• De maand december is inmiddels aangebroken, wat betekent dat ook de deadline voor de vierde editie van Story of the Year is verstreken.
    Maar liefst negen users zijn erin geslaagd om hun verhaal af te ronden en de gehele maand december kan er gestemd worden op jullie favoriete verhaal.

    Deelnemende verhalen:

    Krolock met Her voice
    xShaw met Warheroes
    DociIe met Schemering
    Pickett met H_NGM_N
    Sahariel met The Unseen World
    Plato met Verblind door liefde
    Flowerpowers met Septem World of Magic
    Maethor met Russisch Terracotta
    Tatooine met And yet we die

    Wij hopen dat jullie in deze feestelijke maand de tijd kunnen vinden om de verhalen (uit) te lezen en jullie stem uit te brengen. De poll vinden jullie hier!



    Natuurlijk willen wij ook even vooruitkijken naar de volgende editie van SOTY.
    Als crew zijnde vonden wij het namelijk een leuk idee om jullie er voor het komend jaar nog meer bij te betrekken. En wel met het volgende: De Thema's en Genres.

    In de voorgaande edities hebben wij al meerdere thema's en genres voorbij zien komen:

    • Fantasy
    • History
    • Sci-Fi
    • Horror/ Thriller
    • Komedie
    • Detective
    • Avontuur/ Reisverhalen
    • Alternative Universe
    • Oorlog

    Nu is het dus weer de tijd om iets nieuws te verzinnen. Onze vraag aan jullie luidt dan ook als volgt:

    • Welke thema('s) zouden jullie het komend jaar willen zien? Zet ook vooral jouw motivatie, waarom dit thema gekozen moet worden, erbij!

    Verder willen wij ook graag willen weten of jullie nog feedback en/of opmerkingen hebben voor ons als SOTY- team. Wij willen natuurlijk dat de volgende editie een nog groter succes wordt!


    Alvast bedankt!
    Het SOTY- team


    De officiële crewpagina

    Als het thema mij aanstaat, ga ik dit keer voor de afronding! Dus niet afhaken!


    all because i liked a girl

    Nog een thema suggestie: Misdaad


    The soul needs autumn.

    Worden de winnaar en het nieuwe thema op 31 december of 1 januari bekend gemaakt? (of is het een volledig andere datum?)^^


    The soul needs autumn.

    Saorsa schreef:
    Worden de winnaar en het nieuwe thema op 31 december of 1 januari bekend gemaakt? (of is het een volledig andere datum?)^^


    Als alles goed gaat, wordt de winnaar 1 januari bekend gemaakt. Deze winnaar mag dan één van de twee nieuwe thema's kiezen. Aan de hand daarvan bepaalt de SOTY crew dan welk thema daarnaast nog geschikt is (ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat dat één van de door jullie geopperde thema's is, want er zitten hele goede en verschillende thema's tussen). Het bekend maken van de nieuwe thema's is dus iets wat afhankelijk is van meerdere factoren en dus niet iets wat wij volledig kunnen voorspellen naast dat we natuurlijk zo snel mogelijk de nieuwe thema's bekend willen maken, zodat SOTY 2017 goed van start kan gaan. Ik zou je dus niet kunnen zeggen wanneer de nieuwe thema's bekend zullen zijn, behalve dat het is nadat de winnaar bekend is gemaakt en het zo snel mogelijk zal volgen.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Als alles goed gaat, wordt de winnaar 1 januari bekend gemaakt. Deze winnaar mag dan één van de twee nieuwe thema's kiezen. Aan de hand daarvan bepaalt de SOTY crew dan welk thema daarnaast nog geschikt is (ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat dat één van de door jullie geopperde thema's is, want er zitten hele goede en verschillende thema's tussen). Het bekend maken van de nieuwe thema's is dus iets wat afhankelijk is van meerdere factoren en dus niet iets wat wij volledig kunnen voorspellen naast dat we natuurlijk zo snel mogelijk de nieuwe thema's bekend willen maken, zodat SOTY 2017 goed van start kan gaan. Ik zou je dus niet kunnen zeggen wanneer de nieuwe thema's bekend zullen zijn, behalve dat het is nadat de winnaar bekend is gemaakt en het zo snel mogelijk zal volgen.


    Oké super bedankt! :'D


    The soul needs autumn.

    Let erop dat vandaag de laatste stemdag is! Na 00:00 vannacht zullen de stemmen niet meer meetellen, dus als je nog moet stemmen: doe dat dan!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben nerveus/excited voor de uitslag. Ben ik de enige? Haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Ik ben nerveus/excited voor de uitslag. Ben ik de enige? Haha.

    Ik zei laatst op de meeting tegen Natascha nog dat het me eigenlijk niet veel uitmaakte, maar nu puntje bij paaltje komt, doet het me toch wel wat haha. :'D

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik zei laatst op de meeting tegen Natascha nog dat het me eigenlijk niet veel uitmaakte, maar nu puntje bij paaltje komt, doet het me toch wel wat haha. :'D

    Haha ja same en het is vooral de onwetendheid waar ik niet tegen kan. Ik hou niet van dingen niet weten, dus dat is de grootste straf voor mij haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Haha ja same en het is vooral de onwetendheid waar ik niet tegen kan. Ik hou niet van dingen niet weten, dus dat is de grootste straf voor mij haha.

    Jaa, en omdat het toch een soort "judgement" is.

    Pickett schreef:
    Ik ben nerveus/excited voor de uitslag. Ben ik de enige? Haha.

    Je bent zeker niet de enige haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Trouwens over opmerking over de wedstrijd: ik vind dat het over het algemeen gewoon heel goed geregeld is. Het enige minpuntje vind ik dat spotlights badges laat worden uitgedeeld en ik weet dat dit last minute nog allemaal gedaan moest worden door een mod wat ervoor zorgt dat ik het niet fijn vind om ernaar te vragen en de druk op een iemand's schouder te leggen. Ik denk dat hier nog wel iets aan kan gebeuren zodat uiteindelijk niet maar één iemand verantwoordelijk is voor alles en het achter loopt. (Ook al zijn er in theorie meer dan een verantwoordelijke.)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Krolock schreef:
    (...)
    Jaa, en omdat het toch een soort "judgement" is.

    Yap haha. Ik was al een keer op twee stemmen na tweede bij SOTY en dat voelt dan echt net zo meh, maar de competitie is zo enorm goed. Echt holy shizzle.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben echt nieuwsgierig naar de uitslag! Elke afronding is een winnaar!


    all because i liked a girl

    Happy New Year people! Laten we er met zn allen een geweldig jaar van gaan maken!


    all because i liked a girl