• Hoi hoi!

    Meestal gaan mijn topics over kajak, maar vandaag gaat het eens over een andere sport, als ik het een sport kan noemen. Geen idee eigenlijk...
    In ieder geval! Gisteren was een vriend jarig en vandaag heeft zijn vriendin een verrassingsfeestje gepland. We gaan paintballen en daarna naar een fancy burgerrestaurant. Alleen, ik heb nog nooit gepaintballd en ik heb ook geen idee hoe het in zijn gang gaat gaan.

    Hebben jullie dit ooit al gedaan? Wat was jullie ervaring? Hebben jullie tips/tricks voor me? Weet iemand of je doorgaans eigen schoenen moet meenemen of daar er gaat moeten lenen? Wordt je heel vuil? Is de verf uitwasbaar? Goh, ik kan me best wel veel vragen stellen precies. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb het een paar keer gedaan en je moet je eigen schoenen aan doen. Je krijgt wel een soort over-all aan, dus daar komt de meeste verf op. De verf kan er in principe gewoon uit worden gewassen. En verdere tips... dikke kleding aan haha, it hurts.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Of je het een sport kan noemen....daar kom je morgen wel achter als je niet meer kan lopen van de spierpijn.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Probeer niet geraakt te worden op je knieën, borst , billen, knieholtes of ellebogen, dat schijnen de meest pijnlijke plekken te zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SPECS schreef:
    Of je het een sport kan noemen....daar kom je morgen wel achter als je niet meer kan lopen van de spierpijn.(':

    Haha. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nodotaim schreef:
    Probeer niet geraakt te worden op je knieën, borst , billen, knieholtes of ellebogen, dat schijnen de meest pijnlijke plekken te zijn.


    Vooral hetgeen dat ik dikgedrukt heb gemaakt. :Y) ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nou, de plek waar je écht niet geraakt wilt worden zijn je vingers. Dat is echt hell.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nou, de plek waar je écht niet geraakt wilt worden zijn je vingers. Dat is echt hell.(':

    Ik had speciaal mijn nagels niet gelakt in de vrees dat er mogelijk verf op kwam. Dus mijn ergste zorg, hoorde erger te zijn precies. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik had speciaal mijn nagels niet gelakt in de vrees dat er mogelijk verf op kwam. Dus mijn ergste zorg, hoorde erger te zijn precies. =P


    Hahaha nou de kans is vrij klein dat het gebeurd, maar mij is het natúúrlijk wel eens gebeurd. Toegegeven ik heb lopen janken een kwartier lang, maar daarna trok het best snel weg.^^ voor de rest ben ik wel vaker beschoten, maar nooit blauwe plekken ofzo.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben precies de enige die niet zoveel last heeft van de pijn? :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aanvallen is de beste verdediging!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Luid roepen om je tegenstander te intimideren. Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik zou het ook wel eens willen proberen. ^^


    What would Emma do?

    Bowtruckle schreef:
    Luid roepen om je tegenstander te intimideren. Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik zou het ook wel eens willen proberen. ^^


    Het werkt wel. Luid roepen bedoel ik. Sommige mensen worden er bang van, en ze slaan op de vlucht! haha, 1-0! Als je vrienden je vaker hebben zien trefballen ofzoiets dergelijks, dan moet je de andere kant op. Als je een bal ziet aankomen kan je een (half)rondje naar rechts draaien, maar als je dat zo vaak doet gaan de slimme mensen de bal juist iets die kant op gooien, zodat je alsnog geraakt wordt. Geen idee of dat werkt voor paintballen. Nooit gedaan xD ik ren hierna ook weer snel het topic uit.

    p.s. Als het erg veel pijn doet kan je altijd nog zeggen dat het paintballen was


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Probeer niet geraakt te worden xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het was écht super plezant! *O*

    De balletjes die ik kreeg kwamen niet zo hard aan. Ik ben ook maar 2x geraakt en 1x aangetikt (want binnen 5m mag je niet schieten).
    Ik voel het wel in mijn rug, amai! En mijn bovenbenen en kuiten voelen aan alsof ik de hele dag squats ofzo gedaan heb, haha. (van het continue laag lopen/bukken)
    Hetgeen nog het meeste pijn deed, was dat ik uitgeschoven was in de bladeren en recht op mijn schouder beland ben. Laat dat nu een van de zaken zijn waarvoor ik enorm veel beurten bij de kinesist heb voorgeschreven gekregen. :')

    Maar echt, super tof. Echt leuk om in groep te doen!

    Wij deden korte spelletjes. Soort van vlaggenroof, bewaak het fort, vermoord het andere team, schiet op het konijn, neem zoveel mogelijk levens,... We hebben ons echt geamuseerd!
    Toen de marshalls in het begin de uitleg deden, had ik wel even een schrik te pakken. Voor het eerst dacht ik er bij na dat dit een echt wapen was, maar dan omgebouwd met houders voor verfballetjes. Ik heb echt niets met vechten en oorlog en toen, kreeg ik toch even een moment dat ik echt even schrik kreeg en misschien zelfs wou stoppen. Maar toen dacht ik: verstand op 0 en start. Mijn team heeft uiteindelijk gewonnen!
    Als iemand ooit eens een leuke activiteit zoekt: dit is echt wel de moeite!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Klinkt heel gaaf ^^
    Ik ga het denk ik toch maar bij lazergamen laten xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.