• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    • Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    • Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    • Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    • David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    • Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    • Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    • Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    • Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    • Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    • Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    • Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    • Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    • Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    • Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    • Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    • Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    • Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    • Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    • Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    • ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    • Milo Ace Porter
    • Miles Imari Kingsley
    • Zayko Scar von Ardon
    • Bassam Hashim Sultan
    • Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    • Matthew Chris Hatter
    • David James
    • Ashley Percival Jones
    • Bellamy Rumpelstiltskin
    • Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    • Aphrodite Jamila Najma
    • Elizabeth Noah Ryder
    • Kennedy Anastasia Ackermann
    • Delia April Hades
    • Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    • Adilene Raine Chastain
    • Fa Yué
    • Aize Deyan Huntley
    • Feline Luana Khan
    • Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    MILES IMARI KINGSLEY


    19 • Nala and Simba • Delia’s dorm • Delia & Rodi & Milo

    ”Je gedraagt je als een klootzak, Miles,” hoorde hij Milo zeggen. “Flikker op.” Milo haalde de deken wat van Rodi af en het nieuwe koppeltje keek elkaar aan. Miles hoorde niet wat hij tegen Rodi zei, maar aan de andere kant kon hem dat ook weinig interesseren. Hij trok daarna Rodi wat omhoog en sloeg zijn armen om haar heen. Rodi leunde wat tegen hem aan en Miles rolde onzichtbaar zijn ogen. Rodi trok de dekens zo ver dat ze tot halverwege haar hoofd rijkten en legde haarhoofd op zijn borst.
          ”Ik wil niet ergens anders gaan slapen, maar ik wil hem niet hier hebben…” Niet veel later ging ze weer rechtop zitten. :Hey, Delia... ik zou Miles maar geven wat hij wil en dat is waarschijnlijk seks, want anders... anders gaat hij nog slaan,” beet het meisje de twee toen toe. “Hij slaat je als hij zijn zin niet krijgt, zo leuk is hij niet.” Erg overtuigend kwam het er niet uit.
          Miles rolde geïrriteerd met zijn ogen. “Aphrodite, je weet dondersgoed dat het een ongeluk was. Ik sla geen meisjes en al helemaal niet “om te krijgen wat ik wil” - ga geen leugens verspreiden omdat je godverdomme jaloers bent op Delia,” ratelde Miles aan een stuk door, het stuk “om te krijgen wat ik wil” tussen twee vingers.
          Miles draaide zich naar Delia en zuchtte diep. “Wil je hier blijven en leugens van die tut en haar schoothondje aanhoren?” vroeg hij aan haar, waarna hij zich weer terugdraaide naar Rodi en Milo.
          ”Ik zou ook kunnen zeggen dat jullie zelf moeten oprotten, maar ik ben ten minste slim genoeg om te weten dat Milo ook zijn eigen dorm niet in mag door het feest dat daar gaande is, zo jullie zitten opgescheept met mij en haar. Fijne avond en slaap lekker,” maakte hij zijn rant af, waarna hij naast Delia in bed ging liggen en haar kleine kusjes op haar neus ging geven.
          ”Je bent een stuk leuker dan ik dacht,” fluisterde hij zachtjes tegen haar, waarna hij een zachte grinnik liet horen.


    That is a perfect copy of reality.


    Delia April Hades
    ".In general, I'm not much into etiquette and am a rule-breaker and rebel by nature..
    ”


    18 • Rebel and a stoner • Hades • Hallway with Miles• Outfit

    'Dit gaat dus mooi niet gebeuren, het is mijn kamer!.', zei Rodi. Een zucht verliet mijn mond. 'Wat je de hele tijd lijkt te vergeten, Rodi, is dat dit ook mijn kamer is.', even grijnsde ik naar het meisje. Ik richtte me weer op Miles waarna ik mijn lippen voor een paar tellen op die van hem drukte. Totdat Rodi ons opnieuw onderbrak, kon ze ons niet gewoon met rust laten? ':Hey, Delia... ik zou Miles maar geven wat hij wil en dat is waarschijnlijk seks, want anders... anders gaat hij nog slaan.', begon het meisje. Even keek ik Miles met grote ogen aan. 'Hij slaat je als hij zijn zin niet krijgt, zo leuk is hij niet.', opnieuw verliet een diepe zucht mijn mond. Dit is wel het laatste waar ik zin in had, ik wilde gewoon gezellig met Miles zijn. Niet allemaal gezeur met exen. En dit klonk meer als een wanhopige poging om mij weg te krijgen dan dat het echt advies was. Al leek het Miles behoorlijk veel te doen. “Aphrodite, je weet dondersgoed dat het een ongeluk was. Ik sla geen meisjes en al helemaal niet “om te krijgen wat ik wil” - ga geen leugens verspreiden omdat je godverdomme jaloers bent op Delia,”, antwoordde Miles zijn exvriendinnetje. Hoewel dit wel bevestiging is dat het echt is gebeurd reken ik Miles er zeker niet op af. Fouten maken is menselijk, zelfs de grootste fouten. 'Serieus, kunnen we niet gewoon allemaal even normaal doen?', vroeg ik terwijk ik mijn hand door mijn lange bruine haren haal. Miles draaide zich weer mijn richting in. “Wil je hier blijven en leugens van die tut en haar schoothondje aanhoren?”, ik begon zacht te lachen. 'Je moet er niet teveel op letten', begon ik terwijl ik hem diep in zijn ogen aankeek. 'Gewoon op mij focussen.', fluisterde ik zacht in zijn oor. 'Al kunnen we ook ergens anders heen, jij mag kiezen.', even keek ik mijn date in zijn ogen aan. Normaal was ik allang weggegaan, zoveel gezeik voor een jongen. Miles nam naast mij plaats en begon me zacht kusjes op mijn neus te geven. Waardoor ik begon te giechelen, mijn wangen werden zo rood als een tomaat. Sinds wanneer giechel ik als jongens dat doen, ik ben daar toch veelste badass voor. 'Je bent een stuk leuker dan ik dacht.', het gaf me zoveel voldoening om dat te horen. 'Jij ook, Miles.', zacht drukte ik mijn lippen op die van hem terwijl ik langzaam op hem ging liggen.


    A little party never hurt nobody


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • RODI'S ROOM • RODI & MILES & DELIA

    'Ik wil niet ergens anders gaan slapen, maar ik wil hem niet hier hebben... Hey, Delia... ik zou Miles maar geven wat hij wil en dat is waarschijnlijk seks, want anders... anders gaat hij nog slaan. Hij slaat je als hij zijn zin niet krijgt, zo leuk is hij niet.' Om eerlijk te zijn ben ik vrij verbaasd over de toon die Rodi tegen Miles en Delia aanslaat want zo heb ik haar nog niet horen praten. Ik bedoel, zo goed ken ik haar niet en zo veel hebben we niet gepraat, maar op een of andere manier merk ik dat ik haar toch goed ken en dat ik haar aanwezigheid zeker waardeer. Daarom wil ik haar nu ook beschermen tegen Miles, die haar dus blijkbaar geslagen heeft. Dat is een no-go voor mij. Slaan is echt not done. Ik wed dat Rodi het echt niet verdiend had. Ze gaat weer liggen maar kruipt toch tegen me aan, wat me een goed gevoel geeft. Dat betekent dat ze me vertrouwt, of in ieder geval meer dan Miles.
          Miles is echter niet zo blij met deze opmerking want vrijwel meteen gaat hij vol in tegen Rodi, die nog altijd tegen me aan ligt. Ik word zelfs haar schoothondje genoemd. Nu vind ik dat niet zo'n enorme belediging, want ik vind honden echt het einde, maar de toon die hij tegen me aanslaat, laat me toch duidelijk merken dat hij het niet zo'n compliment vindt. Hij is not amused, zacht gezegd, want zijn ogen lijken vuur te spuwen. Aansteller.
          Ik schud mijn hoofd eventjes en leg mijn hand geruststellend op Rodi's schouder, zodat ze weet dat ik er voor haar ben. Het klinkt heel cliché, maar het werkt wel, hoop ik dan tenminste. De twee beginnen te zoenen en Delia begint zelfs te giechelen. God, wie weet wat ze gaan uitspoken hier. Het zou me überhaupt niet verbazen als ik de enige maagd in de kamer ben. Rodi misschien ook wel, maar niet als Miles haar... gedwongen heeft...
          'Wij waren hier eerder,' zeg ik dan tegen het kleffe koppel op het bed tegenover ons en ik rol met mijn ogen. 'Ga elkaar in de toiletten aflebberen als jullie dat zo nodig willen doen,' vervolg ik. Ik zie dat Hades lijkt te ontwaken uit haar hazenslaapje en ze lijkt niet geheel blij Miles te zien. Nu zijn de rapen gaar, als de tijger op ze af rent, zijn ze er geweest. Ik draai me terug naar Rodi en ik leg de deken een klein beetje over haar heen. 'Rustig maar...' mompel ik zachtjes en ik zucht een keer. 'Het komt wel goed.'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Rodi's dorm • Milo, Delia & Miles • Outfit

    'Aphrodite, je weet dondersgoed dat het een ongeluk was. Ik sla geen meisjes en al helemaal niet “om te krijgen wat ik wil” - ga geen leugens verspreiden omdat je godverdomme jaloers bent op Delia,' zegt Miles. Ik krimp wat in en bijt hard op mijn lip. Waarom heeft hij mij dan wel geslagen? Ben ik zo weinig waard het niks uitmaakt als hij mij slaat. Waarschijnlijk wel. 'Wil je hier blijven en leugens van die tut en haar schoothondje aanhoren?' hoor ik hem zacht tegen Delia zeggen en ik moet moeite doen om me in te houden en niet Hades op hen af te sturen.
          'Serieus, kunnen we niet gewoon allemaal even normaal doen?' zeg Delia tegen ons allemaal. Vervolgens verdrinken de twee zich weer in hun eigen wereldje en ik hou de dekens stevig over mijn hoofd heengetrokken.
          'Wij waren hier eerder,' zegt Milo en iets van een glimlach verschijnt kort op mijn gezicht. 'Ga elkaar in de toiletten aflebberen als jullie dat zo nodig willen doen.' Hades begint te bewegen en ze komt wat dichter tegen mij aan liggen. Ik voel haar hoofd op mijn rug rusten en hoor een zacht gegrom, wat duidelijk naar Miles en Delia gericht is. 'Rustig maar...' mompelt Milo. Ik spiek iets onder de deken vandaan en kijk hem aan. 'Het komt wel goed.' Ik schud mijn hoofd en druk mijn mouw tegen mijn ogen aan om ervoor te zorgen dat er geen tranen uitlopen. Plotseling voel ik iets nats tegen mijn wang aan. Hades' neus. Voor een kort moment kijk ik de tijger aan en dan springt ze behendig met een grom van het bed af. Even verstijf ik, maar dan spring ik van het bed af en sla ik mijn armen om de tijger die bovenop Delia en Miles is gesprongen. Als ik haar terug trek blijven de nagels van de tijger in de dekens hangen en ik hoop dat geen van en de nagels gevoeld heeft.
          'Hades!' zeg ik half geschokt, half boos. Ik trek haar terug en ze worstelt tegen me, maar gaat uiteindelijk toch mee terug naar mijn kant van de kamer. Ik kijk op naar Miles en Delia. 'S-Sorry..,' fluister ik. 'Ik...' Ik kijk hulpeloos naar Milo en trek mijn grommende vriendin dan het bed op. Ik duw haar neer. 'We vallen niemand aan,' fluister ik en ik kijk haar strak in haar ogen, 'nooit,' zeg ik. Ik strijk over haar kop heen. 'We zijn... niet zoals hem.' Hades gaat weer met haar kop op haar poten liggen, maar blijft naar Miles en Delia staren en zachtjes grommen. Ik kijk op naar Milo en trek dan mijn knieën op. Met mijn ogen dicht leun ik tegen de koude muur achter me.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • SHERE KHAN • COLD BITCH • OUTSIDE • SAM & ADDIE & ZAYKO

    'Je mag best mee naar het feestje, maar alleen met een babysitter. En no way in hel dat ik dat ga doen, want ik heb belangrijkere zaken aan mijn hoofd.' Ik kijk even naar Sam en ik rol met mijn ogen. Ik ga ook echt niet voor hem zorgen. Dan moet hij maar een beetje opletten en zorgen dat hij niet om de haverklap stoned en dronken over het schoolterrein huppelt, al gaat huppelen ook een tikje lastig als hij niet eens meer op zijn eigen benen kan blijven staan. De sukkel.
          Adilene stelt voor om hem te laten kotsen en meteen doe ik een stap naar achter. Ik heb al een hekel aan sommige dronken mensen, maar als ze gaan kotsen, ben ik weg. Ik haal slechts mijn schouders op en kijk naar Zayko, die ons hele plan negeert en na een laatste opmerking over een trio tussen mij, Sam en Adilene gewoon richting de fontein loopt. Ik krijg de neiging hem er zo head first in te duwen, maar ik houd me in. Ik moet mijn woede en frustratie niet afreageren op hem, ook al moet ik zeggen dat hij er flink veel invloed op heeft nu.
          'Ik heb net al een dronken klasgenoot naar bed gebracht nadat ze mij een klap heeft verkocht, dus ik wens jullie veel succes hiermee,' merk ik op en ik loop naar de fontein toe, maar sla mijn armen over elkaar en sta te kijken of Sam en Addie moeite gaan doen om Zayko mee naar binnen te slepen. Ik kijk naar de zoon van Scar en ik schud mijn hoofd. 'Wat zou je vader trots op je zijn,' grinnik ik even. Ik gok niet dat Scar ooit het idee had om een stoner en dronkaard als zoon te hebben en ik denk niet dat hij heel trots zou zijn. 'Je zet jezelf flink voor schut, Zayko.'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Dorm 3 • Elizabeth

    De rest van de avond is een flinke blur. Ik word door de Sam en de rest meegevoerd naar binnen en ergens gedropt. Ergens warm en comfortabel. Ik weet nog net mijn kleding uit te krijgen voordat ik tegen iemand aan in slaap val en niet wakker word tot de volgende ochtend. Mijn wekker is een vlaag van misselijkheid en ik schiet meteen overeind. Gelukkig zijn alle dorms hetzelfde, dus weet ik gelijk de wc te vinden. Als ik de laatste lading aan alcohol in het toilet gedumpt heb, blijf ik even op de grond zitten. Ik druk mijn voorhoofd tegen de koude tegels aan en vloek zachtjes. Ik spoel mijn mond snel met wat water, maar durf het niet op te drinken, bang dat mijn maag dan weer iets heeft om uit te spugen. Rillend van de kou en zwak op mijn benen, strompel ik terug. Ik zie dat Elizabeth nog in bed lig en kruip voorzichtig naast haar. Ik heb geen idee waarom ik hier beland ben, maar ik vind het prima. Ik kruip tegen haar aan en sla mijn armen weer om haar middel. Mijn gezicht verberg ik in haar nek en ik zucht zachtjes. Gelukkig lukt het me om daarna nog wel langzaam in slaap te zakken. Ik krijg echter amper de kans om fatsoenlijk te slapen, want de wekker gaat zo’n kwartier later. Oh ja. Kamp. Ik kreun en trek de dekens over mijn hoofd heen. Alsjeblieft niet zeg. Ik knijp mijn ogen dicht en zucht diep. Mijn hoofd bonkt als een gek en ik voel me afschuwelijk. Geweldig, waarom moest ik ook alweer zo nodig helemaal van het pad af gaan.
          ’Morgen,’ mompel ik en ik leun over de rand van het bed om in mijn broekzakken opzoek te gaan naar een sigaret. Helaas kom ik snel tot de ontdekking dat ik er geen bij heb. ‘Shit… Liz.. Heb jij misschien sigaretten of zo? Nog een paar oude. Mijne liggen nog in mijn dorm. Wiet is ook goed.’


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elizabeth Noah Ryder


    17 • bedroom • baby mama •

    Ik besloot gisteravond al vroeg het feestje te verlaten en mijn bed op te zoeken, hoe saai dat ook moge zijn.
    Een paar uur later, denk ik, werd ik echter gewekt door Sam, die een zieke Zayko op mijn bed deponeerde. De jongen viel meteen in slaap en ik besloot maar geen vragen te stellen. We hadden immers al ruzie gehad om zijn drugsgebruik.
    De halve nacht lag ik wakker, niet gewend aan iemand anders in mijn kleine bed, maar als Zayko opstaat om over te geven heb ik denk ik toch al een aantal uur geslapen.
    Ik sukkel weer weg als hij opnieuw naast me komt liggen, en heel even voelt het bijna.. fijn. Dan gaat de wekker en zucht ik diep.
    "Shit.. Liz.. Heb jij misschien sigaretten of zo? Nog een paar oude. Mijne liggen nog in mijn dorm. Wiet is ook goed."
    Ik rol met mijn ogen terwijl ik mezelf uit het bed hijs. In mijn oude shirt en oncharmante ondergoed loop ik door mijn kamer, en gooi ik hem een pakje sigaretten toe dat ik voor mijn vertrek in een la verstopte. Ik dacht dat ik na alles wel weer mijn oude leventje op kon pakken, of zo.
    "Er zit ook wel een aansteker in." Ik hijs mezelf in een spijkerbroek en gooi mijn shirt op de grond, waarna ik vluchtig een bh aandoe en een iets minder slonzig shirt aantrek. Ik haal een fles water tevoorschijn, neem een aantal slokken en geef het ding daarna aan Zayko. "Drinken.."
    Ik gooi zijn kleren op zijn schoot en haal een hand door mijn haar, waarna ik het in een slordige staart weet te krijgen.
    Gisteravond heb ik al wat spullen bij elkaar gezocht, dus ik hoef niets meer in te pakken voor ons kamp. Dat scheelt. Niet dat ik verder veel tijd ga besteden aan andere dingen - make-up heb ik al tijden geleden afgezworen en ik ben niet van plan om mensen te versieren, dus ik hoef er niet tip top uit te zien.
    "Ga je me nog vertellen waarom je zo enorm naar de klote bent gegaan gisteravond? Of ben ik dan weer onaardig, als ik dat vraag?"

    you got that milk money, I got that milf money


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Dorm 3 • Elizabeth

    'Er zit ook wel een aansteker in,' zegt ze nadat ze een pakje sigaretten mijn kant op gegooid heeft. Ik mompel iets in de trant van "dank je" en ga rechtop op het bed zitten. Ik trek mijn broek aan en steek ondertussen een sigaret op. Ondertussen kleed Elizabeth zich ook om en ze drukt een fles water in mijn handen. 'Drinken..' Ze gooit de rest van mijn kleding op min schoot en nadat ik de fles leeggedronken heb, trek ik het shirt over mijn hoofd. 'Ga je me nog vertellen waarom je zo enorm naar de klote bent gegaan gisteravond? Of ben ik dan weer onaardig, als ik dat vraag?' Ik zucht zachtjes en kom langzaam overeind, maar dat zorgt ervoor dat mijn hoofd alleen nog maar harder begint te kloppen. Ik kreun en plof weer op het bed. Vaag herinner ik nog dat ik een ruzie heb gehad met Elizabeth, maar om eerlijk te zijn weet ik niet zo goed meer waar het over ging.
          'Ik had er zin in,' mompel ik. Oké, niet helemaal waar. Ik kijk haar aan. 'Of nou ja, voornamelijk geen zin in school en zo. En mensen. En vragen. En ruzies. En ouders. En nadenken.' Ik haal mijn schouders op. 'Je weet wel. Het gewoonlijke. Daarnaast had ik zo weinig zin in het kamp dat ik dacht mijzelf er misschien onderuit te drinken. Ik schenk haar een scheve grijns. 'Het heeft helaas niet gewerkt, maar misschien kan ik er nog wel voor zorgen dat ik achtergelaten word.' Ik kijk naar haar tas die ze al helemaal gepakt heeft. 'Dus jij hebt er wel zin in? Lekker op kamp?' mompel ik sarcastisch. Ik druk de sigaret uit op de vensterbank. 'Waar was je gisteren trouwens? En waarom ben ik in jouw bed beland?'


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    ARCHIE RICHARD JUNIOR HOOD

    ADVENTURER, AT GIRLS DORM ROOM WITH , FELINE, AIZE EN ADDIE

    💘





    Op mijn vertrouwde motor was ik onderweg naar mijn 'geliefde' school Fairytale High. Een plek waar ik afgelopen jaar geen voet gezet had doordat ze me geschortst hadden. Nee ik had een domme ruzie met iemand buiten school om en dit was uit de hand gelopen, waardoor alle schuld in mijn schoenen geschoven werd en ik hierdoor dus niet meer mocht studeren. Mijn ouders waren razend, hadden me onterft en hier stond ik dan weer, klaar om mijn leven te 'beteren'. Het was dikke bullshit en dat wisten ze ook wel, ze wilden me niet in de bajes gooien om hun naam hoog te houden, dus dumpten ze me maar weer hier. Veel keuze hadden ze niet echt. Eens ik het grote oude gebouw zag opdoemen kon ik het niet laten om extra hard op mijn gaspedaal te drukken zodat ik er in volle vaart heen schoot en de slaapkoppen wakker wist te maken met het luide gebrom. Eens ik aankwam pakeerde ik mijn motor en keek even naar de schoolbus die er stond. Ik had wel vaag iets meegenomen van een kampeer trip, maar ze mochten er zeker van zijn dat ik niet in zo'n smalle bus ging zitten. Ik haalde de zwarte helm van mijn hoofd en schudde mijn donkere lokken even goed, voordaleer in deze toch in een losse man bun stak. Mijn blik gleed even over het lege plein heen. Ze gingen me nou niet gaan vertellen dat ik hun enige leerling zou zijn eh? Mijn helm dumpte ik bij mijn motor en liet ook mijn sportzak met mijn spullen er staan. Sinds er pas gisteren de beslissing was genomen dat ik terug op deze school mocht, was er nog geen dormindeling voor mij gemaakt, zouden ze vast tijdens het kamp regelen als ik nog niet gevlugd was voor deze saaiheid. Ik zette maar voet in het schoolgebouw en liep richting de dorms toe. Ik had wel zin om mensen te verrassen met mijn terug komst, maar waar begon ik eerst?
    Zonder al te veel schaamte keek ik naar de dorms en de namen of ik misschien een oude bekende tegen kwam en bingo. Feline, Aize en Addie alle mooie meisjes in één kamer opgesloten, alsof het lot wil dat ik alle deze dames zou gaan ontwaken zoals sleeping beauty. But in my way ofcourse. Zonder enige vorm van schaamte gooide ik de deur open. "Rise en Shine birdies!" riep ik lachend waarna ik me op Felines bed plofte. " Missed me? "



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    David James
    17 || Peter Pan || Professional Weirdo || Girls Dorm || Archie's back! || Archie + Girls

    Het feest kon ik me alles nog van herrinderen, maar mijn hoofd was heel zwaar en de kater was zeker aanwezig. Gelukkig had mijn bezopen en high zelf eraan gedacht om een glas water en asperines naast mijn bed te zetten. Ik nam ze in en dronk het glas in een keer leeg, terwijl ik nog wat duf op de rand van mijn bed bleef zitten. Ik moet zoizo nog meer drinken, maar ook weer niet te veel, want ik wist zelfs met een kater de risicos van te veel water drinken. Langzaam voelde ik mijn hoofd wat lichter worden en de pijn wat zakken, waardoor ik langzaam kon opstaat en met het glas naar de kraan kon lopen om nog twee glazen achterover te slaan. Hierna stapte ik onder de douche om alle gorigheid van gister van me af te spoelen en mijn krullen van vaal bruin weer terug naar helder rood te krijgen. Na een goede douchebeurt, een borstel door mijn krullen, waardoor ze enorm pluizig, maar wel klitvrij werden, en een set schone zachte kleren, voelde ik me alweer een stuk beter. Ik nam nog een glas water, voor ik dan toch maar langs de eetzaal liep, om mijn rugzak vol te stoppen met lekkers voor de schooltrip. Ik had nu weinig trek, maar toch propte ik een chocolade in mijn mond en goot er een groot glas sap achteraan, voor ik met een tweede in mijn hand naar mijn kamer liep, om de laatste spullen voor de trip te pakken. Als ik met een kater namelijk eenmaal begon te eten, voelde ik me heel snel weer heel goed. Toen ik langs de dames kamer liep, zag ik iemand die ik een hele tijd had moeten missen. Ik liet mijn tas bij de deur vallen en sprong min of meer of zijn shoot. "Archie!" kirde ik vrolijk. Ik had mijn beste vriend heel erg gemist tijdens zijn tijd weg. Hij was geschorst, voor de zaken waarvoor ik de leraren had weten om te kopen of te blackmailen om mij wel op school te houden, dus ik hoopte dat hij het mij niet te erg kwalijk nam. Ik had het ook voor hem geprobeert, maar dat had mij al diep in de problemen doen zitten. Toch voelde ik me wel schuldig, in elk geval een klein beetje omdat ik voor de zooi had gezorgd die hem in de problemen had doen raken, en hoopte dat we konden praten in de bus.


    Bowties were never Cooler

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • RODI'S ROOM • RODI

    Zoals gepland ben ik bij Rodi op de kamer in slaap gevallen. Zelfs in haar bed, ook al voelde het eerst wat onwennig. Zeker na de aanvaring met Miles en Delia wilde ik haar niet alleen laten dus ben ik gewoon naast haar gaan liggen. Zo zijn we ook in slaap gevallen, al was het af en toe een klein beetje onhandig omdat Hades aan het voeteneind lig en ik toch een stuk groter ben dan Rodi.
          Ik word langzaam wakker door de wekker die ik heb gezet omdat we vandaag met iedereen uit ons jaar op kamp gaan. Ik weet niet of ik er heel veel zin in heb, maar ik kan het proberen leuk te maken. Addie heb ik niet meer gesproken gisteren en ik heb in ieder geval Rodi om me mee te vermaken. Ze kan tenminste omgaan met mijn vreemde ideeën over dieren terwijl sommige anderen daar nogal veel moeite mee hebben. Ze vinden dieren maar stom of snappen niet dat ze ook gevoelens hebben. Op mijn beurt snap ik mensen dan weer niet.
          Ik gaap weer en rek me even uit waarna ik Rodi per ongeluk aanstoot en meteen een stukje opzij schuif. Oeps, ik wil haar niet wakker maken als ze nog niet uitgerust is. Ik bedoel, gisteren was ze echt overstuur door het gedoe met Miles en Delia en ik hoop dat ze zich gedeisd houden tijdens deze reis, de komende dagen. 'Sorry,' zeg ik zachtjes als ik overeind kom. Mijn nek doet zeer en ik vloek binnensmonds. Met z'n tweeën — drieën, als je Hades meetelt — slapen op een tweepersoonsbed is misschien niet heel handig en ik snap ook niet hoe mensen dit elke avond en nacht volhouden. Maar goed, het was voor een goed doel: Rodi. Hades wordt ook wakker en ze beweegt meteen waardoor ik snel mijn benen wegtrek voor ze erbovenop gaat liggen en/of ze aanziet voor een lekker ontbijtje. 'Morgen, Hades,' lach ik naar de tijger als ze zich uitrekt en van het bed springt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Wwn dorm • Archie, Feline, Adi

    Als er iets was wat Aize koesterde. was het een goede nachtrust. Haar goede nachtrust. Wanneer Aize een goede nachtrust kreeg, was ze de volgende dag goed gehumeurd. In Aize’s wereld betekende dat dus niet chagrijnig, minder bot en kortaf en op zeldzame momenten met een glimlach op haar gezicht. Echter, wanneer iemand haar nachtrust verstoorde, kon dat persoon beter zich uit de voeten maken. Aize was dan niet te genieten. Een niet te genieten Aize betekende namelijk gevaar en bij gevaar kon je beter uit de buurt blijven.
          Het moment Archie dan ook zonder enige vorm van schaamte de deur opengooide, was voor Aize het moment om wakker te schrikken en deze jongen een doodse blik te schenken. ”Rise en Shine birdies!" riep de jongen lachend, waarna hij naar Feline toe liep en op haar bed ging zitten “Missed me?" vroeg de jongen aan dat meisje. Aize wilde net bij hem gaan klagen over dat hij haar slaap verstoord had, toen iemand anders zonder toestemming de kamer in kwam denderen. David. Zijn tas had hij bij de deur laten vallen en hij was op zijn schoot gesprongen.
          Een geïrriteerde grom verliet Aize’s mond, waarna ze met frustratie de dekens van zich afsloeg en uit haar bed stapte. Ze beende direct op de twee niet-welkome jongens af en pakte ze bij hun kragen vast. “Misschien moeten we toch maar een slot op de deur zetten om ongewenste gasten als jullie twee buiten de deur te houden,” zei Aize met een geïrriteerde toon. Ze trok beide jongens van het bed af en liet ze op de grond vallen.
          Aize ging voor het tweetal staan. “Eruit, verdomme. Waag het niet om nog een keer mijn slaap zo vroeg in de ochtend te komen verstoren,” snauwde ze naar hen, waarna ze naar de deur van hun slaapkamer wees. “Eruit!” riep ze nu boos, waarna ze besloot om naar de deur te lopen en Davids tas de gang op te gooien. Ze draaide zich weer om naar de twee jongens, die er nog steeds zaten.
          ”Zijn jullie doof?” vroeg ze toen, terwijl ze hen aankeek met een blik die kon doden.


    That is a perfect copy of reality.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Rodi's dorm • Milo, Delia & Miles • Outfit

    Ik heb amper geslapen. Nadat iedereen in slaap gevallen is, heb ik nog een paar uur wakker gelegen, half tegen Milo aan. De laatste ruzie die ik had met Miles bleef zich constant herhalen in mijn hoofd en voor de zoveelste keer heb ik mijzelf weer afgevraagd of het dan toch mijn fout was. Misschien slaat hij wel geen meisjes, behalve mij, omdat ik mensen daar nou eenmaal toe drijf. Uiteindelijk ben ik toch in slaap gevallen en in mijn slaap tegen Milo aangekropen. De volgende ochtend word ik al een beetje wakker door het licht dat tussen de gordijnen door op mijn gezicht schijnt, maar ik word pas echt wakker als Milo tegen mij aanstoot. Ik schrik en kijk verbaasd om me heen. Ik laat mijzelf weer op mijn kussen zakken als ik merk dat het enkel Milo was. Slaperig krul ik op en trek ik de dekens verder over me heen.
          'Sorry,' zegt hij en hij komt overeind. Ik mompel iets terug in de trant van "jij ook" voordat ik weer langzaam in slaap zak. Even later word ik opnieuw gewekt door Hades die zichzelf uitstrekt en met haar poten op mijn benen drukt. Ik kreun. 'Morgen, Hades,' zegt Milo. Het matras veert op als hij ervan springt en langzaam open ik mijn ogen weer. Hades is net zo opgewekt als Milo en springt ook van het bed af. Ze begint vrolijk heen en weer te lopen en in mijn tas te snuffelen voor eten. 'Hoe kunnen jullie nu al zo actief zijn,' mompel ik. 'Het is nog zo vroeg.' Langzaam kom ik overeind. Ik wrijf in mijn ogen en kijk Milo slaperig aan. Mijn korte zwarte haar staat alle kanten uit en de wallen onder mijn ogen zijn groter dan ooit. Ik gaap en rek me uit. Met mijn ogen half dicht begin ik mijn kleren bij elkaar te rapen en kleed me langzaam om. Ik neem de moeite niet om naar de badkamer te lopen, maar draai me gewoon om. Snel trek ik de dikke trui met lange mouwen over de littekens op mijn lichaam. Ik doe zoals gewoonlijk geen moeite om een bh aan te doen, want ten eerster: er zit niks en ten tweede: die dingen zitten naar en zijn zweterig. 'Oké, ik ben klaar.' Ik kruip weer onder mijn dekens. 'Welterusten.'


    People can be stunningly unobservant.

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 18:53 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elizabeth Noah Ryder


    17 • bedroom • baby mama •

          "Ging gewoon vroeg naar bed..," mompel ik, terwijl ik een vest uit mijn kast trek. "We kunnen niet allemaal een feestbeest zijn he, sommigen van ons moeten het wilde gemiddelde een beetje naar beneden halen."
    De jongen zien roken maakte me kort even jaloers, maar ik moet sterk blijven en al mijn slechte gewoontes afleren.
    "En Sam dropte je in mijn bed.. Omdat je naar de klote was." Ik lach zachtjes. "Hij moet vast doorhebben wat een geweldige moederfiguur ik ben."
    Ik zucht zachtjes. Ik besef steeds meer dat ik geen zin heb in dit alles - kamp, school, alles. Ik wil naar huis. Dat ik dan geen diploma heb, en dus geen verdere toekomst, maakt me eerlijk gezegd steeds minder uit.
    Mijn toekomst zag er al somber uit toen ik er achter kwam dat ik zwanger was, dus ik had dit aan kunnen zien komen. De enige reden om een diploma te halen is om een goed voorbeeld te zijn, maar ergens achterin mijn hoofd fluistert een stemmetje dat dat nooit gaat lukken.
    Je voornemen om een succesvol mens te worden is toch al mislukt.
    "Ik denk dat ik gewoon een klooster in ga of zo..," mompel ik, zuchtend. "Ik zweer mannen voor altijd af. Sorry, maar je soort is redelijk kut."
    Bellamy reageerde gister niet op mijn berichtje - iets dat ik had kunnen verwachten. Ik weet niet waarom ik ooit heb overwogen om het hem te vertellen. Hij zou me recht in mijn gezicht uitlachen, en verder gaan met zijn leventje. En dan zou het, langzaam maar zeker, de hele school rond gaan. Heb je het gehoord van Elizabeth? Wat een lachertje... Nee. Dat gaan we dus mooi niet doen.
    "Beloof me alsjeblieft dat je nooit zo'n loser zult zijn als Kay's vader."

    you got that milk money, I got that milf money


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted