• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 22:13 ]

    ??

    23.1% (6 stemmen)
     
    Ik heb frustraties

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik heb een euforisch moment

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik moet een hersenspinsel kwijt

    7.7% (2 stemmen)
     
    Er zit me iets dwars

    3.8% (1 stem)
     
    Ik heb problemen

    50.0% (13 stemmen)
     
    Mijn ijsje is niet lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Q ik het graag als het gaat niet lukken dan ook nog de hele ik ben zo blij met het overlijden en dan kan dat met behulp ik het niet moeilijk gehad van de crew in het ziekenhuis ligt op de site te vinden op het gebied van het verhaal gehoord.

    Dat moment dat je je mobiel weer een verhaal laat schrijven. :')

    //
    Maar goed. Je weet dat ik dat niet begrijp, ik vier keer opnieuw dezelfde vraag stel en ik vier keer hetzelfde antwoord krijg. Mag ik dan geïrriteerd raken? Ja? Dat jij je eigen antwootden begrijpt oké, maar als ik al een aantal keer vraag wat je bedoelt en je alsnog volhoud dat het een logisch antwoord is. . . ugh. Moeders.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zojuist 3 game posters van mn pa gehad voor op mn kamer, samen met zn Fallout Mask c: Misschien toch morgen maar eens mn kamer redecoraten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waaaat. Gister is Darcy bevallen(nou ja, keizersnede met spoed)?? Wat onverwachts en snel zeg, helemaal omdat ze pas in december gehaald zouden worden.
    Oh wat leuk dit! Ik ben helemaal blij voor ze! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Well, storingen kunnen voorkomen. Als je geld had willen hebben voor morgen, had je ook zuiniger aan kunnen doen in plaats van mij om 200 euro vragen.. als ik morgen foto's op facebook zie van een of ander uitje krijg je echt niks meer van me.

    Hebben mijn ouders het erg gezellig bij dat etentje of zijn ze dood, that's the question


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga mijn make—up er maar afhalen en klaarmaken voor bed. *O*

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 0:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    Hebben mijn ouders het erg gezellig bij dat etentje of zijn ze dood, that's the question


    Dat is 100% herkenbaar, oh god. Ik zal voor je duimen

    ---

    Drie stukken taart, te veel Chinees, en meer olijven en crackers dan ik nog durf te tellen, halp. Ik. zit. zo. vol


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is 100% herkenbaar, oh god. Ik zal voor je duimen

    ---

    Drie stukken taart, te veel Chinees, en meer olijven en crackers dan ik nog durf te tellen, halp. Ik. zit. zo. vol

    spannende update: ik hoor mijn stiefvaders gesnurk in de kamer naast me dus blijkbaar waren ze allang thuis van dat etentje, niks geen feestbeesten, wat een losers


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    spannende update: ik hoor mijn stiefvaders gesnurk in de kamer naast me dus blijkbaar waren ze allang thuis van dat etentje, niks geen feestbeesten, wat een losers


    OF het is een cassettebandje (of een 2016 equivalent daarvan, mp3 of zo, ik ben oud) met gesnurk zodat jij zou denken dat ze al thuis zijn omdat ze stiekem nog de hort op zijn en om vijf uur weer het huis in sneaken straks


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    OF het is een cassettebandje (of een 2016 equivalent daarvan, mp3 of zo, ik ben oud) met gesnurk zodat jij zou denken dat ze al thuis zijn omdat ze stiekem nog de hort op zijn en om vijf uur weer het huis in sneaken straks

    zij gaan zo op hun kop krijgen als ze straks de trap op komen strompelen, ohboy

    // ik wist dat fantastic beasts leuk zou zijn maar dat ze mijn wens van fRANKLYN FROIDEVEAUX TERUGBRENGEN gewoon in vervulling zouden laten gaan dat had ik nooit durven dromen

    perfectie


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Realisatiemoment dat ik al een jaar geen vrienden meer heb... zucht.
    Ja oke ik heb mensen die ik wel goed ken maar ik kan ze niet echt vrienden noemen... eerder kennissen.
    Help hoe maak je vrienden
    Op de basisschool ging het allemaal zo makkelijk

    Oké, maar zeg ik tegen degene die mijn stukje heeft gespelcheckt dat ik het niet mooi vind dat ze 'hou' heeft veranderd in 'houd' of niet? Want aan de ene kant wil ik niet te eigenwijs en bekritiserend doen en wil ik best vertrouwen op andermans spellingsoordelen, maar aan de andere kant wil ik niet dat mensen die het lezen denken dat ik iemand ben die 'ik houd van' schrijft, want dat ben ik niet en ik krijg ergens de kriebels van die d :/
    Ik ben studeer taalwetenschap, ik hoor eigenlijk helemaal niet zulke sterke gevoelens over spelling te hebben.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    I feel so worthless.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ERHMAGERD, I'm in luv :3

    ///WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
    KIT HARRINGTON IN HOW TO TRAIN YOUR DRAGONS?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 3:24 ]


    Deep inside, I've never felt alive