• The Alexandria Safe Zone



    "We've been praying together. Praying that God will save our town. Well, our prayers have been answered. God will save Alexandria because God has given us the courage to save it ourselves."



    Het is nu bijna drie jaar geleden sinds de zombie Apocalyps uitbrak. Drie jaar lang overleven, drie jaar lang niet weten of je überhaupt het volgende uur wel haalt, drie jaar lang je dierbaren verliezen, maar ook drie jaar lang doorreizen in de hoop een plek te vinden waar het wél veilig is.
    Na een lange trip heeft de groep Alexandria gevonden, een dorp wat in stand gehouden is door de oorspronkelijke bewoners, en wat lijkt veilig zijn.
    Ze zijn toegelaten, maar of elke inwoner hun daadwerkelijk vertrouwt is een ander verhaal. Ze zijn er nu een aantal weken, en hebben tussen de bewoners vrienden, maar ook vijanden gevonden. Deze plek mag misschien wel hekken om zich heen hebben, maar dat neemt de gevaren van deze verrotte wereld waar ze in leven niet weg.
    Buiten de hekken blijft het hetzelfde. Er is nog steeds een uitkijkpost, en eens in de zoveel tijd moeten ze nog steeds opzoek gaan naar proviand buiten Alexandria.
    Alexandria heeft hun rust gebracht, en ze hebben hun leven in zekere zin weer op kunnen bouwen, maar voor hoe lang zal dit alles behouden blijven?




    "You wanna live, you take chances. That's how it works."


    • Rollen

    • Jongens/Mannen.
    - Carl Grimes •16 • Oorspronkelijke groep • Riggs
    - Daryl Dixon • 44 • Oorspronkelijke groep • Thunderfvck
    - Glenn Rhee • 24 • Oorspronkelijke groep • Walkerbait
    - William Reeves • 28 • Bewoner Alexandria sinds een maand • Scypho
    - Rhys Goodwin • 26 • Bewoner Alexandria sinds drie weken • Thunderfvck
    - Rick Grimes • 43 • Oorspronkelijke groep • JDM


    • Meisjes/Vrouwen.
    - Robyn Price • 33 • Groep Abraham, Eugene, Rosita • JDM
    - [R] Sahar Madison Reynolds • 17 • Oorspronkelijke groep sinds de gevangenis • Camouli
    - [R] Maggie Greene • Oorspronkelijke groep • Masterson
    - Christina Mavor • 20 • Komt net uit Woodbury • Shireen
    - Lexy Lilian York • 26 • Reigns

    • Lijstje
    • Naam
    • Leeftijd [indien je een personage uit de serie speelt, hoeft deze niet precies te zijn, zolang het getal er maar in de buurt zit zodat het realistisch blijft.]
    • Uiterlijk [graag de naam van de faceclaim erbij zetten]
    • Innerlijk
    • Geschiedenis [Alexandria personages: woonde jouw personage er al, zo niet hoe is jouw personage er terecht gekomen etc. Oorspronkelijke groep: hoe is jouw personage bij de groep terecht gekomen etc.]
    • Relaties [denk hierbij aan hoe de geschiedenis tussen jouw personage en een andere uit de groep waar jouw personage bij hoort.]
    • Wapens [eventueel]
    • Extra


    • Regels
    • Wij houden ons aan de huisregels van Quizlet.
    • Een post bestaat uit minimaal 200 woorden.
    • Deze RPG is 16+.
    • Deze RPG zou spoilers over The Walking Dead kunnen bevatten.
    • Deze RPG heeft een horror thema, dus als je daar niet zo goed tegen kunt, raad ik je af hieraan mee te doen.
    • Perfecte personages bestaan niet.
    • Je bestuurt de personages van een ander niet, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    • Ik, Santorski, zal de meeste topics openen, maar indien er niet kan verder gegaan met de RPG mag iemand anders dit voor mij doen.
    • Het liefst de rollen af binnen 48 uur, om te voorkomen dat de RPG al snel dood loopt door gebrek aan personages. Maar als je laat weten dat je wat meer tijd nodig hebt is dat natuurlijk geen probleem.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    • Houd a.u.b. voor iedereen leuk om aan deze RPG mee te doen.



    • Faceclaims
    • Chandler Riggs. -> Carl Grimes.
    • Norman Reedus. -> Daryl Dixon.
    • Lauren Cohan. -> Maggie Greene.
    • Steven Yeun. -> Glenn Rhee.
    • Katheryn Winnick. -> Robyn Price.
    • William Tyler -> William Reeves.


    • Topics
    Praattopic 1.
    Speeltopic 1.

    - Bij deze RPG mag je zowel de personages uit de serie als zelfbedachte personages gebruiken.
    - Deze RPG volgt zijn eigen storyline, en volgt dan ook niet de exacte gebeurtenissen uit de serie en of games.
    - Deze RPG bevat spoilers van de serie.


    @Robert Kirkman, AMC The Walking Dead, Riggs.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 21:02 ]


    How far is far

    Ja, zal ik doen!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Glenn Rhee






    • Leeftijd •
          Vierentwintig.
    • Innerlijk •
    Verlegen, onhandig, slim, empathisch, vriendelijk, snel, uitstekende improvisator.
    • Uiterlijk •
          Lichaam
    × Lengte • 175 centimeter.
    × Lichaamstype • Slank, niet persé zwaar gespierd.
          Gezicht
    × Gezichtsvorm • Ovaal rond, lichtelijk vierkante kaaklijn.
    × Expressief gezicht • Ja.
    × Wenkbrauwen • Zwart, recht.
    × Oogkleur • Bruin.
    × Neus • Kort, redelijk wijde neusvleugels.
    × Lippen • Gemiddeld.
    × Beharing • Laat soms wat op zijn lip en kin staan.
          Haar
    × Haarkleur • Zwart.
    × Haartype • Stijl, lichtelijke slag.
    × Haarstijl • Een beetje rommelig, in zijscheiding.
          Overig
    × Kenmerken • Een paar kleine littekens. Hij is duidelijk Aziatisch, ondanks dat hij Zuid-Koreaans is word dit nog wel eens verward voor bijvoorbeeld Chinees.
    × Stem • Niet bijzonder.
    × Accent • Niet echt. (Help mensen, ik kan niet zo goed horen, dus ik heb geen idee wat voor accent of stem hij heeft dat kan ik gewoon niet onderscheiden.)
    × Kleding • Simpel, houthakkersblouses, shirts, spijkerbroek, met tijd is hij steeds meer camo-achtige kleuren en driekwartsmouwen gaan dragen.
    × Accessoires • Voorheen een pet.
          Toelichting
    • Wapens •
          Glenn heeft geen specifiek wapen waarmee hij de Apocalyps door is gegaan. Maar dankzij zijn vluchtige lichaam is hij goed met handwapens. Hij kan ook prima schieten met verschillende wapens, maar is geen scherpschutter al is dit met de jaren steeds beter geworden.
    × Machete • Glenn gaat meestal op pad met een simpele, maar stevige machete.
    × Mes • Een mes draagt hij altijd bij zich, hij heeft wel een mes dat hij voornamelijk gebruikt, maar draagt ook regelmatig een kleine variant als back-up.
    × Glock 17 • Zonder op pad gaan in het midden van de Apocalyps is natuurlijk niet het beste idee, ook dit is een persoonlijke wapen.
    • Geschiedenis •
          Familie
    × Vader • Chirurg, begin zestig • Waarschijnlijk dood.
    × Moeder • Gynaecoloog, eind vijftig • Waarschijnlijk dood.
    × Zus • Chirurg, midden-dertig • Waarschijnlijk dood.
    × Zus • Arts, begin dertig • Waarschijnlijk dood.
    × Zus • Advocaat, begin dertig • Waarschijnlijk dood.
    × Zus • Chirurg, eind twintig. • Waarschijnlijk dood.

    Ouders Zuid-Koreaanse immigranten, nu Michigan, geen contact - schulden, pizzabezorger, Georgia -
    • Extra •
    × Geaardheid • Hetero.
    × Geloof • Geen.
    × Talen • Vloeiend in Engels en Koreaans.
    × Hobby's •
    × Angsten • Verlies van dierbaren, verlies van zijn menselijkheid.
    × Verslavingen • Voorheen junk-food.
    × Likes • Maggie, zijn 'familie'.
    × Dislikes •
          Relaties
    × Maggie Greene • Spouse en moeder van zijn kind.
    ×

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 22:22 ]


    Reality's overrated.

    Praattopic.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 19:43 ]


    How far is far

    Speeltopic 01


    How far is far

    Kan er nog meegedaan worden? (:
    (Mijn idee is denk ik een vrouw die al enkele jaren in Alexandria woont)


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Kan er nog meegedaan worden? (:
    (Mijn idee is denk ik een vrouw die al enkele jaren in Alexandria woont)

    Tuurlijk! Graag zelfs want we komen tbh best wel mensen te kort lol.


    How far is far

    Ik wil altijd eventueel nog een man maken die nog niet zolang in Alexandria is. ;3


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ik wil altijd eventueel nog een man maken die nog niet zolang in Alexandria is. ;3

    Als je dat zou willen doen graag c;
    Btw ik ga zo met Carl op Daryl reageren.


    How far is far

    Godverdomme! Maggie is weg :O
    nee, kan ik mee leven xD

    Even een MT voor nu


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Godverdomme! Maggie is weg :O
    nee, kan ik mee leven xD

    Even een MT voor nu

    Er zijn nog vele anderen beschikbaar hoor :Y)
    Haha sorry.


    How far is far

    R H Y S      G O O D W I N



    INNERLIJK


    Rhys is altijd degene geweest die eerst de kat uit de boom kijkt voor hij iets doet. Hij observeert graag mensen en meent dan ook behoorlijk wat mensenkennis te bezitten. Dit is echter nog maar de vraag, omdat de mens die hij normaal gesproken bekeek, toch heel erg veranderd is. Mensen voelen zich meestal niet erg op hun gemak hierdoor, vooral omdat hij nogal met een geheimzinnig grijnsje rondom zijn smalle lippen zal bekijken wat je allemaal uitvoert, geheel onbeschaamd uiteraard.

    Het is niet zo dat Rhys geen schaamte kent, hij schaamt zich eerder alleen om andere dingen. Dit doet hij echter wel in stilte. Van zichzelf is Rhys namelijk altijd al een redelijk stille en teruggetrokken jongen geweest, maar het is de laatste drie jaar enkel erger geworden. In groepen straalt hij wel graag zelfvertrouwen uit. Het enige waar hij echter zelfvertrouwen in heeft, is zijn vermogen om anderen te beoordelen en zijn overlevingskunsten. Voor de rest is hij namelijk best onzeker.

    Afzonderen en wantrouwen zijn ondertussen ook een gedeelte van zijn karakter geworden. Het duurt even voor hij anderen vertrouwt, maar hij kan het nog wel. Hij laat je echter wel merken dat hij je niet vertrouwt en kan nogal overkomen als een brompot in eerste instantie. Maar Rhys is best een aardige jongen, als je langs wat van zijn eigenaardige trekjes heen kan kijken, en hij zal je goede raad geven als je die nodig hebt. Ook kan hij goed luisteren, mede doordat hij zelf niet zo'n prater is.

    Een van die eigenaardige trekjes is zijn humor. Hij heeft soms een erg kinderlijk gevoel voor humor, maar meestal gewoon erg duister. Hij lacht niet vaak, maar grinnikt soms heel wat af. Hij heeft geen problemen met zelfspot. zolang hij het maar doet en niemand anders, want dan kan hij behoorlijk gekwetst raken. Zo kan Rhys ook niet lang stil zitten, hij is erg onrustig en als hij te lang zit, merk je dat omdat hij met zijn voeten begint te bewegen, of begint te wiebelen. Het lijkt altijd alsof hij dingen aan het tellen is, in zichzelf, maar niemand weet wat hij nou eigenlijk telt.

    Verder kan Rhys best een charmante gozer zijn. Zo weet hij wel hoe hij moet flirten, maar dit doet hij vooral als hij drinkt. Verder dan flirten gaat hij niet snel. Het vervelende aan zijn flirt-acties, is dat hij zelf helemaal niet van aanrakingen houdt en er ook niet tegen kan als anderen hem door zijn eigen toedoen gaan aanraken. Soms kan hij zich ook plotseling ontzettend beschaamd voelen uit het niets, waardoor hij zich terug trekt. Ook heeft hij soms last van onverwachte woede uitbarstingen.


    UITERLIJK


    Opvallend is Rhys niet met zijn 1,83, maar het is ook niet klein. Het maakt hem meestal net iets groter dan de meeste mannen. Van zichzelf is hij ook nooit erg breed geweest. In zijn late tienerjaren is hij naar de sportschool gegaan om hier verandering in te brengen, maar zijn spieren zijn zich pas echt beginnen te ontwikkelen tijdens de zombie-apocalyps zelf. Zijn schouders en borst zijn een stuk breder geworden en ook zijn conditie is erg verbeterd.

    Rhys heeft een lichte, Engelse huid en heeft nog altijd de neiging om snel te verbranden, waardoor hij vaak shirts met lange mouwen draagt en lange broeken met stevige schoenen eronder. Vroeger droeg hij graag kleding die een beetje stoer was, hoewel hij maar weinig van mode af weet, tegenwoordig is hij alles behalve kieskeurig. Hoewel hij een bleke huid heeft, zie je er maar weinig van omdat grote delen van zijn lichaam vol getatoeëerd zijn. Rhys heeft veel van deze tatoeages zelf ontworpen, maar vele zijn ook portretten van mensen die een grote inspiratie voor hem zijn of hij als zijn idolen ziet.

    Verder heeft Rhys onopvallende blauwe ogen die af en toe naar grijs neigen. Hij heeft bruin haar, dat ondertussen vooral bovenop langer geworden is. Hoe langer het wordt, hoe meer het aan de uiteindes begint te krullen, iets wat hij normaal probeert te voorkomen door het korter te houden. Zijn neus is smal met een kleine knik erin omdat zijn neus gebroken geweest is. Zijn lippen zijn redelijk smal en hij heeft een scherpe, hoekige kaaklijn. Iets waar hij veel waarde aan hecht, is zichzelf scheren. Hij heeft een hekel aan kriebelige stoppels en baarden en doet dit het liefst dagelijks, maar helaas gaat dit tegenwoordig niet meer.

    Door de jaren heen heeft Rhys ook behoorlijk wat piercings gehad. Hij heeft er echter ook al behoorlijk wat verloren, waardoor hij nu alleen nog maar de tunnels in zijn oren heeft en andere piercings rond zijn oren.


    GESCHIEDENIS


    Rhys is geboren in Wales, in het Verenigde Koninkrijk, wat je ook wel kan zien aan zijn typisch Welshe naam. Hierdoor zou je bijna gaan denken dat Rhys op en top Welsh is, maar niets is minder waar. Hij heeft maar weinig met zijn afkomst en je merkt het enkel aan zijn lichte accent die hij maar niet kwijt lijkt te raken. Zijn ouders hebben ook beide de Welshe afkomst, maar toen Rhys nog jong was, zo'n 4 jaar oud, is het hele gezin vertrokken naar de Verenigde Staten om daar verder te leven.

    Hij heeft een groot deel van zijn leven in het Amerikaanse Norfolk gewoond, een stad die van oorsprong Engels was, maar behalve de typische huizen ondertussen erg veramerikaniseerd is. Het grootste verschil met zijn oude woonplaats is waarschijnlijk wel het weer, aangezien het in Virginia het gehele jaar veel warmer is. Het regent er wel vaak, waar Rhys erg van houdt. Het plaatsje heeft ervoor gezorgd dat zijn liefde voor kunst en muziek erg gegroeid is.

    Hoewel Rhys' leven vooral om kunst en muziek draaide, besloot hij het op veilig te spelen en een opleiding in de economie te volgen. Hij was pas net klaar met zijn studie toen het mis ging in de wereld en ze terecht kwamen in de zombie-apocalyps. Hierop heeft hij met zijn ouders Virginia verlaten, een auto volgepakt met spullen op weg. Ze kwamen al snel in een grote file terecht die later geterroriseerd werd door een horde. Met zijn ouders en een paar anders is hij weggevlucht. Met die mensen en zijn ouders heeft hij een lange tijd in een groep geleefd.

    Rhys heeft zo verschillende mensen uit zijn kamp, waaronder zijn ouders, ten prooi zien vallen aan deze walkers. Hij is gesplitst geraakt van zijn eerste groep, is weer bij andere groepen gekomen en eindigde vaak alleen. Hij is zijn laatste groep ongeveer 3 weken voordat hij Alexandria vond, kwijt geraakt. Nu zit hij daar al een tijdje.


    RELATIES




    EXTRA


    — Rhys rookt als hij daar de kans voor krijgt. Hij drinkt graag, maar kan niet zo goed tegen alcohol. Gelukkig heeft hij geen kwade dronk.

    NAAM


    Rhys Goodwin

    GENDER: Masculine
    USAGE: Welsh
    PRONOUNCED: HREES (Welsh), REES (English)


    LEEFTIJD


    26 jaar


    WAPENS


    — Kapmes






    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 18:14 ]


    Your make-up is terrible

    Wow, Nikki, dat doe je écht snel. I'm impressed!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Riggs schreef:
    (...)
    Er zijn nog vele anderen beschikbaar hoor :Y)
    Haha sorry.


    I know

    ( het komt meer omdat ik Maggie cosplay xD)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hmmm ik verander het idee denk ik in een vrouw die uit Woodbury komt (en later naar Alexandria verhuisde, ofc) :Y)

    FC: Antonina Vasylchenko for now


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Hmmm ik verander het idee denk ik in een vrouw die uit Woodbury komt (en later naar Alexandria verhuisde, ofc) :Y)

    FC: Antonina Vasylchenko for now

    Is helemaal prima.


    How far is far