• The Alexandria Safe Zone



    "We've been praying together. Praying that God will save our town. Well, our prayers have been answered. God will save Alexandria because God has given us the courage to save it ourselves."



    Het is nu bijna drie jaar geleden sinds de zombie Apocalyps uitbrak. Drie jaar lang overleven, drie jaar lang niet weten of je überhaupt het volgende uur wel haalt, drie jaar lang je dierbaren verliezen, maar ook drie jaar lang doorreizen in de hoop een plek te vinden waar het wél veilig is.
    Na een lange trip heeft de groep Alexandria gevonden, een dorp wat in stand gehouden is door de oorspronkelijke bewoners, en wat lijkt veilig zijn.
    Ze zijn toegelaten, maar of elke inwoner hun daadwerkelijk vertrouwt is een ander verhaal. Ze zijn er nu een aantal weken, en hebben tussen de bewoners vrienden, maar ook vijanden gevonden. Deze plek mag misschien wel hekken om zich heen hebben, maar dat neemt de gevaren van deze verrotte wereld waar ze in leven niet weg.
    Buiten de hekken blijft het hetzelfde. Er is nog steeds een uitkijkpost, en eens in de zoveel tijd moeten ze nog steeds opzoek gaan naar proviand buiten Alexandria.
    Alexandria heeft hun rust gebracht, en ze hebben hun leven in zekere zin weer op kunnen bouwen, maar voor hoe lang zal dit alles behouden blijven?




    "You wanna live, you take chances. That's how it works."


    • Rollen

    • Jongens/Mannen.
    - Carl Grimes •16 • Oorspronkelijke groep • Riggs
    - Daryl Dixon • 44 • Oorspronkelijke groep • Thunderfvck
    - Glenn Rhee • 24 • Oorspronkelijke groep • Walkerbait
    - William Reeves • 28 • Bewoner Alexandria sinds een maand • Scypho
    - Rhys Goodwin • 26 • Bewoner Alexandria sinds drie weken • Thunderfvck
    - Rick Grimes • 43 • Oorspronkelijke groep • JDM


    • Meisjes/Vrouwen.
    - Robyn Price • 33 • Groep Abraham, Eugene, Rosita • JDM
    - [R] Sahar Madison Reynolds • 17 • Oorspronkelijke groep sinds de gevangenis • Camouli
    - [R] Maggie Greene • Oorspronkelijke groep • Masterson
    - Christina Mavor • 20 • Komt net uit Woodbury • Shireen
    - Lexy Lilian York • 26 • Reigns

    • Lijstje
    • Naam
    • Leeftijd [indien je een personage uit de serie speelt, hoeft deze niet precies te zijn, zolang het getal er maar in de buurt zit zodat het realistisch blijft.]
    • Uiterlijk [graag de naam van de faceclaim erbij zetten]
    • Innerlijk
    • Geschiedenis [Alexandria personages: woonde jouw personage er al, zo niet hoe is jouw personage er terecht gekomen etc. Oorspronkelijke groep: hoe is jouw personage bij de groep terecht gekomen etc.]
    • Relaties [denk hierbij aan hoe de geschiedenis tussen jouw personage en een andere uit de groep waar jouw personage bij hoort.]
    • Wapens [eventueel]
    • Extra


    • Regels
    • Wij houden ons aan de huisregels van Quizlet.
    • Een post bestaat uit minimaal 200 woorden.
    • Deze RPG is 16+.
    • Deze RPG zou spoilers over The Walking Dead kunnen bevatten.
    • Deze RPG heeft een horror thema, dus als je daar niet zo goed tegen kunt, raad ik je af hieraan mee te doen.
    • Perfecte personages bestaan niet.
    • Je bestuurt de personages van een ander niet, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    • Ik, Santorski, zal de meeste topics openen, maar indien er niet kan verder gegaan met de RPG mag iemand anders dit voor mij doen.
    • Het liefst de rollen af binnen 48 uur, om te voorkomen dat de RPG al snel dood loopt door gebrek aan personages. Maar als je laat weten dat je wat meer tijd nodig hebt is dat natuurlijk geen probleem.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    • Houd a.u.b. voor iedereen leuk om aan deze RPG mee te doen.



    • Faceclaims
    • Chandler Riggs. -> Carl Grimes.
    • Norman Reedus. -> Daryl Dixon.
    • Lauren Cohan. -> Maggie Greene.
    • Steven Yeun. -> Glenn Rhee.
    • Katheryn Winnick. -> Robyn Price.
    • William Tyler -> William Reeves.


    • Topics
    Praattopic 1.
    Speeltopic 1.

    - Bij deze RPG mag je zowel de personages uit de serie als zelfbedachte personages gebruiken.
    - Deze RPG volgt zijn eigen storyline, en volgt dan ook niet de exacte gebeurtenissen uit de serie en of games.
    - Deze RPG bevat spoilers van de serie.


    @Robert Kirkman, AMC The Walking Dead, Riggs.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 21:02 ]


    How far is far

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    I know

    ( het komt meer omdat ik Maggie cosplay xD)

    Nice!


    How far is far

    Oeh. Kan ik om een beetje te stoken het zo doen dat mijn character echt pas net aankomt?
    Ze komt dus uit Woodbury, maar dat is dus helemaal naar de tering, en the Governor is vermoord door the Group, dus ze komt daar aan, herkent ze en dan is er helemaal beef enzo

    excuse my french :')


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Oeh. Kan ik om een beetje te stoken het zo doen dat mijn character echt pas net aankomt?
    Ze komt dus uit Woodbury, maar dat is dus helemaal naar de tering, en the Governor is vermoord door the Group, dus ze komt daar aan, herkent ze en dan is er helemaal beef enzo

    excuse my french :')

    Is ook goed hoor!


    How far is far

    C H R I S T I N A      M A V O R

    'The dead are gone, and the living are hungry.'


    'Make salvation your God and it will
    plague you like the devil.'



    'Serpents in my mind. You've got a knife,
    well I've got a gun.'




    NAAM
    • Christina ~ follower of Christ (kris-ti-na)
    • Mavor ~ mower (mé-vor)


    LEEFTIJD
    Christina is momenteel 20 jaar oud, en verjaard op 20 september. Daarmee is haar sterrenbeeld Maagd.

    UITERLIJK
    Het eerste dat mensen aan Christina zal opvallen, zijn haar wenkbrauwen. Ze zijn groot, vol en dik, en tekenen haar gezicht in strakke lijnen, in combinatie met haar jukbeenderen en kaaklijn.
          Haar lichtbruine ogen lijken soms een groene tint te hebben als het licht erop schijnt en staan in overeenkomst met haar bruine, halflange haren.
          Christina heeft een volslank postuur, met een lengte van 1.72m en enigszins volle rondingen.
          Haar lippen zijn vol en naast huidskleurig ietwat roze, maar is vaak bedekt met wat schilfers door droogte.
          Qua kleding houdt ze het graag simpel, maar wel schoon. In haar rugzak draagt ze een schone trui, broek, onderbroek en sokken, maar op het moment dat ze uit Woodbury verjaagd werd, droeg ze een rok tot op haar kuiten, gepaard met een croptop T-shirt, die ze sinds niet meer heeft weten om te wisselen.


    INNERLIJK

    Christina valt het beste de beschrijven als een redelijk en rechtvaardig persoon. Ze is totaal niet agressief, en weet zichzelf vrijwel altijd goed rustig te houden. De enige momenten waarop ze kan uitbarsten, zijn de momenten waarin ze extreem emotioneel is. Dit kan zowel verdriet, boosheid of blijheid zijn.
          Ze weet in stressvolle situaties dan ook altijd haar hoofd koel te houden en haar emoties op dat moment opzij te zetten om beter te presteren onder druk.
          Over het algemeen is ze niet enorm spraakzaam, maar het is zeker niet onmogelijk om een gesprek met haar te voeren. Als je haar in haar dikwijls stille hoekje aanspreekt om een gesprek te beginnen, zal ze daar altijd enthousiast voor open staan. Ze heeft een aardig en zacht karakter, als je haar beter leert kennen komt dit heel duidelijk tot werkelijkheid, maar dit is ook sowieso al het beeld dat velen van haar hebben.
          Christina heeft een heleboel nare dingen meegemaakt, voornamelijk na de apocalypse, en dat heeft er dan ook voor gezorgd dat ze het Christendom is gaan aanhangen. Streng christelijk is ze niet, maar ze gelooft wel in God en vindt daar haar rust en zekerheid in. Voor dit alles was ze geheel atheïstisch, maar dat heeft ze opgegeven nadat ze merkte dat geloven haar hielp haar trauma's te verwerken en haar meer hoop voor de toekomst gaf. Soms probeert ze mensen te overtuigen of te bekeren, maar zodra ze merkt dat mensen hier geen interesse in hebben, stop ze daar gelijk mee.
          Deze dingen die ze heeft meegemaakt, hebben er ook voor gezorgd dat ze stiller is geworden, en ze weigert over haar verdere verleden te praten.


    GESCHIEDENIS


    Ook al weet ze dat het niet goed voor haar is, gebeurt het Christina vaak dat ze afdwaalt naar haar verleden voor de apocalypse. Haar brein lijkt zich excessief vast te klampen aan deze herinneringen, sommigen goed, sommigen slecht.
          Ze is geboren in een klein stadje in de staat Maine, maar is rond haar tiende levensjaar verhuisd naar Atlanta. Dit was echter niet zomaar een verhuizing. Haar ouders overleden beide door zelfmoordpleging en ze werd overgeplaatst naar een pleeggezin in Atlanta. Tot op de dag van vandaag weet ze niet waarom haar ouders zelfmoord hebben gepleegd, ze heeft dit trauma dan ook nooit echt kunnen verwerken.
          Ook al was ze verlegen, moest ze helemaal niets van Atlanta en Georgia afweten en liet ze dit ook merken. In totaal heeft ze bij vier verschillende pleeggezinnen geleefd, waar ze het enkel bij de derde naar haar zin had. Daar moest ze uiteindelijk weg omdat haar twee pleegouders hun baan verloren, en ze door de organisatie werd weggehaald. Ze was toen 16 jaar.
          In haar zeventiende levensjaar brak de apocalypse uit, en Christina was absoluut niet van plan om haar pleegfamilie de dood in te volgen in de mensenmassa's. Ze is een andere kant op gegaan, richting de minder bewoonde wereld, en heeft haar familie uiteindelijk nooit meer terug gezien.
          Na enkele maanden in haar eentje te hebben rondgezworven, slechts bewapend met een groot keukenmes, kwam ze aan bij de Woodbury Community. Ze werd direct toegelaten in de gemeenschap, en rolde weer terug het sociale leven in, na maanden lang nauwelijks iemand te zijn tegen gekomen.
          Nog maar net achttien, werd ze door the Governor in bescherming genomen. In het begin was dit nog vrij oppervlakkig en eerder vriendschappelijk, maar het feit dat zij haar vader was verloren, en hij zijn dochter, zorgde ervoor dat ze dichter naar elkaar toe groeiden en er een vaderdochter-relatie tussen hen ontstond. Deze was heel hecht, maar Christina kon zich nauwelijks vinden in zijn plannen om the Group uit de gevangenis de verjagen. Ze was erbij toen hij een groot deel van zijn mensen doodschoot na een mislukte poging, maar raakte hem daarna kwijt en bleef bij Shumpert en Martinez. Enkele maanden later vond ze hem terug, in de kleine camper community die ze hadden opgebouwd met andere mensen. Ze hield zich gedeisd tijdens zijn plannen om wraak te nemen op the Group, maar zodra hij Michonne en Hershel gevangen had genomen, liep ze weg, omdat ze niets met deze strijd te maken wilde hebben. Pas nadat de gevangenis volledig was overlopen door walkers, en iedereen er al weg was, kwam ze erachter dat de Governor was vermoord. Hierna zwerft ze maandenlang alleen rond.
          Ook al heeft ze maar weinig met de strijd te maken gehad, is ze niet van plan om degenen die haar vaderfiguur hebben vermoord ooit te vergeven.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 16:43 ]


    how dare you speak of grace

    Ik twijfel tussen Carol en Michonne...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Michonne!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    Michonne!

    Same tbh ^^


    How far is far

    Ik vind ze allebei geweldig en zou niet kunnen kiezen, haha.


    Your make-up is terrible

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik twijfel tussen Carol en Michonne...

    Of beide :p


    How far is far

    Riggs schreef:
    (...)
    Of beide :p


    Too much to do and so little time...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Too much to do and so little time...

    Was ook maar een grapje hoor c:


    How far is far

    Riggs schreef:
    (...)
    Was ook maar een grapje hoor c:


    I know xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik reserveer dan bij deze Rick Grimes! Met een beetje geluk staat de rol er vanavond nog. Wel een vraagje: heeft hij hier al wel of geen relatie met Michonne?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    Ik reserveer dan bij deze Rick Grimes! Met een beetje geluk staat de rol er vanavond nog. Wel een vraagje: heeft hij hier al wel of geen relatie met Michonne?

    Leuk! En dat is geheel aan jou, wat jij liever hebt. Ik weet alleen niet of HalfbloodPrince nog interesse heeft in Michonne. Maar indien HalfbloodPrince Michonne wel reserveert kun je het alsnog met HalfbloodPrince bespreken?


    How far is far


    R I C K       G R I M E S

    General info
    - Rick Grimes
    - 43
    - Colt Python revolver


    Innerlijk
    Rick is zonder twijfel een zeer beschadigde man. Dit uit zich in rare acties en vreemde uitbarstingen naar mensen die het niet altijd verdienen. Hij is achterdochtig geworden, afstandelijk en hard. Toch is Rick geen vervelende man. Eigenlijk is hij juist erg zorgzaam en liefhebbend, alleen heeft hij er problemen mee om dat op een gezonde manier te uiten. Hij voelt zich zeer verantwoordelijk voor het welzijn van de groep, wat hem eigenlijk opbreekt.
    Rick is een natuurlijke leider, maar ziet zichzelf eigenlijk helemaal niet zo. Hij is zeer koppig en kan zijn wil soms ook met de harde hand forceren.


    Uiterlijk
    Rick is iets langer dan gemiddeld maar door zijn slanke bouw lijkt hij niet groot. Hij is nooit breed of dik geweest, maar nu met de apocalypse is hij wat aan de magere kant.
    Zijn ogen zijn opvallend blauw en boren met zijn ijzige blik dwars door je heen als hij boos is. Hij heeft bruin haar wat lichtelijk grijs begint te worden. Als hj het een poosje niet heeft geknipt begint het ook erg te krullen. Zijn baard is al een stuk grijzer en als hij een poosje geen mogelijkheid heeft om zich te scheren lijkt hij ook meteen tien jaar ouder.


    Geschiedenis
    text

    Relaties
    - Carl Grimes, 16, zijn zoon.
    - Judith Grimes, 11 maanden, zijn dochter.
    - Anyone else?




    Oké, sorry, de lay-out werkt echt voor geen ene meter mee vandaag dus ik laat het voor nu hierbij. Ik hoop dat iedereen wel een beetje een idee heeft wie Rick is, maar de rest komt waarschijnlijk zondag.

    Nog even - ik kan nergens de werkelijke leeftijd vinden van Rick. Wel van de comics, maar ik vond 33 toch wel erg jong. In de serie is het niet duidelijk en vind ik 'begin 40', dus ik heb er maar 43 van gemaakt. Hoop dat dat goed is!

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 21:04 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen