• Ik ben echt vreselijk slecht in lay outs dus begon ik maar niet aan een layout voor dit fantopic. Ik zou het heel fijn vinden als iemand anders het zou willen doen.

    Ik weet niet of deze serie al van Tumblr overgewaaid is naar Quizlet, maar SKAM is een web-dramaserie over het leven van een groep jongeren op het Hartvig Nissen College in Oslo. Tot nu toe zijn er drie seizoenen en elk seizoen draait om één persoon. Het eerste ging over Eva Mohn, het tweede over Noora Saetre en het derde over Isak Valtersen. Sinds het derde seizoen is de serie opeens een enorme hit geworden omdat dit voornamelijk over het liefdesleven van Isak en Even, een homokoppel, gaat en sinds er nog niet zoveel lgbt+ representation is op televisie, sloeg dit erg aan. Ik heb er al meerdere weken geleden wat gifs over gezien, maar toen ik afgelopen zaterdag op mijn dash keek en VIJF gifsets op rij over hetzelfde koppel gingen, moest ik het toch wel kijken. Sindsdien ben ik niet meer de oude. ZE ZIJN GEWOON ZO ADORABLE EN IK HOU GEWOON ZO VAN MIJN SONS EN IK HOU OOK ZO VAN NOORA EN VILDE EN EN EN. SANA. EN VAN IEDEREEN BEHALVE EMMA.

    Zijn er nog andere SKAM fans hier? Wordt dit een heus SKAM fantopic?

    Link voor alle seizoenen.
    Als je een van de video's aanklikt heb je een grote kans dat je het niet kan bekijken omdat het aantal bekijkers overschreden is of whatever, maar dan moet je met je rechtermuisknop klikken op 'Een kopie maken' en dan kan je die kopie in My Drive bekijken óf downloaden.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 19:59 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Maslany schreef:
    ik zag allemaal mensen hier enthousiast over op twitter, en ik heb vandaag besloten om te gaan kijken. het is nu al leuk

    Dit alleen kon ik het alleen in het Noors vinden dus dit topic is handig yay.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb seizoen 1 af, dus alleen nog seizoen 2 en dan ga ik het weer opnieuw kijken. :')
    Misschien niet alles, maar sowieso S3. c:


    "Don't knock it till you try it."

    Ik heb al wel heel veel gifjes en video's gezien van het derde seizoen, dat ze aan het zoenen zijn en zo. Verder nog niks opgezocht of iets, maar wat ik tot nu toe heb gezien van het derde seizoen doet me denken aan de Spaanse serie: Física o química met Fer en David.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    jaaa ik kom even binnen vallen, ik ben in 2 dagen van seizoen 1 tot de huidige aflevering gekomen:')


    "Love Lives Forever"

    gistermiddag begonnen, nu seizoen 1 en 2 afgekeken. :') het is echt zo tof


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    I FINISHED ALL SEASONS ASDFHJKL

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 22:22 ]


    "Don't knock it till you try it."

    ben nu bezig met seizoen 3 maar het gaat niet echt soepel met ondertitels etc, dus het duurt me te lang oeps


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik kom het overal tegen op Tumblr/Twitter en heb al kleine stukjes gezien. Spreekt me wel aan, dus ik ga als ik tijd heb maar eens beginnen met kijken. (:


    The universal language of art.

    ik ben echt sad na de nieuwste episode


    "Love Lives Forever"

    Dit was iets wat ik al van heel ver zag aankomen maar ik maak mij echt oprecht een hele hoop zorgen om Even na aflevering 8 oh god


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dit was iets wat ik al van heel ver zag aankomen maar ik maak mij echt oprecht een hele hoop zorgen om Even na aflevering 8 oh god
    Isak was ook in de nieuwe clip info aan het opzoeken over Even's ziekte :(


    "Love Lives Forever"

    Klopt het dat er bij jouw link geen subtitles zitten bij seizoen 3, of ligt dat aan mij?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ik heb wel een link met subtitles voor seizoen 3?


    "Love Lives Forever"

    Ik ben zo zo zo zo worried about Even. Ik hoop gewoon dat hij ergens is waar hij comfortable is, waar mensen weten over zijn bipolar en hem ook helpen!!! en supporten!!! en heel veel knuffels en liefde geven!!! Ah. Ik kan echt niet dealen met deze serie, het geeft me pijn in mijn hart als ik aan Even maar ook Isak denk.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Naesheim schreef:
    Ik ben zo zo zo zo worried about Even. Ik hoop gewoon dat hij ergens is waar hij comfortable is, waar mensen weten over zijn bipolar en hem ook helpen!!! en supporten!!! en heel veel knuffels en liefde geven!!! Ah. Ik kan echt niet dealen met deze serie, het geeft me pijn in mijn hart als ik aan Even maar ook Isak denk.



    JA
    !!!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan