• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    Hellhounds schreef:
    (...)

    Awesome! Wat voor plek heb je? (:


    Ik heb een zitplek aan de zijkant. Jij?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Te grappig

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 1:52 ]

    Jumin schreef:
    (...)

    Ik heb een zitplek aan de zijkant. Jij?


    Same hier


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Frisk schreef:
    (...)

    Haha, klinkt geweldig, al heb ik geen idee wat snert is (x


    Alsjeblieft ;3

    Het is goddelijk ;3


    26 - 02 - '16

    Hellhounds schreef:
    (...)

    Same hier


    Leuk! ^^ Ik heb er echt zoveel zin in <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh zo pissed op mjn moeder.


    -

    Jumin schreef:
    (...)

    Leuk! ^^ Ik heb er echt zoveel zin in <3


    Absoluut ^^

    Yoosung schreef:
    (...)

    Alsjeblieft ;3

    Het is goddelijk ;3


    Dat is echt zo lekker! ;D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Waarom hoor ik in de mortal combat soundtrack 'test you're white' in plaats van 'test your might'. Ik voel me echt een vuile racist nu T-T


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)
    Ikr D;
    Zelf heb ik nog een trui gekocht op Only, een echte kersttrui. Ik vond dat ik er een verdient had (en stiekem wilde ik altijd al zo'n kersttrui en zijn veel van mijn truien in de afgelopen jaren stukgegaan ;3 )

    Ik heb deze: klik en klik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Er heeft een buurtkat gekotst in onze voortuin en nu skippen alle kids onze voordeur

    Meer snoep voor jip


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yezi schreef:
    (...)
    Ik heb deze: klik en klik.


    Hells bells! D:

    I likeeee


    26 - 02 - '16

    Ik: Mijn broeken zakten steeds af omdat ik geen riem meer had, dus ik heb er eentje gekocht, kijk!
    Vader: Ja, het viel ons op dat je de afgelopen tijd wat bent afgevallen. Voel je je wel goed?

    Nou, leuk. :'D

    (Al was het wel heel lief bedoeld en puur om na te gaan dat ik oké ben en ben ik stiekem blij dat het niet was "ik zie dat je bent afgevallen, wauw, wat goed!!!" want fuck dat voor mensen met mijn bmi maar ja papa ik ben oké en ik eet drie maaltijden per dag en heb me de afgelopen week volgepropt met taart en M&M's zonder me buitengewoon schuldig te voelen en ik beloof dat ik niet na het eten een vinger in mijn keel steek of wat voor doemscenario's je ook in je hoofd had gehaald, geen zorgen)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Er heeft een buurtkat gekotst in onze voortuin en nu skippen alle kids onze voordeur

    Meer snoep voor jip


    Noooh maar dan mis je al de dwergen met scheve lampions die liedjes zingen!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ikr D;
    Zelf heb ik nog een trui gekocht op Only, een echte kersttrui. Ik vond dat ik er een verdient had (en stiekem wilde ik altijd al zo'n kersttrui en zijn veel van mijn truien in de afgelopen jaren stukgegaan ;3 )

    Ik heb er echt lang over getwijfeld, maar ik had echt een warme trui nodig. Ik zie er nu niet uit op die foto, maar het gaat vooral om dat shirt hehe. En welke heb je gekocht op Only? Hoelang had je die andere dan dat ze zijn stuk gegaan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)

    Ik heb er echt lang over getwijfeld, maar ik had echt een warme trui nodig. Ik zie er nu niet uit op die foto, maar het gaat vooral om dat shirt hehe. En welke heb je gekocht op Only? Hoelang had je die andere dan dat ze zijn stuk gegaan?



    Deze gheheh



    Sommige truien heb ik al bijna drie jaar, oeps ;x


    26 - 02 - '16