• De maand december is inmiddels aangebroken, wat betekent dat ook de deadline voor de vierde editie van Story of the Year is verstreken.
    Maar liefst negen users zijn erin geslaagd om hun verhaal af te ronden en de gehele maand december kan er gestemd worden op jullie favoriete verhaal.

    Deelnemende verhalen:

    Krolock met Her voice
    xShaw met Warheroes
    DociIe met Schemering
    Pickett met H_NGM_N
    Sahariel met The Unseen World
    Plato met Verblind door liefde
    Flowerpowers met Septem World of Magic
    Maethor met Russisch Terracotta
    Tatooine met And yet we die

    Wij hopen dat jullie in deze feestelijke maand de tijd kunnen vinden om de verhalen (uit) te lezen en jullie stem uit te brengen. De poll vinden jullie hier!



    Natuurlijk willen wij ook even vooruitkijken naar de volgende editie van SOTY.
    Als crew zijnde vonden wij het namelijk een leuk idee om jullie er voor het komend jaar nog meer bij te betrekken. En wel met het volgende: De Thema's en Genres.

    In de voorgaande edities hebben wij al meerdere thema's en genres voorbij zien komen:

    • Fantasy
    • History
    • Sci-Fi
    • Horror/ Thriller
    • Komedie
    • Detective
    • Avontuur/ Reisverhalen
    • Alternative Universe
    • Oorlog

    Nu is het dus weer de tijd om iets nieuws te verzinnen. Onze vraag aan jullie luidt dan ook als volgt:

    • Welke thema('s) zouden jullie het komend jaar willen zien? Zet ook vooral jouw motivatie, waarom dit thema gekozen moet worden, erbij!

    Verder willen wij ook graag willen weten of jullie nog feedback en/of opmerkingen hebben voor ons als SOTY- team. Wij willen natuurlijk dat de volgende editie een nog groter succes wordt!


    Alvast bedankt!
    Het SOTY- team


    De officiële crewpagina

    Zenuwen (puh)

    Happy new year iedereen!


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    LJGibbs schreef:
    Ik ben echt nieuwsgierig naar de uitslag! Elke afronding is een winnaar!


    Goed verwoord! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    LJGibbs schreef:
    Ik ben echt nieuwsgierig naar de uitslag! Elke afronding is een winnaar!


    Inderdaad!


    The soul needs autumn.

    Nu word ik echt wel heel zenuwachtig, haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Maar weet iemand eigenlijk of we op een specifieke mod wachten of gewoon de eerste beste SOTY mod die online komt de uitslag mag plaatsen? (nerd)


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Ik denk dat de meesten eerst nog wakker moeten worden, dan vindt er een kort overleg plaats en dan moet er nog een apart topic worden gemaakt. De tekst die daarin komt moet ook nog eerst goedgekeurd worden dus de uitslag zal waarschijnlijk ergens vanmiddag komen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik denk dat de meesten eerst nog wakker moeten worden, dan vindt er een kort overleg plaats en dan moet er nog een apart topic worden gemaakt. De tekst die daarin komt moet ook nog eerst goedgekeurd worden dus de uitslag zal waarschijnlijk ergens vanmiddag komen.

    Ah okay, dan ga ik als ik straks achter de pc zit maar eens aan de slag met mijn twee béta antwoorden die ik terug had, want iets nuttigs doen leidt wel goed af :3


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    xShaw schreef:
    (...)
    Ah okay, dan ga ik als ik straks achter de pc zit maar eens aan de slag met mijn twee béta antwoorden die ik terug had, want iets nuttigs doen leidt wel goed af :3


    Ik zou gewoon eind van de middag/begin avond terugkomen. Dan staat het er vast wel op! Ik moet zo werken tot 21:00 dus ik heb genoeg afleiding. Xd

    Succes vandaag! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Succes met wachten haha, wat een hel vond ik dat vorig jaar. :')

    Het begint trouwens alweer helemaal te kriebelen voor de nieuwe SOTY, terwijl ik me zo had voorgenomen om komend jaar niet mee te doen (en dan weet ik de thema's nog niet eens :'))


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb eigenlijk geen last, zie niet echt de kans voor mij om te winnen, omdat er andere verhalen vij zijn die ik een stuk beter vind. Qua verhaallijn, spanning, schrijfstijl. Maar meedoen is ook leuk, ik heb in ieder geval mijn verhaal afgerond. (:

    Ik ga denk ik niet meedoen volgend jaar. Maar dat zei ik met Soty 2016 ook, en ik deed vanaf mei/juni ongeveer toch mee ^^

    57 stemmen op de poll, jeetje :3

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 13:01 ]