• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    • Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    • Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    • Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    • David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    • Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    • Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    • Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    • Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    • Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    • Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    • Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    • Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    • Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    • Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    • Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    • Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    • Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    • Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    • Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    • ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    • Milo Ace Porter
    • Miles Imari Kingsley
    • Zayko Scar von Ardon
    • Bassam Hashim Sultan
    • Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    • Matthew Chris Hatter
    • David James
    • Ashley Percival Jones
    • Bellamy Rumpelstiltskin
    • Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    • Aphrodite Jamila Najma
    • Elizabeth Noah Ryder
    • Kennedy Anastasia Ackermann
    • Delia April Hades
    • Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    • Adilene Raine Chastain
    • Fa Yué
    • Aize Deyan Huntley
    • Feline Luana Khan
    • Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Outside • Elizabeth

    Het blijft een tijdje stil terwijl we naar buiten lopen en ik probeer mijn gedachten ergens anders over te denken, maar ik kan niet helpen dat ik me er heel erg van bewust ben dat ze mijn opmerking niet tegengesproken heb. De bus staat al klaar, maar ik loop naar een muurtje dat verlicht woord door een hele straal zonlicht en leuk daar tegenaan. 'Zayko..'
          'Hm?' mompel ik en ik pruts een beetje met mijn pakje sigaretten.
          'Wil je alsjeblieft niet meer dat soort dingen over jezelf zeggen? Je bent geen loser, en menig meisje zou je bed in duiken als je het ze vroeg.' Ik voel haar hand op mijn arm en kijk naar haar om. Ik maak een ongeloofwaardig geluidje. As if. 'Geloof me, Zay. Als ik niet zo'n idioot was geweest - als ik niet zo high was geworden de avond dat ik met Bellamy het bed in dook,' ik frons. Wacht wat. Bellamy? 'en ik dus niet in deze situatie terecht was gekomen, had ik je al lang mee uit gevraagd. Echt waar.' Wacht wat. Mijn mond zakt lichtjes open terwijl ik de informatie probeer te verwerken.
          'Het was Bellamy?' vraag ik zachtjes. 'Oh... dat wist ik niet.' Ik blijf even stil en staar voor me uit. Een raar gevoel overmand me. Ik wist dat het iemand van de school was, maar nu hij een naam heeft, is het ineens veel echter of zo. Een plotselinge vlaag van woede richting Bellamy brand in me op. 'Hij is een eikel,' zeg ik bot. Ik steek een sigaret aan. 'Waarom zou je mij uitvragen?' vraag ik dan, na een lange stilte. 'Sam zegt ook gewoon dat het zo simpel is, maar om eerlijk te zijn is dat het niet. Ik heb het geprobeerd, maar ik ben vaak genoeg af gewezen. Meisjes willen me gewoon niet zoenen of nou ja... zoenen soms nog wel eens, maar meer dan dat?' Ik haal mijn schouders op. 'Zelfs meisjes die al wel met Sam naar bed zijn geweest. Ik ben gewoon niet aantrekkelijk genoeg en ik gebruik te veel drugs.' Ik plof op de grond. 'En waarschijnlijk heeft Miles al genoeg bullshit over me gelult tegen al zijn belachelijke vriendjes.' Ik neem een hijs van mijn sigaret en sluit mijn ogen. De buitenlucht doet me goed, maar mijn hoofd bonkt nog steeds als een gek. Ik heb de neiging om mijn joint weer tevoorschijn te halen, maar ik denk niet dat Elizabeth dat gaat waarderen en mijn lichaam waarschijnlijk ook niet.


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elizabeth Noah Ryder


    17 • outside • baby mama •

          "Zayko.." ik zucht en ga naast hem zitten. Het liefst zou ik nu mijn hoofd op zijn schouder leggen, of zo, maar dat voelt... raar.
    "Geloof me als ik zeg dat ik nooit van mijn leven met Sam naar bed zou gaan," ik friemel de sigaret tussen zijn vingers vandaan en neem een hijs. En dan nog een. Een klein beetje van de oude Elizabeth keert terug, en zodra ik dat doorheb geef ik het ding snel weer aan Zayko, "maar dat ik wel, sinds het moment dat we vrienden zijn, een enorme crush op je had."
    Daar is niks aan gelogen - tot het moment dat ik besefte dat ik zwanger was had ik nog hoop dat Zayko en ik een ding zouden kunnen worden, ooit. Maar toen viel alles in het water. Wie wil er nou daten met een meisje dat een kind heeft, zeker een kind van een of andere nozem die het woord 'verantwoordelijkheden' niet kent?
    Niemand. Precies.
    Maar goed, toen mijn leven nog zonder zorgen was, was mijn crush op Zayko groter dan ooit. Dat hij veel drugs gebruikte maakte me niet uit - dat deed ik immers ook. Ik deed alles dat mijn ouders me verboden hadden, en zoals we ondertussen weten liep dat verkeerd af.
    Of de crush ooit overgegaan is weet ik niet - ik denk het niet, maar ik heb hem ver naar achter geduwd. Again, daten met een meisje zoals ik is eerder een last dan een lust, en niemand gaat voor de lasten.
    Ik strijk met mijn hand over de tatoeage op mijn onderarm - de drie letters die de naam van mijn zoontje betekenen - en haal diep adem.

    you got that milk money, I got that milf money


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Dining Hall • Milo • Outfit

    'Ik heb er wel zin in,' zegt hij en ik glimlach zwakjes, maar niet echt gemeend. Ik wil eigenlijk het liefst gewoon in een stil hoekje kruipen en iedereen ontwijken, behalve misschien Milo. Ik moet zeggen dat ik het niet heel erg vond om samen met hem te slapen. Ik heb nog nooit met iemand anders behalve met Miles een bed gedeeld. Helaas. Het is niet iets waar ik trots op ben, maar bij hem durfde ik geen nee te zeggen, omdat ik bang was om hem boos te maken. Ik sla mijn ogen neer en luister bijna niet naar wat Milo zegt. 'Ik bedoel, in Afrika ben ik permanent in de natuur en hier is dat niet het geval, dus dat is echt wennen.' Ik prik afwezig in mijn eten en sla een arm om mijn middel heen. 'Ik vind het fijn dat je het me verteld hebt, Rodi,' merkt hij op. Ik kijk naar hem op, 'het was vast niet gemakkelijk, maar ik ben eerlijk als ik zeg dat ik denk dat je beter af bent zonder Miles.' Ik lach sarcastisch en schud mijn hoofd. Vervolgens kom ik overeind.
          'Zullen we maar eens gaan? De bus vertrekt zometeen,' zeg ik. Ik laat bijna al mijn eten liggen en trek Hades overeind. 'Kom op dikzak, we gaan kamperen.' Ik kijk Milo aan. 'Heb je zin om bij me te zitten of... uhm... moet je terug naar je vrienden?' Ik haal een hand door mijn haar. 'Ik ga dan wel gewoon bij...' bij wie? Je eigen vrienden? Ik val even stil, maar herpak mezelf weer. 'Bij wat vriendinnen zitten, maar uhm... tja we kunnen gewoon ook samen nog een beetje bij elkaar zitten.' Ik haal mijn schouders op en kijk naar de jongen tegenover me. Een kriebelig gevoel welt op in mijn maag en ik herken het meteen. Met moeite weet ik het gevoel weg te drukken en ik sla mijn ogen neer.


    People can be stunningly unobservant.

    [ bericht aangepast op 27 april 2017 - 15:29 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Outside • Elizabeth

    'Zayko...,' ze zucht en ik haal mijn hand door mijn zwarte haar terwijl ik naar de grond voor me staar. Ze is naast me komen zitten en ik voel haar schouder tegen die van mij aan drukken. Een rilling loopt over mijn rug en ik wend mijn gezicht van haar af. 'Geloof me als ik zeg dat ik nooit van mijn leven met Sam naar bed zou gaan,' ze prutst de sigaret uit mijn handen en ik kijk naar haar op. Ik bijt zachtjes mijn lip terwijl ik mijn ogen over haar gelaat laat glijden. Ze neemt een hijs en ik kan niet helpen dat ik naar haar lippen staar. Uiteindelijk lijkt ze te beseffen wat ze doet en drukt ze de sigaret terug in mijn handen. 'Maar dat ik wel, sinds het moment dat we vrienden zijn, een enorme crush op je had.' Mijn brein lijkt even uit te schakelen en ik kijk haar aan. Mijn mond zakt langzaam open. Wacht, wat. Voor de derde keer vandaag komt er informatie op me af die ik niet verwacht had. Ik wend mijn blik weer af en druk de sigaret uit op de grond terwijl ik de informatie langzaam door laat dringen. Elizabeth. Een crush. Op mij? Een enorme crush ook nog eens. Niet eens enkel een neiging om met me naar bed te gaan of zo. Ik kan het even niet beseffen. Hoe lang heb ik haar nou al niet aangekeken met meer in mijn gedachten dan vriendschap? Ik kijk weer naar haar.
          'Waarom heb je me dat nooit verteld?' vraag ik zachtjes. Ik kijk toe terwijl ze haar vingers langzaam over haar tatoeage laat glijden, maar mijn blik verplaatst zich al snel weer naar haar lippen. Ik leun iets haar kant op, maar twijfel en kijk weer naar de naam. Ze heeft een zoontje. Wil ze dit wel? Maar mijn impulsen zijn sneller dan mijn ratio. Voor zover ik ratio heb. Ik schuif wat dichter tegen haar aan en laat mijn hand voorzichtig op haar wang rusten. Een beetje stuntelig leun ik naar voren, waarbij ik half mijn evenwicht verlies en mijn lippen op die van haar terecht komen.


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elizabeth Noah Ryder


    17 • outside • baby mama •
          Ik geloof mijn ogen niet als Zayko me kust. Of nou ja mijn ogen - die zijn gesloten, natuurlijk. Ik geloof eerder mijn lippen en mijn brein niet.
    Wat gebeurt hier?
    Het gaat dan misschien niet al te soepel, maar het gebeurt wel. Zayko kust mij.
    Hoe stom dan ook, ik heb dit moment me al duizend keer voorgesteld. Elke keer weer net iets anders, maar volgens mij nog nooit zó.
    Ik kus hem terug, alsof zijn lippen zuurstof zijn en ik adem moet halen om te blijven leven. Oké, stomme vergelijking - zo wanhopig ben ik nou ook weer niet. Maar het klinkt wel poëtisch.
    Ik denk aan Kay, en eventjes voel ik me... schuldig. Dat ik zo'n waardeloze moeder ben, eentje die alleen maar op foute jongens valt. Eentje die hem nooit een 'vader' zal geven, enkel omdat ze zo egoïstisch is.
    Maar die gedachte druk ik vluchtig weg, vlak voordat ik me voorzichtig terugtrek uit de kus. Niet omdat ik dat wil, maar omdat het voelt alsof ik het niet heel veel langer aankan. Alsof mijn hart gaat ontploffen. En ja, ik moet ook even ademen.
    "Zayko.." in mijn stem is een soort onzekerheid te horen, maar mijn mond vormt zich in een glimlach. Dit was.. onverwacht. Maar zo fijn.
    Misschien zouden heel veel mensen dit als een domme keuze zien, misschien zelfs wel een voorspelbare - ex-rebelse tienermoeder valt voor boze, drugsverslaafde jongen. Het klinkt bijna als het plot van een romantische comedy, of een sex-education video.
    Maar nee, het is wat er echt gebeurde - al ben ik al heel lang geleden voor hem gevallen, toen ik ook nog gewoon een boos, rebels meisje was.

    you got that milk money, I got that milf money


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • SHERE KHAN • COLD BITCH • HET DORM • AIZE

    'Lieve schat, ik wil je roze bubbel niet verbreken, maar die bus gaat niet weg zolang iedereen erin zit en ja, dat gaan ze natellen. Dus beter schiet je op, want je wilt niet de reden zijn dat we pas twee uur later gaan vertrekken. Dat gaat je echt niet in dank afgenomen worden.' Alsof dat laatste me ook maar iets kan schelen. Aize trekt echter de deken van me af en als ik al niet chagrijnig was, ben ik er nu zeker. Godverdomme. 'It's a beautiful daaaaaay,' zingt ze vals en ik klem mijn handen over mijn oren en knijp mijn ogen dicht. Ze kan niet zingen en dat zonlicht doet pijn aan mijn ogen, zeker door de koppijn die ik al heb. Een bergje kleding ligt op mijn lichaam en bed maar ik trek me er niks van aan en draai me toch weg van het raam en het irritante kind dat nu door de kamer huppelt. Kan ze nog vervelender zijn? Alsof die meppen tegen mijn wangen en die littekens niet genoeg zijn. Ze zegt dat ze mijn tas wel inpakt en dat is de druppel. Ik grom kort en kom overeind.
          'Blijf met je poten van mijn spullen af,' zeg ik en ik kom overeind van het bed. Verdomme, ik had bijna een lege maag en ik merk nu dat alcohol drinken dan niet zo verstandig is. Toch blijf ik staan en ik trek mijn tas uit haar handen. 'Flikker op, Aize, ik kan best voor mezelf zorgen.' Ik smijt mijn kleding neer en loop door naar de badkamer, waar ik meteen twee glazen water achter elkaar opdrink en weer terug de kamer in storm. Ik ben nog altijd boos op haar dat ze me gisterenavond zo behandelde en me weer sloeg. Alsof twee keer in de afgelopen jaren nog niet genoeg was. Ze heeft me die lelijke littekens bezorgd, door haar loop ik daar de rest van mijn leven mee rond, waar ik ook heen ga.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.



    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , In the hallway, talking to Viv

    N




    Mijn woorden kregen een boel moordende blikken en zelf een kussen tegen mijn hoofd aan. Het was dan ook niet slim van mij om te bekennen dat ik met een gigantische kater zat, want dit leek ze in haar voordeel te gebruiken door op een hoog volume me spottend uit te lachen om vervolgens nog een kussen in mijn mooie gezicht te krijgen. Mijn conclusie leek haar ook niet te kunnen verassen en haast meteen had ze ook al een antwoord klaarstaan. ‘Zover was ik ook nog wel gekomen, Sherlock,’ mopperde ze sarcastisch vooraleer ik uit haar bed was weten te komen. Echter keek ik haar vragend aan toen ze naar mijn onderlichaam bleef staren. " Eh is er wat? " ik had een te grote kater om er nog een sexistische opmerking aan toe te voegen al had ik wel een voorgevoel dat ze niet alleen naar de bult in mijn boxer staarde -hoewel ik niet ging ontkennen dat hij enorm was-   ‘Hey Jones...’ begon ze langzaam en ik keek Viv iets verward aan. ‘volgens mij waren we wel hard opweg om... je weet wel te hebben.’ mijn mond zakte iets open waarna mijn blik die van haar volgde naar een setje gescheurde stof waar mijn broek ook leek te liggen. " Oh.. " iets verrast wist ik niet echt wat te zeggen " wauw... " kort krabbelde ik door mijn bruine haren en schuifelde iets ongemakkelijk heen en weer. "Ben je eh... Jeweetwel ... naakt onder de lakens?" ik keek haar kort aan, en besefte dat ik een enorme idioot was. Het feit dat ik mijn woorden dan ook echt meende en best wel nieuwsgierig was of haar ondergoed hier ook ergens rond verspreid was hielp niet echt. Kater en nog eens de gedachte dat ik de hele nacht naast een naakte Viv had gelegen.... Jup ik besefte dan misschien ook wat te laat wat die gedachten beneden veroorzaakten en met rode wangen greep ik dan ook vlug mijn leren jas van de grond en hield deze voor me om mijn imago schade te gaan beperken. Oh my sweet jezus help...



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • DINING HALL • RODI

    'Zullen we maar gaan? De bus vertrekt zo meteen.' Ze staat op en laat haar ontbijt vrijwel onaangeroerd staan en hijst Hades van de grond af. 'Heb je zin om bij me te zitten of... uhm... moet je terug naar je vrienden? Ik ga dan wel gewoon bij... bij wat vriendinnen zitten, maar uhm... tja we kunnen gewoon ook samen nog een beetje bij elkaar zitten.' Ze kijkt me niet meer aan en ik glimlach naar Rodi, waarna ik mijn schouders ophaal.
          'Zeg het maar,' lach ik en we lopen terug richting de dorms. 'Ik moet nog even wat spullen halen, loop je mee?' vraag ik en Hades wandelt al op haar gemak voor ons uit. Ik loop snel mijn dorm in, pak de tas die ik gisteren al gepakt had en veilig bewaarde onderin mijn kast zodat niemand ermee aan de haal ging, en snel terug naar Rodi, die op de gang staat te wachten. Douchen komt wel een keer, ik ruik hopelijk niet al te smerig.
          'Ik wil best naast je zitten, Rodi,' zeg ik als we naar buiten lopen. Het is nog niet zo heel laat en het zonnetje staat al een stukje boven de bomen, waardoor het al redelijk warm is. 'Tenzij jij dat niet wilt, natuurlijk,' vervolg ik en ik haal mijn schouders op. Addie heb ik nog niet gezien en verder heb ik met vrij weinig mensen contact. Ik hoef het niet zo, maar met Rodi is het gewoon leuk en gezellig en ik moet zeggen dat ik prima heb geslapen. Het lag best lekker, behalve Hades die de helft van het bed besloeg. En het was sowieso mijn eerste keer in bed met een meisje, ook al hebben we verder helemaal niks gedaan. Ik geef liever niet toe dat ik nog altijd maagd ben...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    David James
    17 || Peter Pan || Professional Weirdo || Boys Dorm > Outdoors by the Bus|| Archie's back! || Archie

    Ik grinnikte kort bij Archie's opmerking over de keuze die ik hem gaf, maar al snel zwakte deze af. Een heel jaar. Ik kon het me niet voorstellen, en toen hij verder sprak, kwam het schuldgevoel, wat ik al lang diep weg had gestopt, weer keihard terug. Ik stopte het kistje weer veilig weg en draaide me terug naar hem om, met grote schuldbewuste ogen. Ik was door mijn contacten er redelijk goed vanaf gekomen, een aantal weken nablijven en mijn toenmalige voorraadje inleveren, terwijl Archie weg was gestuurd. Ik had nog wel geprobeert hem wat gratie te laten verkrijgen, maar het was niet gelukt, en daar voelde ik me nog altijd schuldig voor. "Het spijt me nog altijd dat ik niets voor je kon doen, Archie, echt." sprak ik hem toe. Deze zwaardere sfeer lag mij niet, en mijn brein raakte ook vrij snel afgeleid, waardoor ik dan ook weer verderging op een compleet ander onderwerp: Mijn viool. Ik speelde er graag op, maar lang niet iedereen kon het waarderen. Daardoor was Archie's antwoord ook niet verbazend. Ik schonk hem een glimlach en klopte zacht op de koffer, voor ik op mijn benen sprong en wachtte tot hij klaar was met het opbinden van zijn haren, die ook best een stuk waren gegroeid. Vrolijk hing ik mijn rugzak weer om mijn schouders en haakte mijn arm in die van hem. De lerare zouden hun hartten weer vsthouden nu wij weer samen waren, maar we moesten ook meer oppassen. De docenten waren vaak verre van blij met ons en dat ze wisten dat ze ons mogelijk konden krijgen met drugsgerelateerde aanklachten, maakte dealen toch een stukje gevaarlijker, maar stiekem ook spannender en dus leuker. Zoals altijd waren zijn stappen groot, te groot voor mij, waardoor ik een raar huppeltje had ontwikkeld om hem bij te houden. Het huppeltje was ook de reden dat Archie me eekhoorn noemde, dat en mijn rode haren. Ik gaf er weinig om, en ging vrolijk met hem mee. Ik had zin in de trip, zeker nu de kater door de pijnstillers en het water al flink was gezakt. De rest drukte ik weg, want ik ging mijn tijd met Archie niet laten verpesten door een stomme kater. Ik trok hem uiteindelijk mee naar buiten toen we langs de buitendeur kwamen. Ik huppelde met hem de trap af richting de schoolbus die al klaar stond, en waar al een aantal van onze medeleerlingen stonden. We zouden zo vertrekken, en zeker nu Archie er weer was, voelde ik me een heel stuk beter en had ik ook een stuk meer zin in deze trip. "Kom, vosje. Ik race je naar de bus." zei ik, voor ik mijn arm uit die van hem haakte, en een sprintje trok naar de bus. Natuurlijk ging ik halverwege een aantal keer bijna op mijn bek, doordat ik mijn voeten vergat in mijn enthousiasme. Ik was echt een idioot, en het feit dat Archie en ik herrenigd waren, maakte het alleen maar erger.

    [ bericht aangepast op 30 april 2017 - 15:44 ]


    Bowties were never Cooler

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Own dorm • Feline

    Het meisje gromde kort toen Aize haar spullen begon in te pakken en kwam overeind. “Blijf met je poten van mijn spullen af,” zei ze, waarna ze van het bed afstapte. Feline trok de tas uit haar handen, waarop Aize een zacht grinnik liet horen. “Flikker op, Aize, ik kan best voor mezelf zorgen.” Ze smeet haar kleding neer en liep door naar de badkamer.
          ”Ah! Het leeft!” riep Aize enthousiast, waarna ze zachtjes begon te lachen en haar hoofd schudde. Wat was het toch een kinderachtig, klein kind eigenlijk. Aize ging op de grond zitten en wachtte tot het boze meisje weer de badkamer uitgelopen kwam.
          ”Weet je, je kan prima boos op me blijven, maar dan moet je tijdens het kamp ook maar bij andere vrienden gaan zitten… - begon Aize, waarna ze deed alsof ze nadacht. “-… Maar nu ik er zo over nadenk, behalve mij.. Och, och. Wat sneu,” vervolgde ze, waarna ze naar Feline blikte om zo haar reactie te kunnen zien. Aize had een kleine glimlach rondom haar lippen hangen. Ze wist heus wel dat ze Feline hiermee raakte, maar dan moest dat kind maar normaal gaan doen en niet door blijven huilen om het feit dat Aize haar perongeluk weer geslagen had.
          ”Dus beter ga je - je gewoon weer normaal gedragen, want dan hoef ik me tenminste niet voor je te schamen als we samen naar de bus lopen,” maakte Aize haar verhaal af en ze gaf Fae een overdreven knipoog, waarna ze zelf naar de badkamer verdween en de deur op slot deed. Ze moest zich immers nog klaarmaken voor vertrek. Aize was nu eenmaal een van die gevallen die prima kon figureren als zombie in The Walking Dead als ze net was opgestaan, dus ja. Om er een beetje fatsoenlijk uit te zien, moest ze wel wat aan haar uiterlijk doen.


    That is a perfect copy of reality.

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • SHERE KHAN • COLD BITCH • HER DORM • AIZE

    'Ah! Het leeft!' zegt Aize en ik rol wederom met mijn ogen. Ik heb gewoon een ochtendhumeur en niks kan me daar vanaf brengen, ben ik bang. Ik drink het water op en loop de badkamer weer uit, waarna ik Aize op de grond zie zitten. Irritant kind is het ook. 'Weet je, je kan prima boos op me blijven, maar dan moet je tijdens het kamp ook maar bij andere vriendinnen gaan zitten... maar nu ik er zo over nadenk, behalve mij... och och. Wat sneu.'
          Godverdomme, dat kutwijf ook. Ik zorg dat Aize mijn gezicht niet ziet en ik schud mijn hoofd als ik me snel aankleed en niet eens moeite doe om iets leuks aan te trekken. Een spijkerbroek met een trui erop is voldoende, vind ik zo. Ik moet me 'normaal gedragen', zegt ze ook nog. Ik kijk haar kort aan, ze knipoogt en loopt naar de badkamer, waarna ze de deur op slot draait en ik snuif. Met frisse tegenzin haal ik een borstel door mijn haren heen, prop ik een stukje kauwgum in mijn mond en sla ik mijn slordig ingepakte tas over mijn schouder heen. Ik pak mijn jas van de kapstok en laat Aize alleen achter in de kamer. Het kan me ook werkelijk niks schelen. Oké, het kan me wel wat schelen want afgezien van haar heb ik contact met ongeveer nul mensen, maar hoe ze me zo nu en dan behandelt, vind ik echt een verschrikking.
          'Als je maar van de alcohol afblijft!' schreeuw ik de kamer nog in, in de hoop dat Aize dat hoort.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Outside • Elizabeth

    De kus duurt niet heel lang, maar het is een goede kus. Voor zover ik met mensen gezoend heb. Als ze zich terug trekt, wil ik haar opnieuw zoenen, maar ik weet mezelf ervan te weerhouden. Ik kijk haar aan en leun nog steeds half over haar, maar dit keer heb ik mijn hand tegen de muur geplaatst zodat ik niet kan vallen. 'Zayko...' Haar stem klinkt onzeker, maar de glimlach die op haar gezicht verschijnt brengt me compleet van de wijs. Is dit een goed teken? Ik ga wat rechter op zitten en kijk haar gespannen aan, in afwachting of ze nog iets gaat zeggen, maar het blijft enkel bij mijn naam. Mijn tanden vinden mijn onderlip en ik kijk haar nerveus aan. Is dit een goed teken?
          'Uhm...' Ik probeer woorden te vinden om de stilte op te vullen, maar ik weet daadwerkelijk niks om te zeggen. Ik ga weer naast haar zitten en trek mijn benen op. Onhandig haal ik mijn zoveelste sigaret tevoorschijn en terwijl ik deze opsteek mompel ik zachtjes "sorry". Ik weet niet zeker waarom, maar ik heb het idee dat ik het moet zeggen. Waarschijnlijk kan ze het helemaal niet waarderen wat ik zojuist gedaan heb. Mijn wangen zijn compleet rood geworden en ongemakkelijk kijk ik compleet de andere kant op. Is dit waarom Sam alles enkel doet als hij dronken is? En zonder gevoelens? Waarschijnlijk is dat veel gemakkelijker. Ik kijk snel om me heen om te checken of Sam hier ergens loopt, want ik kan niet hebben dat hij ons gezien heeft. Dan weet ik dat hij me uitlacht of me dwingt om gelijk met Elizabeth in bed te duiken. Of allebei... Ik krabbel langzaam overeind. 'Ik denk dat we maar eens naar de bus moeten gaan, voordat hij straks zonder ons vertrekt,' mompel ik zonder haar aan te kijken. Ondertussen speel ik met mijn sigaret die langzaam opbrandt tussen mijn vingers.


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Outside • Milo • Outfit

    'Zeg het maar,' zegt hij en ik haal mijn schouders halfhartig op. 'Ik moet nog even wat spullen halen, loop je mee?' Ik knik en volg hem naar zijn dorm. Samen met Hades wacht ik buiten de deur en ik strijk een beetje over haar kop. 'Ik wil best naast je zitten, Rodi,' zegt Milo als hij weer naar buiten komt, in stilte loop ik met hem mee naar buiten waar de bus al staat te wachten. 'Tenzij jij dat niet wilt, natuurlijk,' vervolgt hij terwijl ik de bus in klim. Ik glimlach zwakjes.
          'Het zou gezellig zijn...,' mompel ik. Ik kijk om me heen. 'Om eerlijk te zijn is het een leugen dat ik kan zitten met mijn vriendinnen, want die heb ik niet.' Ik dump mijn tas in het tassen rek boven de stoelen en ga vervolgens in een van de stoelen helemaal achteraan zitten, aan de raam kant. Hades wil naast me gaan zitten, maar ik duw haar zachtjes naar achter zodat ze op de aller achterste bank kan gaan liggen. 'Vandaag gaat Milo hier zitten,' zeg ik en ik schenk een zwakke glimlach aan Milo. Normaal zit ik altijd naast Hades, zelfs tijdens lessen, hoewel ze lang niet altijd mee het lokaal in mag. Het ligt een beetje aan de docent. Het is al een heel ding dat ze überhaupt mee naar school mag. Ik geloof dat mijn ouders haar een beetje hebben bekroond tot een blinde geleidehond, maar dan meer een Rodi geleide leeuw. Ergens is het lief hoeveel zorgen ze zich maken, maar ik zou het best kunnen waarderen als ze me niet meer behandelen als een klein kind van vijf dat op elk moment weg kan rennen als het niet constant in de gaten gehouden wordt. 'Hopelijk gaan ze geen probleem van Hades maken,' mompel ik, 'maar dan slaap ik wel gewoon in een losse tent.' Ik haal mijn schouders op en leun mijn hoofd tegen de koele busramen. Mijn ogen sluit ik even en ik weet dat ik zo in slaap kan zakken als ik zo blijf liggen.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    ARCHIE RICHARD JUNIOR HOOD

    ADVENTURER, AT GIRLS DORM ROOM WITH , FELINE, AIZE EN ADDIE

    💘





    David probeerde me bij te houden door middel van een soort huppeltje wat me zacht deed lachen, de jongen had altijd voor mij wat meegehad van een eekhoorn en dit vreemde huppeltjes bewees dat weer eens. Eens we dan ook weer buiten waren genoot ik van de zachte bries , de zon scheen al hoog aan de hemel waardoor ik even genietend de buitengeur in me op nam al had David een ander idee. "Kom, vosje. Ik race je naar de bus." kirde de jongen waarna hij zijn arm uit die van mij haalde en een voorsprong nam ."Hey!" riep ik hen na en sprintte hem achterna. Eens ik hem dan ok voorbij stak trok ik een gekke bek naar de jongen voordat ik toch eerder dan hem aan het bus Ik ving David dan ook op bij zijn shirt toen hij over zijn voeten struikelde en redde de jongen van een 'face forward' val redde. "Woah rustig Skippy." grijnsde ik als ik de jongen recht zette. Ik moest toch ook even op adem komen. Mijn blik gleed dan ook even het plein rond er leek al wat meer leven te zijn dan toen ik aankwam. Nu gleed mijn blik even nieuwsgierig naar het busje waar ik al twee andere figuren zag. Aphrodite en Milo. Hoewel ik ze zo ook wel zou zien als we op het camp aankwamen besloot ik even nonchalant tegen de ruit te kloppen en grijnzend even te zwaaien naar de twee voordat ik me weer opdraaide naar David. "Jij mag kiezen wat je wilt David, maar ik ga niet in die bus zitten. I got my own ride." knipoogde ik naar de jongen waarna ik hem aan zijn pols meetrok naar mijn geliefde motor. " Maak kennis met Lady Mary ." zei ik trots om mijn motor.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Adilene Raine Chastain
    INNOCENT CUPCAKE || SEVENTEEN || BELLE & THE BEAST || WITH SAM || SAM'S ROOM OUTFIT

    in the end, I want my heart to be covered in stretch marks

    Een luid kabaal zorgde er voor dat Addie slaperig haar ogen opende. Ze knipperde enkele keren tegen het licht en wilde net de dekens van zich af gooien, toen ze Archie op Fae's bed zag, en David haast op zijn schoot. Snel trok ze haar dekens volledig over haar heen, zo dat alleen haar ogen en voorhoofd nog zichtbaar waren. Met een frons op haar gezicht keek ze naar het vreemde schouwspel voor zich. Droomde ze nog?
          Aize leek niet al te blij te zijn met de herrie en ze sleurde de jongens van het bed af. Addie wist niet goed was ze moest doen. Het was haast een trainwreck waar ze haar ogen niet van af kon houden. Aize en Fae kregen daarna ook nog ruzie, en pas toen Fae ook weg was besloot Addie dat het veilig was om haar bed uit te komen.
          'Ehm, goedemorgen,' mompelde ze tegen Aize, terwijl ze haar weekendtas onder haar bed vandaan haalde. Twijfelend keek ze van haar tas, naar de overdadige hoeveelheid boeken op het plankje boven haar bed. Zouden vijf genoeg zijn voor één weekend? Na de boeken stopte ze haar overige spullen er ook in. Ze had niet vaak gekampeerd, dus ze wist niet zeker wat ze allemaal nodig had. Op goede hoop dat ze alles had.

          Een kwartiertje later had ze zichzelf opgefrist en had ze al haar spullen, op haar mobiel na. Voor ze de kamer uitliep, pakte ze echter voor de zekerheid nog één extra boek. 'Ik zie je zo.' Met die woorden liet ze Aize alleen achter en ging ze naar de kamer van Sam, Zayko, Milo en Miles, waar ze waarschijnlijk haar mobiel had laten liggen. Aarzelend klopte ze op de deur, hopend dat de jongens al wakker waren.
          Addie's ogen waren halverwege op de deur gericht, waardoor ze gelijk uitzicht kreeg op iemands eh... klokkenspel toen de deur plots openging. Haar wangen kregen een stoplichtrode kleur en haar mond viel een stukje open. Haar boek viel onder haar arm vandaan. Net een seconde te laat gleed haar blik omhoog, om die van Sam te ontmoetten.
          'Ik ehm, v-volgens mij ben ik vergeten mijn mobiel hier gister,' kwam er onhandig over haar lippen. 'Ik eh bedoel...' ze schraapte haar keel, 'ik ben mijn mobiel hier gister vergeten.' Niet naar beneden kijken, Addie. Niet naar beneden kijken. Hoeveel ze zichzelf ook toesprak, haar groen-blauwe kijkers keken toch iets naar beneden. Eerst naar de gespierde borstkas, daarna naar zijn aanhangsel. Zodra ze realiseerde wat ze deed, keek ze snel weer omhoog. 'Je eh ballen zijn er in elk geval niet afgevroren, zie ik? Ehm, dat is goed neem ik aan?' Ja, Addie, zet jezelf maar nog meer voorschut.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered