• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 16:21 ]

    Mopshonden of mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧?

    19.2% (5 stemmen)
     
    Mopshonden.

    80.8% (21 stemmen)
     
    Mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧.


    Heaven is a place that we all have

    Whoop whoop, ik mag volgende week op werk een een paar uurtjes meelopen bij brood, zodat ik daar hopelijk kan gaan werken ^^ Want kassa begin ik echt helemaal zat te worden.


    Stenenlikker

    Zal dit in 2016 nog lukken? Hmmm


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh ja dat zegt iedereen, maar bijna niemand doet het ook daadwerkelijk. En omdat ik weet hoe het is doe ik nu mijn uiterste best om dat dit jaar niet te laten gebeuren. Maar tis niet dat het minder pijn doet. Of dat ik niet wens dat iemand dat voor mij zou hebben gedaan.

    Edit: Beter ga ik mijzelf maar weer eens in slaap huilen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 22:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    uhg my pancakes were the best


    Heaven is a place that we all have

    My frien is the best! I really needed a movie night like this.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    JamesPotter schreef:
    Zal dit in 2016 nog lukken? Hmmm


    Shame on you.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lol ik ben dus basically niks meer hier thuis. Leuk om te weten joh


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Glassy Sky doet me echt denken aan de laatste episodes van Tokyo Ghoul. Dat is de soundtrack ook van die episodes, dus dat is logisch. Maar naast dat, geweldige afleveringen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 23:00 ]

    JamesPotter schreef:
    Zal dit in 2016 nog lukken? Hmmm


    Waarom hahaha


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    JamesPotter schreef:
    Zal dit in 2016 nog lukken? Hmmm

    Ik vind dit serieus zo leuk ik wist meteen wat het moest zijn zodra mn youtube app opende maar ik heb het ding twee hele minuten laten laden en opstarten want ik word hier zo vrolijk van

    Nr 1 prank waar ik 10/10 times in wil trappen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I GOT RICKROLLED


    Heaven is a place that we all have

    I'm dying.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik vind dit serieus zo leuk ik wist meteen wat het moest zijn zodra mn youtube app opende maar ik heb het ding twee hele minuten laten laden en opstarten want ik word hier zo vrolijk van

    Nr 1 prank waar ik 10/10 times in wil trappen

    Ik snap niet hoe mensen hier ook zo boos om kunnen worden. Lol. Like, getting rickrolled is funny as fuck.

    // Bed tijd want ik voel me klote, maar het is nog geen 12 uur..

    Um ben ik nou een date aan het plannen

    Is jip nou een date aan het plannen

    Jongens weten jullie nog de laatste keer dat ik op date ging want als ik nu echt een date aan het plannen ben maak je borst nat voor hele verhalen aan drama 🐸

    // Is het nou beleefd om hem te waarschuwen dat ik niet dun ben of kom ik dan over als onzeker halp

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 23:39 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Um ben ik nou een date aan het plannen

    Is jip nou een date aan het plannen

    Jongens weten jullie nog de laatste keer dat ik op date ging want als ik nu echt een date aan het plannen ben maak je borst nat voor hele verhalen aan drama 🐸


    yes jip u got this i wettened my chest

    ik ship zelf mijn eigen karakters

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 23:39 ]


    Heaven is a place that we all have