• Hoihoi!

    Ik vroeg mij af of er minder actieve leden op Quizlet zijn. Ik bedoel, het is nu ook heel lastig om abonnees op je verhalen te krijgen terwijl je ook in 'The Spotlight' staat..

    Ik vind het erg jammer want ik ben al 5 jaar lid van deze site waar ik heel veel tijd heb doorgebracht. Met veel plezier of course. En ik ga ook niet weg ofzo, maar ik vroeg mij af of jullie dit herkennen.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Oké, dat begrijp ik wel, dat jullie het nog niet willen verklappen, vooral met de teleurstelling en zo, maar anderzijds ben ik het ook eens met Leah. Zou het niet goed zijn om ook een idee uit te werken, waarin je de users zelf inzet? Ik denk dat je zo een veel groter netwerk kan aanwenden, voor externe initatieven kan dit wel handig zijn. Bovendien denk ik dat er ook users zijn met belangrijke posities of ervaring op dat vlak in de externe wereld en als je hen zou aanwenden om Quizlet mee te helpen promoten, je een stuk verder komt dan enkel onder elkaar het aan te pakken. Ik snap dat jullie het in de hand willen houden, maar ik zou, zoals Leah zegt, meer hulp van users aannemen. Dat is mijn mening daarover. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    ik mis het oude design lol


    i put the fun in funeral

    Ik had begrepen dat Quizlet ook niet meer zo goed te vinden is op Google door aanpassingen van Google zelf, waardoor veel minder mensen de site kunnen vinden. Lijkt mij ook wel een logische verklaring.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laleah schreef:
    Er zijn nog steeds wel actieve leden op Q, maar inderdaad, veel minder dan in de vorige jaren..


    16 - 09 - '17

    Histoire schreef:
    Oké, dat begrijp ik wel, dat jullie het nog niet willen verklappen, vooral met de teleurstelling en zo, maar anderzijds ben ik het ook eens met Leah. Zou het niet goed zijn om ook een idee uit te werken, waarin je de users zelf inzet? Ik denk dat je zo een veel groter netwerk kan aanwenden, voor externe initatieven kan dit wel handig zijn. Bovendien denk ik dat er ook users zijn met belangrijke posities of ervaring op dat vlak in de externe wereld en als je hen zou aanwenden om Quizlet mee te helpen promoten, je een stuk verder komt dan enkel onder elkaar het aan te pakken. Ik snap dat jullie het in de hand willen houden, maar ik zou, zoals Leah zegt, meer hulp van users aannemen. Dat is mijn mening daarover. (:

    Ik zou zeggen: kom met ideeën en dan kijken we verder wat we kunnen doen. Het is zeker bespreekbaar! =)

    Mods moeten ook niet altijd een deel van een initiatief zijn. Er zijn al genoeg 'usersprojecten' geweest waarbij we trots hebben toegekeken van: "wat hebben we toch fijne geëngageerde users!". Als er iets is waarbij we toch mogelijk andere gedachten hebben, dan hoor je het wel, haha. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oké, dan denk ik er persoonlijk ook nog eens mee over na! Even terugkomend op dat van je volwassenenforum en tienerforum, ik denk niet dat dat zal helpen, ook omdat de meeste users niet op het forum zitten. Ik denk dat het meer de algemene sfeer is die Quizlet uitademt en dat mensen er bij de eerste blik zeggen: dit is niets voor mij. Bijvoorbeeld het aanbod in verhalen in de top, op de voorpagina, de nieuwsbrief, de quizen... Je ziet vanzelf dat fanfics en meisjes het overwicht hebben en dat je daardoor, als jonge man bijvoorbeeld, meteen zegt van, niets voor mij dit. Dit is zowat een cirkel: hoe meer mensen uit de andere groepen dit denken => Hoe minder andere verhalen/soorten mensen, topics... => Hoe meer mensen weer denken niets voor mij. Het is dus moeilijk om te doorbreken.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 15:12 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Not to be rude, maar er zijn echt veel initiatieven op het Quizlet forum - NaNo, Readwar, Q's Bookclub en allerlei kerstdingen (en meer) - dus het lijkt mij logischer dat daar moeite in gestoken wordt om daar aan mee te doen, om Quizzen in te vullen en stories, gedichten, lijstjes en columns te lezen en daarop te reageren. In plaatst van al je energie stoppen in "klagen" over hoe inactief Quizlet is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik denk dat de mensen die ''klagen'', eerder de mensen zijn die al vrij actief op Quizlet zijn. (:
    Als je niet actief bent, denk ik niet dat je er problemen mee zou hebben.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ik denk dat de mensen die ''klagen'', eerder de mensen zijn die al vrij actief op Quizlet zijn. (:
    Als je niet actief bent, denk ik niet dat je er problemen mee zou hebben.

    Ik ben heel erg actief op Quizlet en onderneem echt veel en ja het is misschien minder actief, maar het kost energie om zo'n topic te openen en ook helemaal vol te schrijven. Juist die energie en tijd kan ook in het lezen van een story of het meedoen aan een readwar oid gestoken worden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ach zo, op die manier. Ja, dan ben ik het wel met je eens, dat klopt wel dat er veel mensen tijd doorbrengen op het forum, met "chatten'', initiatieven en dat soort dingen maar dat er tegenwoordig weinig wordt gelezen. De klachten over het leegstromende Quizlet, komen inderdaad in eerste instantie van de schrijvers die het steeds met minder lezers en feedback moeten doen. Niet van de lezers die geen verhalen kunnen vinden en ook niet van forumgebruikers die vinden dat er te weinig leven in de brouwerij is.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Toevallig dat ik me vandaag weer eens heb aangemeld, maar ik ben destijds weggegaan omdat de sfeer mij iets te kinderlijk werd. Te veel ruzie op het forum, weinig interessante verhalen die niet geïnspireerd waren op fanfics, ook gewoon de leeftijd van mensen die zich hier hebben aangemeld. Ik ben 23 en ik voel geen connectie met de meisjes die hier zijn en in de puberfase zitten. Ook de verhalen die werden geschreven, zijn vaak zo cliché dat ik meteen afhaakte. Ik weet nog goed dat ik hier echt actief was en de site veel goede schrijvers had en ik me urenlang kon vermaken met verhalen lezen, schrijven of op het forum kletsen. Maar op een gegeven moment viel alles hier wat weg en dat is gewoon eeuwig zonde. Ik zou niet weten hoe je deze site echt promoot bij een ander publiek, aangezien je als eerste de fanfics ziet en niet per se de serieuzere verhalen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ^ To be honest is het ook niet zo positief dat 16+ een van de eerste dingen is die als suggestie erbij komt als je Quizlet wilt opzoeken lol.


    26 - 02 - '16

    Schorriemorrie schreef:
    ^ To be honest is het ook niet zo positief dat 16+ een van de eerste dingen is die als suggestie erbij komt als je Quizlet wilt opzoeken lol.


    Ehh, nee, dat is niet zo positief idd.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ehh, nee, dat is niet zo positief idd.:')


    Daarbij zijn er kids die alles moeten doorgeven wat ze doen op het internet of overbezorgde ouders die alles natrekken wat ze doen. Ik heb al meegemaakt dat iemand moest stoppen doordat haar ouders erachter kwamen dat ze hier op zat. Het is al wel wat langer geleden tho.

    Maar goed. Als ouder zou ik ook even fronsen als ik zie dat jonge pubers op een site gaan die bij Google suggesties krijgen als '16+' en 'seks'

    Call me oldfashioned, maar ja :')


    26 - 02 - '16

    Ik moet zeggen dat ik ook wel wat last begin te hebben wat die kinderlijkheid betreft. Ik blijf hier echter omdat ik hier schrijf en mijn publiek kwijt ben anders, maar ik heb er ook wel wat frustraties van de laatste tijd, van die kinderlijkheid. Niet alleen op emotioneel vlak hoor, maar ook puur qua verstandelijke/ intellectuele ontwikkeling. Nu hoop ik niet dat dat arrogant overkomt, lol, maar wat ik persoonlijk te horen krijg - omdat ik al verder sta met studies en dat soort dingen is: het is te moeilijk, te zwaar, hou het luchtiger, wat simpeler, minder literair en moeilijk. Dat is nogal frustrerend. Nogmaals is het niet arrogant bedoeld. Het is beter dat de mods dit weten dan dat ik zwijg, maar ik denk echt dat dit nog zoiets is wat parten speelt. Voor iets oudere mensen dan, die al verder staan met studeren en zo.
    De kloof met mensen uit het tweede middelbaar bijvoorbeeld, is dan misschien iets te groot. Op dat vlak vind ik ook dat ik Quizlet wat ontgroeit ben, op sommige momenten. Ik zeg dat niet graag, want dan voel ik me zo'n betweter, lol, maar soms is het wat te populistisch, voor mensen die al verder staan met studeren, we houden het simpel, niet te moeilijk, terwijl er hier ook iets moeilijkere dingen zijn die ook echt goed zijn. Ik denk dat letterenstudenten en mensen die al een letterendiploma hebben, gelijk staat aan de groep mensen die het meest in lezen geïnteresseerd is, maar dat de kloof tussen hun opleiding/ wat ze de ganse dagen op hun bord krijgen en de mentaliteit hier iets te groot is. Dus ook op dat vlak denk ik dat het puberale en het kinderlijke ook een reden is om af te haken. Dat kan ik zeggen omdat ik zelf een letterenstudent ben en denk dat dit voor veel van die mensen uit die doelgroep de oorzaak is dat ze weggaan, dat populisme. Dus ja, ook ik denk dat "het kinderlijke'' op verschillende vlakken een rol speelt bij twintigers en zéker bij oudere mensen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 16:27 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.