• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 22:13 ]

    ??

    23.1% (6 stemmen)
     
    Ik heb frustraties

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik heb een euforisch moment

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik moet een hersenspinsel kwijt

    7.7% (2 stemmen)
     
    Er zit me iets dwars

    3.8% (1 stem)
     
    Ik heb problemen

    50.0% (13 stemmen)
     
    Mijn ijsje is niet lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Klopt, maar ik kan geen nee zeggen. En zelfs als ik het wel doe blijft hij vragen.

    // Holy fuck, wat was dat? Ik stond gewoon op van mijn stoel en viel echt op het nippertje niet flauw. Ik had echt geen stap verder de gang in moeten zetten, dan had ik mijn bed niet gehaald.


    Naja, ik zou het toch wel proberen als ik jou was, want in LJH er boos om worden schiet er niet veel mee op. Dat is niet lullig bedoeld, maar meer dat je voor jezelf op moet komen voor dat, zeker als je zeker weet dat je dat geld niet gaat terug krijgen. Straks heb je het geld later zelf nodig maar heb je het niet, omdat hij het "geleend" heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh god, je zal eens op míj moeten wachten. Wat vreselijk, zeg.

    Ik ben het echt zat telkens diegene te moeten zijn die toegeeft aan de ander, ik wil verhuizen naar een ver land en nooit meer terugkomen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Spoderman schreef:
    Pap, je zit al een half uur door Netflix te scrollen.. Je hebt alles al een keer voorbij zien komen. Kies gewoon iets want dit is echt vervelend.

    Omg ik kan dat ook heel goed HAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jaaaaaaaaaaa, verzekering, mij pak je daar niet mee. Leuk, die lage kosten voor een aanvullende verzekering, maar vervolgens als een stelletje smiechten geen prijs voor de basisverzekering in je brief of brochure zetten.
    Dan houdt het voor mij al meteen op.


    Deep inside, I've never felt alive

    After con depression.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Houd op. Je weet heel goed dat ik wacht op je als het nodig is. Je doet alsof ik 't nooit doe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    die klootzak moet echt eens stoppen met haar lastig te vallen godverdomme
    dit gaat er echt over


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bridget Jones's Baby voelt echt als thuiskomen. <3

    Sigh, ik kan mezelf wel weer voor mijn kop slaan. Waarom kan ik geen nee zeggen.. Wat moet je eigenlijk met 200 euro voor één zondag? Je gaat vast weer op een uitje met je vriendin en haar kinderen en 's avonds nog uit eten. En dat allemaal van mijn geld.

    You that feeling when you undo your bra after a looong day? :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    You that feeling when you undo your bra after a looong day? :W

    best. feeling. ever!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    (...)
    best. feeling. ever!

    Yeah, I didn't have that today x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil echt een keer heel graag met de vriendengroep / klas buiten school afspreken en gewoon chillen maar ik ben te awk om het voor te stellen aan iemand enja... :'c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    why am I so socially awkward


    Heaven is a place that we all have

    Toch volgende week de huisarts maar bellen... lang uitgesteld, maar moet toch maar eens laten controleren. Oh the joy.