• Ik ben echt vreselijk slecht in lay outs dus begon ik maar niet aan een layout voor dit fantopic. Ik zou het heel fijn vinden als iemand anders het zou willen doen.

    Ik weet niet of deze serie al van Tumblr overgewaaid is naar Quizlet, maar SKAM is een web-dramaserie over het leven van een groep jongeren op het Hartvig Nissen College in Oslo. Tot nu toe zijn er drie seizoenen en elk seizoen draait om één persoon. Het eerste ging over Eva Mohn, het tweede over Noora Saetre en het derde over Isak Valtersen. Sinds het derde seizoen is de serie opeens een enorme hit geworden omdat dit voornamelijk over het liefdesleven van Isak en Even, een homokoppel, gaat en sinds er nog niet zoveel lgbt+ representation is op televisie, sloeg dit erg aan. Ik heb er al meerdere weken geleden wat gifs over gezien, maar toen ik afgelopen zaterdag op mijn dash keek en VIJF gifsets op rij over hetzelfde koppel gingen, moest ik het toch wel kijken. Sindsdien ben ik niet meer de oude. ZE ZIJN GEWOON ZO ADORABLE EN IK HOU GEWOON ZO VAN MIJN SONS EN IK HOU OOK ZO VAN NOORA EN VILDE EN EN EN. SANA. EN VAN IEDEREEN BEHALVE EMMA.

    Zijn er nog andere SKAM fans hier? Wordt dit een heus SKAM fantopic?

    Link voor alle seizoenen.
    Als je een van de video's aanklikt heb je een grote kans dat je het niet kan bekijken omdat het aantal bekijkers overschreden is of whatever, maar dan moet je met je rechtermuisknop klikken op 'Een kopie maken' en dan kan je die kopie in My Drive bekijken óf downloaden.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 19:59 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ga nu beginnen denk ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het is zo goed gefilmd en geacteerd en holy shit, I love it haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Spoiler voor het nieuwste clipje.

    DAT KLUISJE. Het ging open, en heel soepel ook, omg. Er waren een hoop mooie dingen in dit stuk (Isak die beseft hoeveel Kosegruppa voor Vilde betekent en haar er niet meer om uitlacht, Isak die Eskild vertelt dat Even geen klein kind is, Isak die zorgt dat het tussen Emma en hem weer goed zit, en überhaupt gewoon Isak, met z'n sjaal en fluffy haar), maar die kluisjesmetafoor die door het hele seizoen heen voorkomt, omfg, dat is prachtig. Mijn schrijvershart zingt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Do you guys like my username? :Y)


    "Don't knock it till you try it."

    Evak schreef:
    Do you guys like my username? :Y)


    Ja omfg. Ik wil echt komen bij dat stuk, maar daar ben ik probs nog lang niet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Ja omfg. Ik wil echt komen bij dat stuk, maar daar ben ik probs nog lang niet.


    Waar ben je nu? Ik heb seizoen 1&2 twee keer gekeken en ben nu bij 3x5, voor de derde keer. :')
    I'm obsessed, it's kinda sad.


    "Don't knock it till you try it."

    Evak schreef:
    (...)

    Waar ben je nu? Ik heb seizoen 1&2 twee keer gekeken en ben nu bij 3x5, voor de derde keer. :')
    I'm obsessed, it's kinda sad.

    Ik ben nu bij 1.3 en ik vind het echt geweldig

    De acteurs/actrices zijn trouwens allemaal heel erg mooi in een soort onconventionele manier.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Ik ben nu bij 1.3 en ik vind het echt geweldig

    De acteurs/actrices zijn trouwens allemaal heel erg mooi in een soort onconventionele manier.


    I know, dat maakt me echt blij. Daarom vind ik het niet leuk dat ze in Amerika iets soortgelijks gaan maken. Ik ben echt bang dat ze het gaan verpesten :/


    "Don't knock it till you try it."

    Evak schreef:
    (...)

    I know, dat maakt me echt blij. Daarom vind ik het niet leuk dat ze in Amerika iets soortgelijks gaan maken. Ik ben echt bang dat ze het gaan verpesten :/

    Wat. Gaan ze dat? Ugh xd

    Wat is een bus meeting trouwens?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Wat. Gaan ze dat? Ugh xd

    Wat is een bus meeting trouwens?


    Ja, ze hebben gemerkt dat er veel animo voor is, dus kunnen ze er goed aan verdienen.

    Dat is voor hun Russ bus. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar als je Russ opzoekt op Google kom je al verder denk ik. ^^


    "Don't knock it till you try it."

    Evak schreef:
    (...)

    Ja, ze hebben gemerkt dat er veel animo voor is, dus kunnen ze er goed aan verdienen.

    Dat is voor hun Russ bus. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar als je Russ opzoekt op Google kom je al verder denk ik. ^^

    *gooit Amerika van een cliff*

    Okaaay (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT!


    How far is far

    Heeft iemand hier misschien heel toevallig interesse in een Evak 1 op 1 RPG?


    How far is far

    Olivanders schreef:
    Heeft iemand hier misschien heel toevallig interesse in een Evak 1 op 1 RPG?

    Probs wel, maar ik heb het nog niet helemaal gezien haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Seizoen 1 aflevering 9/10 spoiler.

    ISAak? The fuck xdd

    Ohhhhh ik snap het al. He's in love with Jonaaas.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 12:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.