• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Goed bezig, dat was pagina 1. Lol, dat wordt vroeg opstaan morgen :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Same, maar het jouwe lijkt me makkelijker dan het mijne (pirate). Even aftoeven hier :P Jk, love u bro.

    //
    Froukje. Huiswerk. Nuuuuu :W


    Makkelijker? Ik ben er waarschijnlijk volgend jaar of later pas mee klaar!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Krolock schreef:
    (...)
    Haha ja je mag de rest wel hebben want ik heb nu echt energie te veel of zo. Terwijl ik zo moet slapen want ik heb echt slaap tekort. :')
    Als je eenmaal bezig bent met je opdrachten, dan komt het vanzelf wel. En blokkeer alle afleidingen enzo.


    Mweh. Ik had er vorig jaar geen last van, nu ineens alles last minute, stiekem lijkt het me niks uit te maken wat ik haal voor het tentamen en mijn motivatie ligt diep onder de grond. ;c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Thunderfvck schreef:
    Nog een ding wat nooit iemand met mij gedaan heeft en zal doen. Damn.

    Wat?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben blij als we straks Ziggo hebben. Wil ik Rundfunk kijken, stopt het kastje er weer mee. Godverde-godver.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat moment dat je zin hebt in kipnuggets maar je vegetarisch bent.. ^^'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Miall schreef:
    (...)

    Mweh. Ik had er vorig jaar geen last van, nu ineens alles last minute, stiekem lijkt het me niks uit te maken wat ik haal voor het tentamen en mijn motivatie ligt diep onder de grond. ;c

    Nou, heel stiekem ben ik geen haar beter want ik heb nog nauwelijks geleerd voor het tentamen en morgen heb ik er compleet voor uitgetrokken om echt eens goed te stampen. Dus de vraag is of ik het tentamen kan maken met één volle dag leren. Ik wilde gewoon niet mee doen met de andere leerlingen uit mijn klas die letterlijk drie/vier weken van tevoren waren begonnen. :') Ik ben iets te rebels. En lui.

    Mentys schreef:
    Dat moment dat je zin hebt in kipnuggets maar je vegetarisch bent.. ^^'

    Wot, hoe lang ben jij al vega?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)
    Wot, hoe lang ben jij al vega?

    Begin van het jaar ongeveer c: Niet heel lang hoor


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Begin van het jaar ongeveer c: Niet heel lang hoor


    Dat kan ik echt niet hoor :o
    Ik bedoel, ik eet niet elke dag vlees, maar ik zou het niet kunnen nooit meer te doen, damn. Natuurlijk is het niet alleen geen vlees eten, maar al die dingen die er omheen komen, nee, dat lukt mij nooit. Een keertje minder vlees eten vind ik niet erg natuurlijk ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    M'n kruis en m'n kuit jeuken.


    No growth of the heart is ever a waste

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Makkelijker? Ik ben er waarschijnlijk volgend jaar of later pas mee klaar!


    Het mijne kan nog zeker vijf jaar in beslag nemen, want in mijn eentje ga ik niet zoveel verschil maken :'D Altijd weer baas boven baas hè :p (pirate)
    Anders gaan we elkaar helpen, dan moet het toch sneller gaan!

    Time will pass, will you, Froukje? By the looks of it, no. Okay. :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Windigo schreef:
    (...)

    Dat kan ik echt niet hoor :o
    Ik bedoel, ik eet niet elke dag vlees, maar ik zou het niet kunnen nooit meer te doen, damn. Natuurlijk is het niet alleen geen vlees eten, maar al die dingen die er omheen komen, nee, dat lukt mij nooit. Een keertje minder vlees eten vind ik niet erg natuurlijk ^^

    Ik vind het eigenlijk veel fijner sinds ik ben gestopt; ik ben namelijk nooit een vleesliefhebber geweest, maar soms heb ik echt serieuze zin in kip c: zoals nu.. Ik merk alleen wel dat ik meer vitamines moet binnenkrijgen, want anders krijg je zeg maar te kort aan bepaalde, maar nog niet serieuze problemen mee gehad!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik hoop je snel weer te zien.

    Mentys schreef:
    (...)
    Ik vind het eigenlijk veel fijner sinds ik ben gestopt; ik ben namelijk nooit een vleesliefhebber geweest, maar soms heb ik echt serieuze zin in kip c: zoals nu.. Ik merk alleen wel dat ik meer vitamines moet binnenkrijgen, want anders krijg je zeg maar te kort aan bepaalde, maar nog niet serieuze problemen mee gehad!


    Kip valt niet onder vlees, dus eigenlijk vind ik dat wel mogen :Y)
    Al zeggen veel mensen dat gevogelte onder vlees valt, hehe. Heb ik geleerd tho, ik verzin het niet

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 22:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.