• The Alexandria Safe Zone



    "We've been praying together. Praying that God will save our town. Well, our prayers have been answered. God will save Alexandria because God has given us the courage to save it ourselves."



    Het is nu bijna drie jaar geleden sinds de zombie Apocalyps uitbrak. Drie jaar lang overleven, drie jaar lang niet weten of je überhaupt het volgende uur wel haalt, drie jaar lang je dierbaren verliezen, maar ook drie jaar lang doorreizen in de hoop een plek te vinden waar het wél veilig is.
    Na een lange trip heeft de groep Alexandria gevonden, een dorp wat in stand gehouden is door de oorspronkelijke bewoners, en wat lijkt veilig zijn.
    Ze zijn toegelaten, maar of elke inwoner hun daadwerkelijk vertrouwt is een ander verhaal. Ze zijn er nu een aantal weken, en hebben tussen de bewoners vrienden, maar ook vijanden gevonden. Deze plek mag misschien wel hekken om zich heen hebben, maar dat neemt de gevaren van deze verrotte wereld waar ze in leven niet weg.
    Buiten de hekken blijft het hetzelfde. Er is nog steeds een uitkijkpost, en eens in de zoveel tijd moeten ze nog steeds opzoek gaan naar proviand buiten Alexandria.
    Alexandria heeft hun rust gebracht, en ze hebben hun leven in zekere zin weer op kunnen bouwen, maar voor hoe lang zal dit alles behouden blijven?




    "You wanna live, you take chances. That's how it works."


    • Rollen

    • Jongens/Mannen.
    - Carl Grimes •16 • Oorspronkelijke groep • Riggs
    - Daryl Dixon • 44 • Oorspronkelijke groep • Thunderfvck
    - Glenn Rhee • 24 • Oorspronkelijke groep • Walkerbait
    - William Reeves • 28 • Bewoner Alexandria sinds een maand • Scypho
    - Rhys Goodwin • 26 • Bewoner Alexandria sinds drie weken • Thunderfvck
    - Rick Grimes • 43 • Oorspronkelijke groep • JDM


    • Meisjes/Vrouwen.
    - Robyn Price • 33 • Groep Abraham, Eugene, Rosita • JDM
    - [R] Sahar Madison Reynolds • 17 • Oorspronkelijke groep sinds de gevangenis • Camouli
    - [R] Maggie Greene • Oorspronkelijke groep • Masterson
    - Christina Mavor • 20 • Komt net uit Woodbury • Shireen
    - Lexy Lilian York • 26 • Reigns

    • Lijstje
    • Naam
    • Leeftijd [indien je een personage uit de serie speelt, hoeft deze niet precies te zijn, zolang het getal er maar in de buurt zit zodat het realistisch blijft.]
    • Uiterlijk [graag de naam van de faceclaim erbij zetten]
    • Innerlijk
    • Geschiedenis [Alexandria personages: woonde jouw personage er al, zo niet hoe is jouw personage er terecht gekomen etc. Oorspronkelijke groep: hoe is jouw personage bij de groep terecht gekomen etc.]
    • Relaties [denk hierbij aan hoe de geschiedenis tussen jouw personage en een andere uit de groep waar jouw personage bij hoort.]
    • Wapens [eventueel]
    • Extra


    • Regels
    • Wij houden ons aan de huisregels van Quizlet.
    • Een post bestaat uit minimaal 200 woorden.
    • Deze RPG is 16+.
    • Deze RPG zou spoilers over The Walking Dead kunnen bevatten.
    • Deze RPG heeft een horror thema, dus als je daar niet zo goed tegen kunt, raad ik je af hieraan mee te doen.
    • Perfecte personages bestaan niet.
    • Je bestuurt de personages van een ander niet, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    • Ik, Santorski, zal de meeste topics openen, maar indien er niet kan verder gegaan met de RPG mag iemand anders dit voor mij doen.
    • Het liefst de rollen af binnen 48 uur, om te voorkomen dat de RPG al snel dood loopt door gebrek aan personages. Maar als je laat weten dat je wat meer tijd nodig hebt is dat natuurlijk geen probleem.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    • Houd a.u.b. voor iedereen leuk om aan deze RPG mee te doen.



    • Faceclaims
    • Chandler Riggs. -> Carl Grimes.
    • Norman Reedus. -> Daryl Dixon.
    • Lauren Cohan. -> Maggie Greene.
    • Steven Yeun. -> Glenn Rhee.
    • Katheryn Winnick. -> Robyn Price.
    • William Tyler -> William Reeves.


    • Topics
    Praattopic 1.
    Speeltopic 1.

    - Bij deze RPG mag je zowel de personages uit de serie als zelfbedachte personages gebruiken.
    - Deze RPG volgt zijn eigen storyline, en volgt dan ook niet de exacte gebeurtenissen uit de serie en of games.
    - Deze RPG bevat spoilers van de serie.


    @Robert Kirkman, AMC The Walking Dead, Riggs.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 21:02 ]


    How far is far

    Scypho schreef:
    (...)


    Jep, me too... Ik ben al niet meer zo erg actief op deze site dus ik weet ook niet of ik er ook tijd voor zal hebben, hoewel het echt superleuk lijkt

    Ik zit hier wel een tijdje op, maar ik twijfel juist omdat ik niet weet wanneer ik van Quizlet af ga.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een vraag over het stukje Geschiedenis.

    Er staat: Geschiedenis [Alexandria personages: woonde jouw personage er al, zo niet hoe is jouw personage er terecht gekomen etc. Oorspronkelijke groep: hoe is jouw personage bij de groep terecht gekomen etc.]

    Mag het dan ook dat mijn personage meegekomen is met Abraham, Eugene en Rosita en zo de ''groep'' heeft ontmoet?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    Ik heb een vraag over het stukje Geschiedenis.

    Er staat: Geschiedenis [Alexandria personages: woonde jouw personage er al, zo niet hoe is jouw personage er terecht gekomen etc. Oorspronkelijke groep: hoe is jouw personage bij de groep terecht gekomen etc.]

    Mag het dan ook dat mijn personage meegekomen is met Abraham, Eugene en Rosita en zo de ''groep'' heeft ontmoet?

    Ja hoor!


    How far is far


    Robyn Price

    Leeftijd
    Robyn is 33 jaar en verjaart op 8 maart. Ze heeft het sterrenbeeld Vissen.

    Uiterlijk
    Faceclaim: Katheryn Winnick
    Robyn een tengere vrouw, met lange blonde haren en lichte ogen. Ze is met haar 1,72 iets langer dan gemiddelde Amerikaanse vrouw. Over het algemeen wordt ze jonger geschat dan 33, wat ze altijd fijn vind om te horen. Dit komt volgens haar omdat ze altijd heel bewust is geweest met eten, bewegen en verzorging. 'Gezond' staat centraal in haar leven, hoewel ze nu bepaalde dingen écht moet loslaten.
    Dankzij het vele sporten en ook de beweging die ze nu krijgt, heeft Robyn een goed figuur, hetzij ietwat aan de magere kant. Dit heeft ze echter nooit gedaan voor de mannelijke aandacht en ze draagt meestal ook wat meer verhullende kleding, als ze deze tot haar beschikking heeft.

    Innerlijk
    Robyn was altijd een heel zachtaardige vrouw, maar de afgelopen jaren hebben haar wat harder gemaakt en vooral afstandelijker. Ze is met een aantal uit de groep erg close, maar weet nog altijd niet goed wat ze van de rest moet denken. Ze voelt zich absoluut niet thuis in Alexandria, hoewel ze wel erg dankbaar is dat het bestaat en dat ze er mag verblijven. Ze zal altijd haar steentje bijdragen en neemt haar verantwoordelijkheden erg serieus.
    Verder is Robyn eigenlijk een heel gemiddelde en vooral normale vrouw. Ze is niet zo dapper en red geen levens, maar staat wel klaar voor iedereen die het nodig heeft. Ze is een beetje een grijs muisje geworden en vind het ergens wel best, maar ergens zou ze graag wat meer ballen willen kweken en wat stoerder worden.
    Voor de apocalypse mocht Robyn graag paardrijden en tuinieren, maar in deze nieuwe wereld heeft ze haar plekje nog niet zo gevonden en dat maakt haar wel wat onzeker. Ze voelt zich bijna weer als een twintiger die net de wereld in stapt en vind dat heel erg. Ze is ook een beetje bang om te settelen in Alexandria - de kans dat ze weer weg moeten is erg groot en dan moet ze zich toch weer opnieuw aanpassen, iets waar ze sowieso al niet zo heel erg goed in is.



    Geschiedenis
    Robyn woonde samen met haar gezin in Alabama, Amerika. Ze was getrouwd en was pril zwanger van hun eerste kindje. Toen de apocalypse uitbrak was het complete chaos. Het hele dorp leek wel in paniek en er werd schaamteloos geplunderd. Haar man deed zijn best om hen veilig het dorp uit te krijgen, in de hoop dat het elders beter was, maar kwam in de derde nacht om door één van de lopers. Robyn verloor haar kind twee weken later.
    Ze was een hele poos alleen en stond bijna op het punt om haar eigen leven te nemen, toen een drietal door het stadje reisde waar zij toen verbleef. Ze vonden haar en sindsdien zijn ze niet meer van haar zijde geweken. Tot op de dag van vandaag vertrouwt ze niemand anders dan Abraham, Eugene en Rosita en is ze hen eeuwig dankbaar voor alles wat ze voor haar gedaan hebben.
    Het reizen met het drietal was zeker niet makkelijk. Ze botste weleens met Rosita en ze wilde meerdere keren vertrekken om zelf verder te gaan. Ze had namelijk geen vertrouwen in het hele plan van Eugene en wilde liever op zoek naar haar ouders en andere familieleden. Die behoefte is er nog steeds, maar ze heeft niet voldoende vertrouwen in haarzelf om zomaar weg te lopen.

    Relaties
    Wie?

    Wapens
    Robyn kan absoluut niet omgaan met een pistool. Richten lukt haar voor geen meter en zelfs na een ellenlange training van Abraham lukte het haar nog niet om het doel fatsoenlijk te raken. Toen is ze maar overgestapt naar een kleine machete. Ook daar is ze geen ster in, maar het gaat stukken beter dan het pistool.
    Nu ze relatief veilig is in Alexandria wil ze toch weer proberen om het schieten weer op te pakken. De grote meerderheid heeft tenslotte een pistool en het geeft haar een soort vreemd gevoel van veiligheid als ze iemand zou kunnen neerschieten van grote afstand in plaats van zo dichtbij.

    Hoppa, een beginnetje!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 20:58 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    C A R L      G R I M E S



    INNERLIJK


    In het begin werd Carl als niet meer gezien dan een kind, wat ook zo was. Maar door de jaren heen heeft hij een echte plek verdiend binnen de hechte groep. Door zekere acties kregen ze respect voor hem, en heeft hij zich bewezen als waardig lid. Maar hij werd ook ouder, begreep steeds meer dingen en leerde door de wereld waar ze in leven met moeilijke dingen al op jonge leeftijd dealen. Toen de apocalyps uitbrak was hij zoals iedereen, angstig en had hij geen idee wat hem te wachten stond. Hij was erg verlegen, en praatte eigenlijk alleen maar met zijn ouders en de mensen die hij vertrouwde. Naarmate de groep steeds meer met de horrors van deze nieuwe wereld in aanraking kwam, en er niet altijd iemand was om hem te beschermen, is hij steeds meer gaan leren zelf te overleven. Zo heeft hij al jong geleerd met een wapen overweg te gaan.

    Carl is een type jongen die zijn best doet de mensen waar hij om geeft troost te bieden wanneer nodig. Hij is weleens ongehoorzaam, en trekt dan ook vaak zijn eigen plan als iets hem niet aanstaat, maar weet het ook wanneer hij fout zit. Ook is hij een heethoofd, en kan hij er na een ruzie nog uren over door gaan, en blijft hij relatief lang kwaad. Hij is door alle vreselijke gebeurtenissen hard geworden. Hij dacht steeds vaker pessimistisch en was ook steeds vaker onbeleefd tegenover anderen. Maar ondanks dat weet hij wanneer een excuus op zijn plaats is, en beseft hij dat hij niet zomaar alles kan zeggen en of doen zonder consequenties.

    Carl heeft steeds meer geleerd zijn mannetje te staan, en kon steeds beter met zijn wapen en de anderen in de groep om gaan. Omdat Carl zich door omstandigheden zo volwassen moet gedragen vergeten de meesten dat hij eigenlijk nog maar een kind is, een puberend kind. Zijn kinderachtige kanten laat hij zo nu en dan -dan ook wel zien in dingen zoals kinderachtige grappen maken. Alles wat hij had opgedaan scheen voor een tijdje echter ver te zoeken toen hij gedoemd was zijn moeder te doden. Hij is hierdoor een tijd depressed geweest, en sloot zich van iedereen af, meer dan ooit tevoren. Juist toen hij de steun van zijn vader het meest nodig had, was hij er niet. Hij was boos, en was niet meer bang te doen wat nodig was.

    Carl is vaak gefrustreerd, bang dat hij niet is wat iedereen van hem verwacht, en daarmee vooral zijn vader. Door deze nieuwe wereld heeft hij geheel anders met de wereld om leren gaan dat met de volwassenen, en vindt hij zichzelf door zijn soms duistere gedachten op een 'monster' lijken. Hij heeft door de jaren heen een goed evenwicht gevonden tussen wanneer het tijd is om te lachen en wanneer het tijd is om onbevreesd te zijn. Hij mag dan misschien wel een kind zijn, maar is hierom niet minder gevaarlijk dan de volwassenen in de groep.



    UITERLIJK


    Carl is rond de 1,65, wat voor zijn leeftijd best wel aan de kleine kant is. Het valt echter niet op aangezien hij aan de tengere kant gebouwd is. Hij is vrij bleek, en zijn er een aantal niet heel duidelijke sproeten op zijn gezicht te zien. Hij heeft net zoals zijn vader fel blauwe ogen, welke zowel nu en dan vuur kunnen schieten als je kunnen laten smelten. Verder heeft Carl donkerbruin haar dat zo goed als tot zijn schouders reikt. Doordat de groep vrijwel altijd onderweg is, is zijn haar nogal eens vet te noemen, dit valt echter nooit zo op omdat hij altijd de Sheriff hoed draagt welke hij van zijn vader gekregen heeft.
    Verder draagt hij vaak dezelfde kleding, welke enkel verschillen in de verschillende seizoenen.
    Na bijna drie jaar enkel overleefd te hebben brengt dat natuurlijk enige littekens met zich mee, zo heeft hij een vrij groot litteken van een schotwond aan de rechterzijde van zijn buik.


    GESCHIEDENIS


    Carl is opgegroeid in een plaats genaamd King County. Er woonden niet heel veel mensen, wat hem mede een vrij rustige jeugd bood. Iedereen kende iedereen, en bijna elk kind zat op dezelfde school. Carl was dol op de plek waar ze woonden, en had tot de wereld overgenomen werd door de levende doden een zorgeloze jeugd. Carl heeft altijd een goede relatie met beide ouders, Lori en Rick gehad, en zoals vele kinderen was zijn vader de politieagent voor lange tijd zijn idool en voorbeeld. Deze goede relatie met zijn ouders werd echter steeds slechter eenmaal in de chaos waar ze nu in moeten overleven.

    Zijn vader was er een tijd niet voor hem, waardoor hij een vader figuur in Shane Walsh, de collega en partner van zijn vader vond, wie hem en zijn moeder onder zijn hoede nam toen het allemaal begon. Sinds die tijd heeft Carl, net zoals ieder ander in de groep vele dierbaren verloren inclusief Shane. Na de Greene farm en de gevangenis heeft hij ook zijn moeder verloren bij de geboorte van zijn zusje Judith, en zelfs dood geschoten zodat ze niet zou veranderen. Dit heeft zo zijn effecten op Carl gehad. In deze moeilijke tijd voor hem was zijn vader opnieuw nergens te bekennen. Ondanks dat velen hem wilden helpen had hij zich compleet afgesloten van de buitenwereld. Hij had zo veel boosheid in zich dat hem een hele tijd niets meer uitmaakte, en zo best veel mensen gekwetst heeft. Tot het punt dat hij een bange jonge jongen, neergeschoten had, had Rick het roekeloze gedrag van zijn zoon niet door. Hij nam zijn wapen af, en besloot vanaf toen meer tijd met Carl door te brengen.

    In de tussentijd heeft Carl een goede band met Michonne opgebouwd, wie voor hem vaak comics mee bracht wanneer ze voor proviand zocht. Carl kan met Michonne lachen, en ze begrijpt hem volledig. Carl vertrouwt haar volkomen, en heeft naast zijn vader het meest aan haar. Carl heeft steeds meer aandelen gehad in het beschermen van de groep, en is inmiddels een waardig lid in de groep.


    RELATIES


    - Sahar Madison Reynolds.
    Sahar heeft zich met haar kleine broertje bij de groep gevoegd sinds de gevangenis. In het begin was Carl niet zo weg van haar. Maar sinds hij haar beter heeft leren kennen vond hij het steeds minder erg bij haar in de buurt te zijn. Ze hielp vaak met Judith waardoor Carl haar steeds meer vertrouwde. De twee zijn nou niet bepaald de beste vrienden, maar kunnen inmiddels zeer goed met elkaar overweg.


    EXTRA


    Komt.

    NAAM


    Carl Grimes


    LEEFTIJD


    16 jaar


    WAPENS



    - Beretta 92FS
    - Mes


    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 23:35 ]


    How far is far

    Hmm, ik ga toch meedoen (: Kan ik een mannelijk personage aanmaken dat al enkele weken eerder in Alexandria terecht is gekomen dan de oorspronkelijke groep?


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Scypho schreef:
    Hmm, ik ga toch meedoen (: Kan ik een mannelijk personage aanmaken dat al enkele weken eerder in Alexandria terecht is gekomen dan de oorspronkelijke groep?

    Leuk, ik zet je erbij (:


    How far is far

    Mag ik een vrouwelijke rol, aub? Is het mogelijk dat zij alleen ronddwaalt en op zoek is naar hulp of eten en dan bij Alexandria terecht komt of zo?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Mag ik een vrouwelijke rol, aub? Is het mogelijk dat zij alleen ronddwaalt en op zoek is naar hulp of eten en dan bij Alexandria terecht komt of zo?

    Ja is prima, ik zal je erbij zetten!


    How far is far

    Ik zal morgen mijn rol maken (:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Scypho schreef:
    Ik zal morgen mijn rol maken (:

    Is goed!


    How far is far

    William Reeves









    Leeftijd: 28

    Uiterlijk: FC = William Tyler

    William is een man die van uiterlijk erg opvallend is. Zowel zijn gespierde lichaam als zijn lange haren zijn daar de oorzaak van. Van lengte zit hij rond het gemiddelde, namelijk 1 meter 80, hoewel hij de illusie geeft groter te zijn vanwege zijn brede schouders. Deze, samen met de rest van zijn afgelijnde lichaam heeft hij verkregen door jarenlang te trainen, in combinatie met zijn actief leven. Op zijn linkeronderarm heeft hij tatoeages die bijna zijn hele huid daar bedekken.

    Op zijn hoofd heeft hij een dikke bos lichtbruine haren, die hij vaak draagt in een knot om het uit zijn gezicht te houden. Naarmate de jaren dat hij moest zien te overleven in de wereld zoals deze er nu uit ziet, is zijn haarlengte alleen maar toegenomen, alleen valt dat niet zo hard op. Hij heeft zijn haren nooit kort gehad. Bovendien laat hij ook zijn baard groeien, die dezelfde kleur heeft als zijn haardos. William heeft heldere, bruingroene ogen.

    Van kledij doet hij tegenwoordig alles aan wat hij kan vinden. William is nooit erg modebewust geweest en zal dat, aangezien de omstandigheden, ook niet snel worden. Hij verkiest wel schone kleding en zal dan ook niet graag dagenlang rondlopen in dezelfde kledij.


    Innerlijk:

    William ziet er misschien wel erg stoer en onaanspreekbaar uit, maar in werkelijkheid is het een zeer vriendelijke man. Gedurende zijn hele leven heeft hij altijd het beste voor iedereen voorgehad, waarbij hij zichzelf vaak op de tweede plaats zette. Dat deed hij misschien iets te vaak, want zelf kwam hij pas later tot besef dat hij zichzelf daar niet altijd gelukkig mee maakte. William luistert niet veel naar zijn lichaam en is ook altijd druk bezig met van alles, wat hem in het verleden al vaker te veel is geworden. Ook als het echt niet met hem zou gaan, dan zou het al moeilijk zijn voor anderen om het te bemerken, aangezien hij het altijd heeft weten te verbergen. Hij haat het om anderen lastig te vallen met zijn problemen.


    Verder is hij erg handig in verschillende dingen. Vanwege zijn verscheidene hobby's heeft hij de vaardigheden kunnen opdoen om bijvoorbeeld wagens te repareren en op hoger gelegen plaatsen klimmen. William heeft ook een groot uithoudingsvermogen en heeft een redelijke snelheid, wat hem al vele malen zijn leven heeft gered eens hij in een hinderlaag Walkers terecht kwam. Het beoefenen van kunst is echter zijn grootste talent. Hij kan zich ook oprecht een van de weinige geluksvogels noemen die van zijn hobby zijn beroep heeft kunnen maken, en nog succesvol ook. Alleen geeft dat talent hem niet bepaald grotere overlevingskansen.

    Geschiedenis:

    Voor de apocalyps had William een leven waar hij altijd al van gedroomd had. Goed inkomen, een erg fijne job, een lief zoontje van 2 jaar en zopas verloofd. Hij woonde in Philadelphia in een appartement dat perfect was voor het jonge gezin. Maar sinds de uitbraak veranderde alles in een nachtmerrie. Philadelphia was een van de steden die het eerst viel. Samen met zijn zoon en zijn verloofde wist William te vluchten uit de stad, maar het duurde maar enkele weken of ze kwamen in een hinderlaag terecht wanneer ze op zoek gingen naar voedsel. Een Walker had zijn verloofde gebeten en al duurde niet lang vooraleer ze aan de koorts bezweek. Samen met zijn zoontje trok hij verder, op zoek naar een plaats die veilig zou zijn.

    Bijna drie jaar lang heeft hij voor zijn zoon kunnen zorgen met alle middelen die hij had, tot deze, inmiddels 5 jaar oud, 's nachts ongemerkt was weggeglipt. William had naast hem liggen slapen in een tent in het bos, tot hij gewekt werd door het gegil van zijn zoontje. Meteen was hij naar hem op zoek gegaan, maar tot zijn grootste spijt vond hij slechts zijn levenloze lichaam, waar een Walker overheen zat gebogen.
    De daaropvolgende dagen heeft hij het erg moeilijk gehad, maar na een tijd heeft hij zijn verdriet aan de kant geschoven om plaats te maken voor wraak. Elke Walker die voor zijn voeten zou lopen, zou wensen dat hij hen nooit zou zijn tegengekomen.

    Tijdens de eerste week die hij helemaal op zichzelf doorbracht, botste hij op het dorp Alexandria, waar hij nu al meer dan een maand verblijft.

    Relaties:

    Wapens: William is blij met alles wat hij kan vinden, maar standaard heeft hij een M1911 semi-automatisch pistool en een scherp zakmes bij zich. Hij kan goed schieten met zijn pistool, maar heeft meer last met geweren.

    Extra:: William draagt altijd een foto van hem en zijn zoontje bij zich (tweede foto)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 16:16 ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    sorry, maar ik schrijf me toch uit, heb hier eigenlijk geen tijd voor :')


    take risks

    Mouli schreef:
    sorry, maar ik schrijf me toch uit, heb hier eigenlijk geen tijd voor :')

    Oke, bedankt voor het doorgeven.


    How far is far

    Zou iedereen voor morgenavond haar/zijn rol af willen maken en of willen plaatsen, zodat we zo snel mogelijk kunnen beginnen?


    How far is far