• Fijne feestdagen! (bloos)

    Nee, dit kersttopic is echt niet te vroeg aangemaakt... vind ik.(cat)

    Ik luister toch al een maand kerstmuziek dus mijn hoofd is al gehersenspoeld met kerst, kerst en nog meer kerst. Ondertussen heb ik de kerstboom ook al opgezet en wat kerstversiering gemaakt en opgehangen. Want Sinterklaas vindt kerst vast ook heel gezellig.:Y)


    EN HOE SCHATTIG ZIJN FILI EN KILI HIER?!


    Show hier je kerstboom / kerstcadeautjes / kerstdieren / kerstALLES en misschien ook een beetje Sinterklaas, voor deze keer dan.

    Hahaha vandaag zette de geschiedenis docent kerst muziek aan. :')

    En bij levensbeschouwing staat er ook al een heel klein kerstboompje op zijn bureau en hij zette de lampjes aan. Haha ik dacht echt meteen terug aan dit topic! (H)


    Treat People With Kindness

    Reigns schreef:
    Jeeeeeeeeeej! I love Christmas! <333333


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Paardenvriend schreef:
    Wowwww mooie versieringen!!!!!! En op de achtergrond van de kerst boom, hangt leven groot bestek!!!! Cool!!! (H) (H)
    Hahah alvast fijne kerst. ;)

    Hahaha ja dat bestek is wel echt een eye-catcher

    Zijn er al mensen stiekem begonnen aan kerstversieringen? :Y)
    Ik ben bezig met de eettafel in de keuken hehe.

    Krolock schreef:
    Zijn er al mensen stiekem begonnen aan kerstversieringen? :Y)
    Ik ben bezig met de eettafel in de keuken hehe.
    Wij hebben de hele gang versierd (studentenflat) en ik heb een kerstboom in mijn kamer :D Dus ja


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Sarena schreef:
    (...) Wij hebben de hele gang versierd (studentenflat) en ik heb een kerstboom in mijn kamer :D Dus ja

    Ah, heeeel goed haha. :Y)

    Ik moet werken met kerst. Haha, kut. Gelukkig heb ik weinig met kerst, en als ik vrij heb game ik alleen de hele dag. Ik heb pas echt een gruwelijke rothekel aan oud en nieuw tho. :'D


    The truth is out there.

    Auror schreef:
    Ik moet werken met kerst. Haha, kut. Gelukkig heb ik weinig met kerst, en als ik vrij heb game ik alleen de hele dag. Ik heb pas echt een gruwelijke rothekel aan oud en nieuw tho. :'D

    Oh... nou dat scheelt dan, I guess? Haha :')

    Krolock schreef:
    (...)
    Oh... nou dat scheelt dan, I guess? Haha :')


    Hahaha. Extra geld is nooit mis. En kunnen collega's die wel van kerst houden het lekker vieren. (:


    The truth is out there.

    Mijn moeder heeft vandaag een geweldige kersttrui voor me gekocht dus ik moest deze hier even showen
    Let niet op de lelijke filter van Snapchat (lol)




    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    Mijn moeder heeft vandaag een geweldige kersttrui voor me gekocht dus ik moest deze hier even showen
    Let niet op de lelijke filter van Snapchat (lol)




    Adorable! :Y)

    Ik ben mijn kamer al een beetje aan het klaarmaken voor Kerst vandaag! En morgen ga ik naar de kerstfair in Haarzuilens!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    we hebben vandaag de foto's voor op de kerstkaartjes getrokken (bloos)

    maar ik ben nog niet in de sfeer xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hoe staan de kerstbomen ervoor hier? :Y)

    Wij hebben vandaag een Nordmann gekocht. Mijn moeder gaat hem na sinterklaas opzetten. Insta-gezelligheid thuis.

    Wij gaan hem waarschijnlijk ook pas na 5 december opzetten, als het gaat lukken met de tijd en alles. Maar hij staat wel voor de 10e denk ik haha.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known