• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    oke note to myself:

    je vader niet meer vragen om maandverband voor je mee te nemen, want hij heeft serieus NIGHTverband meegenomen... :]


    Altijd handig right :')
    Hij haalt het wel voor je! How sweet ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 23:08 ]

    Metamorphoses schreef:
    oke note to myself:

    je vader niet meer vragen om maandverband voor je mee te nemen, want hij heeft serieus NIGHTverband meegenomen... :]


    AHAH, zo herkenbaar dit. Ik zeg vaak gewoon de kleur die ik moet hebben van Always, dat is een goed systeem en kan bijna niet misgaan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Deze game is fucked up, maar een flesje kriek maakt alles goed ^^


    26 - 02 - '16

    Windigo schreef:
    (...)

    Wow, aan minder heb ik echt niet genoeg. Ook niet overdag :o
    Hoe doe je dat. Damn.


    Ja, precies dit inderdaad. Ik lek áltijd door met normaal maandverband. :W

    // fuck halloweenfeestjes dit jaar, volgend jaar gooi ik er zelf wel één. Hopelijk voel ik me mentaal dan beter. De hele nacht tv kijken en kroelen met mijn monstertje elfje is ook erg fijn. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Even een vraagje... klopt het dat mijn mobiel aangeeft dat mijn wekker over 11 uur en 32 minuten gaat als ik om 10 uur op moet? I mean... dan is het toch 10 uur en 32 minuten. WHUT

    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 23:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoop dat ik volgend jaar wel geld en moed om naar feestjes te gaan. Het lijkt me altijd zo leuk, maar dan raakt mijn geld op en ben ik te awkward om wat te regelen ):


    26 - 02 - '16

    Windigo schreef:
    Even een vraagje... klopt het dat mijn mobiel aangeeft dat mij weker over 11 uur en 32 minuten gaat als ik om 10 uur op moet? I mean... dan is het toch 10 uur en 32 minuten. WHUT


    De klok gaat een uur terug vannacht


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    De klok gaat een uur terug vannacht


    Aaah, vandaar. Nice dat mijn mobiel dat uur er dus al bij plakt ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whahaa, deze films was echt geweldig (:

    i finally found the perfect gif to send to my ex


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Windigo schreef:
    (...)

    Wow, aan minder heb ik echt niet genoeg. Ook niet overdag :o
    Hoe doe je dat. Damn.


    tampon + maandverband = gouden combinatie

    ik vertrouw maandverband voor geen meter (cat) maar tampons voor geen centimeter (cat)

    Frey_ schreef:
    (...)

    Altijd handig right :')
    Hij haalt het wel voor je! How sweet ^^


    ik ga het gewoon gebruiken, maar nu is dat dubbel zo groot en DUBBEL zo ongemakkelijk :'ddd
    true haha maar hij ging sowieso naar de winkel en even langs die rek passeren om dat toch maar een random pak te nemen :'D

    Anatomy schreef:
    (...)

    AHAH, zo herkenbaar dit. Ik zeg vaak gewoon de kleur die ik moet hebben van Always, dat is een goed systeem en kan bijna niet misgaan.


    ik heb blauw gezegd maar blijkbaar is de night ook blauw #sadlife


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Maslany schreef:
    i finally found the perfect gif to send to my ex



    HAHAHAHAHAHAH doen doen doen doen :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAH doen doen doen doen :Y)


    ware het niet dat hij me op ongeveer alles heeft geblokkeerd.. anders zou ik het doen


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    ik heb blauw gezegd maar blijkbaar is de night ook blauw #sadlife


    Nope, nooit dat ik tampons ga gebruiken. Lees daar dat topic over de cup maar even voor. Brr.


    / R.I.P Julius de Triops. Je hebt 29 dagen mogen worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ... Ik haat kinderen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.