• Zojuist is er in Japan, Fukushima, een aardbeving van 7.3 op de schaal van richter geweest, met als gevolg: Tsunami alarm.
    Autoriteiten melden dat het Tsunami 3 meter, of zelfs hoger zal zijn en verzoeken mensen zich warm te kleden en naar een veilige, hoge plek te gaan, ver weg van de kust.

    Echt vreselijk dit :c

    Nieuws:
    Er schijnt een brand te zijn in een fabriek.
    Er is nog geen verhoogd radioactiviteit rondom de nucleaire powerplants gevonden.
    22:58 De zee is zich terug aan het trekken
    Livestream

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 22:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh bah, wat naar voor die mensen dat dit alweer gebeurd.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    He bah, wat akelig allemaal ):


    26 - 02 - '16

    Veel aardbevingen en andere natuurrampen de laatste tijd...

    Oh, ik heb ook toevallig net een topic gemaakt. Ik zal die van mij sluiten.
    Ik vind het echt zo vreselijk voor die mensen. Zeker nadat er 5 jaar geleden in dezelfde regio 16.000 mensen zijn omgekomen bij een zelfde natuurramp.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het zo erg dat er in 2011 natuurlijk ook zo iets is gebeurd en ze zijn daar nog niet eens van hersteld.
    Ik herinner mij nog dat ik huilend voor de tv zat te kijken met mijn ouders, naar de live beelden. Bah..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh bah. Op de live beelden zie je de zee zich al terugtrekken..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, wat erg!


    16 - 09 - '17

    De hele kust ligt bijna droog


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jesus, wanneer stopt dit nu eens? Waarschijnlijk nooit, want breuklijnen. Ik hoop dat iedereen veilig en ongedeerd is. Vooral alle extra touristen voor het pokemon go evenememt op die precieze plek.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 23:06 ]

    Het water gaat telkens terug naar de kust, trekt zich terug, terug naar de kust enzovoort. Ben bang dat het niet lang meer zal duren voor hij toeslaat...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De powerplants zijn nog altijd onbeschadigd

    De Tsunami is ondertussen 90 cm hoog.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 23:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^Maar op bepaalde plaatsen. Op andere plaatsen veel lager.

    Ik moet wel zeggen dat ze eigenlijk best snel ingrijpen. Nu is er bijvoorbeeld een persconferentie bezig, nog maar een anderhalf uur na de beving zelf. Ik denk dat ze op zich nog wel een goed beleid hebben in geval van tsunami's en andere natuurrampen.
    Moest zoiets in België gebeuren, dan staan we nog eerst een halve dag in de file voor er een persconferentie is of iets dergelijks.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    ^Maar op bepaalde plaatsen. Op andere plaatsen veel lager.

    Ik moet wel zeggen dat ze eigenlijk best snel ingrijpen. Nu is er bijvoorbeeld een persconferentie bezig, nog maar een anderhalf uur na de beving zelf. Ik denk dat ze op zich nog wel een goed beleid hebben in geval van tsunami's en andere natuurrampen.
    Moest zoiets in België gebeuren, dan staan we nog eerst een halve dag in de file voor er een persconferentie is of iets dergelijks.


    Ja, op sommige plekken ook al een meter en zo. Op meerdere plekken is hij ook al vaker toegeslagen achter elkaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het eigenlijk wel beangstigend dat ze nu niet weten of de golven bij de powerplants enzo van 60cm nu eigenlijk tsunamigolven of gewone reguliere golven zijn.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel beangstigend dat ze nu niet weten of de golven bij de powerplants enzo van 60cm nu eigenlijk tsunamigolven of gewone reguliere golven zijn.


    Ugh ja...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.