• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh ik ben zo klaar met de wereld. Ik doe fucking hard mijn best voor alles maar nooit gaat eens iets gewoon normaal of goed en mensen kunnen alleen maar kut doen lijkt wel.


    Happy Birthday my Potter!

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Jaa, maar het was leuker toen jullie er nog waren. ;x

    Haha nawhh, het was super gezellig (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waarom moet je altijd meteen naast me gaan zitten als ik eens een keer rustig wil ontbijten in de keuken... alleen...

    I don't feel good. :c Stom autorijden. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom zouden mensen een 150 dollar clitvibrator kopen omdat die je binnen 3 minuten laat klaarkomen? Hoort een selfie niet leuk te zijn en langer dan 3 minuten te duren?

    // Dude, ga je klaarmaken ofzo. Je gaat misschien vanmiddag of vanavond nog weg, en je hebt nog veel te doen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 10:48 ]

    Ik wil echt niet meer. Ik wil niet heen. Ik wil hier in een hoekje op de koude grond in mijn ondergoed blijven zitten en langzaam verdwijnen. Het zijn geen irrealistische gedachtes. Het is de waarheid. Kijk dan hoe ze reageren. Kijk dan. Je ziet het toch? Beste faalangst coach dit zit niet in mijn hoofd. Ik kan dit niet wegpraten.


    Happy Birthday my Potter!

    Guess who ruined the day for le family and le friends. Now everyone feels like shit.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 10:58 ]

    Devinsport schreef:
    Ik wil echt niet meer. Ik wil niet heen. Ik wil hier in een hoekje op de koude grond in mijn ondergoed blijven zitten en langzaam verdwijnen. Het zijn geen irrealistische gedachtes. Het is de waarheid. Kijk dan hoe ze reageren. Kijk dan. Je ziet het toch? Beste faalangst coach dit zit niet in mijn hoofd. Ik kan dit niet wegpraten.


    Awh Anna wat is er aan de hand?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Awh Anna wat is er aan de hand?


    Ik ben een vrij dure universele oplader kwijt. Hij ligt of mij musical of hij is gestolen. Ik was dus bij iedereen van musical aan het rond vragen maar enkele leden reageerden raar/ lullig. Ik voelde mij echt een beetje de clown die voor gek gezet werd zodat anderen konden lachen. Nu ja.. Ik was de clown die voor gek gezet werd zodat anderen konden lachen. En dat terwijl ik die oplader en camera spullen mee heb om voor hun te filmen zodat we terug kunnen kijken en thuis kunnen oefenen. Vorige week was al een soortgelijk geval.


    Happy Birthday my Potter!

    Het gaat helemaal niet door. Jammer, ik keek er echt al langer dan een week naar uit. Maar ik begrijp dat dat belangrijker is, dan een dagje met mij doorbrengen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 11:21 ]

    Omg heb ik deze maand voor ruim 150 euro aan boeken gekocht en heb ik al een wishlist voor volgende maand en de maand erna. #shopaholic
    (Gelukkig koop ik geen kleding meer en make-up. ->tenzij het op is, want anders werd het wel errruug duur. En ja, ik heb een biebpas, maar daar kan ik nooit de boeken vinden die ik wil en dan moet ik ze weer bestellen vanuit de bieb en dat is zo'n gedoe. Plus: ik wil gewoon boeken voor mezelf. Niet die al door 100 andere mensen zijn gelezen en waar dooie vliegen etc. In liggen.)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Devinsport schreef:
    (...)

    Ik ben een vrij dure universele oplader kwijt. Hij ligt of mij musical of hij is gestolen. Ik was dus bij iedereen van musical aan het rond vragen maar enkele leden reageerden raar/ lullig. Ik voelde mij echt een beetje de clown die voor gek gezet werd zodat anderen konden lachen. Nu ja.. Ik was de clown die voor gek gezet werd zodat anderen konden lachen. En dat terwijl ik die oplader en camera spullen mee heb om voor hun te filmen zodat we terug kunnen kijken en thuis kunnen oefenen. Vorige week was al een soortgelijk geval.


    Dat is echt heel erg lullig van ze, zeg. :/ Ook al was het niet zodat hun er ook wat aan hebben, iemand voor clown zetten zodat je erom kan lachen is gewoon not done. Ik hoop echt dat je hem snel vind!


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Jaa, maar het was leuker toen jullie er nog waren. ;x

    Ik heb het echt vet gezellig gehad! Je hebt er echt een leuk feestje van gemaakt! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Nikki, volgend jaar kom ik ook hoor. :Y) Waarschuw me dan even. (A)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zahkriisos schreef:
    Waarom zouden mensen een 150 dollar clitvibrator kopen omdat die je binnen 3 minuten laat klaarkomen? Hoort een selfie niet leuk te zijn en langer dan 3 minuten te duren?

    // Dude, ga je klaarmaken ofzo. Je gaat misschien vanmiddag of vanavond nog weg, en je hebt nog veel te doen.

    ik dacht dat je een foto selfie bedoelde en ik had al iets van is het nu een trend om masturbatieselfies te maken jeetje mina kids these days and their aesthetics


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.