• Hoihoi!

    Ik vroeg mij af of er minder actieve leden op Quizlet zijn. Ik bedoel, het is nu ook heel lastig om abonnees op je verhalen te krijgen terwijl je ook in 'The Spotlight' staat..

    Ik vind het erg jammer want ik ben al 5 jaar lid van deze site waar ik heel veel tijd heb doorgebracht. Met veel plezier of course. En ik ga ook niet weg ofzo, maar ik vroeg mij af of jullie dit herkennen.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Schorriemorrie schreef:
    (...)

    Ik ook ^^
    Soms zie ik gewoon dingen voorbij komen dat ik gewoon een kliek mensen zie die het vet gezellig hebben en die kunnen ook gewoon alles zeggen, zonder negatieve reacties, en als ik dan een topic maak (wat niet eens een reactie hoeft uit te lokken) kan ik reacties verwachten in de trant van 'dit kan toch ook in je andere topic' oid. Dat remt mij gewoon om topics te maken en ja, noem mij maar jaloers, maar ik voel iedere keer een stuk plezier verdwijnen als ik zie dat een heel aantal mensen overal goed bij horen en dat ik, als ik het moeilijk heb, geen reactie hoef te verwachten.

    Ik wil niet veel zeggen Erieka, maar je promoot vaak foto's van je huisdieren en dat is hartstikke leuk en prima, maar ik denk niet dat daar altijd een nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden. Ik heb die reactie gelezen in een ander topic van je, maar om heel eerlijk te zijn, vond ik er niets mis mee en vatte je het te zwaar op door meteen in de verdediging te schieten en te zeggen "als je mij en mijn topics niet leuk vindt, dan moet je dat in m'n gezicht zeggen". Volgens mij was er altijd wel een huisdierentopic waar je foto's in kon zetten. Daarbij is het niet fair om te zeggen dat je niet genoeg gesteund wordt in je persoonlijke situatie. Toen ik nog heel erg actief was, had je al het probleem met je ouders en dat is ongeveer vier/vijf jaar geleden. Je hebt toen ook regelmatig topics gemaakt en altijd waren er steunende reacties. Je kunt niet na vijf jaar zulke topics posten verwachten dat je bij ieder topic weer een stortvloed aan comments krijgt, want het zijn altijd weer dezelfde problemen. Dat is ontzettend kut natuurlijk, maar op een gegeven moment zul je niet zoveel belang moeten hechten aan de comments en proberen je schouders eronder te zetten om je problemen op te lossen. Je hart luchten is hartstikke goed en dat moet je ook blijven doen, maar uiteindelijk ben alleen jij degene die de situatie kan veranderen.

    Dit is niet bedoeld om je onderuit te halen, maar juist bedoeld om je een zet in de goede richting te geven. Je bent een hartstikke aardige meid en het is ook niet zo dat ik je niet mag. Ik zeg dit alleen maar als opbouwend commentaar en daar kun je mee doen wat je wilt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hahaha daar moest ik om lachen want zo zie ik mezelf totaal niet :'D Is idd een vorm van perceptie dan.
    Maar ik denk dat iedereen wel merkt dat er in ieder geval een kloof is tussen populaire users en de niet-populaire users, maakt niet uit wie tot welke groep behoort. Hier een snelle oplossing voor bedenken (die de mods geen bergen aan werk bezorgt) is echter wel een stuk lastiger :/


    Jep, daar ben ik het helemaal mee eens (:
    Waar merken users deze kloof vooral? In verjaardagstopics, topics waarin je berichten kan posten voor iemand, maar waar nog? Nomineer-users-topics?
    Het lijkt me nogal radicaal om deze te verbannen, maar misschien is het een voorstel dat onbekende users zich daar melden, of dat een user maar één keer genomineerd mag worden. Ik ben maar hardop aan het denken he (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zou het niet kunnen om lijsten te maken met je hobby's, interesse, opleiding, ect en dat je dat dan kan in voeten en ziet welke mensen deze dingen ook hebben aangekruist?


    You were born original, don't die as a copy.

    Frodo schreef:
    (...)

    Jep, daar ben ik het helemaal mee eens (:
    Waar merken users deze kloof vooral? In verjaardagstopics, topics waarin je berichten kan posten voor iemand, maar waar nog? Nomineer-users-topics?
    Het lijkt me nogal radicaal om deze te verbannen, maar misschien is het een voorstel dat onbekende users zich daar melden, of dat een user maar één keer genomineerd mag worden. Ik ben maar hardop aan het denken he (;

    Verjaardagstopics, users eren... Nomineer-topics kan je idd niet verbannen en is ook heel leuk, jouw voorstel zou er idd wel helpen!
    Als het aan mij lag zou ik graag het "users eren" afschaffen. Verjaardagstopics zijn opzich nog wel leuk en hebben ook nog een doel, users eren niet echt. Maar dat is mijn mening en ik kan die beslissing niet in mijn eentje maken, haha :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Frodo schreef:
    (...)

    Jep, daar ben ik het helemaal mee eens (:
    Waar merken users deze kloof vooral? In verjaardagstopics, topics waarin je berichten kan posten voor iemand, maar waar nog? Nomineer-users-topics?
    Het lijkt me nogal radicaal om deze te verbannen, maar misschien is het een voorstel dat onbekende users zich daar melden, of dat een user maar één keer genomineerd mag worden. Ik ben maar hardop aan het denken he (;


    Als onbekende user sprekende, voel ik me niet heel erg welkom in nomineer-users-topics. :') Voor mijn gevoel worden daar altijd dezelfde users meerdere keren genomineerd. Natuurlijk moeten we deze niet verbannen maar wat je voorstelt lijkt me een goede optie. c:

    En inderdaad, met wat hierboven wordt gezegd, het users-eren vind ik ook een beetje nutteloos.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 19:46 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Het idee van populaire users is een beetje maf, want weetje....Iedereen kent mijn naam en herkent me omdat ik roze schrijf, maar een verjaardags topic heb ik bijvoorbeeld praktisch om gevraagd en als ik een topic aan maak waarin ik klaag wordt er bijna niet gereageerd. Aan de andere kant plaatste ik laatst een keer een botte reactie en daar kreeg ik inderdaad geen commentaar op, desondanks moet ik altijd hard vechten voor mijn abonnees op verhalen. Het is echt net hoe jij het voelt.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Verjaardagstopics, users eren... Nomineer-topics kan je idd niet verbannen en is ook heel leuk, jouw voorstel zou er idd wel helpen!
    Als het aan mij lag zou ik graag het "users eren" afschaffen. Verjaardagstopics zijn opzich nog wel leuk en hebben ook nog een doel, users eren niet echt. Maar dat is mijn mening en ik kan die beslissing niet in mijn eentje maken, haha :'D


    En als die users-eren topics nu ook/meer gemaakt werden voor onbekende users en er vanaf nu geen berichtjes van andere users in de beginpost worden gezet? Want ik vind het op zich wel een leuk concept en mensen reageren er altijd positief op.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het enigste wat ik hierop kan zeggen is dat ik het er mee eens ben wat Eledhel zegt. Er is gewoon een kloof tussen de "populaire" users en de gewone users. Als een 8 jarige oude user hier heb ik wat dingen/veranderingen gezien op Quizlet. :'D En het is leuk om een klein gemeenschap hier te hebben, maar voor de nieuwe users wat er al gezegd is, schrikt dat toch wel af. Aangezien iedereen elkaar dan ook al "kent" en dat maakt het moeilijker voor een nieuwe user om "binnen" te komen. Ik denk dat we dan ook samen moeten bedenken, hoe we dat moeten oplossen, maar jullie doen het al goed. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    ANTI schreef:
    (...)

    Als onbekende user sprekende, voel ik me niet heel erg welkom in nomineer-users-topics. :') Voor mijn gevoel worden daar altijd dezelfde users meerdere keren genomineerd. Natuurlijk moeten we deze niet verbannen maar wat je voorstelt lijkt me een goede optie. c:

    En inderdaad, met wat hierboven wordt gezegd, het users-eren vind ik ook een beetje nutteloos.


    Dat heb ik ook hoor (; maar ik denk dat dat is omdat je sneller denkt aan users die je vaker tegenkomt ofzo?
    Maar dan moeten we hier inderdaad een oplossing voor vinden, zo'n topic zou leuk moeten zijn voor iedereen. Jezelf kunnen nomineren, of als je ziet dat iemand al genomineerd is voor iets - die persoon niet nog eens nomineren. En in je achterhoofd houden dat 'onbekendere' users ook graag eens genomineerd willen worden.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 19:48 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SPECS schreef:
    Zou het niet kunnen om lijsten te maken met je hobby's, interesse, opleiding, ect en dat je dat dan kan in voeten en ziet welke mensen deze dingen ook hebben aangekruist?

    Dus eigenlijk een beetje zoals de vragenlijstjes? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik wil niet veel zeggen Erieka, maar je promoot vaak foto's van je huisdieren en dat is hartstikke leuk en prima, maar ik denk niet dat daar altijd een nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden. Ik heb die reactie gelezen in een ander topic van je, maar om heel eerlijk te zijn, vond ik er niets mis mee en vatte je het te zwaar op door meteen in de verdediging te schieten en te zeggen "als je mij en mijn topics niet leuk vindt, dan moet je dat in m'n gezicht zeggen". Volgens mij was er altijd wel een huisdierentopic waar je foto's in kon zetten. Daarbij is het niet fair om te zeggen dat je niet genoeg gesteund wordt in je persoonlijke situatie. Toen ik nog heel erg actief was, had je al het probleem met je ouders en dat is ongeveer vier/vijf jaar geleden. Je hebt toen ook regelmatig topics gemaakt en altijd waren er steunende reacties. Je kunt niet na vijf jaar zulke topics posten verwachten dat je bij ieder topic weer een stortvloed aan comments krijgt, want het zijn altijd weer dezelfde problemen. Dat is ontzettend kut natuurlijk, maar op een gegeven moment zul je niet zoveel belang moeten hechten aan de comments en proberen je schouders eronder te zetten om je problemen op te lossen. Je hart luchten is hartstikke goed en dat moet je ook blijven doen, maar uiteindelijk ben alleen jij degene die de situatie kan veranderen.

    Dit is niet bedoeld om je onderuit te halen, maar juist bedoeld om je een zet in de goede richting te geven. Je bent een hartstikke aardige meid en het is ook niet zo dat ik je niet mag. Ik zeg dit alleen maar als opbouwend commentaar en daar kun je mee doen wat je wilt.


    Wow oké
    Om maar even "tussendoor" in dit topic iemand persoonlijk even aan te vallen.
    En daarna zeggegn dat je het niet beledigend bedoeld. Heftig vind ik dat.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    ANTI schreef:
    (...)

    +1. Ik heb dit ook. Noem me jaloers maar ik erger me ook heel erg aan die uitgebreide verjaardagstopics waarin één user twintig uitgebreide persoonlijke verhalen krijgt. Kan aan mij liggen maar dat kan je dan toch ook gewoon naar die desbetreffende user sturen? Kan het ergens wel snappen hoor maar toen ik voor het eerst hier op Q kwam, schrok ik daar toch wel van.

    (Dat verjaardag topic deden ik en een paar anderen gewoon met een klein groepje voor elkaar en daar wordt nu heel vaak een big deal over gemaakt, maar dat zijn echt niet de super populaire users. Dat is gewoon een klein groepje vriendinnen.)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SPECS schreef:
    Zou het niet kunnen om lijsten te maken met je hobby's, interesse, opleiding, ect en dat je dat dan kan in voeten en ziet welke mensen deze dingen ook hebben aangekruist?

    Dat is ook wel een leuk idee. zo kom je sneller terecht bij mensen die dezelfde interesses hebben. Ik zat ooit te denken om een voorstel te doen over 'groepen' zoals je op facebook oid hebt, bijv over Justin Bieber, Anime, Hunger Games.. Maar dan krijg je eigenlijk alleen maar meer groepjes op Q en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk.

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Wow oké
    Om maar even "tussendoor" in dit topic iemand persoonlijk even aan te vallen.
    En daarna zeggegn dat je het niet beledigend bedoeld. Heftig vind ik dat.

    Om hier even op in te haken... Komt idd ook vaak voor, iets naars zeggen en het daarna goed praten door te zeggen dat je het niet beledigend bedoelt. Misschien zouden we hier ook op kunnen letten? Zorgt namelijk voor een naar sfeertje...

    Ik ben wel lekker bezig vanavond met al mijn gezeur hahaha, maar ik vind dat het toch even gezegd moet worden.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    SPECS schreef:
    Zou het niet kunnen om lijsten te maken met je hobby's, interesse, opleiding, ect en dat je dat dan kan in voeten en ziet welke mensen deze dingen ook hebben aangekruist?

    Dat is wel een leuk idee!


    Seasons will change, but I shall remain