• Fijne feestdagen! (bloos)

    Nee, dit kersttopic is echt niet te vroeg aangemaakt... vind ik.(cat)

    Ik luister toch al een maand kerstmuziek dus mijn hoofd is al gehersenspoeld met kerst, kerst en nog meer kerst. Ondertussen heb ik de kerstboom ook al opgezet en wat kerstversiering gemaakt en opgehangen. Want Sinterklaas vindt kerst vast ook heel gezellig.:Y)


    EN HOE SCHATTIG ZIJN FILI EN KILI HIER?!


    Show hier je kerstboom / kerstcadeautjes / kerstdieren / kerstALLES en misschien ook een beetje Sinterklaas, voor deze keer dan.

    IK HOU VAN KERST!
    Ja dit is een onsubtiele MT


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oké mag ik nu? Hier gaan we!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Fili en Kilii!! Zoooo cuteee <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    It's the most wonderfull timeeee of the yearrr.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Wowwww mooie versieringen!!!!!! En op de achtergrond van de kerst boom, hangt leven groot bestek!!!! Cool!!! (H) (H)
    Hahah alvast fijne kerst. ;)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 22:25 ]


    Treat People With Kindness



    JEEEEEEEEJJJ


    Treat People With Kindness

    xSakuraKissx schreef:
    Oké mag ik nu? Hier gaan we!

    (...)



    Alle gekheid op een stokje, ik vind de meeste kerstliedjes helemaal goed, maar dit liedje mag van mij echt in een zwart gat gegooid worden.

    Verder: ik ben me eerst mentaal aan het voorbereiden voor Sinterklaas. Moet nog een suprise maken voor mijn vader en ik heb geen idee :W
    Ik wil niet heel dood aankomen met opa dingetjes omdat mijn zus (is mama geworden), haar vriend (is papa geworden) en mijn mama (is oma geworden) waarschijnlijk al dingen krijgen in die trant. Dus ik wil origineel zijn, maar ik weet niet hoe.
    Maar ik denk dat ik vast wel Gloria Estafan ga opzetten en keihard meebrullen en door de kamer dansen. x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Yesss en dit jaar komt mijn favo kerst film weer op netflix. The polar express!!! Maar ik ben voor nu nog even in de sint stemming, maar rol na 5 december over op Kerst!! En ga dan als de film op Netflix staat zoveel kijken als ik kan, net zoals ik ieder jaar doe. ^^

    Wat is het jaar trouwens alweer snel gegaan he mag voor mij wel wat langzamer gaan d:


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Mt, just because... Ik heb gisteren een kerstboompje gekocht en opgezet en ik ga er binnenkort (lees zsm) ook voor zorgen dat mijn ouders er een hebben.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ik heb echt een hekel aan kerst oud en nieuw sorry guys :'D niet m'n favoriete tijd van het jaar


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bij ons word er nog niets met Kerst gedaan op dit moment. We zijn nu vooral nog bezig met Sinterklaas en lootjes trekken. Alleen één iemand in huis wilt niet meedoen met Sinterklaas en zit de hele tijd chagrijnig er over te doen. Nu verpest ie het voor iedereen want ze willen dus niks doen met Sinterklaas door hem.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 10:07 ]

    Ik heb gisteren mijn kerstlijstje gemaakt nadat mijn schoonzus er al een boel keren achter vroeg, sinds april. :')

    In ons nieuw appartement gaan we nu voor het eerst een kerstboom zetten. Ik kijk er super naar uit! De kerstboom hebben we al, maar we kunnen die pas zetten als al onze meubelen er zijn. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jaaaaaaaaa afgelopen weekend nog kersttruien gekocht met mijn booooo


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Puellae schreef:
    (...)

    Ik vind wit met goud altijd heel mooi! Ze hebben ook hele mooie blauwe ballen, maar ik vind dat toch wat "koeler" terwijl het warm en gezellig moet zijn ^^

    Ik ben nu nog even in de sinterklaas stemming (jong zusje) en heb vanochtend mijn schoen gevuld gevonden ^^ ik ben ook echt dol op pepernoten dus ik vind het fijn dat wij nog into sinterklaas zijn hihi


    Ik zal het eens voorstellen, dankjewel! ^^


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Ik vind het nog een beetje vroeg voor Kerstmis, maar het maakt me altijd zo blij :D De versiering en lichtjes en de warmte
    Ik ben ondertussen wel al mijn eerste kerstversiering voor op mijn (eerste jaar) kot gaan kopen. Een mini kerstboom zoeken we nog :)
    De kerstboom thuis staat bij ons pas een weekje ervoor of zo, maar das omdat we een levende nemen (die daarna mooi in de tuin geplant wordt)


    If nature calls, you answer