• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    antisePTICEYE


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik wil een nieuw MaYan album, want hun teksten zijn echt super interessant en nu snap ik ook wat meer van politiek, dus zou ik de teksten ook beter kunnen begrijpen.


    Stenenlikker

    OHMIJNGOD MIJN TELEFOON LAADT WEER OP
    OHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGOD
    *keeps fingers crossed*


    Deep inside, I've never felt alive

    Miall schreef:
    Nikki, volgend jaar kom ik ook hoor. :Y) Waarschuw me dan even. (A)


    Zal ik zeker doen, haha.


    Your make-up is terrible

    Lizor schreef:
    Ik wil Halloween vieren, maar het is een beetje lame om morgen in mijn eentje de stad in te gaan.


    Ik wil ook nog een keer Halloween vieren!


    Your make-up is terrible

    Steve schreef:
    OHMIJNGOD MIJN TELEFOON LAADT WEER OP
    OHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGOD
    *keeps fingers crossed*


    yay youu c;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Why must everything be so complicated in my fam


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Steve schreef:
    OHMIJNGOD MIJN TELEFOON LAADT WEER OP
    OHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGOD
    *keeps fingers crossed*


    Herrezen uit de dood! Ik ben blij voor je, haha. :Y)

    ---

    "Du hast das unverschämte Gluck mit so ner Gurke zusammen zu sein." "Ja, und ich kann mir nichts schöneres vorstellen." Dit is heel suf allemaal maar zolang het suf+happy blijft maakt het me erg gelukkig, ahh, en het is zo grappig om gewoon te voelen hoe erg mijn Duits loskomt als ik eens wat meer dan een paar halve zinnen per dag hoor


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil zo graag naar New York

    Steve schreef:
    OHMIJNGOD MIJN TELEFOON LAADT WEER OP
    OHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGODOHMYGOD
    *keeps fingers crossed*


    Yaaay, ik ben blij voor je! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik begin dat gelul nu echt goed beu te worden. Wil je iets over me kwijt? Zeg het dan in mijn fucking gezicht ipv tegen anderen te zeuren over mij en vriendelijk te doen in mijn gezicht. De enige die iets kan fixen aan je probleem met mij, dat ben ik zelf so please. Houd je gelul voor je of woman-up en kom het me zeggen. Jesus fuck. Hoe oud zijn jullie.


    kindness is never a burden.

    Ik wil niet eens reageren

    HET LEEFT
    Ik ga dood want 1402 berichten op wapp, maar toch


    Deep inside, I've never felt alive

    Can't wait, wieeh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Harry Potter marathon en veel te veel eten. I'm such a bad person lawl.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.