• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waar is de begrip in godsnaam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    It's so cute! :o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ze zouden veranderingen op school wel even mogen doorgeven.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 11:44 ]

    Ik wil niet telefoneren. Bah. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is bizar om dit boek te lezen. Aan de ene kant lijkt het net alsof dit precies over mij gaat (verliezen in denkbeeldige werelden, grote interesse voor - oude - literatuur, gedrag kopiëren om succesvol/geaccepteerd te zijn, naar binnen gekeerde frustraties, hogere intellectuele intelligentie). Maar aan de andere kant herken ik me voor geen centimeter in wat er gezegd word: liever geen modieuze dingen, deo of make-up, apathisch zijn, vasthouden aan kindertijd, complete overheersing van situaties, krampachtig andere dingen precies "goed" willen doen. Ik denk dat die laatste kenmerken bij zwaardere vormen van Asperger horen, wat verklaard waarom ze zo voorzichtig waren met de diagnose en het een zeer lichte vorm noemen. Misschien ben ik dan toch wel een klein beetje een Aspie :W

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 12:01 ]

    Frey_ schreef:
    Het is bizar om dit boek te lezen. Aan de ene kant lijkt het net alsof dit precies over mij gaat (verliezen in denkbeeldige werelden, grote interesse voor - oude - literatuur, gedrag kopiëren om succesvol/geaccepteerd te zijn, naar binnen gekeerde frustraties, hogere intellectuele intelligentie). Maar aan de andere kant herken ik me voor geen centimeter in wat er gezegd word: liever geen modieuze dingen, deo of make-up, apathisch zijn, vasthouden aan kindertijd, complete overheersing van situaties, krampachtig andere dingen precies "goed" willen doen. Ik denk dat die laatste kenmerken bij zwaardere vormen van Asperger horen, wat verklaard waarom ze zo voorzichtig waren met de diagnose en het een zeer lichte vorm noemen. Misschien ben ik dan toch wel een klein beetje een Aspie :W


    Als je het mij vraagt, klinkt het eerder als een persoonlijkheid dan als Aspergers. Anders zou de helft van de wereld dat hebben, lol.


    Your make-up is terrible

    Nog een paniekaanval? Serieus? Lichaam STOP.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Als je het mij vraagt, klinkt het eerder als een persoonlijkheid dan als Aspergers. Anders zou de helft van de wereld dat hebben, lol.


    Dat probeer ik mijn psychiaters ook te vertellen, maar mijn vader heeft met behulp van opnoemen van al mijn problemen en tekortkomingen duidelijk gemaakt dat hij en mijn moeder zich wel herkennen in de diagnose. Aan de ene kant snap ik wel dat ze me in dit "zeer lichte asperger" hokje plaatsen, maar aan de andere kant is het net zoiets als het googelen van je symptomen, je past altijd wel in een hokje.

    Isn't this the cutest shit ever adsfklsjdfsdf

    A guy started flirting with me and I blocked him. SORRY BUT I'M JUST TO AWKWARD.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I feel like I'm empty.


    What would Emma do?

    Lizor schreef:
    A guy started flirting with me and I blocked him. SORRY BUT I'M JUST TO AWKWARD.


    HAHAHA lisaaa toch!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    HAHAHA lisaaa toch!

    Ik kende hem niet en ik ben een awkward turtle omfg.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het is echt niet dat ik voor mijn lol afzeg. Ik voel me echt schuldig, maar ik heb mijn planningen en als ik mij daar niet aan houd, word ik gek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik kende hem niet en ik ben een awkward turtle omfg.


    Waar ging-ie flirten dan? :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.