage D:
    Dus ik ga voor een zelfbedachte vrouw (:

    Prima, ik zet je erbij!


    How far is far

    Santorski schreef:
    (...)
    Haha geen probleem, neem gerust je tijd om erover na te denken. Zal ik Daryl alvast bezet houden voor je anders?


    Ja, doe maar. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik twijfel, dus even MT.


    16 - 09 - '17

    Ik ga gewoon Daryl maken, want hij awesome. 8D


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ik ga gewoon Daryl maken, want hij awesome. 8D

    Ikr gehe


    How far is far

    SAHAR MADISON REYNOLDS
    I don’t cry much anymore; I just hold my breath and try and suffocate the feelings before they can suffocate me.


    NAAM
    Sahar —
          [saa h ae r] Means "dawn" in Arabic.


    Madison —
          [m ae d uh s uh n] From an English surname meaning "son of Maud". It was not commonly used as a feminine name until after the movie 'Splash' (1984), in which the main character adopted it as her name after seeing a street sign for Madison Avenue in New York City. A famous bearer of the surname was James Madison (1751-1836), one of the authors of the American constitution who later served as president.


    Reynolds —
          [r eh n oh ld s] Derived from the given name Reynold.


    BIJNAAM
    Tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst

    LEEFTIJD
    17 | date | zodiac
    Place of birth: Syracuse, New York, United States of America

    Engulfed by explosions,
    On the brink of defeat,
    I will face all my demons
    And land on my feet.

    INNERLIJK
    Tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst


    Toelichting —
          Tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst


    UITERLIJK
    Lengte — 168 centimeter dus zo'n 5'6".
    Lichaamstype
          — Figuur • Slank, met een gevormder onderlichaam.
          — Tatoeages •
          — Piercings •
          — Moedervlekken •
          — Littekens •
          — Kenmerken •
    Huid
          — Huidskleur • Blank
          — Etniciteit •
    Gezicht
          — Expressief gezicht •
          — Wenkbrauwen •
          — Wimpers •
          — Ogen •
          — Neus •
          — Lippen •
          — Wangen •
    Haren
          — Haarkleur • Blond
          — Haarlengte • Lang.
          — Haarstijl • Stijl, vaak opgestoken of in een paardenstaart.
    Handen
          — Gebruikte hand • Links voor alles, dit maakt haar linkshandig.
          — Nagels • Goed verzorgd en vaak gevijld.
    Stem
          — Accent •
          — Volume •
          — Manier van spreken •


    Power is being told you are not loved and not being destroyed by it.

    GESCHIEDENIS
    Henry Christopher Reynolds — Vader (52)
    Lilian Katherine Reynolds (née Hernandez) — Moeder (47)
    Christopher Emanuel Reynolds — Broer (15)


    Toelichting —
    Tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst

    You save everyone, but who saves you?

    WAPENS
    Favorieten
          tekst tekst


    RELATIES
    Any volunteers?
    —
    —
    —


    EXTRA
    Likes —
    Dislikes —
    Sport —
    Seksualiteit —
    Talen —
    [Vloeiend] Engels
    [Goed] Spaans (Latijns Amerikaanse variant)
    [Aanspreekbaar] Arabisch


    Up with the sun. Gone with the wind.

    mag ik een niet-bestaand meisje? :Y) ik heb de walking dead zelf niet gezien, maar vrienden wel en weet wel een beetje de verhaal lijn en shit enzo


    take risks

    trasecolare schreef:
    mag ik een niet-bestaand meisje? :Y) ik heb de walking dead zelf niet gezien, maar vrienden wel en weet wel een beetje de verhaal lijn en shit enzo

    Natuurlijk! Ik zal je erbij zetten.


    How far is far

    D A R Y L      D I X O N



    INNERLIJK


    Daryl is de afgelopen jaren erg veranderd. Voor de apocalyps en aan het begin werd hij erg beïnvloed door zijn broer, die vond dat Daryl een man moest zijn, dominant en niks om anderen moest geven. Daryl had hierdoor nooit de kans gekregen om op te bloeien als de man die hij kon zijn. Hij zal altijd terug getrokken zijn en anders dan anderen, maar als je hem de kans geeft, is hij een betrouwbaar persoon op wie je kan bouwen. Nu hij een nieuwe familie gevonden heeft, komt er een hele andere kant van hem boven. Hij is erg beschermend naar de mensen om wie hij geeft.

    Dat betekent niet dat hij helemaal veranderd is. Je zal merken dat hij een gebroken man is die zich er onzeker voelt, hoewel hij veel meer zelfvertrouwen heeft dan vroeger. Nog altijd heeft hij het gevoel dat hij moet bewijzen dat hij enig nut heeft. Vrouwen vind hij hierdoor ook maar niks, hij heeft totaal geen omkijk naar ze. Van zijn broer heeft hij geleerd om dominant te zijn, waardoor hij vooral tegen vreemden zich nogal raar kan gedragen. Zijn redneck karakter komt nogal vaak de hoek omkijken.

    Deze man heeft dan ook een paar nerveuze tics ontwikkeld in zijn bestaan. Zo bijt hij vaak op zijn nagels, waardoor deze korte stompjes zijn geworden, en veegt hij vaak met zijn onderarm langs zijn gezicht. Als er een spanning heerst, heeft hij de neiging om rare grapjes te maken die niet zo heel grappig zijn.


    UITERLIJK


    Daryl is zo'n 1,78 lang, wat een normale lengte is. Zijn armen zijn redelijk gespierd door het gebruik van zijn kruisboog. Ook al is hij de veertig ondertussen al gepasseerd, heeft hij geen bierbuikje, hij is eerder wat aan de magere kant. Daryl heeft een blanke huid met de typische redneck verkleuringen, wat betekent dat zijn armen en hoofd bruiner zijn dan de rest van zijn lichaam. Je zal hem nooit naakt of zonder shirt zien, maar dat heeft een andere reden. Hij is namelijk erg mishandeld door zijn vader en heeft hierdoor enorme littekens op zijn rug staan en zelfs enkele op de voorkant van zijn lichaam. Hij heeft ook enkele tatoeages.

    Een grote garderobe heeft deze man niet, hetzelfde geld voor een behoefte aan persoonlijke hygiëne. Hij vind het absoluut niet erg om vies te worden en vies te blijven. Je zal hem dan ook dagenlang hetzelfde zien dragen, ook al heeft hij de mogelijkheid om iets schoon aan te trekken. Zijn kleding bestaat vooral uit mouwloze shirts en stevige broeken met stevige schoenen eronder. In de winter draagt hij meestal laagjes over elkaar. Hij heeft altijd een rode lap bij zich en een mouwloze motorjas met vleugels op de achterkant.

    Verder heeft Daryl erg donkerbruin haar. De echte kleur zie je vaak niet eens omdat het zo vuil is. Je ziet dat hij het al in geen tijden geknipt heeft, hij is dat ook niet van plan. Het reikt ondertussen tot zijn kin. Hij heeft kleine, helderblauwe ogen en altijd wallen. Misschien komt het ook omdat hij maar weinig slaapt. Daryl heeft altijd een sik en een snor die hij gewoon laat groeien. Al met al zeker niet de meest charmante man.


    GESCHIEDENIS


    Daryl is samen met zijn oudere broer Merle opgegroeid in Noord-Georgia, in de bossen. Zijn ouders waren beiden alcoholisten en verwaarloosden en mishandelden de twee jongens. Ze hadden weinig geld. Zijn moeder stierf echter al toen Daryl nog redelijk jong was en sindsdien probeerde zijn oudere broer Merle hem op te voeden zoals hij het goed vond, zoals een echte man zou moeten zijn. Helaas was Merle nogal vaak afwezig omdat hij vaak in jeugdinrichtingen zat. Zijn vader had maar weinig omkijken naar hem.

    Merle verliet al redelijk snel het huis vanwege de mishandelingen. Later, toen Daryl zelf ook uit huis ging, woonden hij en zijn broer samen in een auto. Hij is altijd erg volgzaam geweest naar zijn oudere broer. Daryl heeft dan ook zijn voorbeeld vaak gevolgd en heeft ook wat tijd in jeugdinrichtingen doorgebracht, maar lang niet zoveel als Merle. Toen de apocalyps begon, was Daryl Merle kwijt geraakt. Pas later vonden ze elkaar weer en ook de Atlanta groep.


    RELATIES


    —


    EXTRA


    —

    NAAM


    Daryl Dixon

    GENDER: Masculine
    USAGE: English
    PRONOUNCED: DER-el


    LEEFTIJD


    44 jaar


    WAPENS


    — Kruisboog
    — Mes
    — Revolver






    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 13:07 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zit echt te twijfelen of ik hieraan mee wil doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Ik zit echt te twijfelen of ik hieraan mee wil doen.



    Jep, me too... Ik ben al niet meer zo erg actief op deze site dus ik weet ook niet of ik er ook tijd voor zal hebben, hoewel het echt superleuk lijkt


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    @Yongwa & @Scypho er is voorlopig nog plek genoeg, dus denk er gerust over na.


    How far is far