• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 16:21 ]

    Mopshonden of mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧?

    19.2% (5 stemmen)
     
    Mopshonden.

    80.8% (21 stemmen)
     
    Mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧.


    Heaven is a place that we all have

    Huilen dat zij nu ook op mijn stageplek komt stagelopen. Ik vond het leuk om heen te gaan, maar zal er vanaf nu elke dag tegenop zien. Fijn. Is ze van haar vervelende stage weg, maar gaat ze mijn stage vervelend voor me maken. Ik kan écht niet tegen haar drukte. En please doe me een lol en noem de winkel geen fuvking DIO. Het is geen DIO, we hebben alleen het huismerk van de DIO...

    It is so cute! ^^


    Stenenlikker

    it hurts so muuuuuuuch

    ////

    "he ik denk dat ze over jou praten"
    me: "wie? over mij?"
    "ja opeens draaide die groep jongens zich onsubtiel om en keken die naar jou"

    *awkwaaaaaard*

    [ bericht aangepast op 3 dec 2016 - 0:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat dit eigenlijk wel echt serieus is en ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik zelf voel :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Fuuuuuuuuuuuuuuck hij is leuuuuk 🐝


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    :Y) (cat) :9~
    YES het werkt

    [ bericht aangepast op 3 dec 2016 - 0:44 ]

    Death Stranding trailer... what the heck did I just watch? I want it though. Maar plz ook pc. (no_chears)

    Eeen wie is er nog wakker?


    Tijd voor koffie.

    Ornacia schreef:
    Eeen wie is er nog wakker?


    Memememe
    Ik zit nog aan de keukentafel geen leven te hebben :')

    BriBry schreef:
    (...)

    Memememe
    Ik zit nog aan de keukentafel geen leven te hebben :')


    Heerlijk, die middernachtelijkse existentiële crisisjes. Is het een fijne tafel? Ik lig in bed, maar slapen, ho maar.
    Mijn kat probeert mijn nachtkastje open te krabben.


    Tijd voor koffie.

    Ornacia schreef:
    (...)

    Heerlijk, die middernachtelijkse existentiële crisisjes. Is het een fijne tafel? Ik lig in bed, maar slapen, ho maar.
    Mijn kat probeert mijn nachtkastje open te krabben.


    Vooral als je hoofd zoiets heeft van BOEM OP DE TAFEL LIGGEN en je blaas denkt lieke luie bips sta op en ga naar het toilet en je mind heeft zoiets van noooope hehehehe
    Mijn kat is aan het rondkijken en waarschijnlijk aan het bedenken of ze verder zal gaan slapen of een slachtoffer tussen de zilvervisjes zal gaan zoeken

    Ornacia schreef:
    Eeen wie is er nog wakker?

    Hier, as usual :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    BriBry schreef:
    (...)

    Vooral als je hoofd zoiets heeft van BOEM OP DE TAFEL LIGGEN en je blaas denkt lieke luie bips sta op en ga naar het toilet en je mind heeft zoiets van noooope hehehehe
    Mijn kat is aan het rondkijken en waarschijnlijk aan het bedenken of ze verder zal gaan slapen of een slachtoffer tussen de zilvervisjes zal gaan zoeken

    Hahaha, herkenbaar. Mijn kat zou waarschijnlijk schrikken en weglopen. Maar ik heb net wat enge filmpjes gekeken en nu lig ik onder mijn dekbed. Dus ik ga misschien maar slapen. Als ik morgen niet post ben ik gegrepen door een boze horror kat of zo.

    @Nikorof, is het niet geweldig om een verstoord dag en nacht ritme te hebben? :Y)

    Succes nog beiden!

    [ bericht aangepast op 3 dec 2016 - 1:30 ]


    Tijd voor koffie.

    - Dubbelpost, mijn telefoon flipt. Mijn telefoon is paranormaal aan het doen. -

    [ bericht aangepast op 3 dec 2016 - 1:29 ]


    Tijd voor koffie.

    Ornacia schreef:
    (...)
    Hahaha, herkenbaar. Mijn kat zou waarschijnlijk schrikken en weglopen. Maar ik heb net wat enge filmpjes gekeken en nu lig ik onder mijn dekbed. Dus ik ga misschien maar slapen. Als ik morgen niet post ben ik gegrepen door een boze horror kat of zo.

    @Nikorof, is het niet geweldig om een verstoord dag en nacht ritme te hebben? :Y)

    Succes nog beiden!

    Best thing in my life, al doe ik het meestal met minder slaap, maar sinds ik vaak in de namiddag gewoon les heb, slaap ik meestal uit. ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque