• Zojuist is er in Japan, Fukushima, een aardbeving van 7.3 op de schaal van richter geweest, met als gevolg: Tsunami alarm.
    Autoriteiten melden dat het Tsunami 3 meter, of zelfs hoger zal zijn en verzoeken mensen zich warm te kleden en naar een veilige, hoge plek te gaan, ver weg van de kust.

    Echt vreselijk dit :c

    Nieuws:
    Er schijnt een brand te zijn in een fabriek.
    Er is nog geen verhoogd radioactiviteit rondom de nucleaire powerplants gevonden.
    22:58 De zee is zich terug aan het trekken
    Livestream

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 22:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik lees net dat de koelers in de powerplants niet meer werken, of aangetast zijn door de aardbeving. Maar er is nog geen gevaar.

    En er zijn al veel naschokken geweest. 5.4, 3.3, 5.5, 2.7 & 4.9

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 0:17 ]

    Aardbeving was 7.4 ipv 7.3 is net verteld.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat verschrikkelijk zeg. :<
    Ik weet niet heel veel van Fukushima, om eerlijk te zijn. Hoop dat het goed afloopt.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ga nu slapen dus ik kan niet blijven updaten. Kan iemand dit voor mij doen? Dan kan ik morgenochtend lezen en kunnen andere users het ook volgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga ook slapen. Maar ik denk dat dit een redelijk betrouwbare live-blog is, dus die laat ik hier achter.

    Live-blog

    Christ, ik weet dat zoiets gebeurd daar in die landen. Maar het blijft erg. Herinnert me er meteen aan dat ik daar niet wil wonen, hehe. Ik wil er wel echt graag naartoe! Het lijkt me daar echt mooi.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 0:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het tsunamialarm is ingetrokken.
    De maximale hoogte die gemeten is, was rond de anderhalf meter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bah wat erg. Stel je voor dat je zelf in zo'n situatie zit.

    Perzik schreef:
    Bah wat erg. Stel je voor dat je zelf in zo'n situatie zit.


    Precies!
    Ik vind anderhalve meter nog best hoog!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!