• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 16:21 ]

    Mopshonden of mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧?

    19.2% (5 stemmen)
     
    Mopshonden.

    80.8% (21 stemmen)
     
    Mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧.


    Heaven is a place that we all have

    (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Toch minder dan een halfuur vertraging *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Krolock schreef:
    En dit is waarom ik nooit make-up draag... ik ben een panda

    Relatable asf.

    eerder vandaag: "ja ik whatsapp wel hoe en wat precies. denk dat we rond een uur of acht afspreken."
    nu: vanaf half acht je al vier keer gebeld en je neemt niet op

    fucking fucking irritant dat dit iedere keer zo gaat jezus christus. hoe lastig is het om gewoon een kut berichtje te sturen.


    i put the fun in funeral

    I am done trying. Zoek het maar uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als we nu niet meer goed genoeg voor je zijn, hoef je volgend jaar ook niet met hangende pootjes terug te komen.


    <3

    Ik ben zo blij met mn ring aaah


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ja en nu ga je helemaal niet meer want je was in slaap gevallen en nu heb je 'hoofdpijn'
    my
    ass
    kan me niet schelen dat je die leugens vertelt tegen je baas of je buurmeisje, maar zo behandel je je beste vriendin niet


    i put the fun in funeral

    Deze skills :o
    Soms verbaas ik mezelf gewoon


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik verveel me.


    Mhm?

    oh no zeg dat het niet waar is djejjfjejskzkdsr
    //
    i waaaaant a new usernaaaaaame.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Mijn werk heeft een dresscode voor deze maand. Het is zwart/wit, dus helemaal in het zwart of wit. Hé, wat jammer nou. Helemaal in het zwart gaan! Jammer dat nou bijna heel mijn kast gevuld is met alleen maar zwarte kleding (cat).


    Seasons will change, but I shall remain

    Wiarda schreef:
    Ik ben zo blij met mn ring aaah


    Hij is aangekomen? Je hebt niet toevallig een foto? :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Well ehh that was awkward


    The sun will rise and we will try again.

    Mike Hog. Wie verzint die dingen ook? XDXDXD