• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wiarda schreef:
    (...)
    ik dacht dat je een foto selfie bedoelde en ik had al iets van is het nu een trend om masturbatieselfies te maken jeetje mina kids these days and their aesthetics

    Haha, nee. Zo noem ik het als mensen zichzelf helpen XD Selfies (:
    Maar er bestaat inderdaad een selfiestickvibrator :P

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 12:32 ]

    Ik wil een Garage Sale houden, maar ik heb geen garage (cat)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    :c

    Morgen begint mijn stage als paraveterinaire! Ik vind het zo spannend lol


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Geweldig nu is iedereen pissig omdat ik niet kan.


    26 - 02 - '16

    Het is zo vervelend als de ouders van mijn vriend en mijn vriend ruzie hebben en ik daar tussen zit. Ik weet me geen houding te geven nu. Dit is echt lastig ):


    26 - 02 - '16

    Ja, sure, ik heb geen idee wat ik met mijn leven moet en drijf een beetje ankerloos door tijd en ruimte, maar ik zag wel net een foto van een cavia die Pokémon ging vangen. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    To be honest is het fucking klote om deze weg naar Groningen (ugh bah) te rijden... :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat moment wanneer je maximaal 800 woorden (met een uitloop naar 1000) mag schrijven voor je sci-fi verhaal voor school, en je er precies 1000 hebt.
    Go me?

    Ugh, ik ben moe en wil slapen/niksen, maar ik moet nog dingen voor school doen, want tentamens :C En dan zijn die twee kleine katten ook nog eens stronmvervelend aan het doen...


    Stenenlikker

    Soms kom je een spel tegen dat je eerst niets lijkt, zelfs niet als je een beetje gameplay gezien hebt. Maar een tijdje later lijkt het je wel leuk en koop je het alsnog.

    Niche lijkt me echt een lastig spel met al die strategie die er in zit.

    Praat eens wat zachter, urgh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga veel leuke dingen doen yay. En ik heb veel leuke dingen gedaan, yay.
    Maar nog steeds voel ik me heel kut D:


    Deep inside, I've never felt alive

    olga haar klotelach haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil Halloween vieren, maar het is een beetje lame om morgen in mijn eentje de stad in te gaan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.