• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Verdomme Glenn, zoek alsjeblieft geen redenen om terug te sturen, hoe pijnlijk het ook is en hoeveel je hem ook mist. :/
    Het is alsof er een oorlog van herinneringen door mijn hoofd gaat en het lukt mij niet om op andere dingen te focussen.


    Take me to wonderland

    Windigo schreef:
    (...)

    Kip valt niet onder vlees, dus eigenlijk vind ik dat wel mogen :Y)
    Al zeggen veel mensen dat gevogelte onder vlees valt, hehe. Heb ik geleerd tho, ik verzin het niet

    Wacht serieus? HAHA nog iets geleerd!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Wacht serieus? HAHA nog iets geleerd!


    Maar goed, het is wel een dier xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Maar goed, het is wel een dier xd

    Ja daarom c:
    Ik eet bijvoorbeeld ook geen vis - sommigen die vegetarisch zijn doen dat wel alsnog, maar ik eet totaal geen dier meer, mits ik het niet weet natuurlijk, maar ik heb het eigenlijk altijd door.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Ja daarom c:
    Ik eet bijvoorbeeld ook geen vis - sommigen die vegetarisch zijn doen dat wel alsnog, maar ik eet totaal geen dier meer, mits ik het niet weet natuurlijk, maar ik heb het eigenlijk altijd door.


    Maar eet je wel dropjes en zo?
    Trouwens, ik noem vegetariërs die vis eten gewoon nep hoor. Een vis is ook een dier ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Het mijne kan nog zeker vijf jaar in beslag nemen, want in mijn eentje ga ik niet zoveel verschil maken :'D Altijd weer baas boven baas hè :p (pirate)
    Anders gaan we elkaar helpen, dan moet het toch sneller gaan!

    Time will pass, will you, Froukje? By the looks of it, no. Okay. :'D


    Samenwerken klinkt als een goed plan^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Windigo schreef:
    (...)

    Maar eet je wel dropjes en zo?
    Trouwens, ik noem vegetariërs die vis eten gewoon nep hoor. Een vis is ook een dier ;'D

    Ik lust sowieso geen drop ^^ maar ik snap wat je bedoeld hoor : daar wil ik uiteindelijk ook mee stoppen, maar van mijn moeder moet ik daarmee wachten tot ik 18 ben om gezondheidsredenen, maar langzaam afbouwen is wel al iets waar ik mee bezig ben.
    En exactly. Go big or go home, vind ik.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Ik lust sowieso geen drop ^^ maar ik snap wat je bedoeld hoor : daar wil ik uiteindelijk ook mee stoppen, maar van mijn moeder moet ik daarmee wachten tot ik 18 ben om gezondheidsredenen, maar langzaam afbouwen is wel al iets waar ik mee bezig ben.
    En exactly. Go big or go home, vind ik.


    Ik moet zelf sowieso opletten of ergens gelatine in zit, gezien mijn allergie of intolerantie, weet 't niet voor varkensproducten. Ik sta in de winkel altijd als een gek te lezen of er rund of varkensgelatine in een product zit. Ik ken bijna al die snoepzakjes uit mijn kop nu daardoor, haha!
    De monatoetjes mag ik gelukkig, staat duidelijk rundergelatine op :3
    Maar bijvoorbeeld sommige snoep van Haribo zit helemaal niets in :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    And all the ones that bring you down, their colours weren't that true.
    When you lose your confidence your mind plays tricks on you


    i put the fun in funeral

    Windigo schreef:
    (...)

    Ik moet zelf sowieso opletten of ergens gelatine in zit, gezien mijn allergie of intolerantie, weet 't niet voor varkensproducten. Ik sta in de winkel altijd als een gek te lezen of er rund of varkensgelatine in een product zit. Ik ken bijna al die snoepzakjes uit mijn kop nu daardoor, haha!
    De monatoetjes mag ik gelukkig, staat duidelijk rundergelatine op :3
    Maar bijvoorbeeld sommige snoep van Haribo zit helemaal niets in :Y)

    Oeh, dat lijkt me inderdaad ook lastig, maar gelukkig weet je nu welke je wel en niet kunt eten ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Oeh, dat lijkt me inderdaad ook lastig, maar gelukkig weet je nu welke je wel en niet kunt eten ^^

    Jaa. Kan je best een lijst doorsturen vandeweek met snoep waar helemaal geen gelatine inzit? ^^

    Trouwens, sinds ik geen varkensproducten meer nuttig voel ik mij veel gezonder. Mijn huid is ook zo goed vooruit gegaan. Ik raad ook iedereen in mijn omgeving aan om te minderen met varkensproducten wanneer ze een onrustige huid hebben en zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)
    Jaa. Kan je best een lijst doorsturen vandeweek met snoep waar helemaal geen gelatine inzit? ^^

    Trouwens, sinds ik geen varkensproducten meer nuttig voel ik mij veel gezonder. Mijn huid is ook zo goed vooruit gegaan. Ik raad ook iedereen in mijn omgeving aan om te minderen met varkensproducten wanneer ze een onrustige huid hebben en zo.

    oeh dat zou echt heel lief van je zijn als je dat zou willen doen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tony_Stark schreef:
    Ik ben zo makkelijk in contacten leggen, maar ik ben zo barslecht in het onderhouden van ze. Ik blijf volgens mij forever vriendloos. En ik zit er ook al de hele tijd aan te denken dat ik mijn vriend niet meer waardig ben dat dat waarschijnlijk ook wel een keer op de klippen zal lopen dus dan heb ik alleen nog mijn familie. En dan ben ik straks de tante die geen vrienden heeft en veel te vaak langskomt bij haar broer en zussen en haar neefjes en nichtjes.
    Misschien moet ik maar geen verjaardagsfeestje meer geven, d'r zal toch niemand komen.


    Gewoon doen! Ik denk ook altijd dat niemand komt omdat ik slecht ben in contact onderhouden, maar ik word elk jaar verrast.


    Your make-up is terrible

    Nou ziggo. Ik ben benieuwd of je vrijdag ons internet sneller kan maken en onze tv stoor-vrij. Ik word echt helemaal skeitziek van jullie, wel betalen maar niet leveren.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Gewoon doen! Ik denk ook altijd dat niemand komt omdat ik slecht ben in contact onderhouden, maar ik word elk jaar verrast.

    Pffff, ik ben gewoon zo bang dat ik teleurgesteld wordt dat er bijna niemand komt van wie graag wil dat ze komen. Eigenlijk gewoon iedereen die ik ga uitnodigen, maar dan nog. -.-"
    Ik ga er nog eventjes op broeden. Moet sowieso de uitnodigingen binnenkort versturen, want anders kan niemand omdat ik het zo laat laat weten :W
    Vind het trouwens heel lief van je dat je erop reageert! (bloos)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 22:57 ]


    Deep inside, I've never felt alive