• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    Milo Ace Porter
    Miles Imari Kingsley
    Zayko Scar von Ardon
    Bassam Hashim Sultan
    Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    Matthew Chris Hatter
    David James
    Ashley Percival Jones
    Bellamy Rumpelstiltskin
    Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    Aphrodite Jamila Najma
    Elizabeth Noah Ryder
    Kennedy Anastasia Ackermann
    Delia April Hades
    Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    Adilene Raine Chastain
    Fa Yué
    Aize Deyan Huntley
    Feline Luana Khan
    Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • SHERE KHAN • COLD BITCH • IN THE BUS • AIZE

    Net als ik denk dat Aize het opgeeft om deze ochtend (of hele dag) contact met me te zoeken, mikt ze haar tas in het rek boven ons hoofd en gaat ze naast me zitten. Ik kan een korte rol met mijn ogen niet tegenhouden als ze zich bekend maakt naast me.
          'Ik doe dit alleen maar voor onze reputatie. Oh, én zodat we niet compleet zielig lijken als we alleen zitten en lijken als losers zonder vrienden. Wat we ook eigenlijk zijn, want we hebben alleen elkaar. Ha.'
          Ik snuif kort en schud mijn hoofd. 'Wat jij wilt. Ga je gang,' brom ik. Ik pak mijn telefoon uit mijn tas en zet een spelletje op waarna ik dat begin te spelen. Helaas helpt dit niet tegen mijn grafhumeur want ik faal er grandioos in en ik leg al snel mijn telefoon weer weg. Ik staar naar buiten, naar het bos waar de bus naast staat. Achter ons in de bus hoor ik vrolijke gepraat en af en toe hoor ik het zachte gebrom van de tijger die een meisje altijd bij zich heeft. Wie zorgt er nou voor een tijger hier op school? Wat een onzin. Dat beest kan ons binnen de kortste keren openrijten en verslinden, mocht hij daar zin in hebben. Wat een fucking onzin. Aize zit naast me en hoewel ik totaal geen zin heb in haar, weet ik heus dat ik anders maar alleen zou zijn. Ik zit hier ook een beetje sneu te wezen, dus op zich is gezelschap niet verkeerd. 'Waag het niet me nog een keer te slaan,' brom ik dan in Aize's richting, zodat ze weet dat ik echt not amused ben door haar gedrag van de afgelopen keren. Ik heb die littekens al, ik hoef er niet nog meer op mijn gezicht, of lichaam überhaupt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    David James
    17 || Peter Pan || Professional Weirdo || Outdoors || Archie's back! || Archie

    Ik rende richting de bus, maar net als vroeger was Archie sneller, terwijl ik door enthousiasme over mijn eigen benen begon te struikelen. Net voor ik de grond raakte, voelde ik iemand mijn shirt grijpen, waardoor ik mijzelf redelijk goed wist te redden. Ik keek op en schonk mijn redder, Archie natuurlijk, een scheve grijns, voor ik het gat tussen ons sloot en naast hem tegen de bus leunde om uit te hijgen. Ik was echt geen atleet en dat maakte dit nogmaals goed duidelijk. Ik grinnikte bij zijn woorden en bleef staan hijgen, terwijl hij aan nog wat andere studenten liet merken dat hij er ook weer was. Toen hij zich uiteindelijk weer tot mij richtte, was ik weer een beetje bijgekomen en kon ik hem ook weer bijhouden terwijl hij me meesleepte richting een motor, die blijkbaar van hem was. Het was een heel mooi ding, zo mooi dat ik niet goed in de buurt durfde te komen. Uit zijn woorden was duidelijk dat hij er veel om gaf, en dat mocht ook. "Ze is prachtig, Arch." Ik woelde door zijn haren en keek nogmaals naar de motor. Zelf was ik er niet zo van en dit zou dus betekenen dat ik alleen in de bus zou zitten: Great. Toch was ik blij dat ik het grootste deel van de trip wel met hem zou kunnen doorbrengen. "Ik denk dat ik met de bus ga, Arch. Ik ben niet zo van de motoren." Ik rekte me uit en keek naar de langere jongen. Zoizo had de jongen volgens mij geen tweede helm, en zonder helm ging ik al helemaal niet op zo'n doodkist op wielen. Het liefst zou ik natuurlijk graag bij Archie in de buurt blijven, maar ik zou zoizo een tent met hem claimen, en dan hadden we genoeg tijd samen om te blowen en alles te bespreken wat er het afgelopen jaar was gebeurt. Daar was dit de perfecte tijd voor, want ik had niet echt een idee wat we anders in het bos zouden moeten doen. Houtsnijwerkjes maken, maar gezien ik mijn hele leven in het bos met mijn vader en de Lost Boys had doorgebracht, had er overleven en er goed gedijen met alle luxe die een mens nodig had, geen elke geheim meer.


    Bowties were never Cooler

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Own dorm • Feline

    Het meisje snoof kort en schudde haar hoofd bij het plaatsnemen van Aize op de stoel naast haar. “Wat jij wilt. Ga je gang,” bromde ze. Ergens vond ze haar chagrijnige humeur zielig worden. Voor Feline zelf. Het zou haar vast ook geen goed doen en daarnaast, als ze zich zo ging blijven gedragen zou ze er ook nog andere problemen bij krijgen ook. Het leek Aize namelijk niet dat de leraren hier zo gediend van zouden zijn/.
          Feline pakte haar telefoon uit haar tas en begon een spelletje te spelen. Vanuit haar ooghoeken keek Aize mee en ze zag al snel dat Feline er geen ster in was én dat Feline duidelijk niet tegen haar verlies kon, maar dat was oud nieuws. Het meisje legde haar telefoon weer weg en ging naar buiten zitten staren. Léuke bezigheid, man man. Ging ze nu tellen hoeveel vogels ze voorbij zag komen? Of het aantal witte wolken? Dan was ze waarschijnlijk snel uitgeteld. Of ging ze het aantal rode, voorbijkomende auto’s tellen? Niet dat hier zoveel rode auto’s langskwamen. Laat staan auto’s in het algemeen.
          Achter het tweetal zat goody two shoes met Milo en.. Een tijger. Tot de dag van vandaag vroeg Aize zich af waarom er wel een tijger de school binnenmocht, maar gereedschaptools en dergelijke niet. Het waren even gevaarlijke dingen, al zou Aize een tijger misschien zelfs nog gevaarlijker vinden. Het bruinharige meisje draaide zich toen ook om naar het tweetal achter hun en gaf ze een sarcastische glimlach als begroeting.
          ”Hoi daar, lieve schat. Mag ik vragen waarom the fuck je een tijger mee hebt? Hoe kom je met je domme hoofd erbij dat het een goed idee is om een tijger mee te nemen naar school? En zelfs op kamp? Ik weet dat jullie Aziaten een beetje getikt zijn, maar ik had niet verwacht dat er zoveel draadjes loshingen. Groetjes,” speechte ze, waarna ze zich weer terug omdraaide naar Feline.
          Zij zat een beetje sneu te wezen. “Waag het niet me nog een keer te slaan,” brom ze toen in Aize's richting. Aize zuchtte diep. Dat was ze ook niet echt van plan. In problemen komen stond nou niet echt op haar hobby-lijst namelijk. “Nee nee, zal niet gebeuren dramaqueen. Kunnen we nu weer vriendjes zijn?” vroeg ze, de sarcastische ondertoon in haar stem duidelijk hoorbaar.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 11:00 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Bus • Milo • Outfit

    Hij laat me tegen hem aan slapen en ik kruip wat dichter naar hem toe. 'You've got a friend in me,' plaat hij zingend en ik lach zachtjes. Ik voel zijn arm om mijn middel heen en kan het niet helpen dat mijn wangen wat roder worden. 'Ik vind het niet erg. Ik wil Hades graag te vriend houden. Ik ben niet toe om opgegeten te worden, lijkt me vrij pijnlijk.' Ik lach en wil hem vertellen dat hij zich daar geen zorgen over hoeft te maken, maar op dat moment komt Addie binnen gelopen. Ik ga snel rechtop zitten en trek mijn benen wat op. Ik heb geen zin om van iedereen opmerkingen te krijgen over Milo en mij.
          'Hey,' begroet ze ons en Milo's aandacht gaat richting haar. Misschien wil hij liever naast haar zitten? Zij is immers zijn beste vriendin. 'Ik ben mijn mobiel weer kwijt, volgens mij, dus geen sms'jes versturen, dan verspil je ze alleen maar.'
          'Sukkel,' is Milo's reactie. Ik leun een beetje ongemakkelijk tegen hem aan als Addie en Sam ergens gaan zitten. 'Zit je goed?' vraagt Milo dan.
          'Oh, ja,' zeg ik en ik geef mezelf de kans om wat meer onderuit gezakt tegen hem aan te gaan zitten. Ontspan je nou eens. Hij vindt het helemaal niet erg om zo te zitten, anders was hij wel gelijk opgestaan en bij Addie gaan zitten of zo. 'Ja, ik zit prima,' zeg ik met een zwakke glimlach, maar net als ik mijn ogen wil sluiten om weg te dommelen, word ik aangesproken.
          'Hoi daar, lieve schat.' Ik knipper verbaast met mijn ogen. Is dit tegen mij? 'Mag ik vragen waarom the fuck je een tijger mee hebt? Hoe kom je met je domme hoofd erbij dat het een goed idee is om een tijger mee te nemen naar school? En zelfs op kamp? Ik weet dat jullie Aziaten een beetje getikt zijn, maar ik had niet verwacht dat er zoveel draadjes loshingen. Groetjes.' Auch. Ik krimp in door haar felle woorden en zak wat verder weg in de stoel. Ik zucht diep en trek mijn hoodie wat verder over mijn hoofd, zodat mijn gezicht half in de schaduwen valt. Kort kijk ik tussen de stoelen door naar Hades, die alles goed in de gaten lijkt te houden.
          'Mag ik dit kamp skippen en spijbelen?' mompel ik.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • THE BUS • RODI

    Ze zegt dat ze goed zit en ik glimlach kort naar het meisje. Ik zit prima en dat is mooi, want zij doet dat ook en anders moeten we steeds een nieuwe houding vinden om uit te proberen.
          'Hoi daar, lieve schat.' Voor ons zie ik ineens iemand omdraaien en ik kijk naar Aize. Oh, zij. Zij staat niet echt bekend om haar vrolijke persoonlijkheid. 'Mag ik vragen waarom the fuck je een tijger mee hebt? Hoe kom je met je domme hoofd erbij dat het een goed idee is om een tijger mee te nemen naar school? En zelfs op kamp? Ik weet dat jullie Aziaten een beetje getikt zijn, maar ik had niet verwacht dat er zoveel draadjes loshingen. Groetjes.' Ik trek mijn wenkbrauwen op als het meisje zich meteen weer terugdraait en ik zucht een keertje, nogal vermoeid door deze overbodige opmerkingen. Ik merk dat het Rodi veel doet en dat ze zich totaal niet prettig voelt hierdoor, en ik leg mijn arm steviger om haar heen.
          'Wel, met dat kattige gedrag van jou had het inderdaad niet gehoeven,' zeg ik op geveinsd vriendelijke toon tegen Aize, maar ik weet niet eens of ze nog wel luistert. Ik zucht een keer vermoeid en kijk naar Rodi.
          'Mag ik dit kamp skippen en spijbelen?' Meteen knik ik instemmend.
          'Natuurlijk mag dat,' zeg ik, 'en ik doe graag met je mee,' vervolg ik lachend en ik kijk naar buiten. De bus is nog altijd niet vertrokken en ik gok gewoon dat iedereen met redelijk wat moeite uit bed kon werken vanmorgen, waarschijnlijk dankzij het feest en de drank van gisterenavond. 'Ik heb er best zin in, maar niet met deze mensen die waarschijnlijk niet eens weten hoe ze een tent op moeten zetten en bang zijn voor een paar beestjes.' Ik weet niet of dat ook voor Rodi geldt, maar ik accepteer het van haar door haar geschiedenis en dat ze gewoon continu in het paleis werd gehouden. Ik druk spontaan een kusje op haar slaap en trek haar tegen me aan. 'Het is oké...'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • SHERE KHAN • COLD BITCH • IN THE BUS • AIZE

    Gelukkig houdt Aize even haar bek en praat ze niet tegen me, zodat ik hopelijk wat kan kalmeren en ervoor kan zorgen dat die koppijn verdwijnt, want zelfs na een klein halfuur word ik er al gek van. Maar dan draait Aize zich om en hoor ik hoe ze het over die tijger heeft. Ik ben het met haar eens, maar zeg niks. Ik wil nog even mijn masker ophouden en laten weten dat ik nog altijd niet blij ben met hoe ze me behandeld heeft en hoe ze zich af en toe gedraagt. Ik ben een bitch, maar zij kan er ook wat van. Godverdomme zeg.
          'Wel, met dat kattige gedrag van jou had het inderdaad niet gehoeven,' hoor ik Milo antwoorden en ik grinnik zachtjes als ik dat hoor. Hij heeft zeker een punt. Tijgers vind ik ontzettend gaaf, maar op school lijkt het me toch geen handig idee. Plus, deze tijger is 'tam' en die beesten moeten in het wild rondlopen, zonder steeds hekken of riemen tegen te komen.
          'Burn,' zeg ik zacht en ik grijns kort. Ik draai me terug naar Aize als ze zegt me niet meer te slaan en ik rol met mijn ogen bij het horen van die toon in haar stem.
          'Ja, whatever, maar lose the attitude, alsjeblieft. Het maakt je niet veel prettiger om mee om te gaan,' glimlach ik sarcastisch en ik haal mijn hand door mijn donkere haren heen waarna ik weer tegen het raam hang. 'Serieus, heb jij geen hoofdpijn of zo? Mijn kop lijkt te barsten en jij zit hier een beetje tijgers af te katten,' brom ik toch. Het leven is af en toe echt oneerlijk. Over het algemeen drink ik helemaal niet zo veel en ook al ben ik nooit echt dronken geweest, ik voel het de volgende ochtend altijd. Aize daarentegen lijkt er nu weinig last van te hebben, terwijl zij die fles leegdronk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.



    Delia April Hades
    ".In general, I'm not much into etiquette and am a rule-breaker and rebel by nature..


    18 • Rebel and a stoner • Hades • Bed with Miles• Outfit

    Met barstende koppijn en een keel zo droog als de woestijn werd ik wakker in mijn bed. Maar ik was niet alleen. “Hallo schone slaapster, wordt het geen tijd om wakker te worden?”, hoorde ik naast me waarna er een kusje op mijn wang werd gedrukt. Niet precies wetende wie het zou kunnen zijn opende ik mijn ogen. Het was Miles. Het brave neefje van een goede vriend van mij. Oh Delia, wat heb je nou weer gedaan. “Hey, goedemorgen.’, antwoordde ik hem met een beetje een hese stem. De avond begon al meer terug te komen. Miles en ik waren aan het dansen geraakt en uiteindelijk kon ik bijna niet van hem afblijven. En dat terwijl het Miles is. Niet dat hij er niet goed uitziet, in tegendeel zelfs, ik denk dat menig meisje al gelukkig word van überhaupt een beetje van zijn aandacht, en dan vooral de veertien-vijftien-jarige tienermeisjes. Maar Miles is helemaal niet mijn type. Jongens zijn net als versierzinnen, hoe fouter de versierzin, hoe beter hij is. En Miles is nog een erger type, een goede jongen. Even kijk ik de jongen naast mij aan, wat een prachtige blauwe ogen heeft Miles eigenlijk, denk ik bij mezelf. Even schrik ik van mijn eigen reactie. ‘Was een gezellige nacht.’, zeg ik zacht lachend terwijl ik mij even uitrek. ‘Vandaag hebben we dat uitje toch?’, vraag ik aan Miles terwijl ik mezelf van het bed lift. Het liefst bleef ik nog langer liggen, maar straks zou Miles misschien denken dat ik hem leuk vind, wat natuurlijk een bizar idee is. Een jongen zoals hij en een meisje als ik, nee, dat soort dingen gebeuren alleen in sprookjes. Rodi en Milo hebben de kamer inmiddels, gelukkig, verlaten. Tuurlijk snap ik dat Rodi het niet prettig vindt als haar kamergenoot ineens haar ex mee neemt. Maar overdrijven is ook een kunst, een kunst die mijn room-mate maar al te goed uitoefent. Three guesses who I woke up next to this morning x D , stuur ik Zayko een berichtje. Opnieuw kijk ik naar Miles en denk aan hoe awkward deze situatie is. Wat zeg je op zo’n moment tegen iemand. Een deel van mij denkt, ga hier nu weg terwijl een ander deel van mij het liefst heeft dat hij blijft. Lekker duidelijk weer, Delia.


    A little party never hurt nobody


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    MILES IMARI KINGSLEY


    19 • Nala and Simba • Delia’s dorm • Delia (& Rodi & Milo)

    “Hey, goedemorgen,” antwoordde Delia hem met een lichtelijk hese stem. Miles keek haar glimlachend aan en hoopte op iets meer dan alleen een goede morgen, wat helaas niet kwam. Een teleurgesteld gevoel bekroop Miles, maar hij herpakte zich snel. “Was een gezellige nacht,” zei Delia toen zachtjes lachend, terwijl ze zich even uitstrekte.       ”Vandaag hebben we dat uitje toch?” vroeg ze daarna aan Miles, terwijl ze zichzelf van het bed lifte. Miles knikte en draaide zich om naar Delia, die nu op de vloer van de kamer stond. Tot Miles’ geluk waren Rodi en Milo al uit de kamer vertrokken, waardoor ze de ruimte voor zichzelf hadden.
          Miles ging rechtop het bed zitten en keek naar Delia, die haar telefoon al te pakken had en druk iets aan het typen was. Miles wilde niet weten wat er geschreven was en naar wie het geschreven was, maar hij had sterk het gevoel dat het hem later vandaag een blauw oog ging opleveren. Opnieuw keek Delia naar Miles en het leek alsof ze zich heel ongemakkelijk voelde
          ”Ik.. Eh.. Ga mij maar eens opfrissen,” zei Miles zachtjes, waarna hij naar de badkamer verdween en een plens water in zijn gezicht gooide. “Get yourself together Miles,” fluisterde hij naar zichzelf. Hij staarde naar de verschijning in de spiegel. Hij zag er dood uit. Van de alcohol zeker. Miles gooide nogmaals een hand vol water in zijn gezicht, waarna hij een willekeurige handdoek pakte en zijn gezicht droogwreef. Hij gooide daarna de handdoek ergens neer en liep de badkamer uit.
          Miles liep snel naar Delia, gaf haar een vluchtige kus op haar voorhoofd en liep naar de voordeur. “Ik ben even mijn eigen spullen halen, ik zie je in de bus okay?” zei Miles, waarna hij de deur uitliep en snel naar zijn eigen kamer haastte, om hier alle spullen bij elkaar te rapen en naar de bus te vertrekken.


    That is a perfect copy of reality.

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Own dorm • Feline

    ”Wel, met dat kattige gedrag van jou had het inderdaad niet gehoeven,” hoorde ze Milo achter hun antwoorden als reactie op Aize’s tijger-opmerking en daarna hoorde ze Feline zachtjes grinniken. Aize rolde haar ogen en zuchtte diep. “Vind je jezelf grappig Porter? Ik zou die rot lach van je maar snel van je smoel afhalen. Ga je vriendinnetje aflebberen ofzo,” zei Aize, waarna ze wat onderuit gezakt op de stoel ging zitten.
          ”Burn,” zei Feline toen zacht en ze grijnsde kort. Ze draaide zich terug naar Aize. “Ja, dat is wat jou staat te gebeuren als je die stomme grijns blijft houden,” mompelde Aize tegen haar, waarna ze even van d’r wegkeek.
          ”Ja, whatever, maar lose the attitude, alsjeblieft. Het maakt je niet veel prettiger om mee om te gaan,” glimlachte ze sarcastisch en ze haalde haar hand door haar donkere haren heen. Daarna ging ze met haar hoofd weer tegen het raam hangen. “Geldt ook voor jou schat,” beet Aize haar terug.
          ”Serieus, heb jij geen hoofdpijn of zo? Mijn kop lijkt te barsten en jij zit hier een beetje tijgers af te katten,” bromde ze toen. Aize richtte zich weer op Feline. “Nou duidelijk niet hè? Blijkbaar kan ik alcohol toch beter aan dan jij,” antwoordde ze, waarna Aize haar eigen telefoon pakte, haar oortjes erin plugde en wat muziek ging luisteren. Ze had geen behoefte aan Feline’s klaagzang over haar kater of over waar ze dan ook over wilde klagen.
          Aize negeerde de omgeving om haar heen en sloot haar ogen, terwijl ze het volume van de telefoon hard zette, zodat de muziek al het andere geluid overstemde. “Geen zin in je gezeur Feli,” mompelde Aize toen zachtjes.


    That is a perfect copy of reality.

    Jewel Jaidyn Snoops
    17 • Madame Medusa • The Bus



    Jewel was niet tevreden toen ze het vernomen had over het feest. Een feest dat Jewel gemist had? Ze kon het maar moeilijk verwerken en besloot om het later wel op anderen uit te werken. Het was deze keer zelf niet helemaal Jewel's schuld. Als haar moeder niet zo een koelbloedig persoon was geweest, had ze haar dochter niet gevraagd haar parelsnoer te gaan halen. Deze had ze namelijk op de bodem van het meer ,waar hun woonboot was aangemeerd, laten vallen. Haar moeder krijgt altijd haar zin, of Jewel nu tegenwerkt of niet. Natuurlijk was Jewel ziek geworden en was ze niet in staat geweest het vliegtuig te nemen. Ze had het haar moeder misschien zelf nog vergeven als ze maar dat ene geweldige feestje niet had gemist. Ze had haar koffer naast de deur van haar kamer achtergelaten en met enkel haar rugzak wandelde ze naar de bus. Ze had nu echt geen zin in andere mensen, bedacht ze zich. Haar mening veranderde echter snel toen ze de bus opstapte en zag dat bijna iedereen last had van een kater. Kamperen was niet haar favoriete bezigheid, maar ze had nu al zin om te profiteren van hun kater. Ze grinnikte en ging ergens alleen zitten naast het raam. Het maakte haar niet echt uit of iemand naast haar zou gaan zitten, vanop afstand kon ze al wat schade aanrichten. Ze begon wat te neuriën en wachtte langzaam af totdat iemand een opmerking zou geven. Zo zou ze het feest even uit haar hoofd kunnen zetten en terug even plezier kunnen maken na een lange uitputtende vakantie.


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Bus • Milo • Outfit

    'Wel, met dat kattige gedrag van jou had het inderdaad niet gehoeven,' zegt Milo terug en ik moet toegeven dat zijn opmerkingen scherp zijn, ook al in de dorm met Delia en Miles. Ergens voelt het fijn om hem als schild te hebben, maar ik wil niet afhankelijk van hem worden, zoals ik al ben van zo'n beetje iedereen. 'Natuurlijk mag dat,' reageert hij op mijn vraag of ik mag skippen, 'en ik doe graag met je mee.' Uit het niets voel ik een kus op mijn slaap en ik merk dat mijn wangen compleet rood worden. 'Het is oké...' fluistert hij, maar ik durf hem bijna niet aan te kijken, omdat ik er uit ziet als een complete tomaat.
          'Vind je jezelf grappig Porter? Ik zou die rot lach van je maar snel van je smoel afhalen. Ga je vriendinnetje aflebberen of zo,' snauwt Aize terug vanuit de andere kant van de bus. Dit helpt mijn situatie niet en ik word nog, voor zover mogelijk, nog roder.
          'Waarom zit deze school helemaal vol met bitches?' fluister ik en ik verberg me nog wat dieper in mijn sweater. Ik kijk omhoog naar hem en besef dan dat we wel heel dicht tegen elkaar aan zitten. Onze gezichten zijn maar enkele centimeters van elkaar verwijderd. Als ik nu in een romantische film zat, zou ik hem zoenen,
    maar helaas is dit het echte leven en zou ik mezelf helemaal voor schut zetten als ik dat zou doen. Ik kijk weg. Langzaam stroomt de bus vol en terwijl ik nog steeds tegen hem aanleun, speel ik met de uiteindes van mijn mouwen. 'Straks denkt iedereen nog dat we een stelletje zijn,' mompel ik. Ik weet niet goed waarom ik die woorden uitspreek, maar ze komen eruit gerold voordat ik ze tegen kan houden. 'Maar...,' ik werp even een blik op Addie, 'vind je eigenlijk iemand leuk? Of is dat raar om te vragen?'


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • SHERE KHAN • COLD BITCH • IN THE BUS • AIZE

    'Ja, dat is wat jou staat te gebeuren als je die stomme grijns blijft houden.' Ik haal mijn schouders op en glimlach liefjes naar het kattige (haha) meisje. 'Geldt ook voor jou, schat,' bijt ze vervolgens nog even door en ik rol kort met mijn ogen. Na haar laatste opmerking over de alcohol ben ik er een klein beetje klaar mee en blijkbaar geldt hetzelfde voor Aize, want ze pakt haar telefoon en zet voor zichzelf muziek op. 'Geen zin in je gezeur, Feli.' Ja hoor.
          Ik trek een oortje uit en ik kijk haar aan. 'Waarom kwam je dan naast me zitten, babe?' vraag ik op geveinsd lieve toon en ik gooi het oortje terug waarna ik mijn hoofd voor de zoveelste keer tegen het koele glas aan houd. Ik wil die hoofdpijn iets verminderen maar vooralsnog heeft het geen enkel effect. Om de zoveel tijd moet ik ook mijn hoofd verplaatsen omdat het glas opwarmt en ik zucht een keer wat geërgerd. Ik zei toch: ochtendhumeur.
          Er blijven mensen binnenkomen en ik vraag me af waarom Aize me zo nodig nu al moest wekken. Ten eerste lijkt de bus nog niet te vertrekken en ten tweede was ik nog niet eens de laatste geweest als ik een kwartier later op was gestaan. Ik geef Aize dan ook een stomp tegen haar arm aan en trek wederom het oortje uit. 'Waarom moest je me nu al wakker maken? Was je zo bang alleen achter te blijven als ik niet mee zou gaan?' pest ik haar eventjes. Ze kan het krijgen ook. Ja, goed, wapenstilstand much, maar om eerlijk te zijn moet ik iemand hebben om op te vitten. Ik pruil en grinnik kort. 'Niet zo chagrijnig, lieve Huntsman, ik ben wel aardig hoor.'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • THE BUS • RODI

    'Vind je jezelf grappig, Porter? Ik zou die rotlach van je maar snel van je smoel afhalen. Ga je vriendinnetje aflebberen of zo.' Ik grinnik alleen zachtjes en haal mijn schouders op, maar reageer niet meer op het meisje voor ze haar klauwen uitsteekt en uithaalt naar me. Ik heb er geen zin in. De littekens op Feline's gezicht zeggen wel genoeg, denk ik zo. Ik weet niet zeker of die van Aize komen, maar gezien de twee meisjes bijna alleen maar met elkaar omgaan, acht ik de kans klein dat iemand anders ze dat heeft aangedaan.
          'Waarom zit deze school helemaal vol met bitches?' vraagt Rodi naast me op zachte toon en ik glimlach kort.
          'Omdat ze opgevoed zijn door wilde dieren,' grinnik ik even. Het is komisch, want in zeker zin was mijn vader ook een 'wild dier'. Tenminste, niet zo wild als normaal maar hij had zeker de gedragsregels van de mensen niet echt onder de knie toen hij mijn moeder per toeval leerde kennen.
          'Straks denkt iedereen nog dat we een stelletje zijn.' Ik glimlach weer, maar reageer niet. Maar... vind je eigenlijk niemand leuk? Of is dat raar om te vragen?' Ik lach nogmaals.
          'Geen idee,' zeg ik eerlijk. Ik volg haar blik naar Addie en glimlach. 'Addie is alleen mijn beste vriendin,' mompel ik zacht. Niemand hoeft dit verder te weten. 'Ik voel niks voor haar, voor zover ik weet. Ik bedoel... ik heb nog nooit een relatie gehad,' voeg ik er uiteindelijk nog zachter aan toe en ik glimlach kort, maar schaam me er zeker wel voor. Welke zelfrespecterende jongen van 18 heeft er in deze tijd nog geen relatie gehad? Niet eens echt gezoend of seks gehad? Ik kijk weg van Rodi en staar even naar buiten. Achter me hoor ik het kalme gebrom van Hades, die eindelijk wat lijkt te ontspannen nu ook Aize en Feline hun mond houden. Ik zou dit nooit tegen iemand anders zeggen. Ik betwijfel zelfs of Addie weet dat ik nooit met een meisje heb gezoend.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    ARCHIE RICHARD JUNIOR HOOD

    ADVENTURER, THE BUS, WITH DAVID

    💘





    "Ze is prachtig, Arch." Zei David bij het aanzien van mijn -al zeg ik het zelf,- prachtige motor. Ik moest dan ook lachen toen hij door mijn haren woelde, en ik haf hem plagend een duwtje. "Don't touch my man bun." zei ik met een pruillipje al kon ik niet veel later grijzen.
    "Ik denk dat ik met de bus ga, Arch. Ik ben niet zo van de motoren." zei hij waarna hij zich even uitrekte waardoor ik weer even pruilde. Oké bij nader inzien was het misschien ook niet zo slim om David achterop te zetten, gezien de jongen zo licht als een veertje in en gemakkelijk met zijn klumzicheid van het beestje kon vallen. Het is dan ook nu dat ik de jongen met een glimlachje aankeek en mijn hand even op zijn schouder plaatste. "Dan kom ik gewoon naast je zitten op de bus, ik ben al lang genoeg alleen geweest." grinnikte ik "Daarbij wil ik iedereen laten weten wat ze gemist hebben én ben ik stiekem ook benieuwd wat ik gemist heb." zei ik schouder ophalend, waarna ik terug met David naar de bus liep. Er zat al wat meer volk op dus stapte ik ook maar in en keek even naar de mensen in de bus, waarna ik kort grijnsde en plaats nam, wachtend tot David naast me ging komen zitten. "I'm Back people ! En tijger, eh ja , daarmee bedoel ik niet jou Feline ." zei ik met een grijnsje en knipoogde even naar de dame. "What did I miss?" vroeg ik vervolgens hopend dat mensen me niet gingen negeren. Zo niet dan ging ik me sowieso kunnen plezieren met David en zijn stash.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Bus • Milo • Outfit

    'Omdat ze opgevoed zijn door wilde dieren,' zegt hij grinnikend. Ik glimlach zwakjes en kijk om me heen. Op dat moment stapt Archie naar binnen en verkondigd aan de hele ruimte dat hij terug is. Ik frons lichtjes. Moet hij perse alle aandacht naar zich toetrekken. Ik negeer zijn laatste vraag, voornamelijk omdat ik er vrijwel van overtuigd ben dat hij niet geïnteresseerd gaat zijn in mijn antwoord. 'Geen idee,' zegt Milo naast me en ik kijk weer naar hem. 'Addie is alleen mijn beste vriendin,' mompelt hij en hij lijkt zich voor iets te schamen. 'Ik voel niks voor haar, voor zover ik weet. Ik bedoel... ik heb nog nooit een relatie gehad,' zegt Milo. Ik haal mijn schouders op.
          'Dat maakt toch niet uit? Tot voor kort ik ook niet, tot Miles en nu ben ik weer helemaal bij met ontgroening en ontmaagding en dat soort dingen, maar dat is nou niet echt iets waar ik trots op ben,' floep ik eruit. Subtiel, Rodi, subtiel. Ik zucht en haal een hand door mijn zwarte haar. 'Sorry, dat is raar om te zeggen. Ik denk gewoon dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken, want je bent echt niet de enige die nog nooit een relatie heeft gehad.' Ik haal mijn schouders op. 'En het maakt je niet minder aardig, leuk of zoiets.' Ik glimlach zwakjes naar hem in een poging het hele verhaal wat minder lomp en awkward te maken. 'De enige reden waarom ik een relatie heb gehad is omdat Miles iemand nodig had die makkelijk alles deed wat hij wilde. Hij had waarschijnlijk het gevoel dat een vriendin hem meer status zou geven, maar ik denk dat hij dan een ander meisje uit had moeten kiezen. Wat ik probeer te zeggen is... het is allemaal niet zo bijzonder of speciaal. Het zal vast wel speciaal zijn met speciale mensen, maar ja...' Ik kleur langzaam weer rood. Ik ben aan het ratelen. Ik ben complete onzin aan het ratelen. 'Sorry.'


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.