• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nog een ding wat nooit iemand met mij gedaan heeft en zal doen. Damn.


    Your make-up is terrible

    Windigo schreef:
    (...)

    Good luck !

    Bedankt ^^!


    Seasons will change, but I shall remain

    Thunderfvck schreef:
    Nog een ding wat nooit iemand met mij gedaan heeft en zal doen. Damn.


    I know the feeling


    26 - 02 - '16

    ik wil echt meer liefde in mijn leven maar ik weet niet eens of ik zelf wel in staat ben iemand nog oprecht lief te hebben


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik kan uren besteden aan huilen, maar dat brengt je niet terug. Ik mis je. Ik mis je zo erg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    (no_chears)


    Deep inside, I've never felt alive

    OOoooOOOooOooh I'm on a roll today. Gewoon alles af voor de deadlines van vrijdag. Ik ben zo trots op mezelf wauw. Nu alleen nog dat tentamen van woensdag nailen (god sta mij bij lol) en dan zijn we klaaaar.

    Krolock schreef:
    OOoooOOOooOooh I'm on a roll today. Gewoon alles af voor de deadlines van vrijdag. Ik ben zo trots op mezelf wauw. Nu alleen nog dat tentamen van woensdag nailen (god sta mij bij lol) en dan zijn we klaaaar.


    MAg ik wat van jouw roll? :c Ik heb ook een tentamen woensdag en moet dan ook een dossier inleveren en uitstelgedrag got the best of me. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Focus meid, dat kan je. Even dit doen, dan mag je lekker gaan slapennn *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik vind het nu wel een beetje stom dat ik geen Duits kan, want ik wil Drachengift lezen, maar ik heb geen idee wanneer en of de nederlandse vertaling komt :C


    Stenenlikker

    Vaagvaagvaag.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een nieuw doel hier op Quizlet. Het moet te halen zijn ^^ (wbw)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik heb een nieuw doel hier op Quizlet. Het moet te halen zijn ^^ (wbw)


    Same, maar het jouwe lijkt me makkelijker dan het mijne (pirate). Even aftoeven hier :P Jk, love u bro.

    //
    Froukje. Huiswerk. Nuuuuu :W


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben zo makkelijk in contacten leggen, maar ik ben zo barslecht in het onderhouden van ze. Ik blijf volgens mij forever vriendloos. En ik zit er ook al de hele tijd aan te denken dat ik mijn vriend niet meer waardig ben dat dat waarschijnlijk ook wel een keer op de klippen zal lopen dus dan heb ik alleen nog mijn familie. En dan ben ik straks de tante die geen vrienden heeft en veel te vaak langskomt bij haar broer en zussen en haar neefjes en nichtjes.
    Misschien moet ik maar geen verjaardagsfeestje meer geven, d'r zal toch niemand komen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Miall schreef:
    (...)

    MAg ik wat van jouw roll? :c Ik heb ook een tentamen woensdag en moet dan ook een dossier inleveren en uitstelgedrag got the best of me. D:

    Haha ja je mag de rest wel hebben want ik heb nu echt energie te veel of zo. Terwijl ik zo moet slapen want ik heb echt slaap tekort. :')
    Als je eenmaal bezig bent met je opdrachten, dan komt het vanzelf wel. En blokkeer alle afleidingen enzo.