• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik krijg nu echt een heel leuk idee voor een story, maar ik heb geen idee of dit al door iemand ooit is bedacht. Moet ik morgen maar gaan opzetten :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Sigil schreef:
    Voel me al alleen als ik er aan denk dat je straks weg bent :(


    Egh, precies dit :c


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik wil je vragen of je woensdag tijd hebt, maar wil je ook niet van je studie afhouden. Dus misschien moet ik je deze maand maar niet zien. Of alleen als je écht tijd hebt. Ik hoop zo dat er meer voor ons in zit dan alleen wat we nu zijn.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 20:01 ]

    Ik haat deze belofte..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Misschien helpt de purfect koffie voor mijn koppijn. Buh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat moment dat iemand die je gisteren pestte nu zijn sleutels kwijt is en fucked is. Thank you God/karma/whatever this is.


    Happy Birthday my Potter!

    Mwihihihi nu ben ik weer helemaal undercover, niemand herkend mij meer (alien)

    Pepper_Potts schreef:
    Mwihihihi nu ben ik weer helemaal undercover, niemand herkend mij meer (alien)

    Pepper Potts?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    O my god, Buzzfeed moet echt eens stoppen met het aanmoedigen van 'plus-size'. Dit is gewoon walgelijk. Plus-size aanmoedigen is hetzelfde als roken aanmoedigen.

    uGH UGH UGH! Geen aandacht aan besteden, Shania. Niet doen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Iedereen om mij heen heeft zo'n erge uitstel gedrag, dat ik mij beter voel over mijn eigen leer gedrag. Een vriendin van mij is nu pas begonnen met leren. Het tentamen is morgen!


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    Iedereen om mij heen heeft zo'n erge uitstel gedrag, dat ik mij beter voel over mijn eigen leer gedrag. Een vriendin van mij is nu pas begonnen met leren. Het tentamen is morgen!


    Nou je het zegt, morgen heb ik examen rekenen. Was het helemaal vergeten ;'D
    Gelukkig hoef je nog geen voldoende te staan op rekenen, dus hoef ik niets te leren ook, hehe. En al leer ik, ik kan niet rekenen, hehe

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 21:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Spread the love like you do on a sandwich. Thick and much-i-ness. :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Windigo schreef:
    (...)

    Nou je het zegt, morgen heb ik examen rekenen. Was het helemaal vergeten ;'D
    Gelukkig hoef je nog geen voldoende te staan op rekenen, dus hoef ik niets te leren ook, hehe. En al leer ik, ik kan niet rekenen, hehe

    Dan kan ik het mij wel voorstellen dat je niet leert :'). Maar voor mijn aankomende tentamen is het echt zonde om niet te leren (drie studiepunten). En ja, inhalen in volgend kwartaal zit niemand op te wachten....


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    (...)
    Dan kan ik het mij wel voorstellen dat je niet leert :'). Maar voor mijn aankomende tentamen is het echt zonde om niet te leren (drie studiepunten). En ja, inhalen in volgend kwartaal zit niemand op te wachten....


    Good luck !


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.